ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui isquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui is_!
eens is de inspiratie, net al s het bier, op![]()
*doet een raampje open om wat frisse lucht binnen te laten*quote:
hee winnetouquote:
en dat centraal zetten steedsquote:
Ik niet meer vanavond, morgen weer een dag.... een dan met mijn dochter is toch best vermoeiendquote:
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik niet meer vanavond, morgen weer een dag.... een dan met mijn dochter is toch best vermoeiend
Ja lief dat je dat voor ons doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat centraal zetten steeds
tis me een werk dat hoeksje
Hoe oud is je dochter? Wat hebben jullie gedaan vandaag? Het dierenpark bij jullie is het mooiste park van Nederland! We komen er regelmatig. Jammer dat de entree voor kinderen ook zo hoog is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die dag was vandaag, morgen is mama ook vrij
emmen is toch met die vlindertuin?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter? Wat hebben jullie gedaan vandaag? Het dierenpark bij jullie is het mooiste park van Nederland! We komen er regelmatig. Jammer dat de entree voor kinderen ook zo hoog is.
das idd een zeer mooi dierenparkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
Mijn dochter is 1 jaar en 7 maand.
Ons voordeel bij Dierentpark Emmen is dat een jaarkaart er na (ik geloof) 2 keer al uit is..... en dan is het makkelijk dat je dichtbij woont.
@PeZu
Ja die ja
sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf maar hoeksjes maken om dat de rest te lui is_!
eens is de inspiratie, net al s het bier, op![]()
Boodschappen, hond uitlaten (dus boswandeling), spelen met andere kinderen, hond uitlaten, hond laten spelen met andere hond, K3 en Kabouter Plop gekeken en Piet Piraat enz enz enzquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
vrouwenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
sorryweet niet hoe ik die OP erin krijg
![]()
Ja! De laatste keer dat we er waren stonden we naar de pinquins onder water te kijken. Lopen er 2 pinquins bij ons langs, bleef er 1 tegen de kinderwagen botsen, stapt achteruit en loopt met een grote bocht om de kinderwagen om vervolgens weer rustig door te wandelen met zijn tweetjes. Heel maf. Het hele park is mooi!quote:
Nieuwe gedeelte dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! De laatste keer dat we er waren stonden we naar de pinquins onder water te kijken. Lopen er 2 pinquins bij ons langs, bleef er 1 tegen de kinderwagen botsen, stapt achteruit en loopt met een grote bocht om de kinderwagen om vervolgens weer rustig door te wandelen met zijn tweetjes. Heel maf. Het hele park is mooi!
nou tis je vergevenquote:
De kleine meid kan toch nog gratis naar binnen? Voor Tim moet ik al 15 euro betalen. Ik denk dat we de jaarkaart ook maar nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
Mijn dochter is 1 jaar en 7 maand.
Ons voordeel bij Dierentpark Emmen is dat een jaarkaart er na (ik geloof) 2 keer al uit is..... en dan is het makkelijk dat je dichtbij woont.
@PeZu
Ja die ja
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuitenquote:
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuiten
Ja dat weet ik, ben er al geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dit was een tijd terug ook al. Ze zijn wel druk aan het verbouwen daar. Het zijn 2 parken, 1 zit in het centrum en 1 zit erbuiten
dit heb je "gemist"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
wtf, k heb vorige deel wat van gemist :[
Dan heb je wat gemist denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrum![]()
weet je hoe labn gik daar al niet geweest benquote:
Ik ga nietklikken dus hèquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb je "gemist"
http://www.mymasturbation.com/male/wet-messy.htm
Voor jou is het ook wel ver of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe labn gik daar al niet geweest ben![]()
Church chatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb je "gemist"
http://www.mymasturbation.com/male/wet-messy.htm
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga nietklikken dus hè
HEBBEN JULLI EHET AL GEHORF?! ;PEZU NEEMT EEN HOND!!#!~@!
nou met die fiets of lopend is het even verquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel ver of niet?
fietspaden maken wel een omweg of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou met die fiets of lopend is het even ver![]()
Goh, ben jij Metallica fan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
geen ideequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
fietspaden maken wel een omweg of niet?![]()
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee
is niet zover btw
ja een hond eenmooie hoorde ik![]()
verras mequote:
Ja, leuk dat je het vraagt hej!!quote:
*zweefmodus*Ik hou van iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je het vraagt hej!!!!!1!!!1:!d;d:!:D1!:D!!D1
3n w@@r b3n jy f4n v4n?
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*zweefmodus*Ik hou van iedereen*zweefmodus*
x2!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je neemt golden
Neem een uit dat nest
Neem ik m gelijk mee krijg je m na 6 weken terug
!
ja ik moest er toch 2 nemen ivm dat ene enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
3 pups kan ik best aanNee denk het niet
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik moest er toch 2 nemen ivm dat ene enzo
ja maar wat moet doggy dan dan doen voordat puppy komtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenEerst 1, jaar later nog een
Slaaplekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Iets te drinken en snacken pakt en zo naar bed gaat*
Gistervond niet zo goed geslapen, rond 4 uur pas, en er om 10 uur al uit moetten omdat we naar Amsterdam zouden gaan.![]()
DOEI FOK!KERTS!!!![]()
En hou het droog hea Maaike!![]()
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh wta, dierenpark emmen os tpoch gewoon 1 groot dierenaprk buiten het centrum![]()
Als jij werkt gaat ie nog niet dood hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat moet doggy dan dan doen voordat puppy komt![]()
2 kan nog maar 3 lijkt me teveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nou maar 3 dan kan ik geengoede opvoeding garanderenEerst 1, jaar later nog een
Ik ken m van in het centrum, met die stomme beelden ervoor, is ie nieuw?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrum
ja dat dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was altijd 1 groot park IN het centrum, nu is er een nieuw gedeelte BUITEN het centrum
jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als jij werkt gaat ie nog niet dood hoorAls je me maar beloofd dat ie na avnd eten een lange wandeling krijgt
Alleen de eerste paar maand moet je er veel contact mee hebben en veel leren![]()
Oh, en al sje maar doet wat ik zeg dat je moet doenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, en al sje maar doet wat ik zeg dat je moet doen
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondquote:
geen teefquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondOh en je wil een reu
Tenzij je bloed op de vloer wil en honden die je bitch willen neuken :'0quote:
zet een thee voor maaikequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb last van mijn buikjedus even geen sigaretjes meer
![]()
good point,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tenzij je bloed op de vloer wil en honden die je bitch willen neuken :'0
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb last van mijn buikjedus even geen sigaretjes meer
![]()
Ja! Natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja anders is mn training voor niets geweest en verpest je de hondOh en je wil een reu
Schopje SEXquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
--> Schopje F&F
Wat is dat voor eng dingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[afbeelding]
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. Een Dyson ze schijnen goed te zijn.
*Bedankt voor deze belangrijke informatie*
Bij jou zit er een klopgeestquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Schopje SEX
Wanneer gaan we nou seksen?
Gan we toch naar jouquote:
Nee niet ziek.. Had gewoon last v an mijn buikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
Ben je ziek Maaike?
JOEPIE..............ik ben jarig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
TYEEEEEEEEEZZZZZZZZ GEFELICITTERDEN GECONDIOLEERD
![]()
Eigenlijk zou het wel moeten proberen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
JOEPIE..............ik ben jarig!![]()
![]()
Ik kreeg cadeautjes op bed van mijn dochter en een lief briefje van husband (die is werken nu). Helaasch moest ik wel zelf ontbijt maken maar goed, dat kan ik mijn dochter van vier ook niet toerekenen he (of wel??). En het deed geen pijn en condoleances zijn niet nodig.
Bedankt Oranjekoek voor de taart en Maaike en QB voor de felicitatie!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |