Das gewoon een four-in-hand, die zitten altijd zo scheef. Het is Ab klink trouwens, nieuwe minster van volksgezondheidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Wie is die vent rechts die zijn stropdas niet kan strikken?
En Verhagen met een knalrode stropdas
Je ziet dat mensen nogal eens de onderbewuste neiging hebben om een rode das om te doen om macht uit te stralen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Das gewoon een four-in-hand, die zitten altijd zo scheef. Het is Ab klink trouwens, nieuwe minster van volksgezondheid
Ik vind het een mooie das, een groene das is ook niet echt een gezicht he.....
Net vrouwen hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
Dat commentaar van jullie bij die foto![]()
![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Goedemorguh!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
Nouja, net, net.. ja, eigenlijk wel![]()
half uurtje.![]()
inderdaad:quote:
Allemaal relnichten hierquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef Plasterk het volgende:
Zouden de dames een top drie kunnen opgeven van favoriete kadootjes die zij graag ontvangen tijdens verjaardagen of van hun partner als verassing krijgen?
http://www.expo.nl/quote:
Weet niet, beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef Plasterk het volgende:
Ik ken het. Maar waarom geen troep van de Expo?
Ik heb hem, moment, tijd voor een fotoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Plasterk het volgende:
haha
die sleutelhanger ziet er leuk uit
waar heb je die vandaan? Expo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem, moment tijd voor een foto![]()
we zijn allemaal meidenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC topics gaan duidelijk sneller als Soempie, Etcetera, Jojoortje en B.ertha er allemaal tegelijk zijn. Zeker als er dan nog wat anderen mee doen kan het hard gaan.
Overigens ga ik naar bed, trusten allemaal!
een leuk avondje speciaal georganiseerd door niet-jarig partnerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef Plasterk het volgende:
Zouden de dames een top drie kunnen opgeven van favoriete kadootjes die zij graag ontvangen tijdens verjaardagen of van hun partner als verassing krijgen?
ja, denk hetquote:
oh, dat had ik gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:21 schreef Soempie het volgende:
Weekendje weg is misschien wat te veel van het goede na een week
gelukkigquote:Boek vind ik ook leuk, daarom zei ik het ook. Leuker dan douchespul, etc. Maar ik ken haar niet en daarom ga ik maar zo'n beetje af op wat m'n vriendinnen leuk vinden.
maar dat is meteen weer zo massaalquote:Kaartjes dus: concert, bios, etc
oeh ja!! theaterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
maar dat is meteen weer zo massaal
theaterkaartjes
Succes. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:29 schreef Plasterk het volgende:
dank je dames, heb weer wat inspiratie![]()
boekenbon FTWquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
En een week: dan is een boek ook vrij lastigLigt er maar net aan hoe goed je elkaar al kent
Ik zou voor de damesprut gaanEn dan er gewoon een heel mooie, speciale avond van maken verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |