Heb ik iets foutgedaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:23 schreef erkel het volgende:
De echte SC-nitwit heeft zich kenbaar gemaakt![]()
Dat klopt wel, toen ik stopte met fanatiek AKQ-en zat de AKQ op 490 en de slowchat op 10.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
AKQ gaat sbeller dan de slowchat
Van 400 naar 500 ging ook wel met 3-4 topics per dag, toen zat ik hier hele dagenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
toen SC open ging waren we bij deel 401 van AKQ
Dan is het goed. Kan ook komen doordat ik minder AKQ speel tegenwoordig, dat ik niet bij hou bij welk deel we nu zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
toen SC open ging waren we bij deel 401 van AKQ
Volgens mij zit het gemiddelde tegenwoordig van de SC al op dik 2 per dagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu is de AKQ zelf weer vol
Ik heb overigens het idee dat de SC de AKQ begint in te halen, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gemiddelde tegenwoordig van de SC al op dik 2 per dagen de AKQ blijft steken op anderhalf ongeveer (is mijn schatting)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Als we het gemmiddelde aantal topics aanhouden 602/224 = 2.6875 topics per dag
1000 - 602 = 398
398 / 2.6875 = 148
148 - 15 - 31 -30 -31 - 31 = 11
Dus rond 11 juli wordt het duizendste deel geopend
![]()
Kleine lettertjes: Deze berekening is onder voorbehoud
Mik, en welterusten....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:05 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, aangezien Soempie geen twee dingen tegelijk kan blijkbaar:
Ik moet namens haar even hallo zeggen..
Ja, mannen van 50+ kunnen niet alles meer even snel en tegelijk en zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:12 schreef Mikkie het volgende:
Hee, nu snap ik waarom je vijf minuten lang niet reageerde!
bijdehandjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
In de krant!
Omsk is een plaats in west-siberie, daar is de volgende meet.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef Sebasser het volgende:
Wie is omsk?
Verdronk = VVD-coryfee dus zit niet in dit kabinet (blij toe trouwensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef Sebasser het volgende:
Vrijwel niemand kijkt ook in de camera
driekwart kijkt naar (voor hun) links, beatrix kijkt scheel
en wasser met verdonk, doet ie niet mee in dit kabinet ofzo?
Das gewoon een four-in-hand, die zitten altijd zo scheef. Het is Ab klink trouwens, nieuwe minster van volksgezondheidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Wie is die vent rechts die zijn stropdas niet kan strikken?
En Verhagen met een knalrode stropdas
Je ziet dat mensen nogal eens de onderbewuste neiging hebben om een rode das om te doen om macht uit te stralen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Das gewoon een four-in-hand, die zitten altijd zo scheef. Het is Ab klink trouwens, nieuwe minster van volksgezondheid
Ik vind het een mooie das, een groene das is ook niet echt een gezicht he.....
Net vrouwen hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
Dat commentaar van jullie bij die foto![]()
![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Goedemorguh!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
Nouja, net, net.. ja, eigenlijk wel![]()
half uurtje.![]()
inderdaad:quote:
Allemaal relnichten hierquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef Plasterk het volgende:
Zouden de dames een top drie kunnen opgeven van favoriete kadootjes die zij graag ontvangen tijdens verjaardagen of van hun partner als verassing krijgen?
http://www.expo.nl/quote:
Weet niet, beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef Plasterk het volgende:
Ik ken het. Maar waarom geen troep van de Expo?
Ik heb hem, moment, tijd voor een fotoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Plasterk het volgende:
haha
die sleutelhanger ziet er leuk uit
waar heb je die vandaan? Expo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem, moment tijd voor een foto![]()
we zijn allemaal meidenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC topics gaan duidelijk sneller als Soempie, Etcetera, Jojoortje en B.ertha er allemaal tegelijk zijn. Zeker als er dan nog wat anderen mee doen kan het hard gaan.
Overigens ga ik naar bed, trusten allemaal!
een leuk avondje speciaal georganiseerd door niet-jarig partnerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef Plasterk het volgende:
Zouden de dames een top drie kunnen opgeven van favoriete kadootjes die zij graag ontvangen tijdens verjaardagen of van hun partner als verassing krijgen?
ja, denk hetquote:
oh, dat had ik gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:21 schreef Soempie het volgende:
Weekendje weg is misschien wat te veel van het goede na een week
gelukkigquote:Boek vind ik ook leuk, daarom zei ik het ook. Leuker dan douchespul, etc. Maar ik ken haar niet en daarom ga ik maar zo'n beetje af op wat m'n vriendinnen leuk vinden.
maar dat is meteen weer zo massaalquote:Kaartjes dus: concert, bios, etc
oeh ja!! theaterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
maar dat is meteen weer zo massaal
theaterkaartjes
Succes. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:29 schreef Plasterk het volgende:
dank je dames, heb weer wat inspiratie![]()
boekenbon FTWquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
En een week: dan is een boek ook vrij lastigLigt er maar net aan hoe goed je elkaar al kent
Ik zou voor de damesprut gaanEn dan er gewoon een heel mooie, speciale avond van maken verder
Die ja! Maar ik raad je aan deze in het Engels te lezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
God als Misvatting mss?
zal de titel iig onthoudenlijkt me wel interessant
De afgelopen dagen ja. Ik kan niet fokken daar, dus ik ben wat minder online nu, helaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Neleos, dat is lang geledenDruk aan 't werk geweest?
Ik dacht eerst je eigen gegevens...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Jongens, hoe zit het ook alweer bij een brief: eerst de gegevens van degene naar wie je de brief verstuurt of eerst de eigen gegevens?
Dankjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je eigen gegevens...
Klopt en dan komen die van de geadresseerde eronder, zodat die eventueel precies voor het raampje van de envelop passen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je eigen gegevens...
Ik heb er nét een berg aangeschaft. Ik kon toch niet wachten tot ze morgen de anderen komen brengquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog wel meer engelse boeken, schiet niet echt op
mag van mezelf geen boeken meer kopen voor ik alle niet-gelezen boeken heb gelezen
Hoe is het op je werk? Tim al aangesproken? En hoe gaat het verder?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er nét een berg aangeschaft. Ik kon toch niet wachten tot ze morgen de anderen komen breng
Tim heb ik niet meer gezien. En verder gaat het wel goed met mij en het werk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk? Tim al aangesproken? En hoe gaat het verder?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Waarom is trouwens het lesbische tienertopic nog niet open???![]()
![]()
Het is vrijdagmiddag, dus wij hebben niets beters te doen hoor!![]()
![]()
Quèquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Waarom is trouwens het lesbische tienertopic nog niet open???![]()
![]()
Het is vrijdagmiddag, dus wij hebben niets beters te doen hoor!![]()
![]()
Meestal zit ik ook in de andere afdelingen, onzin enzo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:OA, ik kan me niet herinneren dat ik je eerder gezien heb hier
Das een speciaal topic voor de vrijdagmiddag! Is alleen dan open, maar nu dus niet...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Neleos het volgende:
En hoe zit dat met die lesbische tieners dan?
Gewoon elk subforum doorkijken en zo af en toe eens wat openen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef B.ertha het volgende:
@OA, hoe kom je hier terecht? Je hebt nog niet eens puntjes in AKQ (niet dat dat verboden is)
Heule serieuze dingen worden hier besprokenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon elk subforum doorkijken en zo af en toe eens wat openen!![]()
Het is hier toch trouwens ook gewoon maar een beetje ouwehoeren??
Of worden er hele serieuze dingen besproken?? Ga natuurlijk niet alle 67 voorgaande delen uitpluizen...![]()
Turbogriepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje:
Om 13.00 was ik nog helemaal gezond. Toen werd ik op de fiets ineens zo misselijk dat ik nog amper thuis kwam. Dat bleef zo'n anderhalf uur hangen. Ondertussen kreeg ik het steenkoud, maar nu heb ik het loeiheet, met gloeiwangetjes. Wat heb ik in godsnaam, dat ik in 3 uur strontziek ben en nu weer redelijk beter
Gewoon griep.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje:
Om 13.00 was ik nog helemaal gezond. Toen werd ik op de fiets ineens zo misselijk dat ik nog amper thuis kwam. Dat bleef zo'n anderhalf uur hangen. Ondertussen kreeg ik het steenkoud, maar nu heb ik het loeiheet, met gloeiwangetjes. Wat heb ik in godsnaam, dat ik in 3 uur strontziek ben
Dan ben je bij deze op de leukste plek terecht gekomenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Meestal zit ik ook in de andere afdelingen, onzin enzo!
Maar goed, de rest van het forum moet ook verkend worden!![]()
![]()
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionella, en ik mag toch hopen dat het dat niet isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien iets verkeerds gegeten ofzo? Dat het net ff verkeerd valt ofzo?
![]()
Nu heb je het loeiheet. Het is waarschijnlijk griep. Straks zit je weer te bibberen. Beterschap in elk geval. 't Begon met jou en hopelijk ben je ook de laatste die ziek is hier voorlopigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionelle, en ik mag toch hopen dat het dat niet is![]()
Dat merk je dan waarschijnlijk de komende dagen welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionelle, en ik mag toch hopen dat het dat niet is![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah misschien had je dan een opvlieger ofzo
Van harte dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah misschien had je dan een opvlieger ofzo
Trouwens... Ik heb mijn muziekles goed gekeurd gekregen!!![]()
En bedanktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb je het loeiheet. Het is waarschijnlijk griep. Straks zit je weer te bibberen. Beterschap in elk geval. 't Begon met jou en hopelijk ben je ook de laatste die ziek is hier voorlopig
Ik bedoelde het niet lulligquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En bedanktMaar hoop voor jullie dat je gelijk hebt
Twisterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Of een gezelschapsspel.Maar dat kan ook erg stom over komen.
![]()
Gelukkigquote:
Dequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Heb m'n huisgenootje ook al boos gemaakt, dus ik dacht even dat ik op dreef was.![]()
Danku!quote:
Aha, leuk! Goed van je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Danku!
Ik moest deze week een muziekles geven aan mijn groep 3 en dan opnemen op videocamera en dan dat filmpje aan mijn muziekleraar laten zien! (Ik doe de PABO!)![]()
En het was dus allemaal goed!![]()
![]()
Jippiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Danku!
Ik moest deze week een muziekles geven aan mijn groep 3 en dan opnemen op videocamera en dan dat filmpje aan mijn muziekleraar laten zien! (Ik doe de PABO!)![]()
En het was dus allemaal goed!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:m'n huisgenootje was helemaal niet boos op me. Ze is aan het stoppen met roken en snauwt daarom iedereen af
![]()
Is dat het nieuwe huisgenootje? Lekker hoor, 30 sigaretten per dagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
Ze liep echt strondchagrijnig door het huis en heeft iedereen in de negeer-stand. Dacht dus dat ik iets heel erg verkeerds had gedaan, maar bij navraag blijkt dat ze nu van ongeveer 30 naar 15 sigaretten per dag is gegaan.![]()
Ik vind haar opeens een stuk leuker![]()
![]()
Nee, dit is degene die hopelijk over een paar maanden vertrokken isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe huisgenootje? Lekker hoor, 30 sigaretten per dag![]()
Ah mooi zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dit is degene die hopelijk over een paar maanden vertrokken is![]()
Ja, met jou moet ik het toch ook continue goedmaken.quote:
Er is nog geen nieuwe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah mooi zo
En rookt de nieuwe ook?
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, met jou moet ik het toch ook continue goedmaken.![]()
Ik ben een naar mens.
Toen met Valentijnskaartjes wist je toch niet voor wie het was, omdat het voor jou, voor de nieuwe of de oude kon zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe.![]()
En ze rookt gelukkig alleen in haar eigen kamer. Daar moet je ook geen stap binnen zetten, want die geur trekt gelijk in je kleding.![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
o zo,![]()
Ja, die is al een beetje nieuw-af. En zij rookt niet en is verder hartstikke tof![]()
Hittepit?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef Plasterk het volgende:
Heb de cadeautjes in huis. Een leuke sleutelhanger (tijger) en een hittepit.
Dat is een zakje of kussentje gevuld met kersenpitten die je warm maakt in bv de magnetron.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
vertel dan wat het is! ik moet zo weg![]()
O die. Die ruiken ontzettend muf, doe mij maar een kruikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een zakje of kussentje gevuld met kersenpitten die je warm maakt in bv de magnetron.
Die blijven dan heel lang warmte afgeven. Lekker voor in de winter of een stijve nek
Vroeger, toen ik een baby'tje was, had ik altijd zo'n ijzeren waterfles in doekje. Die waren ook lekkerquote:
Dat lijkt me dan toch ook gewoon een kruik?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik een baby'tje was, had ik altijd zo'n ijzeren waterfles in doekje. Die waren ook lekker![]()
Ja, maar tegenwoordig denk ik bij kruik aan zo'n rubberen geval (ook fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook gewoon een kruik?
Nee, voor meisjes met maandpijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Een kruik... dat is toch voor bejaarden?
Oh ja..dat is waar ja. Allemaal rubber tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig denk ik bij kruik aan zo'n rubberen geval (ook fijn)
Als je dan rugpijn hebt (ja, dat lijkt dan zo), dan verlicht warmte het. 'Het proces' zelf doet geen pijn, alleen soms wat erbij komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met die maandpijn heb ik dan weer geen ervaring
Maar helpt dat zoveel dan? Ik bedoel, warm of niet, het proces voltrekt zich toch wel
Vrijwel altijd als ik denk dat ik ziek aan het worden ben word ik nooit echt ziek, was eergisteren ook zo gelukkigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef B.ertha het volgende:
Ben trouwens alweer helemaal beterAlleen mijn maag vertrouw ik nog niet.
Turbogriep-af
hier, sinds 17.00.01uur lokale tijdquote:
En die stond toen gewoon voor de deur dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier, sinds 17.00.01uur lokale tijd
hij kwam me ophalen op m'n werk en we zijn samen naar huis gereden, hij heeft te kennen gegeven me in de loop van de zondagavond weer te verlatenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En die stond toen gewoon voor de deur dus?
hij schijnt in ploegendienst te draaien met ene 'werkweek' al is de verdeling niet helemaal eerlijk. Ik ben trouwens persoonlijk meer gesteld op weekend dan op werkweek, dat kan wel eens een langdradige zeikerd zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, zonde dat 'ie niet langer kan blijven.
ik vind bouwvak trouwens ook maar een raar figuur, komt in de zomer ff 3 weken langs en daarna zie of hoor je er het hele jaar niks meer vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt me dan wel vaak weer op dat zo gauw er feestdagen aankomen, werkweek ineens nergens meer te bekennen is. Beetje een watje is het wat dat betreft...
kun je nagaan wat een onbetrouwbare hufter het eigenlijk isquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kun je nagaan wat een onbetrouwbare hufter het eigenlijk is![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar dat kan heul niet weekend zit hier bij mij op de bank![]()
tv aan het kijken samen met vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]wat doet ie nog meer, naast zitten?
ik had hem nog zo gezegd gewoon beneden op de bank te blijven zitten, volgens mij is het familie van bouwvak. Allemaal onbetrouwbare hufters zeg ik jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar dat kan heul niet weekend zit hier bij mij op de bank![]()
Bij mij komt ie ook niet, had ie nog zo beloofdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had hem nog zo gezegd gewoon beneden op de bank te blijven zitten, volgens mij is het familie van bouwvak. Allemaal onbetrouwbare hufters zeg ik je![]()
Bij mij gaat ie ook al sinds vrijdag meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
vakantie is laatst nog 10 dagen met me naar oostenrijk geweest, das wel een toffe peer
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie ook al sinds vrijdag mee
Vrije dag is ook wel een fijne vent
Die is alleen gezellig achter de geraniums inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]daar zou ik de rest van mijn leven wel mee door willen brengen
Al geldt dat ook voor pensioen, maar dat schijnt soms een beetje een sloom takkewijf te zijn
Ja, maar dan zit ie nog saai te wezen, alleen dan achter de palmbomenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tenzij je een rijke vindt en er al eerder van kan gaan genieten
Bij mij komt hij morgen pas. Wel vervelend dat weekend niet standaard zijn vriend vrije tijd ook meeneemtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga maar eens kijken of weekend misschien in het zwembad is, dan duik ik hem daar wel weer op![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij komt hij morgen pas. Wel vervelend dat weekend niet standaard zijn vriend vrije tijd ook meeneemt![]()
Tis natuurlijk niet voor niets turbogriep...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef B.ertha het volgende:
Ben trouwens alweer helemaal beterAlleen mijn maag vertrouw ik nog niet.
Turbogriep-af
door wie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben aangeschoten
Jahe?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:37 schreef Mikkie het volgende:
Het valt me op dat wij elke zaterdag dezelfde blijdschap delen..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:04 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Jeuj, de hele dag werken! Voetballen![]()
![]()
Zet het in je ondertitelquote:
The God Delusion is een aanrader. Hij vat de gevoelens samen van veel atheisten in dit boek. Hij probeert een zeer goede onderbouwing te geven van waarom volgens hem god niet bestaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef Mark_V het volgende:
Jow Plashawk,
Ik las dat je dawkinsofiel was, hoe is zijn nieuwe boek. Ik heb selfish gene gelezen en vond dat persoonlijk maar mwoah, het was een beetje een opendeurenintrapgebeuren voor mij.
[..]
Zet het in je ondertitel
Maar is het niet een ontzettende stamp open deuren die een beetje intelligente mensen zelf al 100x hebben ingetrapt? Dat had ik een beetje bij selfish gene.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:57 schreef Plasterk het volgende:
[..]
The God Delusion is een aanrader. Hij vat de gevoelens samen van veel atheisten in dit boek. Hij probeert een zeer goede onderbouwing te geven van waarom volgens hem god niet bestaat.
Nu is het samengevat in een krachtig boek.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar is het niet een ontzettende stamp open deuren die een beetje intelligente mensen zelf al 100x hebben ingetrapt?
Een van Dawkins argumenten waarom mensen geloven in een god is indoctrinatie tijdens de jeugd. Het als kind niet kunnen kiezen of god wel of niet bestaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:07 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het niet gelezen, maar god rationeel wegdenken is ook niet erg moeilijk. Mensen die ondanks dat god niet bestaat er toch in geloven vind ik veel interessanter, eigenlijk.
Engelse versie ligt gewoon in de boekhandel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:18 schreef Mark_V het volgende:
Ik ga hem wel gewoon lezen, altijd leuk. Is de Engelse versie een beetje te krijgen in Nederland?
Maar eerst maar eens Il Principe uitlezen (wel in het nederlands hoor, spreek geen italiaans)
Dat valt onder aandachttrekkerijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
Maar er zijn toch ook voorbeelden van mensen die pas op latere leeftijd gelovig zijn geworden. Ik ken geen persoonlijk niemand. Maar Cat Stevens, Cassius Clay en ik dacht ook Robin van Persie zijn pas later gelovig geworden, dacht ik. Dus dat kan je niet op indoctrinatie gooien.
Daar geloof ik niks van. Ik weet bijna zeker dat ze echt overtuigd gelovig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dat valt onder aandachttrekkerij
Daar zijn ook wel verklaringen voor hoor.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
Maar er zijn toch ook voorbeelden van mensen die pas op latere leeftijd gelovig zijn geworden. Ik ken geen persoonlijk niemand. Maar Cat Stevens, Cassius Clay en ik dacht ook Robin van Persie zijn pas later gelovig geworden, dacht ik. Dus dat kan je niet op indoctrinatie gooien.
intelligentie, zelfvertrouwen, creativiteit en gedrevenheidquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:27 schreef DiviFilius het volgende:
Maar die indoctrinatie moet dus wel met uitzonderingen zijn gekomen ?
Immers in de Middeleeuwen werd iedereen van wieg tot graf geindoctrineerd, en zijn er toch mensen geweest die ( onder invloed vd wetenschap ) zijn gaan twijfelen aan het geloof.
Dus of bij bepaalde mensen werkt die indoctrinatie niet, of wetenschap is het 'medicijn' tegen die indoctrinatie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |