fout, 'town' zit wel in de bandnaamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
My town - hooverphonic
heb voor de zekerheid even gezocht maar niks kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:35 schreef Mark_V het volgende:
tyler jane - i could never be your woman
juist!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:36 schreef Neleos het volgende:
White Town - Your Woman
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er wel eens vaker naar gezocht op Fok maar nooit gevonden. Daarom hier het grote algemene kennis spelJe mag elkaar alles vragen, over politiek, sport, literatuur, muziek, film enz. Als het spel vastloopt kunnen er hints gegeven worden.
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken
De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag. Als de vraagsteller te lang wegblijft kan er een nieuwe vraag gesteld worden om het spel door te laten gaan.
Voor elk goed antwoord krijg je een punt die wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelersDie zal in de volgende topics (daar gaan we vanuit) in de OP staan.
Oké, TS begint:
Wie schreef het boek Les Miserables?
Echt waar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:44 schreef Mark_V het volgende:
dat was de eerste vraag van de akq ooit trouwens
[..]
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan![]()
Wie heerste er over het grootste rijk ooit?
Verduidelijking: Oftewel, welke leider had het meeste aaneengesloten territorium onder zijn macht?
Om Asmo te quoten:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat van Djengiz Kahn
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic zitten lezen toen ik nog newbie was, omdat ik dacht dat jullie dat met de OP bedoelden, als een soort ontgroening![]()
Asmo weet en kan veel, maar wist niet dat ie Mongolisch (is dit juist?) konquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Om Asmo te quoten:
Geboren als Temujin (Тэмүүжин), maar beter bekend als 'De Rechtvaardige Leider' (Genghis Khan, Чингис Хаан)
Whehe nee dat was de OT oftewel OpeningsTopic. Niet te verwarren met OT, ontopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic zitten lezen toen ik nog newbie was, omdat ik dacht dat jullie dat met de OP bedoelden, als een soort ontgroening![]()
Prima plan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind dat we nu in het kader van "de cirkel is rond" in de rest van dit topic 10 punten per goed antwoord moeten toekennen...
iedereen voor?
Ik wist niet dat de glazen namen haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bier.. (nou ja, bier?)
Hoe heet het nieuwe glas van Amstel
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind dat we nu in het kader van "de cirkel is rond" in de rest van dit topic 10 punten per goed antwoord moeten toekennen...
iedereen voor?
Ik vind 1000 punten een beter ideequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
iedereen voor?
Dat valt opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind 1000 punten een beter idee![]()
Je zit een heel eind in de goede richting, maar het heet anders (het is wel gedraaid)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef ScottTracy het volgende:
De schroef? Ik weet wel hoe die eruit ziet maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |