Nou vooruit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Deze
Daarbij heb ik nu de Wiki aangepast..want dat was ook nog niet gebeurd.
Nee, elmo is liefquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
ik verveel me
wil er iemand nog een een nieuwe stilstaande ava?
ik zat al te wachten waar ik nou in ging reagerenquote:
Doe jij lekker de volgendequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Dan ga ik mn post nu verhuizen
voor wie en wat voor eentje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zat al te wachten waar ik nou in ging reageren
ik wil elmo ook niet veranderen, ik wil voor iemand anders een ava maken
ja dat weet ik dus nietquote:
Oh, je wilt het voor ons doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet
ik maak af en toe ava's voor anderen, als er om gevraagd wordtmaar nu verveel ik me, en wil ik wel een maken maar heb niet echt inspiratie. ben toevallig bezig met een engeltje, en heb net een draak gemaakt. maar 1 maken voor iemand die een onderwerp heeft is veel makkelijker
en leuker vind ik
quote:
Ah...je voelt je aangesproken?quote:
Mag wel voor mij, ben wel toe aan een nieuw msn-plaatjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zijn hele simpele dingen die ik maak eigenlijkmaar vind het gewoon geinig om te doen
@Nem: ik ben geen wanbetaler
Had ik het over jou dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zijn hele simpele dingen die ik maak eigenlijkmaar vind het gewoon geinig om te doen
@Nem: ik ben geen wanbetaler
ik dek me alvast inquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag wel voor mij, ben wel toe aan een nieuw msn-plaatje
M'n olifantje hier mag nog wel ff blijven
Kan ik ook op a4 formaat bestellen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Foto van mij?
http://i3.tinypic.com/3ycua8z.jpg
Kies maar uit
vooruitbetalen of via een machtiging?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja hoor, aanvraagformulier ondertekend in duplo aangetekend verzenden aub
aanbetalen, daarna acceptgiroquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vooruitbetalen of via een machtiging?
Ja? Zo eentje die je normaal alleen in fillums ziet?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja? Zo eentje die je normaal alleen in fillums ziet?
En wordt bezongen in het mooiste liedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben uitgeweest in Enschede... Daarna met de hele zooi geslapen bij de broer van een vriendin van mij.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dat check je toch voordat je de oven aanzetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
begon er na 10 minuten iets onmeunig te stinken. Zat er gewoon nog een halve pizza in!![]()
mijn moeder heeft ooit een kippepootje in de magnetron laten zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat check je toch voordat je de oven aanzet
Gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben uitgeweest in Enschede... Daarna met de hele zooi geslapen bij de broer van een vriendin van mij.
Ging mijn vriendin vanochtend de oven voorverwarmen... begon er na 10 minuten iets onmeunig te stinken. Zat er gewoon nog een halve pizza in!![]()
Maar het was zooo gezellig! Alleen niet veel geslapen... Met zn tweeen in een éénpersoonsbed is gewoon niet relaxed weet je wel...![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:52 schreef Etcetera het volgende:
B. heb je die 'Ik gala' foto ook groter? kan ik er wat meer mee
Dat zie je helemaal, als je dr de volgende keer iets in doet zeker. Die hoef je nl niet voor te verwarmenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een kippepootje in de magnetron laten zitten
Ik check dat ook nooit!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Dat check je toch voordat je de oven aanzet
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal, als je dr de volgende keer iets in doet zeker. Die hoef je nl niet voor te verwarmen
Dat noem ik d...o....m...quote:
Ik hoef dat niet te checken. Als je er een pizza in stopt, is dat toch met de bedoeling hem op te eten? Dan blijft er toch niks meer overquote:
quote:
Ik ook niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik mocht van Bertha geen Soempie maken in AKQ, dus kom ik maar hier buurten.
Dan heb jij ook een dubbelganger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Plasterk het volgende:
nej ik was gisteren niet in de stad, woensdagavond wel
Uhh, niet echt. Vind diepe kleuren wel mooi, wijnrood, violet enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
B. heb je nog een lievelingskleur?
Wel, maar alleen zinnigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Je mag overal Soempies makenLuister maar niet naar Bertha
![]()
Ja, koud, nat en halverwege ging m'n mild in protest. Of een ander orgaan in m'n buik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
nat geworden? en die 5euro nog teruggevonden?
Daar oordeel ik niet over hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Was deze persoon aantrekkelijk genoeg om mij te kunnen zijn?
Ik ben ook heeel nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
Lukt het met de nieuwe ava van Bertha?![]()
Hoge verwachtingen, Etcetera..![]()
Waar ga je meestal heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil wel een keer een biertje met je drinken hoor Soempie.
wrs de tenten waar jij nooit komtquote:
Ik ben in allemaal gewoon nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wrs de tenten waar jij nooit komtNegende circel, shooters (heel fout
), het feest, vaatje en eindig meestel in de tap.
je bent meer een spieghel-typjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben in allemaal gewoon nog nooit geweest.![]()
![]()
Zie hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
kom je vaak in de negende cirkel plasterk?
B. je hebt een pm'tje
Je kent me helemaal nietquote:
Hoe zou je zo'n typje omschrijven?quote:
Jaaa, ik weet het! En terecht trouwens!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Jojoortje, er komt ws een eredivisie vrouwenvoetbal
Kar was gister niks aan eigenlijk. Ik voel me altijd zo oud.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je volgens mij niet zo'n populaire danscafeganger bent. Kar en shadrak zijn ook leuk! Ik ga daar ook wel eens heen, maar ligt er aan met wie ik dan op stap ben.
dan zie ik je daar binnenkort een keerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kar was gister niks aan eigenlijk. Ik voel me altijd zo oud.![]()
En het ligt er inderdaad maar net aan met wie je bent. De &zo is wel tof met bepaalde vriendinnen. De Kar hetzelfde. Maar ik denk dat ik me in de negende cirkel ook wel vermaak.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dan zie ik je daar binnenkort een keer
Wie wel dan?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik mocht van Bertha geen Soempie maken in AKQ, dus kom ik maar hier buurten.
Ik heb er geen één in maartquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
Zoiezo de hele maand maart is een ramp met verjaardagen. 5,9,13,14,15,16,19,21,25
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
Zoiezo de hele maand maart is een ramp met verjaardagen. 5,9,13,14,15,16,19,21,25
En ze vieren het niet samen? Das minderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]bij mij ook.
2,3,13,17, 31
hm, dat valt eigenlijk wel meeMaar vooral die 2 en 3. Die vieren het alletwee vanavond.
![]()
En m'n zus de 17e, dat is ook altijd een beetje jammer. Gelukkig komt mijn verjaardag eerst.![]()
Nee, ik moest kiezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En ze vieren het niet samen? Das minder
Een beetje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen. En de ander natuurlijk beledigd. Of niet?
quote:
Niet echt nee. Ik ga met een paar vrienden naar het café alwaar ik een bon open waar ze op mogen drinken. Maar verder nietquote:
Geen hawaiifeest deze keer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik ga met een paar vrienden naar het café alwaar ik een bon open waar ze op mogen drinken. Maar verder niet
Nee dat doe ik wel weer als ik weer een eigen huisje heb.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HoiIk heb wat DVD's voor je thuis liggen
van Battlestar Galactica
![]()
Goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
sorry mikkie, huiswerk enzo
weet iemand goedkope serverruimte![]()
bij voorkeur in noord-nederlandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop
Moet het in Nederland zijn?
Serverruimte in Noord Nederland?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij voorkeur in noord-nederland
goedkoop is momenteel de enige optie eigenlijk![]()
ik heb zero verstand van technische detailsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serverruimte in Noord Nederland?
Waarom mag ik vragen? En wat zijn je eisen? Trafficlimits? Heb je veel nodig?
Ik weet nog een aantal goeie. Sommigen 60 euro ofso. Of 99 dollar met 1500GB aan traffic.
Een andere router is geen optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb zero verstand van technische details
er wordt momenteel een gameserver gedraaid, maar de router (KPN, ipb) trekt het niet. dus er wordt nu een oplossing gezocht
daar gaan de ouders niet mee akkoord ben ik bang (serverowner woont thuisquote:
Dus de ouders gaan niet akkoord met een router van 300 euro maar vinden het wel prima als zoonlief 100 euro per maand gaat uitgeven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar gaan de ouders niet mee akkoord ben ik bang (serverowner woont thuisuit huis gaan is geen optie nee
)
Is 99 euro in de maand te doen voor jullie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
dat hoeftie niet alleen op te brengen
zou wat zijn zegkosten worden gedeeld enzo
is nog steeds zonde van het geld als je met een groepje vrienden wilt gamen. voor 99 euro eenmalig heb je een prima router. Zit er niemand tussen die wel ruimte heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 99 euro in de maand te doen voor jullie?
Check je PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
heb je een linkje? kan ik het ff doorseinen
klinkt interessant iig
Dat was dus de reden dat ik het vroeg hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
is nog steeds zonde van het geld als je met een groepje vrienden wilt gamen. voor 99 euro eenmalig heb je een prima router. Zit er niemand tussen die wel ruimte heeft?
Voor 3x 99 euri kunnen jullie een volledige gameserver inrichten. Ben je in 4 maanden uit je kosten, vergeleken met een vast bedrag per maand.
ja ik las hetquote:
zover was ik ookquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n nutteloze opdracht van dat mens waarbij je simpelweg niks goed kunt doen?
Ja bestuur had ik ook al gevondenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Etcetera het volgende:
als je gewoon op bestier zoekt, krijg je dingen die zoiets betekenen als bestuur
dus ik zou zeggen 'mijn eeuwige leidster' maar dat is echt een wilde gok
ik heb wel een middeleeuws woordenboekje maar dat ding ligt thuis en ik zit bij m'n vriend
dit klinkt wat logischerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef Plasterk het volgende:
wettelijke echtgenote?
quote:
nice etc, ik zie nu net dat wijn=herberg. Dus dan zal het wel iets van in de trant zijn van: Hij heeft het gezongen in een herberg in Antwerpen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
degene die dit gedicht schreef
was een fijne lansknecht (soort soldaat)
hij heeft het gezongen
in antwerpen toen hij wijn op had
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
nice etc, ik zie nu net dat wijn=herberg. Dus dan zal het wel iets van in de trant zijn van: Hij heeft het gezongen in een herberg in Antwerpen?
Handig zon forum
Vergeef me mijn gebrek aan inspiratie, ik gokte met de vorige vraag ook maar wat aan de hand van de hint.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er wordt een wie is de mol vraag gesteld in de AKQ.....
quote:
Ging goed! Was niet zenuwachtig ofzo en het klonk best wel, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
hoe ging je PW presentatie donderdag?
ok, dus nu afgesloten met een voldoende?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ging goed! Was niet zenuwachtig ofzo en het klonk best wel, dacht ik zo.
Dat sowieso. Kan ook nog een goed wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, dus nu afgesloten met een voldoende?
niet zoveel zin in postenquote:
Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Aangenaamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
mss een domme vraag
maar hoe heten jullie van voornaam
dat vraag ik me al een tijdje af enzo
ikke begin: Rianneaangenaam
kijk 's in je profielquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe dan? stond dat tussen die foto's ofzo?
Wat voor n gedicht? Laat s zien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef Nesle het volgende:
Ik heb maar niet de wilskracht om dat laatste gedicht af te maken
Ik heb dan ook de kutste tot het laatste bewaard
Hymnen? Welk boek heb je eigenlijk, misschien heb ik wel dezelfde..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Nesle het volgende:
Tja ik heb hem dan ook nog niet overgetypt, zo veel zin heb ik aan deze.
Ben bij geestelijke liederen aangekomen
En de titel staat er ook niet bij, is er natuurlijk met het printen perongeluk niet bij opgekomen![]()
Kan ik 'm niet even opzoeken.
Italiaanse voornaam:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ha david. En wat is jouw echte voornaam?
het was een maagd uitverkorenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef Nesle het volgende:
Het begint zo:
Het was een maget uutvercoren
Daer Jhesus af woude sijn gheboren
Des ben ic vro,
O,o,o,o benedicamus Domino
Het was een uitverkoren maagd
en dan zit ik vast
doe 's een linkjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef Nesle het volgende:
Bingo, ik heb het hele gedicht gevonden.
Zonder vertaling helaas
Ja, ik heb nog niets geraaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
feli
zijn de ruiten en televisieschermen nog heel?
Maar wij niet, en daar gaat het nou net omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie en Erkel weet ik ook, Jojoortje ongeveer
Bene is gewoon latijn (goed, bijwoord). Zal wel iets zijn van o o o wat goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
eerste strofe heb jej toch?
Al totter stadt van Nazareth
Daer is een maghet ombesmet
Des ben ick vro. O, o, o, o, bene.
tot de stad van nazareth
daar is een onbesmette maagd
dus ik ben vrolijk o o o o bene (die benedict vogel gok ik)
hey don't ask me ik vertaal het letterlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
jep, jep
eerste en tweede heb ik nu.
maar begrijp ik het goed dat jesus het kind wil worden van een maagd(maria dan)?
zometeen formuleer ik het verkeerd
ghehe, I don't carequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey don't ask me ik vertaal het letterlijkmaar ik weet niet echt of dat het betekend
Aartsengel Gabriël natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Etcetera het volgende:
de engel was een goede bode (waar toveren ze die nou weer weg)
hij ging er snel opuit
dus ik ben vrolijk oooobenevogel
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
ghehe, I don't care
Krijgen toch nooit hoger dan een 6 op gedichtenopdrachten.
Ik ben je nu al eeuwig dankbaar dat je me helpt met (letterlijk)vertalen
oh, okquote:
Gabriël is de engel die Maria vertelde dat het Jezus was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh, ok
hoe weet je dateerst hebben ze het over een maagd, en dan ineens over gabriel
dat zijn dus dingen die ik echt niet zie
Nee, al afgerond vorig jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
B. jij doet gym?
ahquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gabriël is de engel die Maria vertelde dat het Jezus was.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
maria sprak hoe moet ik hem winnen (móét wel iets anders zijn)
want ik heb nog nooit een man begeerd/bemind
dus ik ben vroyouknow[/b]
dus ik ben vro en ik doe het graag hoor vind dit best geinig eigenlijk[/b]
doe jezelf alleen 1 plezierquote:
duhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
moet ik ook nog in t lijstje voornamen
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar staat: Hoe moet ik hem gewinnen, oftewel: Hoe moet ik daaraan komen dan? Dat kind, zonder seks dus..
dat had ik al gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe jezelf alleen 1 plezierd'r staat nogal wat 'aanvulling' van mezelf tussen
niet letterlijk overnemen dus
grapje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In plaats van gym? NietsFitness, maar niet via school
Nou, aanpassen dan:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
oh ja, het lijstje
- Natalie
- Marja
- Aldo
- Rianne
- Tim
- Mark
maar dan hebben we straks een lijst met namen en een lijst met nicknames, en dan kunnen we memory gaan maken?want dan vergeet je weer wie bij wie hoort natuurlijk, ik wel tenminste
same here...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
maar dan hebben we straks een lijst met namen en een lijst met nicknames, en dan kunnen we memory gaan maken?want dan vergeet je weer wie bij wie hoort natuurlijk, ik wel tenminste
ja gymnasiumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk het. Oh, je bedoelde gymnasium?! Ja, dat doe ik
Vind ik ook altijd interessantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk is dat lijstje zwaar onzinnigmaar vind het gewoon geinig
te laat B.
de pest is dat je daar niet achter kunt komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou ook altijd interessant, maar waar je nooit achterkomt? Hoe 'het beestje in zijn natuurlijke leefomgeving' is, oftewel: hoe iemand is als jij er níét bij bent.
ik heb ook atheneum gedaan en ben goed terecht gekomen...er is dus hoop...quote:
Ik denk ook dat ik de goede studie heb gekozen, dit is de enige die ik enigszins interessant vindquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
bij mij is het nog steeds vrij wazig
eerst NL gedaan, toen wilde ik 'iets met communicatie'
nu heb ik de goede studie, maar weet nog steeds niet wat ik later écht wil
sluit me helemaal bij je aan, heb zowel WO als HBO gedaan, en de verschillen zijn er wel degelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook twee jaar uni gedaan, en ga volgend jaar waarschijnlijk HBO doen. Het scheelt als je een duidelijk beeld hebt van wat je wil gaan doen, en dat beeld is bij mij nu duidelijker dan toen ik voor eerste studie koos
Ik weet het ook nog niet helemaal precies, maar heb al een veel beter idee van de richting. Vroeger was dat "iets met computers", maar dat is te vaag en vooral te saai. Oh, en teveel in procedures vastgelegd, dingen kunnen heel vaak maar op 1 manierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
bij mij is het nog steeds vrij wazig
eerst NL gedaan, toen wilde ik 'iets met communicatie'
nu heb ik de goede studie, maar weet nog steeds niet wat ik later écht wil
Ik bedoelde het iets anders (namelijk dat ik zelf dat nu beter weet), maar vind het ook wel prettig dat het op HBO veel duidelijker is wat je gaat doen dan op WO.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef David Letterman het volgende:
[..]
sluit me helemaal bij je aan, heb zowel WO als HBO gedaan, en de verschillen zijn er wel degelijk...
dacht dat je dit bedoelde, en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iets anders (namelijk dat ik zelf dat nu beter weet), maar vind het ook wel prettig dat het op HBO veel duidelijker is wat je gaat doen dan op WO.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je waagt het niet, hij staat al bijna klaar
kan je de stress aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het mooie is dat ik op zo'n soort reactie goktequote:
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het mooie is dat ik op zo'n soort reactie gokte![]()
sorry B.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
dan zeggen we, hap!
Gewoon te lui om het te veranderenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:09 schreef Nesle het volgende:
Jeempie, iemand in mijn MSN-lijst heeft sinds 14.00 tot nu al bezigmetschool in haar naam
Yup, figured that. Vandaar ook mijn bevestigingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dacht dat je dit bedoelde, en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn...
lijstjequote:
Ja maar zet het niet in mijn naamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon te lui om het te veranderen
Maar jij bent toch ook al best lang bezig?
Nesle - Nataliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |