quote:
Ik ook niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik mocht van Bertha geen Soempie maken in AKQ, dus kom ik maar hier buurten.
Dan heb jij ook een dubbelganger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Plasterk het volgende:
nej ik was gisteren niet in de stad, woensdagavond wel
Uhh, niet echt. Vind diepe kleuren wel mooi, wijnrood, violet enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
B. heb je nog een lievelingskleur?
Wel, maar alleen zinnigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Je mag overal Soempies makenLuister maar niet naar Bertha
![]()
Ja, koud, nat en halverwege ging m'n mild in protest. Of een ander orgaan in m'n buik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
nat geworden? en die 5euro nog teruggevonden?
Daar oordeel ik niet over hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Was deze persoon aantrekkelijk genoeg om mij te kunnen zijn?
Ik ben ook heeel nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
Lukt het met de nieuwe ava van Bertha?![]()
Hoge verwachtingen, Etcetera..![]()
Waar ga je meestal heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil wel een keer een biertje met je drinken hoor Soempie.
wrs de tenten waar jij nooit komtquote:
Ik ben in allemaal gewoon nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wrs de tenten waar jij nooit komtNegende circel, shooters (heel fout
), het feest, vaatje en eindig meestel in de tap.
je bent meer een spieghel-typjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben in allemaal gewoon nog nooit geweest.![]()
![]()
Zie hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
kom je vaak in de negende cirkel plasterk?
B. je hebt een pm'tje
Je kent me helemaal nietquote:
Hoe zou je zo'n typje omschrijven?quote:
Jaaa, ik weet het! En terecht trouwens!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Jojoortje, er komt ws een eredivisie vrouwenvoetbal
Kar was gister niks aan eigenlijk. Ik voel me altijd zo oud.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je volgens mij niet zo'n populaire danscafeganger bent. Kar en shadrak zijn ook leuk! Ik ga daar ook wel eens heen, maar ligt er aan met wie ik dan op stap ben.
dan zie ik je daar binnenkort een keerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kar was gister niks aan eigenlijk. Ik voel me altijd zo oud.![]()
En het ligt er inderdaad maar net aan met wie je bent. De &zo is wel tof met bepaalde vriendinnen. De Kar hetzelfde. Maar ik denk dat ik me in de negende cirkel ook wel vermaak.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dan zie ik je daar binnenkort een keer
Wie wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |