Wtfquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef Ingrid19 het volgende:Hier een bericht vanuit het ziekenhuis. Ben gisteren opgenomen. Pyschiatrie oid.
Gaat niet goed dus. Gisteren veel pillen geslikt. En toen toch zelf 112 gebeld.
Rest van het verhaal komt nog. Misschien door Djeez.
ik moet nu stoppen. Tis hier wel saai. Gelukkig soms internet. (heel traag)
Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...quote:
quote:
Sjonge...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...
Dus ga er maar vanuit dat het echt is ja...
En dat snap ik nu werkelijk niet....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sjonge...![]()
Wist niet dat dat speelde. Goed dat ze toch maar hulp gebeld heeft en dat ze nu opgenomen is. Hoe slecht moet je je voelen om dat te doen ondanks je kindje zeg...
Ingrid, ik hoop dat je baat hebt bij de hulp en dat je je snel heul veel beter voelt!
Wat lief dat je naar me vraagt Sugarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia, ik wilde al langer vragen hoe je je nu voelt. Laatst zat je er zo doorheen vanwege werk zoeken dat maar niet opschiet. Gaat het weer een beetje? Heb je weer wat vooruitzichten?
Ik las wel dat je aan het afvallen geslagen bent en misschien geeft alleen dat je al een wat beter gevoel. Ik hoop het, ik vind dat het je echt gegund is om een leuke baan te vinden. Want heeveren in reet stukje je bent slim, goed met woorden en je voelt situaties en mensen volgens mij hartstikke goed aan! Ik duim voor je.
Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus tja het geen werk hebben blijft heel vervelend, maar we blijven het maar proberen. Dat is het enige wat ik kan doen, blijven proberen. En op andere vlakken gaat het nu wel beter, dus dat scheelt
Thanx Macka, en gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.
Ik ben er van overtuigd dat het te maken heeft met mijn nieuwe voorraad positieve energie.
Uit jouw post lees ik dat er ook bij jou zo'n voorraad aan het opbouwen is. Dus wil ik graag even voor je aanmoedigingsjompelen, dat jouw leuke baan zich binnenkort ook aandient![]()
* Macka moet gaan denken over kinderopvang enzo
Maar Ingrid... Blijf jij nu niet onder behandeling van de psychiater in het ziekenhuis?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties. Ben nu weer thuis. Hoor morgen wanneer ik bij ggz terecht kan. Ws deze week.
Klopt allemaalquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Moonah het volgende:
Oh, en Leah!
Ik had van je gedroomd vannacht!
Je was een jaar of 20, blond sluik haar en je hield wel van een....
![]()
Ik ben erg geschrokken. Gelukkig kan ik mijn ei kwijt op het werk. Mijn naaste collega's weten ervan, en steunen me zoveel mogelijk. Zo mag ik watvaker weg om even bij Ingrid te zijn, mag ik eens een bedrijfauto lenen etc. Ik probeer mijn werkzaamheden er niet teveel onder te laten lijden. En als ik praten, kan ik gelukkig altijd terecht bij de chef. Maarja, dit is een zware klap die ik absoluut niet had verwacht. maar we komen eruit, en sterker dan ooit!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Moonah het volgende:
Ook al is dit het moedertopic.... Hoe gaat het met jou Djeez? Trek je het wel een beetje?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:59 schreef Moonah het volgende:
En Leah, tja, ik heb IRL geen leven...![]()
Ik pak er een willekeurige quote uit. Ik het ziekenhuis kunnen/konden ze niks meer voor me doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef Tinkepink het volgende:
STerkte Djeez en Ingrid.
Het moet mij alleen wel van het hart dat ik ECHT NIET SNAP WAT JIJ THUIS DOET INGRID!!!
Ja, ik kan het wel uitschreeuwen.
Hoe kunnen ze je weer gewoon naar huis laten gaan na zoiets. En hoe kunnen jullie daar mee akkoord gaan. Ik heb me voor veeeeeel en veeeel minder op laten nemen en wat heeft het mij goed gedaan.
Ingrid, ga als de sodemieter terug naar dat ziekenhuis. Laat je opnemen en behandelen en werk aan jezelf!! Dat gaat alleen als je de tijd neemt voor jezelf. En dat lukt bij jullie thuis niet op het moment.
In het ziekenhuis zijn mensen met wie je dag en nacht kunt praten, met wie je jouw/jullie problemen ECHT aan kunnen pakken.
Kan Kim dan niet ergens anders logeren? Een oppas regelen? Je ouders bijv?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Ingrid19 het volgende:
En trouwens, kan het sowieso niet, want waar moet Kim dan heen?
Dat snap en geloof ik niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik pak er een willekeurige quote uit. Ik het ziekenhuis kunnen/konden ze niks meer voor me doen.
Het is ook de bedoeling dat je tot rust komt in een prikkelarme omgeving.quote:Ik lag.zat op bed beetje tv te kijken en af en toe (met infuuspaal en al) rond te lopen. In de hal hebben ze tv's en kranten en 1 pc met inet, daar kon ik tussendoor even naar toe.
Dan ben je één van de weinige waarbij dat zo is. En waarom is het niet nodig. Ben je niet suicidaal dan? Wat was die pillenslikkerij dan? Ben je niet depressief? Sleept het zich niet al jaren voort?quote:Opname is volgens de psychiaters niet nodig.
Djeez kan zorgverlof opvragen. Daarnaast kan de thuiszorg inspringen. Ik spreek uit ervaring.quote:Wel verdere hulp van ggz en hun psychiaters.
Nou, dat is in ieder geval iets. Maar ik ben absoluut niet gerustgesteld.quote:Zoals Djeez al zei kan ik dag en nacht bellen. Sowieso met de hapost. En ws met ggz. Maar die belt vandaag. Mochten ze om 16.00 nog niet gebeld hebben, dan moet ik het ziekenhuis bellen en naar de psych vragen. Dan belt hij er achteraan.
Ik mocht anders pas 19 maart naar ggz. Dat was de ambulante zorg oid. Nu wordt het crisiszorg.
Ik weet niet waarom.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat snap en geloof ik niet.
Ik heb me op laten nemen omdat ik depressief was en er gewoon geen zin meer in had. J
Jij bent depressief en je probeert zelfmoord te plegen
Ik bleef 5 weken in het ziekenhuis om tot rust te komen, de medicatie goed te laten werken en om alles eens goed op een rijtje te zetten
Voor jou kunnen ze in het ziekenhuis niets meer doen.
Vreemd.
[..]
Het is ook de bedoeling dat je tot rust komt in een prikkelarme omgeving.
[..]
Dan ben je één van de weinige waarbij dat zo is. En waarom is het niet nodig. Ben je niet suicidaal dan? Wat was die pillenslikkerij dan? Ben je niet depressief? Sleept het zich niet al jaren voort?
Wederom vreemd.
[..]
Djeez kan zorgverlof opvragen. Daarnaast kan de thuiszorg inspringen. Ik spreek uit ervaring.
[..]
Nou, dat is in ieder geval iets. Maar ik ben absoluut niet gerustgesteld.
Krijgen jullie ook nog hulp voor een instelling voor jeugd en gezin? Opvoedingsondersteuning ofzo?
En thuishulp?
Weet je, er zijn mensen die je daarbij kunnen helpen. Als jij aangeeft dat je echt geholpen wilt worden maar dat je niet weet hoe het met Kim moet, dan zijn er instanties die jullie uitleggen wat de mogelijkheden zijn en jullie kunnen helpen bij het organiseren van alles.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom.
Zorverlof ed heb ik geen verstand van hoe dat zit. En thuiszorg verder ook niet, we zijn wel lid van Icare.
Verder weet ik het nog niet.
Ggz belde net. Morgen 9.30 intake bij de psychiater. Djeez gaat mee. Mijn moeder wil oppassen en probeert dat nu met het werk te regelen. Lukt vast wel, als ze de reden uitlegt.
De hele dag belspelletjes kijken en af en toe een krant lezen vind ik niet bevorderend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisteren in het vorige topic al aangegeven dat ik niet verwacht had dat Ingrid lang in het ziekenhuis zou zijn. Wat dat betreft ken ik helaas de gang van zaken een beetje![]()
Je moet echt zelf om hulp vragen en er open voor staan en dan is er best veel mogelijk, ook voor opvang van Kim. Maar als Ingrid niet zelf uitdrukkelijk om hulp vraagt, gebeurt er heel weinig. Het systeem gaat heel erg uit van de eigen wil van de 'client'. En dat is dus ook meteen het verschil met jou, Tinkepink. Jij hebt actief om hulp gevraagd. Of Ingrid dat ook kan en wil, dat weet ik niet.
Schrijf je vragen op een papiertje Ingrid, neem ze mee en geef dat papiertje aan de psychiater, dat helpt vaak wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vraag het morgen wel, of anders Djeez.
Nee lieverd. JIJ moet om hulp vragen. Schrijf het desnoods op als je het moelijk vind om te praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vraag het morgen wel, of anders Djeez.
Daar zat ik net aan te denken. En ik denk dat ik de A4tjes nu moet invullen. Kan geen kwaad iig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef sjak het volgende:
[..]
Schrijf je vragen op een papiertje Ingrid, neem ze mee en geef dat papiertje aan de psychiater, dat helpt vaak wel.
Dat snap ik wel. Maar als ik niet uit mijn woorden kom oid, kan Djeez het overnemen. Ik vind het prettig dat hij meegaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef livelink het volgende:
Ingrid, jij moet echt zelf om deze hulp vragen. Djeez kan om hulp vragen totdat hij een ons weegt, dat werkt niet. Jij moet het doen. Het is echt zo en niet anders. Jij zult moeten aangeven dat je zelf open staat voor hulp.
Schrijf het op en geef de psych het papiertje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:45 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar als ik niet uit mijn woorden kom oid, kan Djeez het overnemen. Ik vind het prettig dat hij meegaat.
stel je voor dat je niet gebeld had en je lag nu gestrekt in een koelcel?quote:Opname is volgens de psychiaters niet nodig. Wel verdere hulp van ggz en hun psychiaters.
Juist.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
het is ook allemaal niet zo makkeijk als het lijkt, zo'n opname. maar je krijgt er therapiën die je helpen je weg in de wilde wereld weer te kunnen vervolgen en wel op een stevigere basis. (zo ben ik er tenminste uitgekomen)
Absurd eigenlijk dat het zo af en toe moet lopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:07 schreef livelink het volgende:
*triest verhaal over opnames*
Ik geloof dat Tex ook niet bedoeld dat Kim naar een pleeggezin zou moeten ivm verwaarlozing, maar naar een pleeggezin zou kunnen als er geen andere opvangmogelijkheid is zodat Ingrid zich alsnog zou kunnen laten opnemen. Dus als opvang in geval van intensievere behandeling. En dat heeft niet met verwaarlozing te maken..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
texelonia ik schrik enorm van jou pst over pleeggezin en dan het tijdelijek tussen haakjes.
Kim ziet er goed uit, is een vrolijk kind, en als kim verwaardloosd werd dan had het cb oid wel ingegrepen ( vanuitgaande dat die hun werk verstaan)
Kim nu weghalen bij ingrid zou haar vechtlust alleen afnemen waarschijnlijk want daar waar je voor vecht.. sterk zijn voor je kind en voor jezelf..
Ja, maar Kim moet ook geen reddingsboei worden waar je je volledig aan vastklampt. Kim kan niet alles beter maken. Dat is een veel te grote opgave voor zo'n klein meiske. En zoals tex al zei: "Kim is niet de reden je niet op te laten nemen. Eerder is zij juist de reden je juist wel op te laten nemen!" Ik lees daar geen oordeel omtrent verwaarlozing in, ook geloof ik niet dat een pleeggezin alleen een optie is bij verwaarlozing, het kan ook een manier zijn om erger te voorkomen, zodat papa en mama alles weer op een rijtje krijgen en zelf weer voor hun kind kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
texelonia ik schrik enorm van jou pst over pleeggezin en dan het tijdelijek tussen haakjes.
Kim ziet er goed uit, is een vrolijk kind, en als kim verwaardloosd werd dan had het cb oid wel ingegrepen ( vanuitgaande dat die hun werk verstaan)
Kim nu weghalen bij ingrid zou haar vechtlust alleen afnemen waarschijnlijk want daar waar je voor vecht.. sterk zijn voor je kind en voor jezelf..
Mijn ouders hebben ook ooit een pleegkleutertje gehad. Heeft in totaal 5 weken bij mijn ouders gewoond omdat moeders op dat moment dakloos was en rondzwierf op zoek naar woonruimte/hulp. Geen verslaafde overigens ofzo hoor, gewoon trieste loop van omstandigheden. Na die 5 weken is het kindje weer netjes van de pleegmoeder op de echte moeder overgedragen. De echte moeder kwam ook om de dag langs, at dan smiddags mee en deed haar in bed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
het kan ook een manier zijn om erger te voorkomen, zodat papa en mama alles weer op een rijtje krijgen en zelf weer voor hun kind kunnen zorgen.
Over oordelen gesproken, hoe weet jij nou of wij (als in iedereen die zich aangesproken voelt) al dan geen depressie hebben gehad en spreken uit eigen ervaring?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef ayla1 het volgende:
Tjonge wat zitten hier toch veel psychologen zeg.
Het is zo gemakkelijk om een oordeel over iemand anders te vellen, ieder mens is anders, iedere depressie ook.
Mijn eigen ervaring is dat iemand die nog nooit een depresie gehad heeft niet weet wat het is en het ook niet kan weten.
Ik ben benieuwd wat jij bedoelt, ik zie hier namelijk niemand oordelen (dat wordt in het MOD topic voldoende gedaan). Er wordt gekeken wat er voor mogelijkheden zijn en die worden aan Ingrid aangeboden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef ayla1 het volgende:
Tjonge wat zitten hier toch veel psychologen zeg.
Het is zo gemakkelijk om een oordeel over iemand anders te vellen, ieder mens is anders, iedere depressie ook.
Mijn eigen ervaring is dat iemand die nog nooit een depresie gehad heeft niet weet wat het is en het ook niet kan weten.
Ingrid meid ik wens je heel veel sterkte het is nu heel erg rot maar ooit gaat het over meisje. Laat je helpen en als ik het zzo lees gaat dat ook gebeuren.
Voor de zoveelste keer....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef sjak het volgende:
Er wordt gekeken wat er voor mogelijkheden zijn en die worden aan Ingrid aangeboden.
Ik vroeg me al af hoe ik het onder woorden moest brengen, maar dat had ik dus ook in mijn hoofd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
is het heel gek als ik me afvraag waarom jij als zus je broer je steun betuigt via een forum?
Klopt en dat blijf ik doen. Gewoon omdat ik een optimistisch mens ben en ik ergens hoop (wie weet tegen beter weten in) dat het een keer wel op het juiste moment gelezen wordt en het ineens een lampje doet branden. Het kost me weinig moeite om het te doen.quote:
Welkom Ethel. Ik wil even zeggen dat ik je toon prettig vind. Het zou makkelijk zijn om wat bozig of geprikkeld te reageren en dat doe je niet. Ik hoop echt dat Ingrid ziet dat er wel mogelijkheden zijn en dat er echt mensen zijn die haar willen helpen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Ethel het volgende:
Dat mag je best vragen hoor. Omdat zij alles via het forum willen bespreken. Om aan te geven wat destijds de problemen waren hebben ze zelf ook delen van het forum naar hun ouders toegezonden. Verder wordt alles zo open besproken verder, dat ik me er dus maar gewoon bij aansluit.
Wij hebben geen intensief contact met Ronald en Ingrid. Zijn ook niet samen opgegroeid. Onze ouders zijn met elkaar getrouwd en dat is het eigenlijk wel. Neemt niet weg dat ik het wel heel vervelend vind wat er gebeurd is en dat ik hoop dat alles weer goed met ze komt. Ik lees hier nu over dat er misschien een opvangadres gezocht moet worden voor Kim. En mocht dat zo zijn, dan mag ze altijd bij ons komen, dat geef ik aan. Niets meer en niets minder.
Waarom, lees ik over ists heen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik even te stomverbaasd ben om te reageren...
Dat en het feit dat Ethel hier al minimaal vanaf BB5 meeleest en tot op heden blijkbaar nooit de behoefte heeft gevoeld om haar familie virtueel bij te staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef Mibos het volgende:
Sjak ik denk dat Ireth net zoals ik nogal verbaasd ben dat je IRL je problemen via een forum of uitgeprinte forumstukken probeert te verhelpen.
waarom zou ze boos of geprikkeld moeten reageren?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef sjak het volgende:
[..]
Welkom Ethel. Ik wil even zeggen dat ik je toon prettig vind. Het zou makkelijk zijn om wat bozig of geprikkeld te reageren en dat doe je niet. Ik hoop echt dat Ingrid ziet dat er wel mogelijkheden zijn en dat er echt mensen zijn die haar willen helpen.
Dat idd..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef Mibos het volgende:
Sjak ik denk dat Ireth net zoals ik nogal verbaasd ben dat je IRL je problemen via een forum of uitgeprinte forumstukken probeert te verhelpen.
Mijn post gaat niet over jou!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom zou ze boos of geprikkeld moeten reageren?
ik vraag toch gewoon iets?
Mooi, braaf.quote:
Mie toe. En dan ben ik geeneens moeder. Ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te lezen en dat heb ik niet snel.
Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?quote:
Zondag ging het nog goed!quote:
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
Wat een lekker bekkie heeftie tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.
Maar in mijn sig staat er eentje. Beetje oude. Zal eens een nieuwe uitzoeken.
En Suus, ik ben ook benieuwd hoe het met je stagiaire gaat!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sjak het volgende:
In het fototopic gesloten babietjestopic zag ik een hele leuke carnavalsfoto van Thies, zo schattig!
Hup dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef sjak het volgende:
Oh ja, met mij gaat het wel. Ik ben helemaal niet hard aan het werk terwijl dat wel zou moeten.
Heeft ze nog geen Fok account dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondag ging het nog goed!. (Of wil je dat ik even bel en het vraag?)
het gaat gewoon welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef Moonah het volgende:
En 'het gaat wel' klinkt niet écht heel goed? Met je buik te maken? Of met de situatie met Schanul? Of omdat je niet goed doorwerkt? of gaat het ons gewoon geen bal aan?
Woehoei!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hier ook een mama die dankzij de opbeurende woorden van dutchie en kozakken, gaat sporten binnenkort. 1 maart heb ik een intake met de fysio van de sportschool. Ik heb de laatste tijd veeeeel pijn en ik wil er vanaf. ik word er namelijk best depri van merk ik en kan weinig hebben. mijn chiropractor kan veel, maar ze kan niet mijn slappe spieren verbeterendus dat ga ik doen. 2 keer per week is de planning. ik heb een beetje zat van mezelf namelijk. (in de zin van zat van mijn laksheid e.d. )
daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. is dat zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Woehoei!Kijk zo krijg je tenminste ook nog een deel vergoed door de verzekering. Slim gedaan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de problemen niet exclusief aan Ingrid toe te schrijven. Als ik zie wat voor details JIJ op fok gooit denk ik dat het verstandig is wanneer je OOK afstand neemt en je energie in je avonduren besteed aan het op de rit trekken van je gezin. Zowel in praktisch materieel als in mentaal opzicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
Wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef Sugar het volgende:
Pffff, swetsenegger.
Mjah, ik zie een reactie van een deel van een gezin waar zich kort geleden wat dramatisch heeft voor gedaan. En ik vind die reactie in geen enkele verhouding tot die gebeurtenissen. Ik ben pragmatisch... sue me.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar ik vind gewoon dat je zaagt. Was een zeer primaire reactie en dat op een forum openbaar discussieforum.
en dat vind ik dan weer overdreven gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
....., mij krijgen jullie niet weg!
Ik ben ontroerd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef sjak het volgende:
Ik ben het met swets eens.
Nou dat dus.quote:Kom op Djeez, je legt in je berichtje ook nog eens de druk/schuld bij het forum. "Ingrid komt pas weer totdat hier de lucht geklaard is". Misschien moeten jullie allebei pas weer komen als de lucht bij jullie thuis geklaard is. Kom op, pak op die kans die jullie nu geboden wordt. Vecht voor je vrouw, vecht voor je kind, vcht voor je gezin, het is echt heel hard nodig!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ondanks het gemis van carnaval lekker uitgewaaid op het strand!
Ik ga morgen beginnen met de pil, ga echt niet wachten tot ik ongesteld word. Dan is'ie dus nog een week niet veilig en 'steunen we de rubberplantages' wel, wees niet bangquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Suzanna, die menstruatie kan nog wel even op zich laten wachten, hoor. Maar steun je ondertussen even de rubberplantages voor het geval dat?
Da's ook niet leuk zeg...vier maanden bloeden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
Gelijk heb je... Ik neem aan dat die nachtelijke luier van Juliette is, en niet van Myrthe?quote:van Poemojn:
En op menstruatiegevoelens zit ik niet te wachten, heb nog maar net een bevalling gehad
Ik snap dat het misschien voor haar beter is maar ik vind niet dat er hier een lucht te klaren is voordat ze weer terug kan komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Maar het bloeden kwam pas na een week. En ik had vlak voor de plaatsing van het spiraaltje al menstruatiekrampen. En volgens mij is het echt ongi. Maar had jij het ook nog extra vaak nadat je intiem was geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kimquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef anneja het volgende:
Oh bij de weg, Ingrid, ben jij ook Djeez op ouders online?
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kim
ja, de eetproblemen, de verhuizing, de darmpjes van kim, voedselvergiftiging daags voor d'r verjaardag .... alles komt overheen, en ze heeft er gisteren nog gepost dat ze een poging zelfmoord had gedaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.![]()
Dat is dus het plan dat ikmet mijn zus heb bedacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen.
Dit is een grapje he?quote:Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Yep, I know. Daarom is het ook goed dat ik weer ga werken. Dan heeft J meer de ruimte. Nu zit ik er bovenop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Leah het volgende:
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).
Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.quote:
Ik stond net ook te janken boven de box joh toen ik thuiskwam en een zeurhuilend trolletje ineens niet meer kon ophouden met lachen (en dan echt met zo'n heeele wijde open mondquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.![]()
Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....![]()
Nou, wat fijn Macka!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb de eerste werkdag na de bevalling en in een nieuwe baan + bedrijf achter de rug. Het was leuk!
Ik heb Lucie niet gemist.
Ik ben contentmanager bij de IND. Bij uitstek een plek waar helder en zorgvuldig communiceren veel belang heeft. (Aan het beleid verander je niets, maar ik vind het heel belangrijk dat klanten snel weten waar ze aan toe zijn en wat hun mogelijkheden zijn.)quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Vroeg het me al af Macka, of je al begonnen was! Wat voor iets doe je nu? Je klinkt enthousiast!!
Wat leuk! Ik hoop dat jullie kunnen ontspannen en echt toekomen aan elkaar. Probeer te genieten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Goedzo! Houd die intentie van hem in het achterhoofd, hij wil er duidelijk aan werken dus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef bixister het volgende:
je mag ook best even naast elkaar hoor sugar.
Zelfkennis is een grote zegen...quote:
En ik dacht: laat ik dit keer mijn mond maar houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef bixister het volgende:
je mag ook best even naast elkaar hoor sugar.
Ik wil wel met jou!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef Belana het volgende:
veel plezier sugar! lekker hoor ff samen weg! heel belangrijk! (ik wil ook!!)
Ik zeg nietsquote:
Lief stukjequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Macka66 het volgende:
En bij twijfel hoef ik alleen maar het medaillon te openen dat ik gisteren van cadeaugeld gekocht heb. Dan zie ik lief en Lucie, en weet ik weer waarvoor ik het doe.
Gaat hard he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Morgen is Milo inderdaad alweer 3 wekenDe tijd vliegt!
Dat doe ik ook, dat staren en proberen in je geheugen te branden. Lukt inderdaad (helaas) toch niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef Neuk het volgende:
De tijd gaat zo snel... Soms wil ik het bevriezen en dan ga ik staren naar Brent om hem zo in mijn geheugen te branden. Helaas lukt dat nooit zo echt, behalve dat je je herinnerd dat je dat wilde. Een foto is gewoon nooit zo als het daadwerkelijke moment...
Heb je een digitale fotocamera? Daar zit ook vaak een filmfunctie op. Die gebruik ik ook megaveelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef lily het volgende:
Ja, we filmen ook wel. Niet zo heeel vaak maar nog wel vaak genoeg.
Helaas hebben we nog geen digitale filmcamera.
Laat datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor we het weten zijn ze 16 en willen ze op stap en krijgen ze verkering enzo.
Aww komop, na alle wandelende pizza's komt er ooit een leuke knul mee joh.quote:
Laat mij nog even in die waanquote:
hier meestal smiddags, ik probeer ze tegelijk op bed te leggen en de laatste tijd gaat dat aardig goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef LadyS het volgende:
Martinekedaar ga je vast van glimmen
Over dat veel doen met kinderen. hier ligt er van 10 uur sochtends tot 17.00 uur altijd wel 1 van de 2 te slapenZie dan maar eens veel te doen
![]()
He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.quote:
Nou, dat dus.quote:
Gods here jezus...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef kims_mama het volgende:
Als ik zou weten hoe ik een filmpje moet maken, zou ik het veel gaan doen, denk ik.
dit is een grapquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:06 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Ja mama.
Ik ga niet meer snel posten en veel lurken.
Swetsquote:
Ja, heb ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.
Ik ben niet mijn broeders hoeder hoor, ik geef een kans, neem je die niet dan is het klaar, eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.quote:
Met mij gaat het goed hoor Mibos! Van de week even een dipje, maar ach, hoort erbij. Nu weer goed geslapen, kolven lukt weer beter, en van de week aan het werk.... Ach, dat zal me uiteindelijk vást ook goed doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
Nee, maar als je er midden in zit is dat vaak moeilijk om het zo te zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Githa het volgende:
Ik realiseer me dat het veel bij mezelf ligt, wat ik er van maak....alles is vaak niet zo erg als het lijkt.
nou moest ik toch wel even lachen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
die hebben geen plaat voor hun kop maar een komplete vierbaansweg
Kendahl heeft het heel goed door wanneer ik hem wegbreng. Hij wil dan ook nog even uit de armen van de "vreemde(n)" gehaald worden en geknuffeld worden en dan pas mag ik weg. Nou eigenlijk mag dat dan ook niet, maar ik ga dan wel. Die knuffel vind ik vanzelfsprekend en dan is het klaar. Ik doe dan altijd alsof er niets aan de hand is, lekker rustig alsof we net wakker worden en samen nog de hele dag bij elkaar zijn. Hij merkt dan, volgens mij, aan mijn houding dat het allemaal wel goed komt. Wat niet wegneemt, dat hij het er niet mee eens is dat ik dan wegga.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:56 schreef chacama het volgende:
Oh, filmpjes maken...Jaja, heb de camera van papa mogen lenen. De schat. Dus nu kan ik ook flimen.
Maud komt er geloof ik ook achter dat ik wegga als ik ze naar de oppas heb gebracht. Vanochtend keek ze me echt met van die grote kijkers aan met zo'n blik van: wat doe jij nou. Maar gelukkig heeft ze goed voorbeeld aan Fleur. Die heeft soms geen tijd voor een kus en moet ik bedelen. Vond het wel grappig om te zien dat ze me dus echt herkent. En als ze ga halen ook. Boos zijn, doet ze nog niet. Maar wat niet is kan nog komen. (en nu weer aan het werk *insert schop onder mijn kont*)
Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Djeez het volgende:
Mijn loonsverhoging is in elk geval net zoveel als dat die twee kaarten kosten, dus die heb ik nu in een maand betaald. En verder deed ik het ook om te vieren dat ik nu weer een vaste baan heb.
Precies, en als ik niet was gaan zeuren over opslag, had ik dat geld sowieso niet gehad. Nu heb ik maandelijks meer geld om af te lossen, en om één keertje iets leuks te doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!
Je bedoelt net als die ene psp en die ene nieuwe koelkast? Waarna je 2 maanden later een tpic opende of je in aanmerking kwam voor schuld hulpverlening? Tuurlijk, gewoon leuke dingen blijven doen hoor! Je problemen oplossen vereist natuurlijk ook wel erg veel inspanning.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, en als ik niet was gaan zeuren over opslag, had ik dat geld sowieso niet gehad. Nu heb ik maandelijks meer geld om af te lossen, en om één keertje iets leuks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |