Beter f5-enquote:Op maandag 19 februari 2007 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
DWDD is afgelopen, dus kom maar op met die uitslag
quote:~Beschouw ~
~Aanvoerder: ''Als hij niet scoort vandaag, is hij jouw avondeten"~
quote:~SocialDisorder~
~Fonzie heeft nieuwe baan gevonden~
quote:~gebruikersnaam~
~Hertha beer FC introduceert grote, kleine , en master beer.~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Geestelijk beperkte ballenjongen wordt in het zonnetje gezet door de mascotte en de captain~
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou gebruikersnaam, het balletje wordt weer naar je teruggekaatst!
Schaamteloze tvp en tevens hoor ik in de verte het getrappel van een reusachtig paar poten aankomen met de tussenstand!![]()
Slome pc.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
tvp
quote:
Lekker origineel weer allemaalquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef toma het volgende:
tvp
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker origineel weer allemaal![]()
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is al een stuk originelerquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo'n auto had ik vroeger ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is al een stuk origineler![]()
Ik ben hyperactief, heb net ongeveer 3 uur gereden naar huis![]()
Toyota Starletquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
-KNIP- Tussenstand -KNIP-
Nog nooit haalde iemand zoveel punten in 7 dagen (26!)quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zo dan, dat is een goede sprong voorwaards
als er geen één onderschrift een poedelprijs waard is waarom zou je m dan eigelijk geven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is uitslagtijd. en ga hem nu opmaken.
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de inzendingen erg hoog is, en dat maakt het kiezen van de poedelprijs wel erg moeilijk dit keer.
Dat probleem heb ik ook al eens gehadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef toma het volgende:
[..]
als er geen één onderschrift een poedelprijs waard is waarom zou je m dan eigelijk geven?
of mag dat niet?
quote:~SuperRogier
~
~Huntelaar: "Come to me, my preciousss!" á~
quote:~existenz~
~KJ's fantasie slaat op hol na bekijken van Shaolin Soccer
~
quote:~toma~
~KjH probeert met zijn karatetrap van Gaal in verleiding te brengen meer op hem te gaan bieden.~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~ijskonijn doet een poging om van zijn imago af te komen~
en wie was dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook al eens gehad. Toen was er een erg ontevreden verliezer
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
De poedelprijs was erg moeilijk om te kiezen, omat er eigenlijk geen slechte tussen zaten.
vandaar mijn default keuze.
Al sla je me dood, ik heb al zoveel mensen laten verliezenquote:
wel met dank aan vrolijke-frits danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Nr.1 was erg actueel.
toen ik die foto voor t eerst zag moest ik meteen al aan v. Gaal denken, had die grap er nog een beetje in verkapt. Hopelijk leek ie niet te veel op die van fritsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel met dank aan vrolijke-frits dan![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:27 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
hier valt wel iets leuks bij te verzinnen lijkt me
succes
gewoon "jans van gaal" googlenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar was ik gisteren naar op zoek, maar kon die foto niet vinden.
Is gewoon jatwerkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef toma het volgende:yeah
[..]
toen ik die foto voor t eerst zag moest ik meteen al aan v. Gaal denken, had die grap er nog een beetje in verkapt. Hopelijk leek ie niet te veel op die van frits
Haal ik niet. Ben nu weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef toma het volgende:
uitslag rond 19.30
quote:SocialDisorder
vGaal wacht geduldig tot Jans alle kansen van Groningen geteld heeft
quote:Bayswater
Jans: "Kijk Louis, bij elke leugen groeit mijn neus, zou je ook eens moeten doen"
quote:waterreus23
Jans: 'Ik ben benieuwd hoe AZ dit gaat managen, ik weet niet tegen wie ze de volgende wedstrijd moeten? Wat zeg je, Ajax? Dat wordt nog lastig'
-2ptquote:HPayne
Van Gaal verbaasd om zich heen kijkend: "ik had toch een baco besteld?!!"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:22 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
Foei
Wat een gebrek aan inspiratie zeg, alles wat ik als onderschrift wilde gebruiken is al door anderen gebruikt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Trek eens aan mijn vinger....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Kahn: "Ben je nou besodemieterd, ik Klose mijn Kahnis alleen als ik dat wil ja"
Omdat ze 4-0 gaan winnen.quote:
Moest ook werken, maar kom maar met die uitslagquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:24 schreef waterreus23 het volgende:
Zoals eerder vermeldt, de uitslag post ik na 22:00 omdat ik moet werken
Het is nog geen 22.01quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:59 schreef existenz het volgende:
En de uitslag?Ik lees de post nu pas
Best wel lullig voor je, druk aan het wachten en je krijgt meestal toch een poedelquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was net te laat![]()
Maar er stond ook na 22.00 , dus dan moet het 22.01 zijn![]()
quote:
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Maikalo het volgende:
na 22.00 kan natuurlijk ook 07.30 zijn![]()
Ik ga er niet meer op wachten![]()
Er zijn zat kanshebbersquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef SuperRogier het volgende:
Best wel lullig voor je, druk aan het wachten en je krijgt meestal toch een poedelals ik het weer niet ben teminste
![]()
Ja dat is waar, aangezien de "trek eens aan mijn vinger" normaal gesproken sowieso de poedel krijgtquote:
quote:EnGCatjuh
Wat voor gekke bekken Klose ook trekt, het lukt hem niet Kahn aan het lachen te maken.
quote:Robar
Foei
"Du hast ein schwanz, und das gehtst in mein mund!"
-2ptquote:gebruikersnaam
Trek eens aan mijn vinger....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef SuperRogier het volgende:
Ja dat is waar, aangezien de "trek eens aan mijn vinger" normaal gesproken sowieso de poedel krijgt![]()
quote:
Sorry hoorquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[off-topic]Staan daar nou 2 pakken yoghurt?[/off-topic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is Robbie Williamsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
SocialDisorder is opgenomen in zowel een afkickkliniek als een psychiatrisch centrum, de uitslag zal dus nog wel even op zich laten wachten.
Oei, dat was ook een mooie:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vooral Britney, met dr kaalgeschoren gabberkop.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Oei, dat was ook een mooie:
"Britney draait helemaal door in kleedkamer AZ"
Schei uit, ik heb dr net onder zeilquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef SocialDisorder het volgende:
via een hack vanuit m'n afkickkliniek snel een lijntje naar FOK! gelegd, uitslag komt zo
quote:Beschouw
AZ-spelers verzuchtend: "O, was het maar Steinsdaughter"
quote:AirRaid
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de kabouterdans
quote:TheVulture
Spelers AZ: "broek uit, broek uit, broek uit!
-2ptquote:VitesseZuid113
Helemaal niets in Amsterdam , Helemaal niets ole ole.
Oh, heb ik een rel gemist?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Schei uit, ik heb dr net onder zeil![]()
Dat van SocialDisorder was toch een geintje he? (Van de week ook al een zelfmoordpoging in OUD, kijk nergens meer van op...)
Hij kijkt meer alsof ie een muis ziet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Spelers AZ: "broek uit, broek uit, broek uit!
winnaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ontsnapte speler G-elftal Ajax zaait verwarring op het veld
Denk t niet. Maar goed. Doe zelf ook eens mee!quote:
quote:
Gister ook al bijna ruzie in de trein met een cursusgenoot die helaas niet zo open-minded bleek over voetbalzaken als ik. Zodra ik het woord "Feyenoord" had gezegd verschenen er van die kloppende aderen in zijn nek en verdubbelde het aantal decibellen van zijn stemvolume.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk t niet. Maar goed. Doe zelf ook eens mee!
[..]:')
Rosenberg wordt presentator "Fistfucken do je zo"
quote:Vrolijke-frits
Ontsnapte speler G-elftal Ajax zaait verwarring op het veld
quote:Bayswater
Nog een derde ajacied gezocht voor het Rosenberg Trio
-2ptquote:AirRaid
supporters tegenpartij: wij worden weer genaaid, wij worden weer genaaid
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal NIETS in deze postquote:
kweet het probeer het ff andersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal NIETS in deze post
oftewel het plaatje toont niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef Zjakkie het volgende:
hmm nu is het een andere foto... vond de vorige wel mooi
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef Bayswater het volgende:
Onze tuinkabouter heb ik ingeruild voor een scheermes. Game on.
dat is toch nog een prijsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef Beschouw het volgende:
@vitessezuid113: aantal poedelprijzen houd ik niet bij, maar jouw aantal is een vermelding in het Guiness Book of Records waard.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welEn ik vind hem eigenlijk ook wel geschikt
Prima, de foto doet vrij lastig maar als jij het kan fixen mag je hem er in gooien. Prachtig shot namelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welEn ik vind hem eigenlijk ook wel geschikt
Is hij zo te zien? Ik heb wel ff gratis host gefixed... Mijn host zit bijna aan traffic limiet bedacht ik mequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Prima, de foto doet vrij lastig maar als jij het kan fixen mag je hem er in gooien. Prachtig shot namelijk.
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef Zjakkie het volgende:
Welke van de 2 wordt het nou?
Topquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouter
Ik lees net dat hij 2.12 meter is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouter
Nee, ik nam het woord diskwalificatie zelf al in de mondquote:Op zondag 25 februari 2007 11:39 schreef Beschouw het volgende:
Verdient die Mwanatabu zomaar 8 punten in deze ronde(denkt ze)
Ik zou deze uitkiezen voor HET onderschriftquote:Op zondag 25 februari 2007 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Reus geeft formaat van zijn kabouter aan
Omg..is hij het nageslacht van Bigfoot?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Wicky dolblij met transfer naar Viking Stavanger
nu maar hopen dat de jury Wicky de Viking kent
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef Beschouw het volgende:
Die foto is van het jaarlijks toernooi voor G-voetballers in Barendrecht. Moet je dus eigenlijk niet mee spotten.![]()
Hehe, doe maar, ik ben toch al spek- en bonenmateriaalquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mwana, mag ik er een van jou jatten?
Het was ook prijsschietenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach nee, dat voelt niet goed. Maar ik vond die van die kauwgom wel sterk. Zaten wel meer goeie tussen trouwens
maar alle leuke zijn nu al bezetquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar alle leuke zijn nu al bezet
Sorry Mwana, dat bedoelde ik eigelijk als grapjequote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Da wissiknie, dacht dat iemand zei dat ie nieuw bij NAC was...
Is niet jouw schuld hoor, ik tuin overal in deze weekquote:Op zondag 25 februari 2007 13:10 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Sorry Mwana, dat bedoelde ik eigelijk als grapje![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Mwanatabu het volgende:
ik heb nog op de site van NAC zitten zoeken
Dat had ook een clue mogen zijn iddquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Transfermarkt is ook alweer bijna een maandje dicht...
Tis de stress hèquote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat had ook een clue mogen zijn idd![]()
Hij lijkt meer op de papa van Wicky.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef TheVulture het volgende:
nu maar hopen dat de jury Wicky de Viking kent
quote:Bjoro
Ook NCRV !
quote:ruud_fr
De Rat verleght zijn grenzen en komt terug op het veld
quote:HPayne
Kabouter met een bijzondere kwaliteit; Hoge ballen!
-2ptquote:SuperRogier
Geestelijk beperkt? Ledematen uit proporties? Alcoholproblemen? Welkom bij de NAC selectie!
"Oeh. Maar dat is dom"quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef toma het volgende:
potverdomme helemaal vergeten een onderschrift te bedenken
Het klinkt in ieder geval wel als de slagzin van behandelcentrum "de groene pil"quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
De volgende keer zal ik niet zulke lange woorden gebruiken, dat is vast te moeilijk..
Doe ik elke keer, maar werkt niet vaak genoegquote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Had toch stiekem op het podium gerekend![]()
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Doe ik elke keer, maar werkt niet vaak genoeg![]()
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die dat deed!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neen![]()
![]()
snap je nu wel dat onderschriften en/of grappen over geestelijke beperkingen niet in de smaak vallen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
De volgende keer zal ik niet zulke lange woorden gebruiken, dat is vast te moeilijk..
Lijkt me toch schrikbarend als je kinderen je zo bezig zienquote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik slacht elke dag een kip, dans naakt overgoten met diens bloed alvorens ik mij met maar liefst 3 voodoopoppen bezighoud. Helpt het? Neen![]()
![]()
Je had 2 inzendingen vandaarquote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
maar jij was toch een kloon van Mwana?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die dat deed!![]()
hmm.... en waar is de grap in je onderschriftquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Een bosje bloemen, een bedrukt T-shirt en een fotocollage van al je hoogtepunten. Markus, bedankt!
Heb je daar ook een foto van?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |