Wat moet dat een kwelling zijn om zo'n wekker te hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef erkel het volgende:
Argh wat trek ik dat toch slecht....om 9 uur collegeMoest ook nog van mijn ouders huis komen, uurtje reizen
Blijft je wekker 's ochtends ook nog hangen en krijg je hem niet uit.
Zo één --> [afbeelding]
Hels kabaal maakt dat ding![]()
Ja, vanmorgen wilde het niet lukken met opstaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:45 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Soemp, ik dacht dat jij altijd maar twee keer zou snoozen?
Ja echt een pokkeding, maar het heeft 1 voordeel: Je wordt gelijk wakker, niet dat ik daarna weer verder ga snurkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet dat een kwelling zijn om zo'n wekker te hebbenElke morgen schrik je je weer een ongeluk, of niet?
Als ik er echt uit moet...leg ik m'n mobieltje aan de andere kant van de kamer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja echt een pokkeding, maar het heeft 1 voordeel: Je wordt gelijk wakker, niet dat ik daarna weer verder ga snurkenIk gebruik het meestal als 2e wekker en laat hem afgaan op het punt dat ik er echt af moet.
College van vanmiddag valt uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef erkel het volgende:
Jij nog leerplannen of nog colleges, Soemp?
Leren staat bij mij ook in de planningquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
College van vanmiddag valt uit
Maar ik ga zo leren.Jij dan?
Ik heb trouwens echt weer een laks werkgroepje.Gevraagd of we deze week konden afspreken om de opdracht te bespreken en te verdelen: 'joah..mwoah, maakt ons niet uit hoor.'
![]()
Literatuurlijst zijn de bronnen ja. Bibliografische beschrijving is wat inhoudelijke gegevens geven (geloof ik), zoals: Titel, titelbeschrijving, auteur, hoofdpersonen en beschrijving daarvan, etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Wie weet er hoe je een bibliografische beschrijving van een BOEK maakt? Van een schrijver snap ik nog wel, maar een boek![]()
En wat is een literatuurlijst? Zijn dat de bronnen ofzo?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Leren staat bij mij ook in de planningEn dat laatste herken ik mijzelf wel in
![]()
![]()
Duidelijk zijn zegt nog niet altijd iets. Heb ik ook wel eens: "Ja hoor, doen we" Gebeurt het pas veel laterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
ik kan er nooit zo goed tegen.Zeg gewoon duidelijk dat het goed is of dat het niet uit komt die week. Ze zijn allemaal zo vaag over afspraken. Daar kan ik niet zo veel mee.
![]()
'we zien wel....'
![]()
Dank. Zal nog ff googelen danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Literatuurlijst zijn de bronnen ja. Bibliografische beschrijving is wat inhoudelijke gegevens geven (geloof ik), zoals: Titel, titelbeschrijving, auteur, hoofdpersonen en beschrijving daarvan, etc.
Misschien vind je nog wat meer op Google![]()
sstquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef DiviFilius het volgende:
Heeft Yuri alweer een revolutie ontketend ?( zie 2e gebod )
He, dat heeft soempie ervan gemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef DiviFilius het volgende:
Heeft Yuri alweer een revolutie ontketend ?( zie 2e gebod )
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:15 schreef DiviFilius het volgende:
Nee, het staat zo op de wikipedia die jullie gemaakt hebben
Nee tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:15 schreef DiviFilius het volgende:
Nee, het staat zo op de wikipedia die jullie gemaakt hebben
helaas is het verbeterde AKQ lied wel verloren gegaan..
Met vrienden heb ik dat wel regelmatig: 'lang niet gezien, we moeten binnenkort maar eens afspreken!' en dat ik dan zoiets heb van: 'ja, goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Duidelijk zijn zegt nog niet altijd iets. Heb ik ook wel eens: "Ja hoor, doen we" Gebeurt het pas veel later![]()
Ik heb niks gedaan hoor. Zo staat het in wikipediaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
He, dat heeft soempie ervan gemaaktIk had het veranderd. Foei
Onder een hoedje spelen he
![]()
Ja, ze zeiden het al. Nu klopt het helemaal, het nieuwe lied heb ik er ook bijgezetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan hoor. Zo staat het in wikipedia![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedankt voor alle muziek. Ik ben er nog steeds niet uit welk nummer ik het mooist vind
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef B.ertha het volgende:
Dank. Zal nog ff googelen dan
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heiligschennis! Overtreding van de regels!
![]()
Gewoon een horizontale rij eronder maken denk ik, anders ben je echt steeds bezig met opvullen als je er weer eens een avatar bij wilt proppenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hmm nu is de K een beetje verneukt, dacht dat het wel kon, niet dus
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probeer ik toch? Als sheep nou ff online komt en jou wil inruilen voor Carolien.
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef erkel het volgende:
Argh wat trek ik dat toch slecht....om 9 uur collegeMoest ook nog van mijn ouders huis komen, uurtje reizen
Blijft je wekker 's ochtends ook nog hangen en krijg je hem niet uit.
Zo één -->
Hels kabaal maakt dat ding![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen wilde het niet lukken met opstaan.![]()
Je had ook netjes van haar af moeten gaan toen ze op wilde staanquote:
Fijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij mag je hiervoor wel een vrijstelling![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je had ook netjes van haar af moeten gaan toen ze op wilde staan![]()
We duimen voor jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben heus wel zenuwachtig... Denkt iedereen aan mij om 13.15u?
Tot vanmiddag![]()
(Retteketet Boem Boem!)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef Supersheep het volgende:
Je had ook netjes van haar af moeten gaan toen ze op wilde staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |