quote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bosje bloemen, een bedrukt T-shirt en een fotocollage van al je hoogtepunten. Markus, bedankt!
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef Maikalo het volgende:
Bedånkt vǿǿr die blæmen
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef existenz het volgende:
I went to Ajax and all I got was this IKEA pictureframe.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Rosenberg beteuterd bij afscheid: "best leuk hoor, Mar ik wil een Kus van miss Ajax
woordgrapjes zijn leuk
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar jij was toch een kloon van Mwana?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef existenz het volgende:
I went to Ajax and all I got was this IKEA pictureframe.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je had 2 6 inzendingen vandaarVerder lag het vanaf plek 2 erg dicht bij elkaar.
Zo te zien zit de Arena hier voller dan het Gelredome.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
In een lege Arena durft Rosenberg wel afscheid te nemen.
Jammergenoeg staat de 2de ring er niet opquote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo te zien zit de Arena hier voller dan het Gelredome.
Dak erafquote:Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jammergenoeg staat de 2de ring er niet op![]()
*Rammelt keihard op z'n trommel*quote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef HPayne het volgende:
Uitslag komt nu
Popcorn, confetti, vrienden, familie etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:
Zweethandjes hier.
quote:~Bayswater~
~En dat is nog niet alles Markus, de gegarandeerde geldkoffer komt ook nog naar je toe~
quote:~existenz~
~I went to Ajax and all I got was this IKEA pictureframe.~
quote:~SocialDisorder~
~"Snappen jullie NU waarom ik weg ga?"~
-2ptquote:~EnGCatjuh~
~Een bosje bloemen, een bedrukt T-shirt en een fotocollage van al je hoogtepunten. Markus, bedankt!~
dankjequote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi wel die plaatjes!
Wie had dat ook weer gehost??? Redelijke uitslag wel
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toma heeft ze gehost, net als mijn plaatje. KUTTOMA!![]()
![]()
Poedelprijs, had ik wel verwacht... Achja, geeft niks
Dat is denk ik wel het beste plan. Dan doen ze het tenminste altijd!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Moet ik ze op de FOK!-server zetten?
Dan moet wel http://members.home.nl/jvorselaars/OP.txt aangepast worden.
Is toma failliet dan???quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kleine bijdrage voor toma
[afbeelding]
Heeft iemand dan de plaatjes, want deze kan ik niet opslaanquote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het beste plan. Dan doen ze het tenminste altijd!
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
![]()
scheelt een hoop werkquote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
we moeten het 2 dagen zonder opmaak doen en dergelijke, vanaf Maart is alles (als het goed is) weer gefixt
sorry
jou cluppie had dit weekend de poedel hequote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scheelt een hoop werk![]()
Al zal ik tot die tijd toch geen uitslag te bedenken![]()
Iemand moet RKC toch helpenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
jou cluppie had dit weekend de poedel he![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=173657/sc=08491dquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je m ff screen maken en uploaden
Ik kreeg m niet opgeslagen, vandaarquote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
je kunt m ook gewoon opslaan en uploaden
De poedel is toch wel voor jou maakt niet uit wat je postquote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
ff denken welke onderschrift ik plant , heb er al meerdere![]()
het is maar 4 puntenquote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Zjakkie het volgende:
De poedel is toch wel voor jou maakt niet uit wat je post
Aaaah Hersi is flink genaaid door een hoop mensen, ook door Vitàs, dat hij er überhaupt nog wel wil spelen... Volg Hersi al sinds Voetbal Totaal (dat programma over de jeugdcompetitiequote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''Zoveel heb ik nou ook weer niet gezweet vandaag , dit shirtje kan ik de volgende uitwedstrijd zo weer aan''
( tegen FC utrecht als ik dan nog mag spelen )
Hersi de clubhoer , hij zal wel denken dat dit shirtje lekkerder ruikt dan die van nek![]()
Hij naait mensen ook , hersi is gewoon een broodvoetballer , ik wil het straks nog weleens zien hoe die het bij FC Twente gaat doen volgensmij mag die meer op de bank gaan zitten dan dat ie ook echt aan spelen toekomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Aaaah Hersi is flink genaaid door een hoop mensen, ook door Vitàs, dat hij er überhaupt nog wel wil spelen... Volg Hersi al sinds Voetbal Totaal (dat programma over de jeugdcompetitie)
Behalve de laatste, die mist alle originaliteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij naait mensen ook , hersi is gewoon een broodvoetballer , ik wil het straks nog weleens zien hoe die het bij FC Twente gaat doen volgensmij mag die meer op de bank gaan zitten dan dat ie ook echt aan spelen toekomt.
SocialDisorder heeft een moeilijke taak met al die inzendingen, er zitten zeker weer leuke bij
![]()
quote:
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
we moeten het 2 dagen zonder opmaak doen en dergelijke, vanaf Maart is alles (als het goed is) weer gefixt
sorry
open de opmaak eens en druk dan op ctrl+F5quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef gebruikersnaam het volgende:de opmaak doet het gewoon hoor
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [img]http://i9.tinypic.com/48qsho3.png[/img] [sub]2pt[/sub] [quote][b] ~Naam 3e plaats~[/b] ~Onderschrift 3e plaats~[/quote] [img]http://i15.tinypic.com/4dfn9s4.png[/img] [sub]3pt[/sub] [quote][b] ~Naam 2e plaats~[/b] ~Onderschrift 2e plaats~[/quote] [img]http://i19.tinypic.com/4df1h5h.png[/img] [sub]5pt[/sub] [quote][b]~Naam Winnaar~ [/b] ~Onderschrif Winnaar~[/quote] [img]http://i15.tinypic.com/440zx3p.png[/img] [quote][b]~Winnaar Poedelprijs (bij voorkeur vitesse zuid)~[/b] ~Onderschrift poedelprijs~[/quote] [sub]-2pt[/sub] [url=http://members.home.nl/jvorselaars/OP.txt]Opmaak [/url] |
Tof, ik doe het. Krijg ik ieg niet de poedelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
Als SocialDisorder wegblijft kan existenz (als nr. 2) uitslag doen. Of Bayswater als nr. 3
~Hersi valt door de welbekende Burkamand bij presentatie dameselftal Vitesse~
quote:~Bjoro~
~Wesley Sneijder nog niet helemaal gelukkig met zichzelf na Extreme-Make-Over~
quote:~vitessezuid113~
~''Zoveel heb ik nou ook weer niet gezweet vandaag , dit shirtje kan ik de volgende uitwedstrijd zo weer aan''
( tegen FC utrecht als ik dan nog mag spelen )~
-2ptquote:~Robar~
~Hersie is hevig ontroerd, wanneer zijn familie overgekomen is uit Ethiopie
Links achter hem zijn oma, rechtsachter hem zijn opa.
Op de volgende foto zijn ze wel zichtbaar, omdat ze dan niet van opzij gefotografeerd zijn~
x10quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
vitessezuid die wint! Corruptie!!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
vitessezuid die wint! Corruptie!!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
als er geen alternatief voor de opmaak is, is dit dan iets?
[ code verwijderd ]
Had ik dus toch niet helemaal gelijk.... Maar vitessezuid, gefeliciteerdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
De poedel is toch wel voor jou maakt niet uit wat je post
Nee, deze poedel was eigenlijk al niet echt grappig, maar vervolgens zo lang dat het net een boek leekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Had ik dus toch niet helemaal gelijk.... Maar vitessezuid, gefeliciteerdKom nu maar met een nieuwe foto
![]()
ik zal hem eens uploaden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
![]()
kun jij dat als .txt of .doc bestandje op internet zetten??![]()
dan moet je die van mij ff uit de opmaak halen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Zjakkie het volgende:
Had ik dus toch niet helemaal gelijk.... Maar vitessezuid, gefeliciteerdKom nu maar met een nieuwe foto
![]()
lijkt me een goed plan. Voetbalfoto-onderschrift competitie #58: Met Voodoo magie.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Moet ik ze op de FOK!-server zetten?
Dan moet wel http://members.home.nl/jvorselaars/OP.txt aangepast worden.
En bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, deze poedel was eigenlijk al niet echt grappig, maar vervolgens zo lang dat het net een boek leek
Goh, waar had ik dat moraalridder eerder gelezen???quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
"Als jij geen moraalridder bent, wat doen die vlaggendragers dan hier?"
Maar de grap is andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goh, waar had ik dat moraalridder eerder gelezen???![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goh, waar had ik dat moraalridder eerder gelezen???![]()
Ik bijnaquote:
quote:~SuperRogier ~
Ten Cate: "Fluiten lukt nog niet echt hè? Ik heb nog wel een blokfluit voor je in de auto liggen, kun je nog een beetje oefenen."
~Wegereef: Ach Ten Cate, kijk eens achter je, ga toch lekker krassen. ~
quote:~TheVulture~
~Ten Cate: "Volgens mij kun jij beter overstappen van Specsavers naar Hans: Zelfs een blinde zag dit Anders!"~
-2ptquote:~borisz ~
~met je verzekering krijg je bij specsavers een gratis bril ~
Dus na mijn anale fixatie is mijn neger-fetish nu ook publiek geheim?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mwana, je laat je persoonlijke voorkeuren teveel blijken in je onderschriften.
In het kader hiervan wou ik ook een suggestie doen voor de volgende fotoquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dus na mijn anale fixatie is mijn neger-fetish nu ook publiek geheim?![]()
nou fijn zeg, zit je een hele dag tegen de reizende ster van ronaldinho aan te kijken als je de onderschriften aan het lezen bentquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In het kader hiervan wou ik ook een suggestie doen voor de volgende foto
LET OP: dit is dus een suggestie, niet de volgende foto.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou fijn zeg, zit je een hele dag tegen de reizende ster van ronaldinho aan te kijken als je de onderschriften aan het lezen bent
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In het kader hiervan wou ik ook een suggestie doen voor de volgende foto
LET OP: dit is dus een suggestie, niet de volgende foto.
[afbeelding]
nog 8 min sharpquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
morgenavond de uitslag rond 19.30
Je vindt me dik he? Zeg het maar eerlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Iedereen zegt dat ik dik geworden ben, maar zie je dat dan ook aan mijn kont? Heb ik een dikke kont??"
mannen, dit komt jullie wel bekend voor!![]()
Je lijkt wel een vrouwquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je vindt me dik he? Zeg het maar eerlijk
We moeten praaaaaten. Je houdt niet meer vamme![]()
![]()
![]()
quote:Ruud_fr
Wie hoort er niet in het volgende rijtje thuis: Poepon, Nicky Butt, Stefan Postma, Diarra, Arsene Wenger, Robinho of Ronaldinho?
quote:Robar
Shit, snel, schiet op, trek je broek uit, als mijn vrouw erachter komt dat ik mijn trouwring kwijt ben . . . .!!!!!
quote:vrolijke-frits
Ronaldinho: "Iedereen zegt dat ik dik geworden ben, maar zie je dat dan ook aan mijn kont? Heb ik een dikke kont??"
-2ptquote:Promovendus
Voorbeeld doet Robinho zwichten: nu groot voorstander van damescompetitie
ik zie geen logootjes?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon goed hier , dus hier doet ie het![]()
Ik zie ze wel allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef TheVulture het volgende:
ik zie geen logootjes?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Sorry. Ben helemaal niet zo stoer.
[afbeelding]
Post dat tekstbestand eens hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb de opmaak voor de uitslag wel op een tekstbestand maar weet niet waar ik hem kan uploaden![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Post dat tekstbestand eens hier.
Zal kijken wat ik kan doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_uitslag.jpg[/img] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_3.jpg[/img] [quote][b]-Naam 3e plaats-[/b] -Onderschrift 3e plaats-[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_2.jpg[/img] [quote][b]-Naam 2e plaats-[/b] -Onderschrift 2e plaats-[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_1.jpg[/img] [quote][b]-Naam Winnaar-[/b] -Onderschrift Winnaar-[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_poedel.jpg[/img] [quote][b]-Naam Poedelprijs-[/b] -Onderschrift Poedelprijs-[/quote] ?> |
quote:~Naam 3e plaats~
~Onderschrift 3e plaats~
quote:~Naam 2e plaats~
~Onderschrift 2e plaats~
quote:~Naam Winnaar~
~Onderschrif Winnaar~
Opmaakquote:~Winnaar Poedelprijs~
~Onderschrift poedelprijs~
OP kan met mijn 'opmaak'quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Maikalo het volgende:
Ze staan nu dus op de Fok! server, dus je hoeft ze zelf niet meer te uploaden. Maar kunnen we gewoon geen OP op wiki maken ofzo
Ben je ineens van het gezeik af.
Ik heb ook voor mezelf ook alles wel op de pc als textbestand staan, maar waar kan ik dat zo uploadenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Maikalo het volgende:
De OP is hier te vinden
Heb hem (met hulp van Piles dan wel) Op de wiki gezet
![]()
-edit-
Nu nog de tussenstand
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Maikalo het volgende:
De opmaak voor de uitslag is in het vervolg dus hier te vinden![]()
De openingspost voor elk nieuw topic is hier te vinden
Alles staat nu dus op de wiki
Wel graag zelf even de url naar het oude topic invoeren bij bewerken en dan opslaan maar dat spreekt voor zich denk ik![]()
En ja, alles werkt nu![]()
Is hier een regel voor, Beschouw?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze foto is bij de VI onderschriftwedstrijd geweest, dus dat lijkt me geen goed idee.
VI onderschriften wedstrijd
Een heleboel leuke onderschriften.
als je dat niet gezegd had, was er niets aan de handquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze foto is bij de VI onderschriftwedstrijd geweest, dus dat lijkt me geen goed idee.
VI onderschriften wedstrijd
Een heleboel leuke onderschriften.
Ik vind ze bij VI niet eens grappigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is hier een regel voor, Beschouw?
Jawel hoor, dan had ik er zelf een onderschrift van gejatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je dat niet gezegd had, was er niets aan de hand
Sommige zijn wel grappig, andere zijn al niet echt meer actueel (2 weken terug).quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vind ze bij VI niet eens grappig![]()
Ik dacht inderdaad al wat komt me dat bekend voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En die is net weer in slaap gesukkeld volgens mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.
Bassie zoekt ff een andere foto!! Momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.
Oh ok, ook goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bassie zoekt ff een andere foto!! Moment
Net wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
All Stars? Alle sterren zitten toch hier in dit topic?
Van Gaal en Schoenakerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Enig idee wie het zijn?
En waarom doe jij hem niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze wordt het dus! Definitief!
[afbeelding]
Game on!
Nummer 2 doet de uitslag, anders de nummer 3
Ik ben morgenavond pas laat thuis, tegen middernacht pas. Zo lang wil ik jullie niet laten wachten!quote:
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond pas laat thuis, tegen middernacht pas. Zo lang wil ik jullie niet laten wachten!![]()
Nauw mag ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Beschouw het volgende:
het is 'nou'
de foto is zwart wit héquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal had het vroeger al. Ik speel in rood, ik speel in wit, ik ben ajacied
idem hierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
mocht ik vanavond in de prijzen vallen, ik ben er niet
Je quote de verkeerde?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef toma het volgende:
[..]
de foto is zwart wit hé
ik speel in zwart ik speel in wit ik ben zwarte piet
quote:-EnGCatjuh-
-Later zal Van Gaal leren: een goede (karate)trap komt met de jaren-
quote:-TheVulture-
-Louis wist het toen al beter: "Kijk Dick, ZO trap je een bal"-
quote:-Bayswater-
-Van Gaal heeft duidelijk een neusje voor de bal-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Yozzz-
-Louis, hou je nou eens aan de regels! Verkeer van rechts gaat voor! -
Lees eens terug. Als jij weer de goede tot je beschikking hebt, zet ze dan maar hier weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef toma het volgende:
wie heeft van mijn prachtige .png'tjes in de opmaak .jpg's gemaaktnu is de achtergond niet meer doorzichtig
Sinds wanneer speelt Roberto Carlos voor Zweden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Roberto Carlos controleert Klose op hoofdluis.
Hoe kan ik zo stom zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Roberto Carlos voor Zweden?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef toma het volgende:
p.s. de oude opmaak doet het gewoon weer.
Als jij morgen de heg knipt knijp ik een oogje dicht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo stom zijn.Snel verbeterd. Hopelijk heeft de jury niets gemerkt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bayswater is mijn buurman. Jij woont iets verder weg.
Ik zat ook aan een neusgrap te denken maar ik dacht... dat is zo afgezaagdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef Bayswater het volgende:
2 keer binnen een week prijs met een neusgrap over Louis.![]()
Dacht ik gister een goeie te hebben, geen punten. Heb ik vandaag onverwachts met een snel bedacht onderschrift de volle mep. Wat kan de onderschriftencompetitiewereld toch raar in elkaar zitten.![]()
Heb je je heg al gezien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef Bayswater het volgende:
Moeilijk, moeilijk.Ik ga me beraden over de uitslag.
quote:-SuperRogier-
-Vliegende spits neemt zijn functie iets te serieus-
quote:-gebruikersnaam-
-jij hebt zojuist mijn haar eraf getrokken, nu doe ik het bij jou-
quote:-Maikalo-
-Pater Larsson doopt de pas bekeerde Klose-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Ook Klose ontdekt de sterkte van de zweden in de lucht-
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw had maar zeer matig mijn heg geknipt, afraffelen noemen we dat buurman. Vandaar buiten de prijzen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |