SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is Robbie Williamsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
SocialDisorder is opgenomen in zowel een afkickkliniek als een psychiatrisch centrum, de uitslag zal dus nog wel even op zich laten wachten.
Oei, dat was ook een mooie:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vooral Britney, met dr kaalgeschoren gabberkop.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Oei, dat was ook een mooie:
"Britney draait helemaal door in kleedkamer AZ"
Schei uit, ik heb dr net onder zeilquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef SocialDisorder het volgende:
via een hack vanuit m'n afkickkliniek snel een lijntje naar FOK! gelegd, uitslag komt zo
quote:Beschouw
AZ-spelers verzuchtend: "O, was het maar Steinsdaughter"
quote:AirRaid
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de kabouterdans
quote:TheVulture
Spelers AZ: "broek uit, broek uit, broek uit!
-2ptquote:VitesseZuid113
Helemaal niets in Amsterdam , Helemaal niets ole ole.
Oh, heb ik een rel gemist?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Schei uit, ik heb dr net onder zeil![]()
Dat van SocialDisorder was toch een geintje he? (Van de week ook al een zelfmoordpoging in OUD, kijk nergens meer van op...)
Hij kijkt meer alsof ie een muis ziet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Spelers AZ: "broek uit, broek uit, broek uit!
winnaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ontsnapte speler G-elftal Ajax zaait verwarring op het veld
Denk t niet. Maar goed. Doe zelf ook eens mee!quote:
quote:
Gister ook al bijna ruzie in de trein met een cursusgenoot die helaas niet zo open-minded bleek over voetbalzaken als ik. Zodra ik het woord "Feyenoord" had gezegd verschenen er van die kloppende aderen in zijn nek en verdubbelde het aantal decibellen van zijn stemvolume.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk t niet. Maar goed. Doe zelf ook eens mee!
[..]:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |