SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooie is"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohjha en heeel toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst ff de promo checken als die er al is
Al met al een aflevering waarvan 10min weggeknipt kon worden.
/edit
Geen promo ?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 10:21:05 ]![]()
en ik de verkeerde aangeklikt..gvd
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef Syd het volgende:
zojuist gekeken en wat een aflevering weer, wel spannend maar te langdradig, heb heel vaak kleine stukjes doorgespoeld.
Alleen jammer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooie is"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohjha en heeel toevalligIk keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst ff de promo checken als die er al is
Al met al een aflevering waarvan 10min weggeknipt kon worden.
/edit
Geen promo ?![]()
![]()
Ja en ?quote:
Wat is het dan ik kijkte![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 11:41:23 ]![]()
geweldige episode PB is goed bezig netzo als heroes. Spannend wat er allemaal gaat gebeuren Bellick en T-bag gaan elkaar tegenkomen lijkt me.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Reactie op aflevering 18, voor de zekerheid maar ff gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
ik zit nu op school, maar ik kan niet wachten![]()
kut ik moet nog mijn profielwerkstuk maken..
vanavond
And all the things you do with it![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Reactie op aflevering 18, voor de zekerheid maar ff gespoilerd.Ik had een injectiespuit verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spanning zit er met deze aflevering weer goed in ...en dat is mooi!Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Vond de aflevering wel goed.T-Bag is weer als vanouds bezig![]()
Lachen was die scene tussen Mahone en Bellick![]()
Wil wel weten wat die Steadman te zeggen had op die stick....hopelijk laten ze dat nog horen.
Ik vond sommige scenes raar gefilmd; inzoomen, dan uitzoomen en dan weer inzoomen![]()
Je zag dat bij die scenes met T-Bag en die dokter.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
Beetje spanning opbouwen en de kijker laten gissen wat T-bag van plan is. En bij een "verkeerde" vraag of opmerking verstrakt het gezicht, komt er een spannend muziekje en dat tongetje en komt het plan uit. Ik vind dat juist mooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Suerte het volgende:
Ik vond sommige scenes raar gefilmd; inzoomen, dan uitzoomen en dan weer inzoomen![]()
Je zag dat bij die scenes met T-Bag en die dokter..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Net gekeken. Vette aflevering, maar dat van T-Bag & Bellick was wel erg toevallig. Hij zou trouwens toch naar de eerstvolgende vlucht naar Thailand gaan? Waarom nu ineens Mexico? Of heb ik iets gemist?![]()
en de site komt nu ook eindelijk een keer
http://www.europeangoldfinch.net/home.htm#quote:Attn: Fish
C-Finch69
04/10
Fish, Need help. My daughter is sick. C-Note.
Fish
04/08
C: Bag has the money. Sorry to hear about your
daughter. Good luck.
C-Finch69
04/07
Fish: My daughter's sick. I need help.
Any word on the money? --C.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: