Omg..is hij het nageslacht van Bigfoot?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Wicky dolblij met transfer naar Viking Stavanger
nu maar hopen dat de jury Wicky de Viking kent
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef Beschouw het volgende:
Die foto is van het jaarlijks toernooi voor G-voetballers in Barendrecht. Moet je dus eigenlijk niet mee spotten.![]()
Hehe, doe maar, ik ben toch al spek- en bonenmateriaalquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mwana, mag ik er een van jou jatten?
Het was ook prijsschietenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach nee, dat voelt niet goed. Maar ik vond die van die kauwgom wel sterk. Zaten wel meer goeie tussen trouwens
maar alle leuke zijn nu al bezetquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar alle leuke zijn nu al bezet
Sorry Mwana, dat bedoelde ik eigelijk als grapjequote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Da wissiknie, dacht dat iemand zei dat ie nieuw bij NAC was...
Is niet jouw schuld hoor, ik tuin overal in deze weekquote:Op zondag 25 februari 2007 13:10 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Sorry Mwana, dat bedoelde ik eigelijk als grapje![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Mwanatabu het volgende:
ik heb nog op de site van NAC zitten zoeken
Dat had ook een clue mogen zijn iddquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Transfermarkt is ook alweer bijna een maandje dicht...
Tis de stress hèquote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat had ook een clue mogen zijn idd![]()
Hij lijkt meer op de papa van Wicky.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef TheVulture het volgende:
nu maar hopen dat de jury Wicky de Viking kent
quote:Bjoro
Ook NCRV !
quote:ruud_fr
De Rat verleght zijn grenzen en komt terug op het veld
quote:HPayne
Kabouter met een bijzondere kwaliteit; Hoge ballen!
-2ptquote:SuperRogier
Geestelijk beperkt? Ledematen uit proporties? Alcoholproblemen? Welkom bij de NAC selectie!
"Oeh. Maar dat is dom"quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef toma het volgende:
potverdomme helemaal vergeten een onderschrift te bedenken
Het klinkt in ieder geval wel als de slagzin van behandelcentrum "de groene pil"quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
De volgende keer zal ik niet zulke lange woorden gebruiken, dat is vast te moeilijk..
Doe ik elke keer, maar werkt niet vaak genoegquote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Had toch stiekem op het podium gerekend![]()
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Doe ik elke keer, maar werkt niet vaak genoeg![]()
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die dat deed!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neen![]()
![]()
snap je nu wel dat onderschriften en/of grappen over geestelijke beperkingen niet in de smaak vallen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
De volgende keer zal ik niet zulke lange woorden gebruiken, dat is vast te moeilijk..
Lijkt me toch schrikbarend als je kinderen je zo bezig zienquote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neen![]()
![]()
Je had 2 inzendingen vandaarquote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
maar jij was toch een kloon van Mwana?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die dat deed!![]()
hmm.... en waar is de grap in je onderschriftquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Een bosje bloemen, een bedrukt T-shirt en een fotocollage van al je hoogtepunten. Markus, bedankt!
Heb je daar ook een foto van?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |