jou cluppie had dit weekend de poedel hequote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scheelt een hoop werk![]()
Al zal ik tot die tijd toch geen uitslag te bedenken![]()
Iemand moet RKC toch helpenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
jou cluppie had dit weekend de poedel he![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=173657/sc=08491dquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je m ff screen maken en uploaden
Ik kreeg m niet opgeslagen, vandaarquote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
je kunt m ook gewoon opslaan en uploaden
De poedel is toch wel voor jou maakt niet uit wat je postquote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
ff denken welke onderschrift ik plant , heb er al meerdere![]()
het is maar 4 puntenquote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Zjakkie het volgende:
De poedel is toch wel voor jou maakt niet uit wat je post
Aaaah Hersi is flink genaaid door een hoop mensen, ook door Vitàs, dat hij er überhaupt nog wel wil spelen... Volg Hersi al sinds Voetbal Totaal (dat programma over de jeugdcompetitiequote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''Zoveel heb ik nou ook weer niet gezweet vandaag , dit shirtje kan ik de volgende uitwedstrijd zo weer aan''
( tegen FC utrecht als ik dan nog mag spelen )
Hersi de clubhoer , hij zal wel denken dat dit shirtje lekkerder ruikt dan die van nek![]()
Hij naait mensen ook , hersi is gewoon een broodvoetballer , ik wil het straks nog weleens zien hoe die het bij FC Twente gaat doen volgensmij mag die meer op de bank gaan zitten dan dat ie ook echt aan spelen toekomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Aaaah Hersi is flink genaaid door een hoop mensen, ook door Vitàs, dat hij er überhaupt nog wel wil spelen... Volg Hersi al sinds Voetbal Totaal (dat programma over de jeugdcompetitie)
Behalve de laatste, die mist alle originaliteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij naait mensen ook , hersi is gewoon een broodvoetballer , ik wil het straks nog weleens zien hoe die het bij FC Twente gaat doen volgensmij mag die meer op de bank gaan zitten dan dat ie ook echt aan spelen toekomt.
SocialDisorder heeft een moeilijke taak met al die inzendingen, er zitten zeker weer leuke bij
![]()
quote:
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
we moeten het 2 dagen zonder opmaak doen en dergelijke, vanaf Maart is alles (als het goed is) weer gefixt
sorry
open de opmaak eens en druk dan op ctrl+F5quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef gebruikersnaam het volgende:de opmaak doet het gewoon hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |