Die ja! Maar ik raad je aan deze in het Engels te lezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
God als Misvatting mss?
zal de titel iig onthoudenlijkt me wel interessant
De afgelopen dagen ja. Ik kan niet fokken daar, dus ik ben wat minder online nu, helaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Neleos, dat is lang geledenDruk aan 't werk geweest?
Ik dacht eerst je eigen gegevens...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Jongens, hoe zit het ook alweer bij een brief: eerst de gegevens van degene naar wie je de brief verstuurt of eerst de eigen gegevens?
Dankjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je eigen gegevens...
Klopt en dan komen die van de geadresseerde eronder, zodat die eventueel precies voor het raampje van de envelop passen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je eigen gegevens...
Ik heb er nét een berg aangeschaft. Ik kon toch niet wachten tot ze morgen de anderen komen brengquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog wel meer engelse boeken, schiet niet echt op
mag van mezelf geen boeken meer kopen voor ik alle niet-gelezen boeken heb gelezen
Hoe is het op je werk? Tim al aangesproken? En hoe gaat het verder?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er nét een berg aangeschaft. Ik kon toch niet wachten tot ze morgen de anderen komen breng
Tim heb ik niet meer gezien. En verder gaat het wel goed met mij en het werk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk? Tim al aangesproken? En hoe gaat het verder?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Waarom is trouwens het lesbische tienertopic nog niet open???![]()
![]()
Het is vrijdagmiddag, dus wij hebben niets beters te doen hoor!![]()
![]()
Qučquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Waarom is trouwens het lesbische tienertopic nog niet open???![]()
![]()
Het is vrijdagmiddag, dus wij hebben niets beters te doen hoor!![]()
![]()
Meestal zit ik ook in de andere afdelingen, onzin enzo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:OA, ik kan me niet herinneren dat ik je eerder gezien heb hier
Das een speciaal topic voor de vrijdagmiddag! Is alleen dan open, maar nu dus niet...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Neleos het volgende:
En hoe zit dat met die lesbische tieners dan?
Gewoon elk subforum doorkijken en zo af en toe eens wat openen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef B.ertha het volgende:
@OA, hoe kom je hier terecht? Je hebt nog niet eens puntjes in AKQ (niet dat dat verboden is)
Heule serieuze dingen worden hier besprokenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon elk subforum doorkijken en zo af en toe eens wat openen!![]()
Het is hier toch trouwens ook gewoon maar een beetje ouwehoeren??
Of worden er hele serieuze dingen besproken?? Ga natuurlijk niet alle 67 voorgaande delen uitpluizen...![]()
Turbogriepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje:
Om 13.00 was ik nog helemaal gezond. Toen werd ik op de fiets ineens zo misselijk dat ik nog amper thuis kwam. Dat bleef zo'n anderhalf uur hangen. Ondertussen kreeg ik het steenkoud, maar nu heb ik het loeiheet, met gloeiwangetjes. Wat heb ik in godsnaam, dat ik in 3 uur strontziek ben en nu weer redelijk beter
Gewoon griep.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje:
Om 13.00 was ik nog helemaal gezond. Toen werd ik op de fiets ineens zo misselijk dat ik nog amper thuis kwam. Dat bleef zo'n anderhalf uur hangen. Ondertussen kreeg ik het steenkoud, maar nu heb ik het loeiheet, met gloeiwangetjes. Wat heb ik in godsnaam, dat ik in 3 uur strontziek ben
Dan ben je bij deze op de leukste plek terecht gekomenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Meestal zit ik ook in de andere afdelingen, onzin enzo!
Maar goed, de rest van het forum moet ook verkend worden!![]()
![]()
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionella, en ik mag toch hopen dat het dat niet isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien iets verkeerds gegeten ofzo? Dat het net ff verkeerd valt ofzo?
![]()
Nu heb je het loeiheet. Het is waarschijnlijk griep. Straks zit je weer te bibberen. Beterschap in elk geval. 't Begon met jou en hopelijk ben je ook de laatste die ziek is hier voorlopigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionelle, en ik mag toch hopen dat het dat niet is![]()
Dat merk je dan waarschijnlijk de komende dagen welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had voor die tijd een appel en 2 glazen water op. Enige wat ik dan kan bedenken is legionelle, en ik mag toch hopen dat het dat niet is![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah misschien had je dan een opvlieger ofzo
Van harte dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah misschien had je dan een opvlieger ofzo
Trouwens... Ik heb mijn muziekles goed gekeurd gekregen!!![]()
En bedanktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb je het loeiheet. Het is waarschijnlijk griep. Straks zit je weer te bibberen. Beterschap in elk geval. 't Begon met jou en hopelijk ben je ook de laatste die ziek is hier voorlopig
Ik bedoelde het niet lulligquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En bedanktMaar hoop voor jullie dat je gelijk hebt
Twisterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Of een gezelschapsspel.Maar dat kan ook erg stom over komen.
![]()
Gelukkigquote:
Dequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Heb m'n huisgenootje ook al boos gemaakt, dus ik dacht even dat ik op dreef was.![]()
Danku!quote:
Aha, leuk! Goed van je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Danku!
Ik moest deze week een muziekles geven aan mijn groep 3 en dan opnemen op videocamera en dan dat filmpje aan mijn muziekleraar laten zien! (Ik doe de PABO!)![]()
En het was dus allemaal goed!![]()
![]()
Jippiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Danku!
Ik moest deze week een muziekles geven aan mijn groep 3 en dan opnemen op videocamera en dan dat filmpje aan mijn muziekleraar laten zien! (Ik doe de PABO!)![]()
En het was dus allemaal goed!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:m'n huisgenootje was helemaal niet boos op me. Ze is aan het stoppen met roken en snauwt daarom iedereen af
![]()
Is dat het nieuwe huisgenootje? Lekker hoor, 30 sigaretten per dagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
Ze liep echt strondchagrijnig door het huis en heeft iedereen in de negeer-stand. Dacht dus dat ik iets heel erg verkeerds had gedaan, maar bij navraag blijkt dat ze nu van ongeveer 30 naar 15 sigaretten per dag is gegaan.![]()
Ik vind haar opeens een stuk leuker![]()
![]()
Nee, dit is degene die hopelijk over een paar maanden vertrokken isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe huisgenootje? Lekker hoor, 30 sigaretten per dag![]()
Ah mooi zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dit is degene die hopelijk over een paar maanden vertrokken is![]()
Ja, met jou moet ik het toch ook continue goedmaken.quote:
Er is nog geen nieuwe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah mooi zo
En rookt de nieuwe ook?
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, met jou moet ik het toch ook continue goedmaken.![]()
Ik ben een naar mens.
Toen met Valentijnskaartjes wist je toch niet voor wie het was, omdat het voor jou, voor de nieuwe of de oude kon zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe.![]()
En ze rookt gelukkig alleen in haar eigen kamer. Daar moet je ook geen stap binnen zetten, want die geur trekt gelijk in je kleding.![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
o zo,![]()
Ja, die is al een beetje nieuw-af. En zij rookt niet en is verder hartstikke tof![]()
Hittepit?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef Plasterk het volgende:
Heb de cadeautjes in huis. Een leuke sleutelhanger (tijger) en een hittepit.
Dat is een zakje of kussentje gevuld met kersenpitten die je warm maakt in bv de magnetron.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
vertel dan wat het is! ik moet zo weg![]()
O die. Die ruiken ontzettend muf, doe mij maar een kruikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een zakje of kussentje gevuld met kersenpitten die je warm maakt in bv de magnetron.
Die blijven dan heel lang warmte afgeven. Lekker voor in de winter of een stijve nek
Vroeger, toen ik een baby'tje was, had ik altijd zo'n ijzeren waterfles in doekje. Die waren ook lekkerquote:
Dat lijkt me dan toch ook gewoon een kruik?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik een baby'tje was, had ik altijd zo'n ijzeren waterfles in doekje. Die waren ook lekker![]()
Ja, maar tegenwoordig denk ik bij kruik aan zo'n rubberen geval (ook fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook gewoon een kruik?
Nee, voor meisjes met maandpijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Een kruik... dat is toch voor bejaarden?
Oh ja..dat is waar ja. Allemaal rubber tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig denk ik bij kruik aan zo'n rubberen geval (ook fijn)
Als je dan rugpijn hebt (ja, dat lijkt dan zo), dan verlicht warmte het. 'Het proces' zelf doet geen pijn, alleen soms wat erbij komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met die maandpijn heb ik dan weer geen ervaring
Maar helpt dat zoveel dan? Ik bedoel, warm of niet, het proces voltrekt zich toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |