Pizza!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen zin
Nog een paar uurtjes wachten, als je buikje maar hard genoeg knort komt het welquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen zin
Nee, nasi gemaakt. Had daar nog spullen voor in huis, en is beter gelukt dan gisterenquote:
idd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stil hier
sorry...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damn, ik had een slowsoemp kunnen halen
nee ik moet morgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:02 schreef iamredleader het volgende:
even doorbijten en dan is het weekend![]()
ik check af en toe. Maar als er niets gebeurt ga ik ook niets typen...quote:
wezelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
ezel
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik check af en toe. Maar als er niets gebeurt ga ik ook niets typen...
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wezel![]()
Maar het is inderdaad rustig.
Nou jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'
als niemand iets doet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageert
Achja..dan weet je het voor de volgende keer. Want je weet: een ezel in het algemeen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
net terug van de lunch, m'n eerste gedachte is "ik ga kijken in de AKQ SC", en wat krijg ik? Dit...
![]()
Dus? Ik heb drie vakken met nakijkboek erbij, maar maak het meestal toch zelf. Daar leer je het meest vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
we moeten een opdracht maken waarvan de antwoorden achterin het boek staan
@ red: eigen schuld
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
als het een leuk vak zou zijn had ik wel wat gedaanmaar het is saai
Nee, dat klinkt ook niet echt als het interessantste ooit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
analyse en ontwerp van informatiesystemen
Achquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
en dan is het ook nog vrijdagmiddag. m'n eerste les.
Ja, das vervelend iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
dat is ook zo bagger
en dan ben ik donderdags vrij, dus heb je aan het eind van de week een vrije dag, denk je 'joepie'
moet je de dag er na weer naar school![]()
echt bagger
Dankjequote:jij alvast werkse
Donderdagavond sport ik, verder niet. maar ik heb het ook over werken op vrijdag hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
donderdags bedoel ik niet vrijdags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |