Hoihoiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik eerder vandaag ook
Hey B.ertha![]()
Jaquote:
Wat? AKQ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef Plasterk het volgende:
Zullen we gaan spelen?
2 zone's is genoeg, alleen even met de trein vanuit Nederland naar Duitsland, en op daat kaartje krijg je 50% kortingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want dat is voor 2 zones...en dat red je dus niet.
2 zones (22 dagen): 275 euro
Dus je valt gelijk in "heel europa" en dat is 385 euro. Een stukje duurder dus dan de nieuwe pas.
bron: http://www.interrail.nl/1113467832198.html
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben al weer terug van poolenwel gewonnen
en het beste openingsschot wat ik ooit zal maken3 hele ballen in 1x
Dat had een vriend van me 2 weken terug tegen mij ook, en hij potte er nog 2. Daarna potte ik er 6 in 1 keerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben al weer terug van poolenwel gewonnen
en het beste openingsschot wat ik ooit zal maken3 hele ballen in 1x
Hengelo Gelderland is dat! Ik woon in Hengelo Overijsselquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Nesle het volgende:
Eeej, JJ. Wat is er in Hengelo gebeurt joh?
my luck was gone after thatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had een vriend van me 2 weken terug tegen mij ook, en hij potte er nog 2. Daarna potte ik er 6 in 1 keer
Mijn interrail al wat jaren geleden was Engeland, Schotland en Ierland. Dat kan ik ook aanraden. Helaas is Nessie niet voor ons op komen dagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe ja "elluk nadeel heb s'n voordeel"
Interrailen heb ik een paar jaar geleden gedaan met 2 vrienden.
Wij hebben Frankrijk en Italie gedaan. Is één van mijn beste vakanties ooit. Of misschien wel dé beste.
Het is echt ZO gaaf
en dat is het belangrijkste hequote:
Dat lijkt me ook gaafquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Mijn interrail al wat jaren geleden was Engeland, Schotland en Ierland. Dat kan ik ook aanraden. Helaas is Nessie niet voor ons op komen dagen.
Waarom niet over 2 weken, dat kan toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, en ik zou ook nog een keertje komen koken in die stoere keuken van jullie!
Ik zou zeggen, we combineren het hele feest, prik een maandagavond quiznight (niet over 2 of 4 weken), en dan gaan we met z'n allen bij jou eten, hele grote groep, en ik wil best koken (met hulp natuurlijk)![]()
eigenlijk vind ik dat niet het belangrijkstequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste he![]()
Ik ben er ook geen held in, is bij mij vaak ook meer geluk dan wijsheid maar het blijft een leuk spelletje
Ga alleen niet proberen deze drie landen in 2 weken te doen. Dat deden wij namelijk. Daarom zijn wij ook niet aan het beatles museum in Liverpool aan toe gekomen. En wij hebben dus ook vooral de hoofdsteden gezien, voor de rest van het Land was er nauwelijks tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook gaafDat was mijn plan om te gaan doen toen ik in Engeland woonde maar dat is er helaas nooit van gekomen
Maar staat nog wel in de planning voor later
Ahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hengelo Gelderland is dat! Ik woon in Hengelo Overijssel![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Waarom niet over 2 weken, dat kan toch?
Zeg je dat nou tegen Iamredleader of tegen onsquote:
Ik geef je gewoon je punt terug. Was misschien wat streng, maar ik geef je geen ongelijk. Het antwoord was ook weer niet zo moeilijk dat er met spelfouten rekening gehouden hoeft te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En excuse me als ik een kutavond achter de rug heb en rigide ben zeg.
weet je, het boeit me niks, maar wou alleen even horen dat het toch wel errug kinderachtig wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En excuses aan Plasterk, maar ik blijf bij m'n standpunt.
Psst, profiel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
weet je, het boeit me niks, maar wou alleen even horen dat het toch wel errug kinderachtig was
Geboortedatum enzovoorts.quote:
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
26. Een totaal onbeduidende leeftijd.
Nimmer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te worden![]()
Oeh dat is echt bijnaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben deze vrijdag jarig. Dus waar kan ik mijn adres heen mailen voor een taart?
Yep ik ben oudquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
25..dan ben je over de helf naar de 30
Dan bak je er toch zelf één?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is echt bijnaIk zou best een taart voor je willen kopen maar zit er een beetje doorheen met geld op het moment
Nog even en de term is "oud besje"quote:
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan bak je er toch zelf één?
Ik las vanmiddag dat je een geweldige keuken hebt
Ja wat is dat nouquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterIk zou mijn
kunnen vragen, die is dat wel
Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het welquote:En dat van die keuken is alleen maar waarAls het gaat lukken om de pints en de monkeys te verenigen voor een pre-quiz etentje dan kun je hem gaan bewonderen
Het is mijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou
Een taart door een wildvreemde laten bakken![]()
[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te kokenquote:Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het wel![]()
![]()
![]()
Nee, maar voor mij welquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is mijndus zo´n wildvreemde is het niet
![]()
Geen gek idee. Ik hoor het wel.quote:[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |