Alleen moet je het stukje met de vorige delen bijwerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh wat gaat dat eigenlijk snel met die Wiki-pagina, veel sneller dan de ouderwetsche methode
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Luister ook eens naar het nieuwe AKQ strijd lied, democratisch bepaald.
Ik waag me aan the gatheringquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik ga zo NCIS kijken
en eindelijk studiepunten van het eerste blok op Progress
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, misschien moeten we deze date maar afbreken
Wat hij zeiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
Hij moest waarschijnlijk 'even' naar de wc![]()
Maar zij heef mikkie alquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien Soempie, als ze een slaapplek nodig heeft
Waar wil je dan heen als je een date hebt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie wil er dan wel een date met mij![]()
Je zou dinges toch inruilen tegen soempie?quote:
De bios hoeven we ook geen gesprekonderwerp te zoekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar wil je dan heen als je een date hebt?
Enorm leuk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
De bios hoeven we ook geen gesprekonderwerp te zoeken![]()
Niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo heren... Ik heb niet gezegd dat IK naar de bioscoop ga met Yuri!![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stan heb ik al een tijdje niet meer gezien, die weet van niks. Maak anders een kloon aan!
Oh nee joh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Daar hebben we jouw toestemming toch ook helemaal niet voor nodig?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schitterendquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Why do women have smaller feet than men?
It's one of those "evolutionary things" that allows them to stand closer to the kitchen sink.
Hoe? Wat? Waar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En er staat een minnetje bij Jojoortje's naam
Ik was er nog hoarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Hee, we dachten dat je er al vandoor was!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe noem je een moslim hoer?
Een ram-madam.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mop
Dan bel je hem opquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
ik lees net dat mijn projectgroep as vrijdag (lees: morgen) iets moet inleveren. en we moeten voor dat ding nog een interview met de opdrachtgever hebben gehad![]()
![]()
ik weet dat het heel sneu klinkt, maar ik ben niet de projectleider en ik heb ook geen zin om iemand anders werk te moeten opknappen. ik zit al sinds vorige week te vragen of we niet eens iets moeten doen, heb gister gezegd (ben eerder weggegaan, voelde me niet zo tof) dat ik m'n mail in de gaten zou voor het geval er nog iets gedaan moest worden.quote:
Doe dat interview, zet JOUW naam eronder en lever het in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet dat het heel sneu klinkt, maar ik ben niet de projectleider en ik heb ook geen zin om iemand anders werk te moeten opknappen. ik zit al sinds vorige week te vragen of we niet eens iets moeten doen, heb gister gezegd (ben eerder weggegaan, voelde me niet zo tof) dat ik m'n mail in de gaten zou voor het geval er nog iets gedaan moest worden.
ik ben al zo vaak degene die het heft in handen neemt, nu ff een keertje niet
was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe dat interview, zet JOUW naam eronder en lever het in.
Het lullige is dat de rest van het groepje waarschijnlijk gaat zeuren dat jij ook dingen niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk![]()
![]()
moet zeggen dat het wel erg verleidelijk wordt
ze kunnen dan wel gaan zeuren, maar ik heb het wel aangegeven. gister werd er ook al geprobeerd iets op mij af te schuivenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lullige is dat de rest van het groepje waarschijnlijk gaat zeuren dat jij ook dingen niet gedaan hebt.
En je wordt zeker beoordeeld ALS groep en OP het functioneren als een groep?
als ik dat doe, ben ik de gebeten hondquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou in m'n eentje actie ondernemen, de rest van de groep zoekt het maar uit, je hebt het vaak genoeg geprobeerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat tentamen was dus inderdaad geen succes
En kun je die knakker niet laten weten hoe het zit met de groep?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik dat doe, ben ik de gebeten hondniet echt veel zin in
heb net een mailtje gestuurd naar meneer de projectleider met de vraag hoe het coachgesprek gisteren ging. ben benieuwd.
[..]
![]()
nou, dit valt me nog mee moet ik zeggen, mail terug van meneer de projectleider wat er is besproken en gedaan gister.
oh, my badquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En kun je die knakker niet laten weten hoe het zit met de groep?
mjah, ik zat al te denken dat ik naar een andere groep ga (het is nogal erg veel om in je eentje te doen) maar ik wacht nog ff af. er is contact geweest met de 'opdrachtgever' (ook een docentquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat is je eigen afweging. Of je bent de gebeten hond bij een paar lui, maar hebt je zaakjes verder voor elkaar. Of je gaat met z'n allen ten onder, terwijl het niet jouw schuld was (maar die word automatisch gedeeltelijk op je geschoven)...
Dan blijft dezelfde vraag staan natuurlijk...kun je dat niet aanhangig maken bij je projectcoach?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh, my badprojectleider is groepslid die het zootje moet leiden. projectcoach is onze begeleider, als er wat is moet ik naar hem toe stappen
[..]
Zorg er volgende keer voor dat je projectleider bent en delegeer.quote:mjah, ik zat al te denken dat ik naar een andere groep ga (het is nogal erg veel om in je eentje te doen) maar ik wacht nog ff af. er is contact geweest met de 'opdrachtgever' (ook een docent) en er wordt een afspraak gemaakt voor dat interview
ik moet er denk ik alleen ff op gaan hameren dat ik graag wat meer contact in de groep zie, want ik hou er niet zo van om niet te weten wat de bedoeling is
kan wel, maar ik los dingen graag in de groep opquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan blijft dezelfde vraag staan natuurlijk...kun je dat niet aanhangig maken bij je projectcoach?
[..]
ze worden aangewezenquote:Zorg er volgende keer voor dat je projectleider bent en delegeer.
Je moet MORGEN met de groep iets inleveren dat niet af is en er is totaal geen duidelijkheid.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan wel, maar ik los dingen graag in de groep opvolwassen en zo
als het de spuigaten uitloopt dan stap ik naar de coach
Op ^^^^^^ na danquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef Mark_V het volgende:
de bovenstaande post was toch wel mijn meest nutteloze ooit volgens mij![]()
Dus jij lag zo onderaan je klimwand?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef Mark_V het volgende:
Neh, mijn hamstrings zijn te kort en te dik, dus ik heb me voorgenomen om beter te coolingdownen en te stretchen.
Ik ben iets te enhousiast geweest![]()
Zo..wellicht wat meer testosteron slikken kerelquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Mark_V het volgende:
[afbeelding]
Dit was denk ik de boosdoener.....
Ik ben 16 hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef Mark_V het volgende:
Niet dat ik niet geloof dat jij in een %$%#$% (voor de nesles) groepje zit Etcetera, maar het valt me wel gewoon op....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet MORGEN met de groep iets inleveren dat niet af is en er is totaal geen duidelijkheid.
Ik weet niet wat jij "uit de spuigaten lopen" noemt maar ik zou dit toch zeker wel classificeren als een gevalletje "lekkend spuitgat"
ik moet zeggen, het valt op zich wel mee wat betreft de groep (ik geloof dat ze wel willen werken) maar ik hou er niet van dat er niks geregeld wordt. en ja, ik kan het dan wel zelf doen, maar ik weet exact hoe dat gaat: dan voert de échte projectleider wat betreft leiding geven geen ruk meer uit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef Mark_V het volgende:
Middag lui
Wat ik altijd wel grappig vind is dat IEDEREEN altijd in een groepje lijkt te zitten vol met lamme takken, terwijl zij de enige zijn die hard werken. Net als dat iedereen altijd in een huis woont vol met stinkende lamme takkerige huisgenoten die nooit opruimen, en dat de enige reden dat de ROTEB (Rotterdamse reinigingsdienst) nog niet is langsgeweest om te ontsmetten hun ontzettende inzet is
Niet dat ik niet geloof dat jij in een %$%#$% (voor de nesles) groepje zit Etcetera, maar het valt me wel gewoon op....
Ik herken het ook bij mezelf trouwens hoor, ik was een paar daagjes bij mijn ouders, kwam gisteren thuis en had meteen zoiets van: "@#$@#$#@ wat een zooitje hier, wat een luie honden wonen hier toch!"
ik ook ik ook ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben 16 hoor![]()
ik kan erg goed scheldwoorden verwerken.
Nog 2 uurtjes les morgen en ik heb v-a-k-a-n-t-i-e
Studenten hebben geen voorjaarsvakantie, alleen zomer en kerstvakantie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Etcetera het volgende:
waarom niet?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..wellicht wat meer testosteron slikken kerel
Het ligt eraan wat je wil of wat je interesses zijn. Over welke hbo-studieopleidingquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Nesle het volgende:
Ik ben vandaag voor idioot uitgemaakt, dat ik VWO doe en later waarsch toch een hbo-opleiding wil doen![]()
Deze student heeft wel voorjaarsvakantie hoor, zelfs herfstvakantie gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Studenten hebben geen voorjaarsvakantie, alleen zomer en kerstvakantie.
International Hotel Management, en das hboquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je wil of wat je interesses zijn. Over welke hbo-studieopleidingzit je te denken?
Gewoon doen dus, daar is niet eens een WO-equivalent van......quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
International Hotel Management, en das hbo
Ga het denk ik ook wel doen. Wil zoiets al sinds mijn 9equote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Gewoon doen dus, daar is niet eens een WO-equivalent van......
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
moet nog tot eind juni
Radboud Universiteit, opleiding Geschiedenisquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@ Divifilius, joh, welke uni is dat dan? In het westen zijn alle universiteiten voorjaarsvakantieloos.....(of was het gewoon toevallig een roostervrije week voor een tentamenweek?)
Nee moet gewoon stage lopen teminste ik heb niet gevraagt of ik moet komen. maar gelukkig is het alleen op donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, das nog wel effies....
Naja, volgende week heb je ook vakantie toch?
Nobody fucks with the Jesus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
En ik heb natuurlijk regelmatig paarse pakjes aan, hier, op veler verzoek, een foto van mij
[afbeelding]
"8 year olds dude..."quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
En ik heb natuurlijk regelmatig paarse pakjes aan, hier, op veler verzoek, een foto van mij
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb the big lebowski nog nooit gezien
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik loop net naar beneden, zie ik een half beschimmelde bak boer'n yoghurt staan. Valt mijn oog op een sticker: "Nu onmeunig lekker!"
Ik altijd maar denken dat lui zoals jojoortje dat gewoon zelf hadden verzonnen, is het nog een of ander woord ook.........
Ja.quote:
De fabriek daarvan staat ook in Hengelo (mooi pand trouwens), en het is schijnbaar niet verzonnenquote:
Ja. Daarna breng ik het weer in originele staat en ga tevreden fokkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg dit weekend bezoek en dacht dat het wel oke was om even op te ruimen.
Maar hebben jullie ook altijd dat als je gaat opruimen, dat het dan eerst meer chaos wordt?
Oja, nouja, ik ben gewoon met m'n rug naar de troep toe gaan zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Daarna breng ik het weer in originele staat en ga tevreden fokken
Mijn bureau staat ook in de hoek, zodat ik alleen de vierkante meter rotzooi op mijn bureau ziequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, nouja, ik ben gewoon met m'n rug naar de troep toe gaan zitten.![]()
Ja, zo heb ik het ook. Wat ligt er allemaal op je bureau?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ook in de hoek, zodat ik alleen de vierkante meter rotzooi op mijn bureau zie
Vandaag ook boerenkool gehad met boterjusquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef Nesle het volgende:
Hee ik heb ook boerenkool gegeten net.
Wel met worst en kerriesaus dan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee, geopende en ongeopende enveloppen, een boek, wat lampen, mp3-speler, haarborstel, wattenstaafjes, glas, honing, deo, tandpasta... van alles eigenlijk
Bij mij alleen een berg school troepquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee, geopende en ongeopende enveloppen, een boek, wat lampen, mp3-speler, haarborstel, wattenstaafjes, glas, honing, deo, tandpasta... van alles eigenlijk
Aan je smiley te zien was het leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
Goeienavond allemaal
Ik heb mijn allereerste werkdag erop zitten
En wat heb jij dan liggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
een uiteenlopende verzameling van spullen.
Nee hoor, het beviel goed. Maar was toch wel een lange dag, blij dat ik thuis ben. Moequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien was het leuk![]()
Of ben je juist blij dat je weer thuis bent?![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, het beviel goed. Maar was toch wel een lange dag, blij dat ik thuis ben. Moe![]()
Oh ja, had je gezegd. Onthoud wel, waar gehakt wordt vallen spaanders!quote:
Als je nou maar niet als een blinde vink gaat fietsenquote:
Als je iets duurs koopt, kost het je dan ook een sparerib uit je lijf?quote:
Heb je wel eens een steakpartij meegemaakt?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je wel eens een steakpartij meegemaakt?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als die slager zijn duim er af hakt gilt hij vast als een speenvarken
Kip zonder kopquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij moeten er leukere grappen te verzinnen zijn met piepkuiken of krielkip dan die ik kan verzinnen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
quote:
Hij liep vandaag nogal hard ergens tegenaan, dat hebben we ook gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als die slager zijn duim er af hakt gilt hij vast als een speenvarken
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een schroevendraaier, woordenboek, studiegids, tekenschrift, brieven, afstandsbediening, telefoon, borstel, wasbolletje, boek over Scienese painting, paracetamol, nagelvijl, cd's, The Big Lebowski, krant, kniebeschermers, kiwi, gaatjesprikker, aantekeningen, zo'n plamuurding, etc, etc
Ik ben geen haar beter.![]()
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.quote:
Paar linkerhanden te veel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.![]()
Zou ik niet in m'n neus willen hebbenquote:Een plamuurmes bestaat uit een plat stuk staalplaat dat in een handvat is geklemd, het heeft een licht verende werking. Plamuurmessen hebben diverse breedten en lengten.
De huisschilder en de hobbyist maken veel gebruik van plamuurmessen om oneffenheden uit houten voorwerpen weg te werken. Ook wordt een plamuurmes gebruikt om gaten in muren vlak in te vullen.
Plamuurmessen zijn er in diverse soorten, het bekendst is het "Duitse" plamuurmes, dat een nogal stug blad en een beukenhouten heft heeft en veelal door de doe-het-zelver gebruikt wordt. De professionele huisschilder gebruikt de zogenaamde "Engelse" plamuurmessen die een veel soepeler stalen blad met een palmhouten heft hebben.
Ja en een man te weinig.quote:
Gelukkig is ie daar ook niet voor bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik heb echt geen idee Tim. Rare ideeen heb jij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef Soempie het volgende:
Misschien als in: make-up/ plamuur.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusWeet niet hoe het bij jou zit....
Is niet kosherquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.
Gezondheidquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzelquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wir haben es nicht geworst.
Verrader!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Prima..als ze maar niet belerend gaat doen over ons rampzalig taalgebruikquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Oooooh, buuurn!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
Die naam is niet mijn ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef iamredleader het volgende:
doei iedereen, m'n vrouw en ik gaan film kijken (Harry Potter 4)
tot morgen
AZ Fan!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
IK KAN HET NIET GELOOOOVEN!WAT GEWELDIG!!! DAG TURKEN!
Ofcourse!quote:
Ik dacht dat je voor twente wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ofcourse!
Mijn hart net de laatste 5 minuten van de wedstrijdMijn broer werd ook helemaal wild!
![]()
Anyway... Zo mooi de stad in feest vieren!![]()
Nee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht dat je voor twente was
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
He's on th jazzquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!
Zo, dat was er een
Haal ze dan allebei van Fokquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn smileys lopen net niet synchroon
Tja, met steun van onze nationale mensen-die-toch-al-niks-te-makken-hebben-kaalplukker had een club als top oss ook in de nederlandse top terehct kunnen komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben eigenlijk voor Ajax, maar Ajax onder ten Cate vind ik zo slecht!![]()
En trouwens... Met Europese wedstrijden moet je altijd voor de Nederlandse clubs zijn vind ik.![]()
Maar ik heb dus wel een zwak voor AZ! Ze zijn de laatste jaren zo onmeunig gegroeid!!
En..........
AJAX STAAT AL VOOR!! NOG 2 TE GAAN!!![]()
WTF! Nou wordt ik boosquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
Wanneer verwacht je de boeken? Hoe lang moet je het nog volhouden?
Ik zweer je, dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of 2 keer...
Zie het als je favoriete TV-serie die je op DVD aan het kijken bent. En je hebt de laatste paar afleveringen aan een vriend uitgeleend die ze morgen zou brengen maar net opbelt dat 'ie geen tijd heeft.quote:
Kijk dan kan ik het me idd net iets beter voorstellen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie het als je favoriete TV-serie die je op DVD aan het kijken bent. En je hebt de laatste paar afleveringen aan een vriend uitgeleend die ze morgen zou brengen maar net opbelt dat 'ie geen tijd heeft.![]()
ARGH!quote:Er wordt momenteel gewerkt aan het verbeteren van onze winkel, waardoor de site tijdelijk niet beschikbaar is.
Onze excuses voor het ongemak. Kom snel weer eens langs!
bol.com
Err....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind die stier wel wat hebben
Hoe moet ik nou weten wat jouw favoriete serie is?quote:
Stond laatst in een café in Eindhoven, daar hing een tekening van een kip. Geen briljante tekening, maar ik bleef er toch naar kijken. Ongeveer hetzelfde heb ik met die stierquote:
dus je moet nu van 10 tot 11?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef Nesle het volgende:
Lekker, net gehoord dat ik uurste uurtje vrij ben
Heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:51 schreef Mark_V het volgende:
Trojka hier, trojka daar, is er hier een abattoir![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh kut, ik lees het nu pas goed
Ik dacht dat je zelf een tv-serie aan het kijken was, en dat je nu boos was op die vriend
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je moet nu van 10 tot 11?
Jaloers is ik moet van half 9 tot 5quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
oh kut, eerste uurtje voor mij dus. 2e voor de school
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jaloers is ik moet van halg 9 tot 5![]()
We hadden ondetussen een nieuwe "town drunk" gevonden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Trojka hier trojka daar, klapsigaar of basgitaar![]()
![]()
Gedronken![]()
Moet jij zeggen trouwens![]()
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leukerquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie hebben er allemaal de Grote Massamoord van K3 gekeken?
Ja ik snap ook niet waarom het nu opeens weer opduikt. Er heeft iemand duidelijk zitten slapen toen dat *kuch* nieuws gepost werd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leuker![]()
En en iedereen zit met zn luie reet hier in plaats van te quizenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leuker![]()
Ik vind het trouwens maar niks dat er tegenwoordig een slowchattopic is, je kan niet eens meer goed AKQ-en en slowchatten tegelijk, moet je 2x refreshen.....
Fluimerts zijn het....... ik heb gewoon bijna net zoveel punten als lamme tak soempie ofzo terwijl ik misschien 4x een uurtje heb gequiztquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En en iedereen zit met zn luie reet hier in plaats van te quizen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan wel, meer ik ken em pas sinds vandaag.
Korte versie
Langere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |