zover was ik ookquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n nutteloze opdracht van dat mens waarbij je simpelweg niks goed kunt doen?
Ja bestuur had ik ook al gevondenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Etcetera het volgende:
als je gewoon op bestier zoekt, krijg je dingen die zoiets betekenen als bestuur
dus ik zou zeggen 'mijn eeuwige leidster' maar dat is echt een wilde gok
ik heb wel een middeleeuws woordenboekje maar dat ding ligt thuis en ik zit bij m'n vriend
dit klinkt wat logischerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef Plasterk het volgende:
wettelijke echtgenote?
quote:
nice etc, ik zie nu net dat wijn=herberg. Dus dan zal het wel iets van in de trant zijn van: Hij heeft het gezongen in een herberg in Antwerpen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
degene die dit gedicht schreef
was een fijne lansknecht (soort soldaat)
hij heeft het gezongen
in antwerpen toen hij wijn op had
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
nice etc, ik zie nu net dat wijn=herberg. Dus dan zal het wel iets van in de trant zijn van: Hij heeft het gezongen in een herberg in Antwerpen?
Handig zon forum
Vergeef me mijn gebrek aan inspiratie, ik gokte met de vorige vraag ook maar wat aan de hand van de hint.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er wordt een wie is de mol vraag gesteld in de AKQ.....
quote:
Ging goed! Was niet zenuwachtig ofzo en het klonk best wel, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
hoe ging je PW presentatie donderdag?
ok, dus nu afgesloten met een voldoende?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ging goed! Was niet zenuwachtig ofzo en het klonk best wel, dacht ik zo.
Dat sowieso. Kan ook nog een goed wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, dus nu afgesloten met een voldoende?
niet zoveel zin in postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |