Komen ze niet meer allemaal spontaan online als ik er ben tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is altijd rustig op dit uur tegenwoordig...
Misschien moet je een mailinglist startenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komen ze niet meer allemaal spontaan online als ik er ben tegenwoordig![]()
Prima, lichtelijk uitdijend. Hoe bevalt je huisje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaalJa ik leef nog
Ben de laatste tijd een beetje druk met andere dingen (
) dus zit wat minder op Fok
Hey Davinia![]()
Hoe is het met je buik?
![]()
Oeh het buikje begint zichtbaar te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prima, lichtelijk uitdijend. Hoe bevalt je huisje?
dat doe ik natuurlijk niet zelf he, ik verwacht op z'n minst een We love MaJo Fan nieuwsbriefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je een mailinglist starten
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Divaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat doe ik natuurlijk niet zelf he, ik verwacht op z'n minst een We love MaJo Fan nieuwsbrief
Ja bij punt 3 pasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Diva![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Diva![]()
Dan pas je de Wiki toch aanquote:
Ooooh buuuurn!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, Sneaky Monkey: 0 Undead Pint: 1
battle!
![]()
Wel mét je oordopjes in toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:er staat wat muziek op m'n Nokia, o.a. een paar tracks van de Pirates of the Caribbean... en verdomd goed geluid ook, wat er uit dat ding komt!
Maar wij zijn dan weer een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, Sneaky Monkey: 0 Undead Pint: 1
battle!
![]()
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET OMDAT IK GEEN OORDOPJES GEBRUIK!!! 'tuurlijk!quote:
Werk je niet vandaag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET OMDAT IK GEEN OORDOPJES GEBRUIK!!! 'tuurlijk!
En nu ga ik boodschappen doen. Al luisterend naar de muziek![]()
![]()
![]()
OK, jullie team is lekkerder. Maar dat komt met name omdat mijn vrouw daar meespeeltquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan weer een stuk lekkerder
Nee, dinsdag na quiznight heb ik m'n ADV. Enige vrije dag per twee weken.quote:
Ja Lien en ik gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Al meer nieuws mbt Sziget?
Voor het festival zelf bedoel je? Of een vliegticket? We gaan namelijk interrailenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
hebben jullie al geboekt dan?
Nope nog nooitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ja bedoelde voor de reis ja. Szigetkaarten zijn nog niet te verkrijgen.
Interrailen is vét
Al eerder gedaan?
Whehe ja "elluk nadeel heb s'n voordeel"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog nooitMaar het leuk ons wel leuk om er een vakantie aan vast te plakken, pakken we meteen Slowakije, Tsjechië en Kroatië bij. Allemaal ontstaan vanwege mijn vliegangst
Is die toch nog ergens goed voor
Jaquote:
quote:
Ligt eraan waar je begint. En ik zou nachttreinen nemen. Dan mis je niets.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaSpeciaal voor mensen zoals ik
Hoe lang zit je eigenlijk in zo'n trein naar pakweg Budapest?
Trouwens...een maat van me gaan ongeveer hetzelfde interrailen in dezelfde tijd. Die lange gast van bij Wolfmother. Doe 'm de groeten als je 'm zietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog nooitMaar het leuk ons wel leuk om er een vakantie aan vast te plakken, pakken we meteen Slowakije, Tsjechië en Kroatië bij. Allemaal ontstaan vanwege mijn vliegangst
Is die toch nog ergens goed voor
Dan heb ik geluk, ik word deze zomer 25. Kan ik daar nog mooi even van profiterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat erover na te denken het volgend jaar ofso weer eens te gaan doen maar ik wordt dit jaar 26 en dan is een ticket 2 keer zo duur dan iemand van 25 en jonger.
Ben van Utrecht naar Skopje gegaan met de trein... vertrokken om 8 uur 's ochtends, en rond 2 uur 's nachts kwamen we langs Boedapest...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaSpeciaal voor mensen zoals ik
Hoe lang zit je eigenlijk in zo'n trein naar pakweg Budapest?
Oké, uur of 18 dus. Had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ben van Utrecht naar Skopje gegaan met de trein... vertrokken om 8 uur 's ochtends, en rond 2 uur 's nachts kwamen we langs Boedapest...
Yepquote:
Lijkt me niet slim. Je hebt 2 weken en dat is echt niet veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké, uur of 18 dus. Had ik wel verwachtIk denk dat we op de heenweg steeds met etappes zullen reizen maar terug zal het wel in één ruk worden aangezien Lowlands een paar dagen later alweer is
Hoe spreek je hem tijdens de lessen aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
interrailen is internationaal treinen neem ik aan
hoe mailen jullie een docent die niet veel ouder is dan jijzelf bentik vind 'meneer' als aanhef een beetje vaag, maar om meteen met de voornaam te gaan gooien durf ik niet zo goed eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
interrailen is internationaal treinen neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |