quote:SocialDisorder
Rosenberg wordt presentator "Fistfucken do je zo"
quote:Vrolijke-frits
Ontsnapte speler G-elftal Ajax zaait verwarring op het veld
quote:Bayswater
Nog een derde ajacied gezocht voor het Rosenberg Trio
-2ptquote:AirRaid
supporters tegenpartij: wij worden weer genaaid, wij worden weer genaaid
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal NIETS in deze postquote:
kweet het probeer het ff andersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal NIETS in deze post
oftewel het plaatje toont niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef Zjakkie het volgende:
hmm nu is het een andere foto... vond de vorige wel mooi
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef Bayswater het volgende:
Onze tuinkabouter heb ik ingeruild voor een scheermes. Game on.
dat is toch nog een prijsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef Beschouw het volgende:
@vitessezuid113: aantal poedelprijzen houd ik niet bij, maar jouw aantal is een vermelding in het Guiness Book of Records waard.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welEn ik vind hem eigenlijk ook wel geschikt
Prima, de foto doet vrij lastig maar als jij het kan fixen mag je hem er in gooien. Prachtig shot namelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de originele foto wel ff hosten indien andere ook problemen hebben... Ik zie hem in Firefox namelijk welEn ik vind hem eigenlijk ook wel geschikt
Is hij zo te zien? Ik heb wel ff gratis host gefixed... Mijn host zit bijna aan traffic limiet bedacht ik mequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Prima, de foto doet vrij lastig maar als jij het kan fixen mag je hem er in gooien. Prachtig shot namelijk.
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef Zjakkie het volgende:
Welke van de 2 wordt het nou?
Topquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouter
Ik lees net dat hij 2.12 meter is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat mij betreft de kabouter. We zetten nu wel een toon qua onderschriften met dat kabouter
Nee, ik nam het woord diskwalificatie zelf al in de mondquote:Op zondag 25 februari 2007 11:39 schreef Beschouw het volgende:
Verdient die Mwanatabu zomaar 8 punten in deze ronde(denkt ze)
Ik zou deze uitkiezen voor HET onderschriftquote:Op zondag 25 februari 2007 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Reus geeft formaat van zijn kabouter aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |