Hoiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik mocht van Bertha geen Soempie maken in AKQ, dus kom ik maar hier buurten.
Ik heb er geen één in maartquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
Zoiezo de hele maand maart is een ramp met verjaardagen. 5,9,13,14,15,16,19,21,25
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
Zoiezo de hele maand maart is een ramp met verjaardagen. 5,9,13,14,15,16,19,21,25
En ze vieren het niet samen? Das minderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]bij mij ook.
2,3,13,17, 31
hm, dat valt eigenlijk wel meeMaar vooral die 2 en 3. Die vieren het alletwee vanavond.
![]()
En m'n zus de 17e, dat is ook altijd een beetje jammer. Gelukkig komt mijn verjaardag eerst.![]()
Nee, ik moest kiezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En ze vieren het niet samen? Das minder
Een beetje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen. En de ander natuurlijk beledigd. Of niet?
quote:
Niet echt nee. Ik ga met een paar vrienden naar het café alwaar ik een bon open waar ze op mogen drinken. Maar verder nietquote:
Geen hawaiifeest deze keer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik ga met een paar vrienden naar het café alwaar ik een bon open waar ze op mogen drinken. Maar verder niet
Nee dat doe ik wel weer als ik weer een eigen huisje heb.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HoiIk heb wat DVD's voor je thuis liggen
van Battlestar Galactica
![]()
Goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
sorry mikkie, huiswerk enzo
weet iemand goedkope serverruimte![]()
bij voorkeur in noord-nederlandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop
Moet het in Nederland zijn?
Serverruimte in Noord Nederland?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij voorkeur in noord-nederland
goedkoop is momenteel de enige optie eigenlijk![]()
ik heb zero verstand van technische detailsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serverruimte in Noord Nederland?
Waarom mag ik vragen? En wat zijn je eisen? Trafficlimits? Heb je veel nodig?
Ik weet nog een aantal goeie. Sommigen 60 euro ofso. Of 99 dollar met 1500GB aan traffic.
Een andere router is geen optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb zero verstand van technische details
er wordt momenteel een gameserver gedraaid, maar de router (KPN, ipb) trekt het niet. dus er wordt nu een oplossing gezocht
daar gaan de ouders niet mee akkoord ben ik bang (serverowner woont thuisquote:
Dus de ouders gaan niet akkoord met een router van 300 euro maar vinden het wel prima als zoonlief 100 euro per maand gaat uitgeven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar gaan de ouders niet mee akkoord ben ik bang (serverowner woont thuisuit huis gaan is geen optie nee
)
Is 99 euro in de maand te doen voor jullie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
dat hoeftie niet alleen op te brengen
zou wat zijn zegkosten worden gedeeld enzo
is nog steeds zonde van het geld als je met een groepje vrienden wilt gamen. voor 99 euro eenmalig heb je een prima router. Zit er niemand tussen die wel ruimte heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 99 euro in de maand te doen voor jullie?
Check je PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
heb je een linkje? kan ik het ff doorseinen
klinkt interessant iig
Dat was dus de reden dat ik het vroeg hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
is nog steeds zonde van het geld als je met een groepje vrienden wilt gamen. voor 99 euro eenmalig heb je een prima router. Zit er niemand tussen die wel ruimte heeft?
Voor 3x 99 euri kunnen jullie een volledige gameserver inrichten. Ben je in 4 maanden uit je kosten, vergeleken met een vast bedrag per maand.
ja ik las hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |