ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui isquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui is_!
eens is de inspiratie, net al s het bier, op![]()
*doet een raampje open om wat frisse lucht binnen te laten*quote:
hee winnetouquote:
en dat centraal zetten steedsquote:
Ik niet meer vanavond, morgen weer een dag.... een dan met mijn dochter is toch best vermoeiendquote:
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik niet meer vanavond, morgen weer een dag.... een dan met mijn dochter is toch best vermoeiend
Ja lief dat je dat voor ons doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat centraal zetten steeds
tis me een werk dat hoeksje
Hoe oud is je dochter? Wat hebben jullie gedaan vandaag? Het dierenpark bij jullie is het mooiste park van Nederland! We komen er regelmatig. Jammer dat de entree voor kinderen ook zo hoog is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die dag was vandaag, morgen is mama ook vrij
emmen is toch met die vlindertuin?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter? Wat hebben jullie gedaan vandaag? Het dierenpark bij jullie is het mooiste park van Nederland! We komen er regelmatig. Jammer dat de entree voor kinderen ook zo hoog is.
das idd een zeer mooi dierenparkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
Mijn dochter is 1 jaar en 7 maand.
Ons voordeel bij Dierentpark Emmen is dat een jaarkaart er na (ik geloof) 2 keer al uit is..... en dan is het makkelijk dat je dichtbij woont.
@PeZu
Ja die ja
sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui is_!
eens is de inspiratie, net al s het bier, op![]()
Boodschappen, hond uitlaten (dus boswandeling), spelen met andere kinderen, hond uitlaten, hond laten spelen met andere hond, K3 en Kabouter Plop gekeken en Piet Piraat enz enz enzquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
vrouwenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
sorryweet niet hoe ik die OP erin krijg
![]()
Ja! De laatste keer dat we er waren stonden we naar de pinquins onder water te kijken. Lopen er 2 pinquins bij ons langs, bleef er 1 tegen de kinderwagen botsen, stapt achteruit en loopt met een grote bocht om de kinderwagen om vervolgens weer rustig door te wandelen met zijn tweetjes. Heel maf. Het hele park is mooi!quote:
Nieuwe gedeelte dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! De laatste keer dat we er waren stonden we naar de pinquins onder water te kijken. Lopen er 2 pinquins bij ons langs, bleef er 1 tegen de kinderwagen botsen, stapt achteruit en loopt met een grote bocht om de kinderwagen om vervolgens weer rustig door te wandelen met zijn tweetjes. Heel maf. Het hele park is mooi!
nou tis je vergevenquote:
De kleine meid kan toch nog gratis naar binnen? Voor Tim moet ik al 15 euro betalen. Ik denk dat we de jaarkaart ook maar nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
Mijn dochter is 1 jaar en 7 maand.
Ons voordeel bij Dierentpark Emmen is dat een jaarkaart er na (ik geloof) 2 keer al uit is..... en dan is het makkelijk dat je dichtbij woont.
@PeZu
Ja die ja
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuitenquote:
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuiten
Ja dat weet ik, ben er al geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuiten
dit heb je "gemist"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
wtf, k heb vorige deel wat van gemist :[
Dan heb je wat gemist denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrum![]()
weet je hoe labn gik daar al niet geweest benquote:
Ik ga nietklikken dus hèquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb je "gemist"
http://www.mymasturbation.com/male/wet-messy.htm
Voor jou is het ook wel ver of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe labn gik daar al niet geweest ben![]()
Church chatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb je "gemist"
http://www.mymasturbation.com/male/wet-messy.htm
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga nietklikken dus hè
HEBBEN JULLI EHET AL GEHORF?! ;PEZU NEEMT EEN HOND!!#!~@!
nou met die fiets of lopend is het even verquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel ver of niet?
fietspaden maken wel een omweg of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou met die fiets of lopend is het even ver![]()
Goh, ben jij Metallica fan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
geen ideequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
fietspaden maken wel een omweg of niet?![]()
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee
is niet zover btw
ja een hond eenmooie hoorde ik![]()
verras mequote:
Ja, leuk dat je het vraagt hej!!quote:
*zweefmodus*Ik hou van iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je het vraagt hej!!!!!1!!!1:!d;d:!:D1!:D!!D1
3n w@@r b3n jy f4n v4n?
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*zweefmodus*Ik hou van iedereen*zweefmodus*
x2!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je neemt golden
Neem een uit dat nest
Neem ik m gelijk mee krijg je m na 6 weken terug
!
ja ik moest er toch 2 nemen ivm dat ene enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
3 pups kan ik best aanNee denk het niet
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik moest er toch 2 nemen ivm dat ene enzo
ja maar wat moet doggy dan dan doen voordat puppy komtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenEerst 1, jaar later nog een
Slaaplekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Iets te drinken en snacken pakt en zo naar bed gaat*
Gistervond niet zo goed geslapen, rond 4 uur pas, en er om 10 uur al uit moetten omdat we naar Amsterdam zouden gaan.![]()
DOEI FOK!KERTS!!!![]()
En hou het droog hea Maaike!![]()
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrum![]()
Als jij werkt gaat ie nog niet dood hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat moet doggy dan dan doen voordat puppy komt![]()
2 kan nog maar 3 lijkt me teveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenEerst 1, jaar later nog een
Ik ken m van in het centrum, met die stomme beelden ervoor, is ie nieuw?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrum
ja dat dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrum
jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als jij werkt gaat ie nog niet dood hoorAls je me maar beloofd dat ie na avnd eten een lange wandeling krijgt
Alleen de eerste paar maand moet je er veel contact mee hebben en veel leren![]()
Oh, en al sje maar doet wat ik zeg dat je moet doenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, en al sje maar doet wat ik zeg dat je moet doen
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondquote:
geen teefquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondOh en je wil een reu
Tenzij je bloed op de vloer wil en honden die je bitch willen neuken :'0quote:
zet een thee voor maaikequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb last van mijn buikjedus even geen sigaretjes meer
![]()
good point,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tenzij je bloed op de vloer wil en honden die je bitch willen neuken :'0
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb last van mijn buikjedus even geen sigaretjes meer
![]()
Ja! Natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondOh en je wil een reu
Schopje SEXquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
--> Schopje F&F
Wat is dat voor eng dingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[afbeelding]
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. Een Dyson ze schijnen goed te zijn.
*Bedankt voor deze belangrijke informatie*
Bij jou zit er een klopgeestquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Schopje SEX
Wanneer gaan we nou seksen?
Gan we toch naar jouquote:
Nee niet ziek.. Had gewoon last v an mijn buikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
Ben je ziek Maaike?
JOEPIE..............ik ben jarig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
TYEEEEEEEEEZZZZZZZZ GEFELICITTERDEN GECONDIOLEERD
![]()
Eigenlijk zou het wel moeten proberen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
JOEPIE..............ik ben jarig!![]()
![]()
Ik kreeg cadeautjes op bed van mijn dochter en een lief briefje van husband (die is werken nu). Helaasch moest ik wel zelf ontbijt maken maar goed, dat kan ik mijn dochter van vier ook niet toerekenen he (of wel??). En het deed geen pijn en condoleances zijn niet nodig.
Bedankt Oranjekoek voor de taart en Maaike en QB voor de felicitatie!!!!!!!
Oh ze zou het ook wel doen hoor, maar ik had geen zin om de rotzooi op te ruimen ha ha ha. Het was wel lief dat ze vanmorgen vroeg (half acht, kut) op het bed sprong met een mooie knutselwerk en twee cadeautjes. En een lief liedje zong! (het was weliswaar trek eens aan haar oren, maar goed, ik vond het errug lief).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel moeten proberen.![]()
En als ze dan alles laat pleuren en je behang en tapijt goed vertieft zeg jij," awwww wat lief, je wou ontbijt op bed voor me maken"
En, HOI TEZZ EN DE REST!!1!!1![]()
Koffie koffie, lekker bakje koffie!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ze zou het ook wel doen hoor, maar ik had geen zin om de rotzooi op te ruimen ha ha ha. Het was wel lief dat ze vanmorgen vroeg (half acht, kut) op het bed sprong met een mooie knutselwerk en twee cadeautjes. En een lief liedje zong! (het was weliswaar trek eens aan haar oren, maar goed, ik vond het errug lief).
Nu wacht ik op bezoek![]()
en ik dus koffie koffie koffie lekker bakkie koffie drinken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koffie koffie, lekker bakje koffie!![]()
Ik zo zo douchen, en dan en dan, naar de kapster, en dan en dan, wachten tot de koper van onze auto de auto komt ophalen, en dan en dan,als ik zin en tijd heb naar Aalsmeer om onze nieuwe auto op te halen, en dan en dan, gister gekochte dvd van Metallica kijken die 4 uur duurt, en dan en dan weet ik het niet meer.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik dus koffie koffie koffie lekker bakkie koffie drinken.
Of zou er niemand komen(is overigens niet erg als ze het cadeautje dan maar opsturen
)
Ik begrijp je nooit maar moet altijd om je lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Eerste garu in mijn mond.
En hierbij een ode aan ontzettend scheve bureaustoelen.
douch jij naakt? ik dacht die houd zijn boxer wel aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu even naakt.![]()
Douchen welteverstaan.![]()
Samen naakt douchen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
douch jij naakt? ik dacht die houd zijn boxer wel aan![]()
Ik ga me zo ook lekker douchen.. net gezellig peukie gedaan met mijn huisgenote
Leuk! Welke auto heb je gekocht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Samen naakt douchen?![]()
Nieuwe auto staat voor de deur.![]()
Moet nu eigenlijk m'n fiets uit elkaar halen en schoonmaken maar geen zin, moet nog 3 en een half uur Metallica kijken.![]()
Subaru Legacy, in 't rood.quote:
oooquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Samen naakt douchen?![]()
Nieuwe auto staat voor de deur.![]()
Moet nu eigenlijk m'n fiets uit elkaar halen en schoonmaken maar geen zin, moet nog 3 en een half uur Metallica kijken.![]()
Haha ga me maar aanvallen op mijn woordkeuzequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Menace00 het volgende:
Sinds wanneer krijg je je rijbewijs?![]()
Verklaart wel het rijgedrag van een sommige, als je nu je rijbewijs al bij de cornflakes cadeau krijgt.![]()
Maar ik heb er gewoon nog voor moeten betalen, en tijd in moeten investeren.![]()
Ik had er ong. 27 lessen voor nodig, theorie en praktijk in 1 keer gehaald![]()
![]()
Jaaa, besparen we nog water ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ooois wel gezellig
![]()
maar leuk he niewe autoIk wil ook een auto...
Hoe vaak heb jij erover gedaan voor je je rijbewijs kreeg? (theorie/praktijk?)
haha een echt broekie dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaaa, besparen we nog water ook.![]()
Ik wou dat ik m'n rijbewijs had, zal nog een jaar moeten wachten voor ik mag beginnen.![]()
![]()
Maar ik denk dat ik er niet al te veel problemen mee zal hebben.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha een echt broekie dus![]()
maar bespaart geen water hoorsamen douchen doe je er meestal langer over
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef Tezz het volgende:
Joepie! Heel veel visite gehad (en dus veel cadeautjes! parfum, sieraden, kindertekening, schaaltjes, bloemen etc. etc.)
Nu wachten op de volgende lading.........
ja, net iets minder drinken dan de restquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Tha-CheF het volgende:
Hoi,
Ik ga over een uurtje pokeren, iemand nog tips voor me?
Ja een pair is niet veulquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Tha-CheF het volgende:
Hoi,
Ik ga over een uurtje pokeren, iemand nog tips voor me?
American brown paper bag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:53 schreef Tha-CheF het volgende:
Net iets minder drinken zal wel lukken,
ohja
heb een bril, petje, krant, en nog meer dingen om mijn gezicht te verbergen
Maar je hebt nog geen rijbewijs?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Subaru Legacy, in 't rood.
Ma vind 'm alleen niet goed optrekken.![]()
Maja, als je nagaat dat als je hiervoor een Subaru Legacy, met turbo had, iets van 240pk, is dat een groot verschil.![]()
Maar we gaan hier misschien een 6 cilinder in zetten, ook turbogevoerd.![]()
Nee hoor, blijf (net als mijn pa) aan de 5 biertjes per avond op z'n minst en er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
weer veel gemist zie ik.. snif...
heb vandaag heerlijk mn roes uitgeslapen.. en ga nu weer verder bij een vriend van me..
had nog wat belgische biertjes liggen zei die!![]()
lieve fancy Rookhoekers, (weer een nieuw woord voor in de dikke vandale..)
ben ik nu alcoholist?
Groetjes,
een anoniempje..
Dank je H. Eineken!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf (net als mijn pa) aan de 5 biertjes per avond op z'n minst en er is niks aan de hand.
Bang dat je toch dronken word als je flink gaat tanken? Vreet eerst even 2 flinke shoarmah's bij de echte Shoarmaboer naarbinnen en je bent de laatste die zal omvallen.
Groetjes
H. Eineken.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:17 schreef Uiteraard het volgende:
boerenkool
Whehe, 's Avonds een vent, 's Ochtends uitslapen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
Dank je H. Eineken!!!
bij mij helpt trouwens spaghetti als een tierelier! kan ik de hele avond doorzuipen.![]()
en 's ochtends gewoon weer opstaan natuurlijk!![]()
zij mn moeder altijd vroeger.. 's avonds een vent, 's ochtends een vent!
daar maakte ik dan altijd van "'s avonds een vent, 's ochtends absent"..
dus.. ik pak nog een biertje![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, 's Avonds een vent, 's Ochtends uitslapen.![]()
Neem nog een rookstok ouwe negert!
[Tyler..Durden] Dan doe je zo:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
zijn op.. moet dus snel naar de lokale indo om een paar pakjes te halen
![]()
schiet dan maar opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
zijn op.. moet dus snel naar de lokale indo om een paar pakjes te halen
![]()
Wat staat er tegenover?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:50 schreef maaike1987 het volgende:
?
[..]
schiet dan maar opben moe
maar afwas is gedaan.. moet alleen nog afdrogen.. iemand interese om te helpen
?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, zelfs zo krijg ik dat in mn hofd
Ja, to dan hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
I got something too say!!
I killed your baby today!
It doesnt matter much too me!!
As long as it's dead!
I got something too say!!!
I raped your mother today!!
I doesnt matter much too me!
As long as she spread!!
Omg serious?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
OMG, ik zeiken waarom die kutafstandsbediening het niet doet, heb ik een reep chocola vast....
Ja lach maar!quote:
Je moet ook muziek luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Tering, voelde me net wel kapot stom zeg, als een mogool op een reep chocola lopen rammen en vloeken dat de tv niet van kanaal wisselt.![]()
Ga eens even gauw chocola, aardbeien en bananen eten jij, geil zal je worden!!quote:
hahahahaha dat werkt inderdaad nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Tering, voelde me net wel kapot stom zeg, als een mogool op een reep chocola lopen rammen en vloeken dat de tv niet van kanaal wisselt.![]()
dat is zooo heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
witte chocola met gepofte rijst erin![]()
![]()
![]()
Whehe, ik vloeken en tieren, kijk ik naa m'n "afstandbediening", is het een reep chocola...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
[..]
hahahahaha dat werkt inderdaad niet![]()
![]()
hahahahahquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, ik vloeken en tieren, kijk ik naa m'n "afstandbediening", is het een reep chocola...
Tja, je hebt van die momenten.quote:
hahahhaah denk dat je dan toch eerder had gemerkt dat het de afstandsbediening niet wasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, je hebt van die momenten.![]()
Blij dat ik niet iets anders vast hield en daarop begon te rammen.![]()
![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahahhaah denk dat je dan toch eerder had gemerkt dat het de afstandsbediening niet was![]()
![]()
![]()
Heb ik dat niet voor nodig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga eens even gauw chocola, aardbeien en bananen eten jij, geil zal je worden!!![]()
Dat is de enige chocola die k af en toe wel wil etenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
witte chocola met gepofte rijst erin![]()
![]()
![]()
1 van je grote liefdes? Hoeveel zijn er? ALs het er veel zijn zal het niet veel uitmakenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik voorzie een einde van de relatie tussen mij en 1 van mijn grote liefdes
Mijn auto wordt verkochtquote:Op zondag 4 maart 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
1 van je grote liefdes? Hoeveel zijn er? ALs het er veel zijn zal het niet veel uitmaken![]()
Is het vandaag nationale autokoopdag? aaah er zijn genoeg andere mooie en lieve autootjes voor jequote:
Auto van de zaak krijgtquote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is het vandaag nationale autokoopdag? aaah er zijn genoeg andere mooie en lieve autootjes voor je![]()
Die kunnen ook heel mooi zijn hoor! Weet je wat voor auto je krijgt? En welke heb je nu verkocht?quote:
Zullen we het over jouw in een porno hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vin dit onderwerp stom.
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je het maar doen met je andere grote liefdes
![]()
Zullen we dat niet doenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we het over jouw in een porno hebben?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 04:44 schreef maaike1987 het volgende:
net terug uit de stad..was niet echt veel aaneen jong broekie wat probeerde me te versieren
![]()
mannen hebben echt moeilijk in de gaten wanneer een vrouw geen interesse heeft![]()
Scheelt dat het wel leuk wasquote:Op zondag 4 maart 2007 10:38 schreef Tezz het volgende:
OMG wat een teringfuckzooi hier.......ik rolde vannacht poepiezat om vier uur mijn bedje in en die kutkabouters hebben weer niet opgeruimd vannacht. Overal lege bierflesjes en platgetrapte borrelnootjes.....gadverdamme. Ik moet mezelf nu echt op gaan peppen om het om te gaan ruimen.
Maar ja, het feest was leuk, iedereen was zat en de tapas waren heerlijk dus ik kan er in ieder geval weer een jaartje tegen.......
lekker.. ik heb net ook nog even op bed gelegen en ga nu ook lekker peuk doenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
zo. Ik heb het allemaal heel snel opgeruimd vnamorgen en ben toen terug naar bed gegaan. Ben net pas wakker.........dus nu eerst een ontbijtje (= koffie en peuk)
Ga joggen!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef Tezz het volgende:
en ik kan maar niet wakker worden.........gaaaaaaaaaap
probeer maar nietquote:
Geen stoute dingen doen onder de douche he, het word al zo nat met die kraan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
probeer maar nieten tezz en koude douche kan ook nog wel eens helpen
ga ik zo denk ik ook doen
![]()
haha nou er is iets mis met onze douche dus kan er niet zo lang onder staanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen stoute dingen doen onder de douche he, het word al zo nat met die kraan.![]()
Putjes onstoppermindel in het putje gooien, en niet meteen wegspoelen als in de reclame, even een kwartiertje a half uur laten weken.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou er is iets mis met onze douche dus kan er niet zo lang onder staanwater loopt heel slecht weg.. en anders mag ik me binnenkort bij iemand anders gaan douchen
![]()
Neuken.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef Tezz het volgende:
joggen helpt niet.
koude douche ook niet.
gaaaaaaaaaaaap
moeten we ook nog halenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Putjes onstoppermindel in het putje gooien, en niet meteen wegspoelen als in de reclame, even een kwartiertje a half uur laten weken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en broekie.. denk nou niet altijd gelijk aan neuken![]()
kan niet. Man ligt op bank te slapen.quote:
ik heb een kindje die ik al zo gek gekregen heb om de halve dag mee in bed te liggen. Nu wil ze echt spelen.....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
TEZZ je kan ook gewoon weer je bed in kruipentis zondag.. een dag om lekker te luieren...
Wakker maken die handel!!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan niet. Man ligt op bank te slapen.
Ga maar op de bank hangen denk ik, misschien wat te eten in elkaar knutselen of zo.
dus je bent nog nooit met een vrouw naar bed geweest??quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken hoe vaak ik het erover zal hebben als ik een keer geneukt heb.![]()
Nop.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dus je bent nog nooit met een vrouw naar bed geweest??
en ook nog nooit een topic geopend!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
en ook nog nooit een topic geopend!![]()
De man van de uitdagingen!![]()
Heb 't kunnen volgen ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef Djarum het volgende:
oh, vergeet helemaal hoi te zeggen op deze mooi zondagmiddag!
allemaal genoten van de maansverduistering vannacht?
had op een gegeven moment een wolk ervoor. maar die was ook snel weer weg!
zag er weer leuk uit!![]()
Heb het ook kunnen volgen. Moest vaak naar buiten om bier te halen namelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb 't kunnen volgen ja.![]()
Dakramen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb het ook kunnen volgen. Moest vaak naar buiten om bier te halen namelijk.
Jij wel?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dus je bent nog nooit met een vrouw naar bed geweest??
Vragen naar de bekende weg he broekie!quote:
op de een of andere manier vindt ik dat altijd de lekkerste maaltijden!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg he broekie!
Ik begin eindelijk een beetje wakker te worden. Ben maar aan het eten begonnen. Hoewel koken geheel tegen mijn principes in is op zondag, doe ik vandaag vanwege de overvloed aan ingredienten in mijn koelkast en de lege beurs toch maar een poging.
nee jammer genoeg ben ik nog nooit met een vrouw naar bed geweestquote:
Jammer genoeg?!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee jammer genoeg ben ik nog nooit met een vrouw naar bed geweest![]()
ben jij dan al eens met een man naar bed geweest![]()
ik heb de maandsverduistering niet gezien![]()
hahaha nee telt nietquote:Op zondag 4 maart 2007 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer genoeg?!
Godverdomme, ik mag jou wel.![]()
![]()
Uh, telt naast een man liggen ook?![]()
Zat wel een meter tussen ons, maar toch.![]()
Maar jij staat er dus voor in te experimenteren met een vrouw?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee telt niet![]()
Ga zo lekker weer peukie doen![]()
voor jou een vraag.. voor mij een weetquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar jij staat er dus voor in te experimenteren met een vrouw?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
voor jou een vraag.. voor mij een weet![]()
Ik niet, want ik rook niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat ik zo in de pauze een peukie ga roken![]()
Maansverduistering?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef Djarum het volgende:
allemaal genoten van de maansverduistering vannacht?
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verstoor jullie onderonsje even met deze post.
welk onderonsjequote:Op zondag 4 maart 2007 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verstoor jullie onderonsje even met deze post.
OnderDonsje?? dacht dat jij geschoren was ...ooww Damn ik las weer seleciefquote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
welk onderonsjehoe meer zielen hoe meer vreugd hoor
![]()
Ik zeg, wij willen foto's!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
OnderDonsje?? dacht dat jij geschoren was ...ooww Damn ik las weer selecief
haha jij leest inderdaad selectiefquote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
OnderDonsje?? dacht dat jij geschoren was ...ooww Damn ik las weer selecief
Ik ben al glad.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha jij leest inderdaad selectiefmaar morgen is het weer helemaal glad
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
whehe, ik begin toch serieus te twijfelen over de naam van het "rokershoekje"...
Ik ga zo rokenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
whehe, ik begin toch serieus te twijfelen over de naam van het "rokershoekje"...
Hahaa leuk filmpje!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DF0jZepcQSI&mode=related&search=
Super! Mooi dat het gezellig was in elk geval. Dat opruimen achteraf is het ergste.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
zo. Ik heb het allemaal heel snel opgeruimd vnamorgen en ben toen terug naar bed gegaan. Ben net pas wakker.........dus nu eerst een ontbijtje (= koffie en peuk)
Met die andere kon je beter dammen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net me peuk verkeerd om aangestoken.
Ik gooi het in de groep. Doe ermee wat je wil.
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
saaisaai
Ik draai mijn leven in automaat.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe krijg je het verdomme voor elkaar om je peuk verkeerd om aan te steken. Heeft Nina het bloed uit je hoofd gezogen ofzo?
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik draai mijn leven in automaat.
waar woon je en hoe oud ben je? gewoon interessequote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik draai mijn leven in automaat.
Waar woon jij Maaike?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zou ik ook zeggenheb net weer lekker peukie gedaan met mijn huisgenote..
Zo! Jij kan uitgebreid koken! (net je topic gelezen) Als er bij ons meer dan 6 man blijven eten word het chineesquote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan niet. Man ligt op bank te slapen.
Ga maar op de bank hangen denk ik, misschien wat te eten in elkaar knutselen of zo.
Vraag ik me gewoon af, misschien kan ik in kaart brengen waar de meeste rokers wonenquote:
Hangt van de omstandigheden afquote:Op zondag 4 maart 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Neuken, lijkt me nogal logisch.
waarom denken mannen toch altijd gelijk aan neukenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Neuken, lijkt me nogal logisch.
Wat is nu eigenlijk het verhaal achter dat verhaaltje in je fobo, volgens mij heb ik dat gemist?quote:
Nou ik reageerd niet op een post van iemand in mijn foto (Dacht dat ik gereageerd had, bleek niet zo te zijn) zij heeft het er toen met iemand over gehad, die weer met iemand anders en toen is er een topic over gemaakt.. dat ik nogal veel overeenkomst had met melanie, een meisje wat laatst is vermoord, en als je onze foto's schijnbaar op elkaar legde (of iig 1 van de foto's ) dan leken die heel erg op elkaar..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het verhaal achter dat verhaaltje in je fobo, volgens mij heb ik dat gemist?
Nee joh, een beetje Fok! / internet humor.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waarom denken mannen toch altijd gelijk aan neukenzijn jullie nou echt zo opppervlakkig of lijkt dat nou maar zo
![]()
woon in de achterhoek
Allemachtig wat een idioten. Alleen al die foto's overelkaar leggen..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ik reageerd niet op een post van iemand in mijn foto (Dacht dat ik gereageerd had, bleek niet zo te zijn) zij heeft het er toen met iemand over gehad, die weer met iemand anders en toen is er een topic over gemaakt.. dat ik nogal veel overeenkomst had met melanie, een meisje wat laatst is vermoord, en als je onze foto's schijnbaar op elkaar legde (of iig 1 van de foto's ) dan leken die heel erg op elkaar..
en eerlijk gezegd vond ik het heel kut daarmee vergeleken te worden, en heb daarom al mijn foto's eraf gehaald. Ken hier sowieso een aantal mensen uit real life, en die hebben kunnen bevestigen dat dat gedoe met die foto's onzin is
Jammer dat je er zo mee vergeleken wordt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ik reageerd niet op een post van iemand in mijn foto (Dacht dat ik gereageerd had, bleek niet zo te zijn) zij heeft het er toen met iemand over gehad, die weer met iemand anders en toen is er een topic over gemaakt.. dat ik nogal veel overeenkomst had met melanie, een meisje wat laatst is vermoord, en als je onze foto's schijnbaar op elkaar legde (of iig 1 van de foto's ) dan leken die heel erg op elkaar..
en eerlijk gezegd vond ik het heel kut daarmee vergeleken te worden, en heb daarom al mijn foto's eraf gehaald. Ken hier sowieso een aantal mensen uit real life, en die hebben kunnen bevestigen dat dat gedoe met die foto's onzin is
Bedankt voor deze ophelderende post!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Wat grappig! Jaren geleden hebben we nog huisjes gezocht in die buurten. In wormerveer zijn we toen gaan kijken maar dat huisje was piepklein en stikduur. Alle huisjes zijn daar duur trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee joh, een beetje Fok! / internet humor.![]()
Ik woon in Zaanstad, overigens, Assendelft om precies te zijn, vlakbij krommenie en wormerveer.![]()
ow ga je alweer?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ophelderende post!
* LudoSanders is er weg van.
Ik weet niet ik vond het in ieder geval echt niet leukquote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig wat een idioten. Alleen al die foto's overelkaar leggen..Jaloerse kutten weer waarschijnlijk.
Oh ja, ik ken da topicquote:Op maandag 5 maart 2007 00:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vond het in ieder geval echt niet leukKwam er ook later pas achter dat er een topic was gemaakt.. Heb ook al aangegeven van als ik niet op een post reageer, wat voor kan komen kan je ook nog altijd een pm sturen.. maar ja..
maar das iig voor mij de reden dat ik er geen foto's meer op heb staan![]()
Ik kook wel graag ja! En toevallig was ik de dag van te voren vrij dus ik had ook tijd genoeg! Alles was op en het werd weer goed gewaardeerd gelukkig! Iedereen stonk alleen gruwelijk naar de knoflook, hahahaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo! Jij kan uitgebreid koken! (net je topic gelezen) Als er bij ons meer dan 6 man blijven eten word het chineesHoeveel mensen bleven er eten? En vond iedereen het lekker?
Ik lees niet verkeerd, ik bedoel wat er staat. Een vriend vindt een jongen leuk, die vertelt dat hij vriendin niet leuk vindt, wat chit chat en dan kom jij aan "Oh maar je vindt mij wel aantrekkelijk?"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan lees je t verkeerd... dat heb ik dus echt niet gedaan.. ze is tijdje verliefd op m geweest.. en omdat ik gewoon bevriend met m ben heb ik gewoon gezellig met m gepraat.. maar hij had het de hele tijd over aantrekkingskracht.. dus stuurde ik een berichtje gewoon nieuwsgierig.. maar ervaar jij die aantrekkingskracht bij mij?
Hoopte dat hij nee zou zeggen..
quote:Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Tezzzzzzzzz hoe was je verjaardag
Vol en dronken?
gelukkig vroeg ik ook niet vind je mij wel aantrekkelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik lees niet verkeerd, ik bedoel wat er staat. Een vriend vindt een jongen leuk, die vertelt dat hij vriendin niet leuk vindt, wat chit chat en dan kom jij aan "Oh maar je vindt mij wel aantrekkelijk?"kom op zeg.
Kom - Op - Zeg
Nou die niet zo stom, aantrekkelijk of aantrekkingskracht. Kom op zeg. Als mijn vriendin net afgewezen ga ik hem echt niet vragen of die wel aantrekkingskrach tbij mij heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 08:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gelukkig vroeg ik ook niet vind je mij wel aantrekkelijkIk zei gewoon nieuwsgierig maar heb je die aantrekkingskracht dan wel bij mij..
Heb het er trouwens al met haar over gehad.. hij heeft al eens eerder een vriendin van ons proberen te zoenen en mij al vaker proberen te versieren.. dus ze ziet nu gelukkig eindelijk in dat het een klootzak is![]()
Zandstralen mag niet meer...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef Tha-CheF het volgende:
Hele fiets een goed zandstralen![]()
is de helemaal chroomkleurig
Ik niet.quote:
hehehe, grappig...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kwam vandaag de vrouwelijke versie van mij tegen qua haar..![]()
Zat echt te kijken van WTF, het was alleen wat langer bij haar.
Beetje John Lennon ish.![]()
Was wel een vreemde ervaring.![]()
Ik ben weer gedouched, geinstalleerd achter de pc, wachtend tot mijn haar droog is zodat ik weer met de koptelefoon op m'n koppeke muziek kan luisteren.![]()
En jullie?
Ik was om half 12 klaar vandaag.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef murp het volgende:
[..]
hehehe, grappig...
ik heb vndaag gewrkt tot 1000 en heb eigenlijk niets gedaan... heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |