Ik heb ook voor mezelf ook alles wel op de pc als textbestand staan, maar waar kan ik dat zo uploadenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Maikalo het volgende:
De OP is hier te vinden
Heb hem (met hulp van Piles dan wel) Op de wiki gezet
![]()
-edit-
Nu nog de tussenstand
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Maikalo het volgende:
De opmaak voor de uitslag is in het vervolg dus hier te vinden![]()
De openingspost voor elk nieuw topic is hier te vinden
Alles staat nu dus op de wiki
Wel graag zelf even de url naar het oude topic invoeren bij bewerken en dan opslaan maar dat spreekt voor zich denk ik![]()
En ja, alles werkt nu![]()
Is hier een regel voor, Beschouw?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze foto is bij de VI onderschriftwedstrijd geweest, dus dat lijkt me geen goed idee.
VI onderschriften wedstrijd
Een heleboel leuke onderschriften.
als je dat niet gezegd had, was er niets aan de handquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze foto is bij de VI onderschriftwedstrijd geweest, dus dat lijkt me geen goed idee.
VI onderschriften wedstrijd
Een heleboel leuke onderschriften.
Ik vind ze bij VI niet eens grappigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is hier een regel voor, Beschouw?
Jawel hoor, dan had ik er zelf een onderschrift van gejatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je dat niet gezegd had, was er niets aan de hand
Sommige zijn wel grappig, andere zijn al niet echt meer actueel (2 weken terug).quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vind ze bij VI niet eens grappig![]()
Ik dacht inderdaad al wat komt me dat bekend voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En die is net weer in slaap gesukkeld volgens mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.
Bassie zoekt ff een andere foto!! Momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen regel. De winnaar van de ronde plaatst een nieuwe foto. Alleen als die foto in dit topic is geweest, moet er een andere komen. Wat mij betreft kan deze foto, maar ik ben de baas niet. Laat de vorige winnaar maar beslissen.
Oh ok, ook goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bassie zoekt ff een andere foto!! Moment
Net wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
All Stars? Alle sterren zitten toch hier in dit topic?
Van Gaal en Schoenakerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Enig idee wie het zijn?
En waarom doe jij hem niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze wordt het dus! Definitief!
[afbeelding]
Game on!
Nummer 2 doet de uitslag, anders de nummer 3
Ik ben morgenavond pas laat thuis, tegen middernacht pas. Zo lang wil ik jullie niet laten wachten!quote:
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond pas laat thuis, tegen middernacht pas. Zo lang wil ik jullie niet laten wachten!![]()
Nauw mag ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Beschouw het volgende:
het is 'nou'
de foto is zwart wit héquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal had het vroeger al. Ik speel in rood, ik speel in wit, ik ben ajacied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |