wezelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
ezel
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik check af en toe. Maar als er niets gebeurt ga ik ook niets typen...
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wezel![]()
Maar het is inderdaad rustig.
Nou jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'
als niemand iets doet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageert
Achja..dan weet je het voor de volgende keer. Want je weet: een ezel in het algemeen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
net terug van de lunch, m'n eerste gedachte is "ik ga kijken in de AKQ SC", en wat krijg ik? Dit...
![]()
Dus? Ik heb drie vakken met nakijkboek erbij, maar maak het meestal toch zelf. Daar leer je het meest vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
we moeten een opdracht maken waarvan de antwoorden achterin het boek staan
@ red: eigen schuld
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
als het een leuk vak zou zijn had ik wel wat gedaanmaar het is saai
Nee, dat klinkt ook niet echt als het interessantste ooit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
analyse en ontwerp van informatiesystemen
Achquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
en dan is het ook nog vrijdagmiddag. m'n eerste les.
Ja, das vervelend iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
dat is ook zo bagger
en dan ben ik donderdags vrij, dus heb je aan het eind van de week een vrije dag, denk je 'joepie'
moet je de dag er na weer naar school![]()
echt bagger
Dankjequote:jij alvast werkse
Donderdagavond sport ik, verder niet. maar ik heb het ook over werken op vrijdag hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
donderdags bedoel ik niet vrijdags
Ook, maar dat heb ik nu eenmaal nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
[..]
Nee, vakantie is pas 'goooeeeeed!'
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
skiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!![]()
![]()
Trekt mij helemaal niet
![]()
Hoezo iedereen??quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef iamredleader het volgende:ga zo afsluiten, iets eerder weg ivm flink wat uurtjes gewerkt deze week
Vandaag is het niks helaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef Nesle het volgende:
Ik had het gewoon heet toen ik terugfietste!Ik had superwind mee, dus ik ging als een speer langs t water
![]()
Van dit weer hou ikdan ga ik me altijd zo zomers voelen en wil ik ook meteen zomer
Kan me niet heet genoeg zijn
http://www.box-for-two.com/ kost je wel ¤4,- maar altijd wel een leuk cadeautjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil iemand iets onzinnigs sturen. Eén of ander informatiepakket. Maar het moet wel grappig zijn. Dus geen onzinnige dingen als maandverband enz...
quote:
schande!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo iedereen??Ik ben er pas net en heb Mikkie ook al een tijdje amper gezien...?
een bijbelcursus?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil iemand iets onzinnigs sturen. Eén of ander informatiepakket. Maar het moet wel grappig zijn. Dus geen onzinnige dingen als maandverband enz...
Racespel voor de Wii, het doel is om belachelijk hard te rijden. Filmpje!quote:
He, wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Plasterk het volgende:
@ Nem
Kan die 3,95 er uit? Zo ja, dan woon ik vanaf nu samen.
http://www.first-impressions.nl/-thyssen-huisliften?id=4054&site_id=37quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap totaal niet waar je het over hebt, nee.quote:
flink wat meerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef Plasterk het volgende:
@ superheep:
Is de inhoud van de box drie euro vijfennegentig waard?
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:
uiteraard
en als je wilt mag je iedere middag sjoelen en rummikub spelen met medebewoners
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
ik heb mijn rekenmachine weer terug.de schoonmaakster had hem gevonden in een lokaal achter de verwarming
blijkt wel weer dat het een stom kutgrapje was.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
ik heb mijn rekenmachine weer terug.de schoonmaakster had hem gevonden in een lokaal achter de verwarming
blijkt wel weer dat het een stom kutgrapje was.
Bedoel je dat je naar China gaat of is dat een papieren oefening?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Goeiehallo, ik ben een reis aan t plannen door China. Ik moet tenminste 5 bekende streken/plekken/ gebouwen etc zien. EN ik moet drie weken reizenmoet voor geschiedenis
Dat moest ik ooit voor India. Ff googelen en hoppakee, een site met 4 verschillende rondreizen, afhankelijk van je eisenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Goeiehallo, ik ben een reis aan t plannen door China. Ik moet tenminste 5 bekende streken/plekken/ gebouwen etc zien. EN ik moet drie weken reizenmoet voor geschiedenis
papieren opdracht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bedoel je dat je naar China gaat of is dat een papieren oefening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |