Verrader!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Prima..als ze maar niet belerend gaat doen over ons rampzalig taalgebruikquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal m'n vrouw even dit topic laten zien
![]()
Oooooh, buuurn!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
Die naam is niet mijn ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt iemand die speelt in een quizteam dat de "Sneaky Monkeys" heet
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef iamredleader het volgende:
doei iedereen, m'n vrouw en ik gaan film kijken (Harry Potter 4)
tot morgen
AZ Fan!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
IK KAN HET NIET GELOOOOVEN!WAT GEWELDIG!!! DAG TURKEN!
Ofcourse!quote:
Ik dacht dat je voor twente wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ofcourse!
Mijn hart net de laatste 5 minuten van de wedstrijdMijn broer werd ook helemaal wild!
![]()
Anyway... Zo mooi de stad in feest vieren!![]()
Nee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht dat je voor twente was
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel heel makkelijk hoor. Verzin er maar eens een met zult, kipschnitzels of hachee![]()
He's on th jazzquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verkouden slager: Ha, ha, ha, hachee!
Zo, dat was er een
Haal ze dan allebei van Fokquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn smileys lopen net niet synchroon
Tja, met steun van onze nationale mensen-die-toch-al-niks-te-makken-hebben-kaalplukker had een club als top oss ook in de nederlandse top terehct kunnen komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben eigenlijk voor Ajax, maar Ajax onder ten Cate vind ik zo slecht!![]()
En trouwens... Met Europese wedstrijden moet je altijd voor de Nederlandse clubs zijn vind ik.![]()
Maar ik heb dus wel een zwak voor AZ! Ze zijn de laatste jaren zo onmeunig gegroeid!!
En..........
AJAX STAAT AL VOOR!! NOG 2 TE GAAN!!![]()
WTF! Nou wordt ik boosquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
Wanneer verwacht je de boeken? Hoe lang moet je het nog volhouden?
Ik zweer je, dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of 2 keer...
Zie het als je favoriete TV-serie die je op DVD aan het kijken bent. En je hebt de laatste paar afleveringen aan een vriend uitgeleend die ze morgen zou brengen maar net opbelt dat 'ie geen tijd heeft.quote:
Kijk dan kan ik het me idd net iets beter voorstellen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie het als je favoriete TV-serie die je op DVD aan het kijken bent. En je hebt de laatste paar afleveringen aan een vriend uitgeleend die ze morgen zou brengen maar net opbelt dat 'ie geen tijd heeft.![]()
ARGH!quote:Er wordt momenteel gewerkt aan het verbeteren van onze winkel, waardoor de site tijdelijk niet beschikbaar is.
Onze excuses voor het ongemak. Kom snel weer eens langs!
bol.com
Err....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind die stier wel wat hebben
Hoe moet ik nou weten wat jouw favoriete serie is?quote:
Stond laatst in een café in Eindhoven, daar hing een tekening van een kip. Geen briljante tekening, maar ik bleef er toch naar kijken. Ongeveer hetzelfde heb ik met die stierquote:
dus je moet nu van 10 tot 11?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef Nesle het volgende:
Lekker, net gehoord dat ik uurste uurtje vrij ben
Heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:51 schreef Mark_V het volgende:
Trojka hier, trojka daar, is er hier een abattoir![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh kut, ik lees het nu pas goed
Ik dacht dat je zelf een tv-serie aan het kijken was, en dat je nu boos was op die vriend
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je moet nu van 10 tot 11?
Jaloers is ik moet van half 9 tot 5quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
oh kut, eerste uurtje voor mij dus. 2e voor de school
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jaloers is ik moet van halg 9 tot 5![]()
We hadden ondetussen een nieuwe "town drunk" gevonden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Trojka hier trojka daar, klapsigaar of basgitaar![]()
![]()
Gedronken![]()
Moet jij zeggen trouwens![]()
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leukerquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie hebben er allemaal de Grote Massamoord van K3 gekeken?
Ja ik snap ook niet waarom het nu opeens weer opduikt. Er heeft iemand duidelijk zitten slapen toen dat *kuch* nieuws gepost werd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leuker![]()
En en iedereen zit met zn luie reet hier in plaats van te quizenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is toch al 4 jaar bekend ofzo.... ik vind Led Zeppelin leuker![]()
Ik vind het trouwens maar niks dat er tegenwoordig een slowchattopic is, je kan niet eens meer goed AKQ-en en slowchatten tegelijk, moet je 2x refreshen.....
Fluimerts zijn het....... ik heb gewoon bijna net zoveel punten als lamme tak soempie ofzo terwijl ik misschien 4x een uurtje heb gequiztquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En en iedereen zit met zn luie reet hier in plaats van te quizen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan wel, meer ik ken em pas sinds vandaag.
Korte versie
Langere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |