Voor de volgende TS: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC Hier vind je de lay-out .Om AKQ goed te krijgen: eerst bewerken klikken, dan pas kopiëren. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controlerenquote:
ik ga dat SUB weghalen. Anders leest niemand datquote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor de volgende TS: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC Hier vind je de lay-out .Om AKQ goed te krijgen: eerst bewerken klikken, dan pas kopiëren. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren
![]()
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?quote:
Ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?
jaquote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja!Heb net mijn lesvoorbereidingsformulier klaar. Ik ga zo naar een vriendin om haar blokfluit te lenen
![]()
En ik doe met veel bewegingen erbij... Vinden de kindertjes wel leuk denk ik!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
japast ook wel bij het liedje, tenminste als het het liedje is dat ik in m'n hoofd heb. En instrumenten natuurlijk ook: fanfare
Ik ben klaar voor morgen![]()
Tot later!
![]()
veel plezier vanavond! Groetjes aan Asmo en succes met de quiz.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga ook zo afsluiten, beetje op tijd weg van werk
![]()
Thanks, zal ik doen. En natuurlijk ook groetjes aan MaJo?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
veel plezier vanavond! Groetjes aan Asmo en succes met de quiz.![]()
Oh, ik zei Asmo, omdat ik hem al heel lang niet meer hier heb gezien. Maar MaJo mag je ook de groetjes doen natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks, zal ik doen. En natuurlijk ook groetjes aan MaJo?
Moet jij niet werken vandaag?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
okay..nu ben ik echt weg...
Ben ook op werk, jij dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Moet jij niet werken vandaag?
Yupquote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
heerlijk aan het werken. Zie je dat dan niet?
Hoezo?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het vorige topic nog niet doorgelezen, maar miste er nog iemand in de OP?
Wat zijn jouw werkuren dan??quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ging gisteren weg, maar wist toen nog niet zeker of iedereen er wel in stondquote:
SaskiaR en het is een vledermuisquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[afbeelding]
wie is dit? ik heb mn bril niet op
Ah okquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SaskiaR en het is een vledermuis
Ik ben meestal rond 08:00 op kantoor, en werk tot 17:00. Normaliter. Maar dat weerhoudt mij er niet van af en toe hier te zijnquote:
Ben je dan weer 2 weken weg van Fok!?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
verdorie hee, mn tentamens zijn er alweer over 3 weken![]()
Neh, ik begin nu wat eerder aan mn berg hw. Loop nu ook gwn bij enzoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je dan weer 2 weken weg van Fok!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |