Nee moet gewoon stage lopen teminste ik heb niet gevraagt of ik moet komen. maar gelukkig is het alleen op donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, das nog wel effies....
Naja, volgende week heb je ook vakantie toch?
Nobody fucks with the Jesus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
En ik heb natuurlijk regelmatig paarse pakjes aan, hier, op veler verzoek, een foto van mij
[afbeelding]
"8 year olds dude..."quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
En ik heb natuurlijk regelmatig paarse pakjes aan, hier, op veler verzoek, een foto van mij
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb the big lebowski nog nooit gezien
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik loop net naar beneden, zie ik een half beschimmelde bak boer'n yoghurt staan. Valt mijn oog op een sticker: "Nu onmeunig lekker!"
Ik altijd maar denken dat lui zoals jojoortje dat gewoon zelf hadden verzonnen, is het nog een of ander woord ook.........
Ja.quote:
De fabriek daarvan staat ook in Hengelo (mooi pand trouwens), en het is schijnbaar niet verzonnenquote:
Ja. Daarna breng ik het weer in originele staat en ga tevreden fokkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg dit weekend bezoek en dacht dat het wel oke was om even op te ruimen.
Maar hebben jullie ook altijd dat als je gaat opruimen, dat het dan eerst meer chaos wordt?
Oja, nouja, ik ben gewoon met m'n rug naar de troep toe gaan zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Daarna breng ik het weer in originele staat en ga tevreden fokken
Mijn bureau staat ook in de hoek, zodat ik alleen de vierkante meter rotzooi op mijn bureau ziequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, nouja, ik ben gewoon met m'n rug naar de troep toe gaan zitten.![]()
Ja, zo heb ik het ook. Wat ligt er allemaal op je bureau?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ook in de hoek, zodat ik alleen de vierkante meter rotzooi op mijn bureau zie
Vandaag ook boerenkool gehad met boterjusquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef Nesle het volgende:
Hee ik heb ook boerenkool gegeten net.
Wel met worst en kerriesaus dan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee, geopende en ongeopende enveloppen, een boek, wat lampen, mp3-speler, haarborstel, wattenstaafjes, glas, honing, deo, tandpasta... van alles eigenlijk
Bij mij alleen een berg school troepquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee, geopende en ongeopende enveloppen, een boek, wat lampen, mp3-speler, haarborstel, wattenstaafjes, glas, honing, deo, tandpasta... van alles eigenlijk
Aan je smiley te zien was het leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
Goeienavond allemaal
Ik heb mijn allereerste werkdag erop zitten
En wat heb jij dan liggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
een uiteenlopende verzameling van spullen.
Nee hoor, het beviel goed. Maar was toch wel een lange dag, blij dat ik thuis ben. Moequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien was het leuk![]()
Of ben je juist blij dat je weer thuis bent?![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, het beviel goed. Maar was toch wel een lange dag, blij dat ik thuis ben. Moe![]()
Oh ja, had je gezegd. Onthoud wel, waar gehakt wordt vallen spaanders!quote:
Als je nou maar niet als een blinde vink gaat fietsenquote:
Als je iets duurs koopt, kost het je dan ook een sparerib uit je lijf?quote:
Heb je wel eens een steakpartij meegemaakt?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je wel eens een steakpartij meegemaakt?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als die slager zijn duim er af hakt gilt hij vast als een speenvarken
Kip zonder kopquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij moeten er leukere grappen te verzinnen zijn met piepkuiken of krielkip dan die ik kan verzinnen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
quote:
Hij liep vandaag nogal hard ergens tegenaan, dat hebben we ook gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als die slager zijn duim er af hakt gilt hij vast als een speenvarken
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een schroevendraaier, woordenboek, studiegids, tekenschrift, brieven, afstandsbediening, telefoon, borstel, wasbolletje, boek over Scienese painting, paracetamol, nagelvijl, cd's, The Big Lebowski, krant, kniebeschermers, kiwi, gaatjesprikker, aantekeningen, zo'n plamuurding, etc, etc
Ik ben geen haar beter.![]()
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.quote:
Paar linkerhanden te veel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.![]()
Zou ik niet in m'n neus willen hebbenquote:Een plamuurmes bestaat uit een plat stuk staalplaat dat in een handvat is geklemd, het heeft een licht verende werking. Plamuurmessen hebben diverse breedten en lengten.
De huisschilder en de hobbyist maken veel gebruik van plamuurmessen om oneffenheden uit houten voorwerpen weg te werken. Ook wordt een plamuurmes gebruikt om gaten in muren vlak in te vullen.
Plamuurmessen zijn er in diverse soorten, het bekendst is het "Duitse" plamuurmes, dat een nogal stug blad en een beukenhouten heft heeft en veelal door de doe-het-zelver gebruikt wordt. De professionele huisschilder gebruikt de zogenaamde "Engelse" plamuurmessen die een veel soepeler stalen blad met een palmhouten heft hebben.
Ja en een man te weinig.quote:
Gelukkig is ie daar ook niet voor bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik heb echt geen idee Tim. Rare ideeen heb jij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef Soempie het volgende:
Misschien als in: make-up/ plamuur.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusWeet niet hoe het bij jou zit....
Is niet kosherquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.
Gezondheidquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzelquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wir haben es nicht geworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |