doe 's een linkjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef Nesle het volgende:
Bingo, ik heb het hele gedicht gevonden.
Zonder vertaling helaas
Ja, ik heb nog niets geraaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
feli
zijn de ruiten en televisieschermen nog heel?
Maar wij niet, en daar gaat het nou net omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie en Erkel weet ik ook, Jojoortje ongeveer
Bene is gewoon latijn (goed, bijwoord). Zal wel iets zijn van o o o wat goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
eerste strofe heb jej toch?
Al totter stadt van Nazareth
Daer is een maghet ombesmet
Des ben ick vro. O, o, o, o, bene.
tot de stad van nazareth
daar is een onbesmette maagd
dus ik ben vrolijk o o o o bene (die benedict vogel gok ik)
hey don't ask me ik vertaal het letterlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
jep, jep
eerste en tweede heb ik nu.
maar begrijp ik het goed dat jesus het kind wil worden van een maagd(maria dan)?
zometeen formuleer ik het verkeerd
ghehe, I don't carequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey don't ask me ik vertaal het letterlijkmaar ik weet niet echt of dat het betekend
Aartsengel Gabriėl natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Etcetera het volgende:
de engel was een goede bode (waar toveren ze die nou weer weg)
hij ging er snel opuit
dus ik ben vrolijk oooobenevogel
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
ghehe, I don't care
Krijgen toch nooit hoger dan een 6 op gedichtenopdrachten.
Ik ben je nu al eeuwig dankbaar dat je me helpt met (letterlijk)vertalen
oh, okquote:
Gabriėl is de engel die Maria vertelde dat het Jezus was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh, ok
hoe weet je dateerst hebben ze het over een maagd, en dan ineens over gabriel
dat zijn dus dingen die ik echt niet zie
Nee, al afgerond vorig jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
B. jij doet gym?
ahquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gabriėl is de engel die Maria vertelde dat het Jezus was.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
maria sprak hoe moet ik hem winnen (móét wel iets anders zijn)
want ik heb nog nooit een man begeerd/bemind
dus ik ben vroyouknow[/b]
dus ik ben vro en ik doe het graag hoor vind dit best geinig eigenlijk[/b]
doe jezelf alleen 1 plezierquote:
duhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
moet ik ook nog in t lijstje voornamen
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar staat: Hoe moet ik hem gewinnen, oftewel: Hoe moet ik daaraan komen dan? Dat kind, zonder seks dus..
dat had ik al gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe jezelf alleen 1 plezierd'r staat nogal wat 'aanvulling' van mezelf tussen
niet letterlijk overnemen dus
grapje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In plaats van gym? NietsFitness, maar niet via school
Nou, aanpassen dan:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
oh ja, het lijstje
- Natalie
- Marja
- Aldo
- Rianne
- Tim
- Mark
maar dan hebben we straks een lijst met namen en een lijst met nicknames, en dan kunnen we memory gaan maken?want dan vergeet je weer wie bij wie hoort natuurlijk, ik wel tenminste
same here...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
maar dan hebben we straks een lijst met namen en een lijst met nicknames, en dan kunnen we memory gaan maken?want dan vergeet je weer wie bij wie hoort natuurlijk, ik wel tenminste
ja gymnasiumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk het. Oh, je bedoelde gymnasium?! Ja, dat doe ik
Vind ik ook altijd interessantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk is dat lijstje zwaar onzinnigmaar vind het gewoon geinig
te laat B.
de pest is dat je daar niet achter kunt komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou ook altijd interessant, maar waar je nooit achterkomt? Hoe 'het beestje in zijn natuurlijke leefomgeving' is, oftewel: hoe iemand is als jij er nķét bij bent.
ik heb ook atheneum gedaan en ben goed terecht gekomen...er is dus hoop...quote:
Ik denk ook dat ik de goede studie heb gekozen, dit is de enige die ik enigszins interessant vindquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
bij mij is het nog steeds vrij wazig
eerst NL gedaan, toen wilde ik 'iets met communicatie'
nu heb ik de goede studie, maar weet nog steeds niet wat ik later écht wil
sluit me helemaal bij je aan, heb zowel WO als HBO gedaan, en de verschillen zijn er wel degelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook twee jaar uni gedaan, en ga volgend jaar waarschijnlijk HBO doen. Het scheelt als je een duidelijk beeld hebt van wat je wil gaan doen, en dat beeld is bij mij nu duidelijker dan toen ik voor eerste studie koos
Ik weet het ook nog niet helemaal precies, maar heb al een veel beter idee van de richting. Vroeger was dat "iets met computers", maar dat is te vaag en vooral te saai. Oh, en teveel in procedures vastgelegd, dingen kunnen heel vaak maar op 1 manierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
bij mij is het nog steeds vrij wazig
eerst NL gedaan, toen wilde ik 'iets met communicatie'
nu heb ik de goede studie, maar weet nog steeds niet wat ik later écht wil
Ik bedoelde het iets anders (namelijk dat ik zelf dat nu beter weet), maar vind het ook wel prettig dat het op HBO veel duidelijker is wat je gaat doen dan op WO.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef David Letterman het volgende:
[..]
sluit me helemaal bij je aan, heb zowel WO als HBO gedaan, en de verschillen zijn er wel degelijk...
dacht dat je dit bedoelde, en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iets anders (namelijk dat ik zelf dat nu beter weet), maar vind het ook wel prettig dat het op HBO veel duidelijker is wat je gaat doen dan op WO.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je waagt het niet, hij staat al bijna klaar
kan je de stress aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het mooie is dat ik op zo'n soort reactie goktequote:
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het mooie is dat ik op zo'n soort reactie gokte![]()
sorry B.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
dan zeggen we, hap!
Gewoon te lui om het te veranderenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:09 schreef Nesle het volgende:
Jeempie, iemand in mijn MSN-lijst heeft sinds 14.00 tot nu al bezigmetschool in haar naam
Yup, figured that. Vandaar ook mijn bevestigingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dacht dat je dit bedoelde, en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn...
lijstjequote:
Ja maar zet het niet in mijn naamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon te lui om het te veranderen
Maar jij bent toch ook al best lang bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |