quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stop er even mee, word erg moe van mezelf
quote:
Hij liep vandaag nogal hard ergens tegenaan, dat hebben we ook gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als die slager zijn duim er af hakt gilt hij vast als een speenvarken
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een schroevendraaier, woordenboek, studiegids, tekenschrift, brieven, afstandsbediening, telefoon, borstel, wasbolletje, boek over Scienese painting, paracetamol, nagelvijl, cd's, The Big Lebowski, krant, kniebeschermers, kiwi, gaatjesprikker, aantekeningen, zo'n plamuurding, etc, etc
Ik ben geen haar beter.![]()
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.quote:
Paar linkerhanden te veel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd een gaatje in m'n muur te boren, maar dat was niet helemaal gelukt.![]()
Zou ik niet in m'n neus willen hebbenquote:Een plamuurmes bestaat uit een plat stuk staalplaat dat in een handvat is geklemd, het heeft een licht verende werking. Plamuurmessen hebben diverse breedten en lengten.
De huisschilder en de hobbyist maken veel gebruik van plamuurmessen om oneffenheden uit houten voorwerpen weg te werken. Ook wordt een plamuurmes gebruikt om gaten in muren vlak in te vullen.
Plamuurmessen zijn er in diverse soorten, het bekendst is het "Duitse" plamuurmes, dat een nogal stug blad en een beukenhouten heft heeft en veelal door de doe-het-zelver gebruikt wordt. De professionele huisschilder gebruikt de zogenaamde "Engelse" plamuurmessen die een veel soepeler stalen blad met een palmhouten heft hebben.
Ja en een man te weinig.quote:
Gelukkig is ie daar ook niet voor bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik heb echt geen idee Tim. Rare ideeen heb jij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik niet in m'n neus willen hebben
Edit: hoe kom ik in vredesnaam bij het idee dat je dat plamuurding voor je neus hebt?
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef Soempie het volgende:
Misschien als in: make-up/ plamuur.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik stop mijn make-up ook niet in mijn neusWeet niet hoe het bij jou zit....
Is niet kosherquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maar, of wij moe worden van jou, dat is natuurlijk de hamvraag.
Gezondheidquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzelquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nee..de Wiedergutmachungsschnitzel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wir haben es nicht geworst.
Verrader!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Prima..als ze maar niet belerend gaat doen over ons rampzalig taalgebruikquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Oooooh, buuurn!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
Die naam is niet mijn ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef iamredleader het volgende:
doei iedereen, m'n vrouw en ik gaan film kijken (Harry Potter 4)
tot morgen
AZ Fan!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
IK KAN HET NIET GELOOOOVEN!WAT GEWELDIG!!! DAG TURKEN!
Ofcourse!quote:
Ik dacht dat je voor twente wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ofcourse!
Mijn hart net de laatste 5 minuten van de wedstrijdMijn broer werd ook helemaal wild!
![]()
Anyway... Zo mooi de stad in feest vieren!![]()
Nee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht dat je voor twente was
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
He's on th jazzquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!
Zo, dat was er een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |