Ja dat is ook wel weer waar... Nja we zien welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim. Je hebt 2 weken en dat is echt niet veel.
Ik zou zo in één ruk door naar Tjechie gaan en dan verder in stappen naar Slowakije.
Dan Hongarije zo snel mogelijk door naar Kroatie en de laatste week tijdens Sziget nog wat tijd doorbrengen in Budapest want overdag spelen er geen bands...
Ja..maar ik zie net dat ze vanaf April 2 nieuwe passen gaan introduceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar... Nja we zien welWeet jij trouwens hoe duur zo'n ticket is? Ik zag al iets van zones maar daar snapte ik niet veel van
Ik ben er ook geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Praagerg leuk, weet ik nog wel e.e.a. over te vertellen
kom je binnenkort weer een keer bij ons eten, trouwens?
![]()
Oh dat is relaxed. Scheelt dat ook in de prijs of is alleen dat zonesysteem dan anders?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht..als je VOOR 1 April besteld kun je nog de oude pas bestellen.
Paintballenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweestEigenlijk ben ik op al die plekken geweest behalve Kroatië.
Ja ik kom snel weer eens eten. We moeten ook eens een keer iets gaan doen met de 2 teams, is tot noch toe nooit gelukt
Klopt, en ik zou ook nog een keertje komen koken in die stoere keuken van jullie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweestEigenlijk ben ik op al die plekken geweest behalve Kroatië.
Ja ik kom snel weer eens eten. We moeten ook eens een keer iets gaan doen met de 2 teams, is tot noch toe nooit gelukt
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is relaxed. Scheelt dat ook in de prijs of is alleen dat zonesysteem dan anders?
Ik ga zondag 6 mei voor een vrijgezellenfeest paintballen (of pain-ballen, als je het niet zo goed kan)quote:
Vetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga zondag 6 mei voor een vrijgezellenfeest paintballen (of pain-ballen, als je het niet zo goed kan)![]()
Ik ook tot nu toe maar 1 keer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vet
Ik heb het één keer gedaan en ik ben er heelhuids uitgekomen.
Auwquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons dacht iemand grappig te zijn en boven iemand te gaan staan die op de grond lag en 'm op z'n hoofd te schieten
Hij heeft weken met een dikke bult/zanrige blauwe plek op z'n voorhoofd gelopen
Maar het blijft erg vet.
Wél outdoor trouwen. Bij ons was het in een bos met veel modder, wat geimproviseerde hutjes en en losse opstaande plank hier en daar en een hoop sloten. Erg gaaf
Ja dat was zeker niet tofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Jemig, das naar! Van dichtbij een paintbal op je knar!
Ik heb een keertje gepaintballd met de studievereniging. Was erg leuk. Ben wel redelijk snel doodgegeaan, maar gelukkig niet door een schot op mijn oor op zo. Dat doet echt zeer.
Hee Davinia, wat ik nog even wilde zeggen: tof usericonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Jemig, das naar! Van dichtbij een paintbal op je knar!
Ik heb een keertje gepaintballd met de studievereniging. Was erg leuk. Ben wel redelijk snel doodgegeaan, maar gelukkig niet door een schot op mijn oor op zo. Dat doet echt zeer.
Hehe ik was een sniperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Auwen niet echt aardig. We hadden duidelijke regels, je mag niet dichterbij dan van 2 meter schieten... maar ja, regeltjes he
![]()
Enfin, we zaten in de buurt van Amsterdam Noord West, een leuk terreintje afgezet, met veel "cover"
en plek om vandaan te schieten. Maar niet te groot voor de groep, dus geen snipers en urenlange potjes.
Ik vind het prima! Maar dan laat ik Mich spelen, want ik ben er superslecht in. Behalve Duckhunt, dat lukt nog wel min of meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee Davinia, wat ik nog even wilde zeggen: tof usericonzullen we een keertje de NES aansluiten bij ons thuis en dan een marathon met de klassieke spelletjes doen? Mario, Duckhunt, Ducktales en zo?
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic is vervelend
Ik wilde allemaal dingen doen en dan komt men hier allemaal leuke dingen vertellen
Gna gnaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic is vervelend
Ik wilde allemaal dingen doen en dan komt men hier allemaal leuke dingen vertellen
Zeker in de lentequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef erkel het volgende:
Ik heb één keer indoor gepaintballed met een personeelsfeestje, was in een oude zuivelfabriek. Maar het was er best wel donker en veels te veel plekken waarschter je je kon verschuilen. Er was geen echte actie.
Outdoor lijkt me mooier.
Superquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..de nieuwe pas..de zogeheten Global Pass is 309 euro voor 22 dagen.
Er is een pas voor 10 dagen maar dat is dus te kort. Daarmee kun je al die landen doen.
Het oude ticket gaat je "heel Europa (1 maand): 385 euro" kosten.
Mijn conclusie: koop het nieuwe ticket.
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef Nesle het volgende:
Wat dan niet meer? keer goed ergens tegenaan geknald?
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
SuperDan ga ik inderdaad voor het nieuwe ticket. Wel relaxed dat de prijs er op vooruit is gegaan
Dat gebeurd niet vaak
Hehequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker in de lente![]()
Want dan begin je te rennen richting je tegenpartij en dan moet je plotseling gaan schuilen. Aangezien bomen niet genoeg dekking geven, kun je maar één ding doen en dat is op de grond duiken achter een plank. Maar dat is allemaal nog modder rond die tijd.
Dat is dus grappig want je ziet iedereen twijfelen of ze er nou wel in moeten springen of niet
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnen
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe, maar dan heb je ook het gevoel dat je wat gedaan hebt
In zo'n oude fabriek, ren je maximaal 10 meter en schuil je weer. Outdoor heb je ook overzicht over het terrein, waardoor je misschien ook nog een strategie kan bedenken ofzo
![]()
Ohja, ik win ook meestal van mn vader en neven, mn neef weegt zo het dubbele van mij en mn vader is zeker 30 kilo zwaarderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnen
Ja..dat is OOK vervelendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!
Helaas kan ik de komende tijd niet karten ivm zwangerschap, maar ik vind het zeker altijd leuk. Vooral de gezichten van die jongens die dan een halve ronde achter je aan hebben moeten tuffen omdat ze er niet langs kwamen![]()
Bij Safety Zone >> www.paintball.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Nesle het volgende:
Waar paintballen jullie outdoor?
Blauwe vlag: Iemand achter je wil er langsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!
Helaas kan ik de komende tijd niet karten ivm zwangerschap, maar ik vind het zeker altijd leuk. Vooral de gezichten van die jongens die dan een halve ronde achter je aan hebben moeten tuffen omdat ze er niet langs kwamen![]()
Dat kaartje staat op www.interrail.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..maar ik zie net dat ze vanaf April 2 nieuwe passen gaan introduceren.
Normaal gesproken zou je een 2 of 3 zone pas moeten hebben. Er stond altijd een kaartje bij met welke landen in welke zones zaten maar dat is net weg zie ik.
Het is eigenlijk heel simpel.
http://www.nsinternationa(...)nterrail-passen.html
Hier voor de prijs.
http://www.nsinternationa(...)ail-global-pass.html
Nee want dat is voor 2 zones...en dat red je dus niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat kaartje staat op www.interrail.nl
22 dagen voor ¤275 dacht ik, het oude ticket. Das toch wel een stukkie goedkoper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |