Ja van 1-3 vwo lukte dat bij mij ook nog wel. Maar nu krijgen we zo maf veel huiswerkquote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef DiviFilius het volgende:
dag van te voren beginnen werkte voor mij altijd
maar is niet aan te raden..
Nooit leren werkte bij mij altijdquote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef DiviFilius het volgende:
dag van te voren beginnen werkte voor mij altijd
maar is niet aan te raden..
in de OPquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
waar in?
ZIE ik WIST dat we mensen waren vergetenquote:
Mijn verknipte geest is niet in 1 plaatje te vangen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mark_V jij een plaatje?
jullie hadden toch nooit echt ruzie? Ik vond het altijd heel grappig om jullie gesprekken te volgenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Mark_V het volgende:
Je kan Mark, the awesome dude from hell, er ook nog bijzetten. Sta ik er toch een beetje bij
Ik had net een topic geopend in een ander subforum..... reageert LIENEKIEN opeens, en toen realiseerde ik me opeens dat ze al 100 jaar neit meer in de AKQ is geweest. Weet iemand waarom? Zelf reageerde ze met: "daarom niet", echt weer zo'n lienekien opmerking.....
Wel jammer, ik vond haar altijd wel tof, ook al hadden we altijd ruzie....
Ik heb trouwens 100 euro van mijn ouders gehad.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben opgestaan van het zwarte zaad![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
In mijn ogen was dat ware liefde
Wrong topic dudequote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Consigliere het volgende:
wie durft de laatste post aan:P
Ja, het was weer oude-tijden herleven, AKQ+Lienekien=TOF!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
jullie hadden toch nooit echt ruzie? Ik vond het altijd heel grappig om jullie gesprekken te volgenOok weer in je 'hoe voorkom ik griep- topic'
![]()
![]()
Ja sorry, ik moest snel een plaatje vinden anders kwam ik er niet in...en toen lukte resizen niet en toen was het een beetje donker uitgevallen en te laat om nog een ander plaatje te vindenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[afbeelding]
wie is dit? ik heb mn bril niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |