Opgelost.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef PeZu het volgende:
grmbl kut pio door jou zit en nu een fout in de TT
hee ik zet hem altijd centraalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Snakey het volgende:
Danku, centraal.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Verkeerde collage in OP.
waar is mijn piem0lhoofd??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Verkeerde collage in OP.
roken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
ik was iets aan het doen
maar ik weet niet meer wat
wat moet je daaar nu weer meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
http://media.putfile.com/boemerang-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goftedomme nouquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een klotelama's hebben ze uitgekozen...
* Tyler..Durden trekt kleren uit en boogied in zijn tangaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:19 schreef murp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3gPAVDistks
you sir make me sickquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:19 schreef murp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3gPAVDistks
gelukkig welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
Altijd kwaliteit op youtube.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef murp het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=np-ESN7wuek
omgquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
*kijkt naar youtube filmpjes*
sommige wel! De meeste zijn van het *die rare amerikanen hebben totaal geen gevoel voor humor* type.quote:
HOI TEZZ!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:08 schreef Tezz het volgende:
Heej lieve schatjes! Tezz is back!!!!
Het was een superweek, veeeeeeeeel drank en korte nachten maar wat wil je met acht vrienden in een stoere blokhut. Nu moet ik alle was nog doen.....pff....
Hier nog iets leuks gebeurd?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mogguhquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:08 schreef Tezz het volgende:
Het was een superweek, veeeeeeeeel drank en korte nachten maar wat wil je met acht vrienden in een stoere blokhut. Nu moet ik alle was nog doen.....pff....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:08 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkom terug weerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:08 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, maar daar vallen jullie niet op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
bestaan er nou nergens meer lieve trouwe mannen![]()
haha nou ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jep, maar daar vallen jullie niet op.
Daar ben ik dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou ik weldus als je nog iemand kent stel hem maar voor
![]()
Kijk, en dat bedoel ik nou met "maar daar vallen jullie niet op".quote:
":')quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kijk, en dat bedoel ik nou met "maar daar vallen jullie niet op".
Meldt*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou ik weldus als je nog iemand kent stel hem maar voor
![]()
schaak je hebt gelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef Piovan het volgende:
dam wat saai hier
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb gewoon werkelijkwaar níks te doen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Einmal ein : und einmal ein r.
Waarom denk je dat die kale man erachter staat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft hij wel toiletpapier bij de hand?
hoi pezu,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef PeZu het volgende:
kikker kikker
groen blauw zwart
de stenen heten bart
het regent
ooch murpie tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef murp het volgende:
[..]
hoi pezu,
hoe is het nu?
heb je wat gedaan vandaag?
dit is niet zomaar een vraag,
na het opsteken van een peuk,
vraag ik je leuk..
bekijk dit topic is,
voordat je het uit je geheugen wis...
Menthol. dat is wel erg lang geleden/ Wel lekker inderdaad ga ik maar weer es halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Elixyr Menthol, opzich het allergoedkoopste merk maar zo fucking lekkerEn dan ook nog eens een wit filter
jammerquote:
ja hier ook stelepijpenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Het regent hier ook!
doe maarquote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:12 schreef oranjekoek het volgende:
't Wurd tied dat wie weer eens gaon dansen
Dat is al zo lange gelee
't Wurd tied dat wie weer eens gaon dansen
van normaal naar maidenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef oranjekoek het volgende:
I've been looking so long for you now you won't get away from my grasp.
You've been living so long in hiding in hiding behind that false mask.
And you know and I know that you ain't got long now to last.
Your looks and your feelings are just the remains of your past.
ik ook maar nimmer normaalquote:Op zondag 25 februari 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja ik luister alles doorelkaar![]()
Normaalconcerten zijn geweldig! naja toen ik nog een tiener was dan.quote:
mja soms welquote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
Honey it's getting close to midnight
And all the myths are still in town
True love and lipstick on your linen
Bite the pillow, make no sound
If there's some living to be done
Before your life becomes your tomb
You'd better know I'm the one
Unchain your backdoor, invite me around
Bring me your daughter
To the slaughter
Let her go
iron maiden wel goed?
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Misschien moet ik wat meer naar het heden terugkeren..hahaquote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja soms wel
ik luister nu jack off jill
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Misschien moet ik wat meer naar het heden terugkeren..haha
nazi halo is <3quote:Op zondag 25 februari 2007 00:38 schreef oranjekoek het volgende:
*zoekt naar jack off Jill*
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
Fear of Dying en nazi halo klinken wel goed! Staat op youtube trouwens
strawberry gashes!quote:
heumeuxquote:Op zondag 25 februari 2007 00:49 schreef Stommie het volgende:
appelkruimeltaarten op een stokje, ik ben aangeschoten, moet niet gekker worden
Ik heb nog nooit een appelkruimeltaart op een stokje gezien. Pics?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:49 schreef Stommie het volgende:
appelkruimeltaarten op een stokje, ik ben aangeschoten, moet niet gekker worden
ik lust niet eens appelkruimeltaart, laat staan op een stokjequote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een appelkruimeltaart op een stokje gezien. Pics?aangeschoten is lekker
dronken zijn niet
![]()
Dat schiet wel opquote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Stommie het volgende:
[..]
k heb alleen nog carling en tequila
quote:
verdulleme, das me een waslijst volquote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
ik drink
bacardi
vodka
tequilalla gold
wishkey
bier
wijn
en nog veel meer
vergeet de cola niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
ik drink
bacardi
vodka
tequilalla gold
wishkey
bier
wijn
en nog veel meer
pffquote:Op zondag 25 februari 2007 01:07 schreef Stommie het volgende:
[..]
verdulleme, das me een waslijst vol
en dat in 1 glasquote:Op zondag 25 februari 2007 01:07 schreef Stommie het volgende:
[..]
verdulleme, das me een waslijst vol
ja kan ookquote:
reken maar op hoofdpijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook
radioactief noemen we dat hier![]()
dirty pint noemen we dat hierquote:Op zondag 25 februari 2007 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook
radioactief noemen we dat hier![]()
mja maa rhet smaakt welquote:
ooit geprobeerd dan? hequote:
wel een dirty pint, dan gooit iedereen bende in je pint-glas en dan moet je m downen......kutmensen uit Northampton...kutengelsenquote:
zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Stommie het volgende:
maar jij bedoelt 'radioactief' en dat zal vast overheerlijk zijn
ik heb zin in de Mac, en laat die nou net 5 minuten lopen zijn,quote:
Dat ben ik natuurlijk! Elisabeth Mijn officiele (voor zover dat officieel is) nick is E maar Fok! vond deze nick te kortquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef PeZu het volgende:
wie is e?
ooh truste dan!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk! Elisabeth Mijn officiele (voor zover dat officieel is) nick is E maar Fok! vond deze nick te kort
kroepkoekquote:
hihiquote:
Z'n account is leegquote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef murp het volgende:
trouwens, straks is de hype alweer voorbij hoor
eenschquote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef roflcopter het volgende:
Ik vind dat er meer geneukt moet worden.
lang verhaal.... wil je het weten?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:
Wat is er met murp en Pio aan de hand?
nouquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef murp het volgende:
nou, het begon in een topic over piovan.. Piovan is ontsnapt
daar zette ik zijn foto in het topic....
en toen:
Piovan.
Piovan....
Boem Dikke.
Mensen die zomaar je foto als user icon gebruiken.
dus..
gelukkig welquote:Op zondag 25 februari 2007 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou_!
jullie hebben weer heel wat meegemaakt vandaag
haha dat klinkt wel positiefquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meldt*
Thans, m'n vrienden en vriendinnen vinden me zeer betrouwbaar, lief en blablabla.![]()
Maar ik heb geen vriendin waarmee je oefent hoe een kindje te maken.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef roflcopter het volgende:
Ik vind dat er meer geneukt moet worden.
Ik wil wel net alsof doen, als ik mijn penis tussen mijn benen doe ziet het er best overtuigend uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vriendin waarmee je oefent hoe een kindje te maken.![]()
ik heb je gemist broekje.....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vriendin waarmee je oefent hoe een kindje te maken.![]()
Het schuurt dan zo volgens mij.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik wil wel net alsof doen, als ik mijn penis tussen mijn benen doe ziet het er best overtuigend uit.
Allebij.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
tis zo maar rustig hier...hebben julli gewoon allemaal op mijn terugkomst gewacht of kakt het hier gewoon in
Christelijke tijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat slapen, morgen weer werken
Broekpaling niet, doei Tezz, je gaat er wel vroeg in.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat slapen, morgen weer werken
Doe maar ruig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
ja maar moet ook eerst nog was doen, nog wat lezen en dan zijn we weer anderhalf uur verder he
Van mij?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jouw leven zal wel een grote roes zijn?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nee de Tezz, rocksterbestaan.
haha geen van beidequote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
Eerste peukje vandaag maaike? Ben je net uit bed of doe je een poging om te stoppen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha geen van beideben momenteel bij mijn ouders.. dus moet even wat minderen
maar hun gaan zo naar bed dan kan ik weer naar buiten
is ook zo koud buiten
![]()
wil iemand me komen verwarmen![]()
Geef mijn portie maar aan Mohammed.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha geen van beideben momenteel bij mijn ouders.. dus moet even wat minderen
maar hun gaan zo naar bed dan kan ik weer naar buiten
is ook zo koud buiten
![]()
wil iemand me komen verwarmen![]()
ooh jij boefje!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is dat een ja![]()
net weer even lekker peukie gedaan, ouders liggen toch al in bed![]()
Rook je stiekum?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is dat een ja![]()
net weer even lekker peukie gedaan, ouders liggen toch al in bed![]()
hier ook alquote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
SEKS
in het hoekje secksenquote:
Indd, de vagina- en penissappengeur hangt in lucht.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
Jaaa ga maar weer! De spanning is te snijden tussen jullie
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
De spanning tussen Pezuuzuzu en mij>?
Zie je het dan niet? Voel je het dan niet? Jij bent het enige waar hij nog aan kan denken.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
De spanning tussen Pezuuzuzu en mij>?
Ja, dat zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Voel je het dan niet? Jij bent het enige waar hij nog aan kan denken.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Voel je het dan niet? Jij bent het enige waar hij nog aan kan denken.![]()
omdat je zo aandringtquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kom op, kindjes maken nou!
tis geen landquote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
Kom PeZu! Verover haar!
als je het maar weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
wtf maar goed dat ik het nu zelf ook weet
Gehoord dat Prins Willem-Alexander morgen op staatsbezoek komt.quote:
jaquote:
w00tquote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
blaat
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik denk dat de kans dat het een geestelijk gehandicapt kindje gaat worden redelijk tot groot is.
Ja inderdaad een beetje overdreven! Ik ga naar bed! Slaap lekkerquote:
Hoiquote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Sebasser het volgende:
Goeiedag.
Jij ging toch slapen?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
Nederlandse Triathlon Bond hahahhaa
Post door slotje! 1! !:d !: !1quote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef PeZu het volgende:
ooh ja lapo
quote:Op de dag dat het nieuwe kabinet werd geïnstalleerd, kwam er nog gauw een kleine wijziging in het regeerakkoord. Niet in 2011, maar al in 2008 gaat het rookverbod in de horeca van kracht. Van schrik stak ik een nieuwe sigaret op. Slechts tien maanden resten om aan de gedachte te wennen - terwijl ik juist zo blij was met de datum 1 januari 2011, aangezien ik dan net veertig ben en, volgens mijn voornemens, dan ook precies twee maanden gestopt.
Pas vanaf je veertigste is roken van invloed op je gezondheid en levensduur, beweerde ooit een wetenschapsjournalist van het NRC-Handelsblad - alles daarvoor is statistisch verwaarloosbaar. Toegegeven, ik ben geen wetenschapper en ga vaak creatief met de feiten om; iets wat voor elke verslaafde geldt.
Vrijdag publiceerden de kranten een wetenschappelijk onderzoek, waaruit bleek dat rokers na een ramp eerder in de psychische problemen komen dan niet-rokers. Na de vuurwerkramp in Enschede waren de rokers uit het getroffen gebied meer gaan paffen en ze ontwikkelden ook een heviger trauma dan de niet-rokers - na vier jaar hadden ze tweemaal zoveel last van angsten, depressies en stressverschijnselen dan niet-rokers. Roken is dus ook nog eens slecht voor het gemoed; nicotine stimuleert immers voortdurend het zenuwstelsel, luidde de verklaring.
Mag je dat omdraaien? Waren de rokers misschien niet al voor de ramp heel gevoelige lieden, die naar de sigaret grepen om zich even achter een rookgordijn te kunnen terugtrekken, om even hun eigen adem te kunnen zien, in dromerige wolken? Is roken niet wat duimzuigen is voor kinderen? Mag het een wonder heten dat veel kunstenaars roken of gerookt hebben? Behalve dat de sensitieve rokers paffen om zich nog enigszins in de harde, rampzalige werkelijkheid staande te kunnen houden, zijn zij ook degenen die zich in voorgaande jaren een sociale, zeg maar gerust empathische houding hebben aangeleerd, dankzij de kreet: 'Roken? We komen er samen wel uit.' Alle rokers die ik ken, zijn zo beschaafd dat ze nooit zomaar ergens hun behoefte botvieren, maar eerst vriendelijk toestemming vragen... Rokers trekken zich op feestjes stilletjes terug op het balkon, wanneer ze weten dat hun gastheer liever geen stinkende kamer wil. Ze horen soms al aan iemands zuchtjes of iemand astma heeft, ze staan stil bij ouderdom, bij zwangerschappen, bij kleine kinderen. Worden ze op een kluitje gedreven bij een walmende paal, dan beginnen ze een leuk gesprek, delen moeiteloos zowel vuur als rookwaren met lotgenoten, en schreeuwen niet terug wanneer ze vlijmende opmerkingen krijgen over hun gedrag, maar doven dan braaf hun peuk. Voor de missie respectvol samenleven, zijn veel rokers allang glansrijk geslaagd, waar niet-rokers vaak nog geen enkel inzicht hebben in hun voor anderen hinderlijke gedragingen en nog niet kunnen omgaan met kritiek, anders dan door meteen luid terug te blaffen. Wil de nieuwe regering haar motto serieus gestand doen, dan heeft ze rokers nodig. Die weten wat samenleven werkelijk betekent. Maar voor hun goede gedrag worden ze ook nog eens gestraft. Dat noem ik nu echt: stank voor dank.
Haha nee rook niet stiekumquote:
Ik ben 31 en doe dat ook nog steeds!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha nee rook niet stiekummaar ze vinden het nooit leuk om te zien dus dan zorg ik dat ze het niet zien als ik rook
![]()
ga nu ook weer even lekker peukie doen![]()
haha goed bezigquote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben 31 en doe dat ook nog steeds!![]()
Ik heb liever dat ze niet rookt, dan stop ik tenminste ook eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:23 schreef maaike1987 het volgende:
Net weer lekker gerookt![]()
trouwens eens een vraagje.. voor de mensen die nog vrijgezel zijn onder de rokers...
als je een partner uit zoekt.. is het voor jou dan belangrijk of hij of zij ook rookt ? of is het een voordeel?
maakt geen ene flaus ausquote:Op maandag 26 februari 2007 18:23 schreef maaike1987 het volgende:
Net weer lekker gerookt![]()
trouwens eens een vraagje.. voor de mensen die nog vrijgezel zijn onder de rokers...
als je een partner uit zoekt.. is het voor jou dan belangrijk of hij of zij ook rookt ? of is het een voordeel?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Is best makkelijk als ze rookt, vrouwen kosten al genoeg.
cliché![]()
hoeveel geld een vrouw ook kost, als je de juiste vrouw vind is het al je geld waardquote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Is best makkelijk als ze rookt, vrouwen kosten al genoeg.
cliché![]()
neequote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel geld een vrouw ook kost, als je de juiste vrouw vind is het al je geld waard![]()
Teh same.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:36 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze niet rookt, dan stop ik tenminste ook eens.
Dat ook ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Teh same.
Of als ze wel rookt, kan je samen stoppen
Ach, donderdag heb ik een datequote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat ook ja.
M'n ex zei tegen me toen ik het over stoppen had "Ahjoh, welnee, stop gewoon op het moment dat je afstudeert" Ook geen echte stimulans dus
Dates met exen zijn goeeeeeeed.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, donderdag heb ik een date(met mijn ex
)
en zij rookt niet, dus als het weer wat gaat worden ga ik stoppen denk ik..
Vaak wel jaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dates met exen zijn goeeeeeeed.
Je hebt me op een goed idee gebracht.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je hebt me op een goed idee gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |