Alleen moet je het stukje met de vorige delen bijwerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh wat gaat dat eigenlijk snel met die Wiki-pagina, veel sneller dan de ouderwetsche methode
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Luister ook eens naar het nieuwe AKQ strijd lied, democratisch bepaald.
Ik waag me aan the gatheringquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik ga zo NCIS kijken
en eindelijk studiepunten van het eerste blok op Progress
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, misschien moeten we deze date maar afbreken
Wat hij zeiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
Hij moest waarschijnlijk 'even' naar de wc![]()
Maar zij heef mikkie alquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien Soempie, als ze een slaapplek nodig heeft
Waar wil je dan heen als je een date hebt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie wil er dan wel een date met mij![]()
Je zou dinges toch inruilen tegen soempie?quote:
De bios hoeven we ook geen gesprekonderwerp te zoekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar wil je dan heen als je een date hebt?
Enorm leuk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
De bios hoeven we ook geen gesprekonderwerp te zoeken![]()
Niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo heren... Ik heb niet gezegd dat IK naar de bioscoop ga met Yuri!![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stan heb ik al een tijdje niet meer gezien, die weet van niks. Maak anders een kloon aan!
Oh nee joh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Daar hebben we jouw toestemming toch ook helemaal niet voor nodig?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schitterendquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Why do women have smaller feet than men?
It's one of those "evolutionary things" that allows them to stand closer to the kitchen sink.
Hoe? Wat? Waar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En er staat een minnetje bij Jojoortje's naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |