abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46468029
Vervolg op Hoe gaat het met de moeders. Deel 36

De disclaimer:
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Lois schreef ooit Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het \"hoe gaat het met de moeders\" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46468348
en hier weer verder

Ik kan het allemaal maar moeilijk bevatten, het ene moment ga ik helemaal uit mijn dak en het andere moment kom je dagen bij wijze van spreken het liefste je bed niet uit van verdriet.

Ik heb werkelijk een geweldig weekend achter de rug, en nog steeds niet echt uitgefeest, morgen nog een laatste stapavond op het programma, waar ik van ga genieten tot de laatste minuut.
Want ik weet dat de volgende dip er weer aan komt, en dat is mijn verjaardag
Merk het aan alles je staat er onbewust toch weer bij stil, je mist iets, je gezin niet meer compleet
Maar ook hier kan ik mezelf weer in relativeren, want ik weet dat je ook weer uit die dip komt.
Ik neem het leven steedsmeer hoehet komt, en dat bevalt me prima.

Voor alle mama's met wie het soms wat minder gaat, voor mama's omdat we zijn wie we zijn
Voor mama's die een knuffel wel kunnen gebruiken *knuffel*
We doen het allemaal toch maar weer
pi_46468942
*knuffelt Bar terug*
ik ben gek op knuffels, lijfelijke knuffels en harige knuffels. ik heb er wel honderd denk ik...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46469273
Bar,

Jeetje, ik schrik wel even van het berichtje van Ingrid, maar eerlijk gezegd verbaasd het me niet.

Ingrid, ik vind het jammer dat dit heeft moeten gebeuren. Je hebt het destijds tegen me gezegd op MSN, maar ik dacht, net als menigeen, dat het een schreeuw om hulp was. Ik vind het klote dat je hetgeen je destijds zei, nu ook in werkelijkheid gedaan hebt.
Lieve meid, ik hoop zo dat je ze je kunnen helpen en dat je er bovenop komt. Vraag alsjeblieft om hulp als je het nodig hebt. Probeer voor jezelf op te komen, ga niet bij de pakken neerzitten, maar probeer jezelf te hervinden!!

Dikke knuffel, ook voor Kimmetje en Djeez!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46470251
Gister had ik echt een rotdag met opvliegendheid, huilerig en prikkelbaar zijn. Vandaag heb ik een topdag, wat waarschijnlijk komt omdat ik lekker dingen heb gedaan vandaag. cb goed nieuws dat Ken lekker groeit en meteen daarna een fijne rijles. Ik heb met rijden gemerkt dat ik beter en ontspannender rijd wanneer ik me voorstel dat ik ergens heen ga. Anders dan zit ik steeds maar te denken: 'oooooooh, ik heb les, ik heb les, ik heb les.... spannnnneunddd!'
En wat ook wel fijn is: Belsen heeft vakantie deze week.
pi_46470320
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Hier een bericht vanuit het ziekenhuis. Ben gisteren opgenomen. Pyschiatrie oid.
Gaat niet goed dus. Gisteren veel pillen geslikt. En toen toch zelf 112 gebeld.
Rest van het verhaal komt nog. Misschien door Djeez.
ik moet nu stoppen. Tis hier wel saai. Gelukkig soms internet. (heel traag)
Wtf
Is dit echt ?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46470535
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wtf
Is dit echt ?
Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...
Dus ga er maar vanuit dat het echt is ja...
  maandag 19 februari 2007 @ 20:52:41 #8
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46470648
PV doe mij maar een harige dan
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 19 februari 2007 @ 20:57:53 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46470914
Texelonia, ik wilde al langer vragen hoe je je nu voelt. Laatst zat je er zo doorheen vanwege werk zoeken dat maar niet opschiet. Gaat het weer een beetje? Heb je weer wat vooruitzichten?
Ik las wel dat je aan het afvallen geslagen bent en misschien geeft alleen dat je al een wat beter gevoel. Ik hoop het, ik vind dat het je echt gegund is om een leuke baan te vinden. Want heeveren in reet stukje je bent slim, goed met woorden en je voelt situaties en mensen volgens mij hartstikke goed aan! Ik duim voor je.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46471073
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Neuk het volgende:
PV doe mij maar een harige dan
pi_46471149
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:50 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...
Dus ga er maar vanuit dat het echt is ja...
Sjonge...
Wist niet dat dat speelde. Goed dat ze toch maar hulp gebeld heeft en dat ze nu opgenomen is. Hoe slecht moet je je voelen om dat te doen ondanks je kindje zeg...
Ingrid, ik hoop dat je baat hebt bij de hulp en dat je je snel heul veel beter voelt!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46474854
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sjonge...
Wist niet dat dat speelde. Goed dat ze toch maar hulp gebeld heeft en dat ze nu opgenomen is. Hoe slecht moet je je voelen om dat te doen ondanks je kindje zeg...
Ingrid, ik hoop dat je baat hebt bij de hulp en dat je je snel heul veel beter voelt!
En dat snap ik nu werkelijk niet....

In hoeverre heeft Kim er mee te maken....

Als je leest over depressies na een bevalling/zwangerschap Postanale dinges dan is het allemaal lijkt het wel normaal dat moeder niet lekker in hun vel zitten enz enz
Je leest dan ook verhalen over moeders die op sommige momenten hun kindje wel eens wat willen/zouden kunnen doen
En dan word er daar opgereageerd vrij normaal (ja breng het krom weet het hopelijk snappen jullie het wel)

Maar als er dan iemand anders een poging doet met pillen vervolgens opgenomen word... word er gelijk naarhet kind gekeken en waarom dan....
Wat maakt het verschil ?
  maandag 19 februari 2007 @ 22:35:35 #13
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46475222
Bar, om heel eerlijk te zijn kan ik er ook niet goed bij met mijn hoofd, hoor... Het is denk ik überhaupt heel moeilijk voor te stellen, zo'n momentopname... en logisch dat er dan eerst aan een onschuldig en hulpeloos kind wordt gedacht.
Iedere golf van de zee,
pi_46475967
Och Ingrid toch, wat ontzettend naar dathet zover heeft moeten komen voor je eindelijk hulp kreeg die je al tijden zo hard nodig had maar niet kreeg.
Ik hoop dat je je snel beter voelt
Saartje
pi_46476414
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia, ik wilde al langer vragen hoe je je nu voelt. Laatst zat je er zo doorheen vanwege werk zoeken dat maar niet opschiet. Gaat het weer een beetje? Heb je weer wat vooruitzichten?
Ik las wel dat je aan het afvallen geslagen bent en misschien geeft alleen dat je al een wat beter gevoel. Ik hoop het, ik vind dat het je echt gegund is om een leuke baan te vinden. Want heeveren in reet stukje je bent slim, goed met woorden en je voelt situaties en mensen volgens mij hartstikke goed aan! Ik duim voor je.
Wat lief dat je naar me vraagt Sugar

Het gaat met ups en downs, maar dat gaat het altijd bij mij, hoort denk ik een beetje bij mijn karakter. Het ene moment voel ik me alsof ik de hele wereld aan kan, en even later zie ik het allemaal niet meer zitten. Dat is al heeel lang zo.
Maar over het algemeen gaat het nu wel beter dan laatst. Toen was ik net 'ontslagen' van een werkplek waar ik achteraf gezien helemaal niet op m'n plek zat. Het was bijna fulltime wat veel teveel was en niemand had (nam) de tijd om me in te werken. Door dat werk daar voelde ik me al ontzettend rot, zeker ook door de reactie van Noah op dat ik ineens minder thuis was. Achteraf gezien is het dus beter dat ik daar niet meer werk, maar op dat moment voelde het erg rot omdat ondanks dat het niet zo leuk was, het wel zekerheid bood (voor zover je zekerheid hebt als uitzendkracht, zo bleek maar weer) voor wat betreft werk en inkomen.

Dus tja het geen werk hebben blijft heel vervelend, maar we blijven het maar proberen. Dat is het enige wat ik kan doen, blijven proberen. En op andere vlakken gaat het nu wel beter, dus dat scheelt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46476869
Bedankt voor de lieve reacties. Ben nu weer thuis. Hoor morgen wanneer ik bij ggz terecht kan. Ws deze week.
  maandag 19 februari 2007 @ 23:19:15 #17
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46476934
Dat hoop ik ook voor je, Ingrid.
Iedere golf van de zee,
  maandag 19 februari 2007 @ 23:19:25 #18
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46476940
Oke nu valt mijn mond nog wijder open en breekt mijn klomp
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 23:21:21 #19
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46477005
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef texelonia het volgende:

[..]
Dus tja het geen werk hebben blijft heel vervelend, maar we blijven het maar proberen. Dat is het enige wat ik kan doen, blijven proberen. En op andere vlakken gaat het nu wel beter, dus dat scheelt
Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.

Ik ben er van overtuigd dat het te maken heeft met mijn nieuwe voorraad positieve energie.
Uit jouw post lees ik dat er ook bij jou zo'n voorraad aan het opbouwen is. Dus wil ik graag even voor je aanmoedigingsjompelen, dat jouw leuke baan zich binnenkort ook aandient

* Macka moet gaan denken over kinderopvang enzo
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46477257
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.

Ik ben er van overtuigd dat het te maken heeft met mijn nieuwe voorraad positieve energie.
Uit jouw post lees ik dat er ook bij jou zo'n voorraad aan het opbouwen is. Dus wil ik graag even voor je aanmoedigingsjompelen, dat jouw leuke baan zich binnenkort ook aandient

* Macka moet gaan denken over kinderopvang enzo
Thanx Macka, en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Wat je zegt klopt wel, als je niet lekker in je vel zit straal je dat ook uit en zullen ze sneller voor een ander kiezen. Is logisch, maar ik kan helaas niet écht een masker opzetten, al probeer ik dat dan wel.
Lastige is ook dat mijn negatieve gevoel nu ook voor een groot deel te maken heeft juist met het geen werk hebben en het moeten solliciteren. Maar ik hoop idd dat ik me nu in stijgende lijn beter zal gaan/blijven voelen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 februari 2007 @ 23:35:30 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46477507
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties. Ben nu weer thuis. Hoor morgen wanneer ik bij ggz terecht kan. Ws deze week.
Maar Ingrid... Blijf jij nu niet onder behandeling van de psychiater in het ziekenhuis?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46477842
Macka, wat fijn! Gefeliciteerd!
En nog bedankt voor je compliment in dat topic over onderwijs. Het deed me blozen!

Texel, een masker opzetten heeft ook geen zin. Heb je alleen jezelf maar mee, als ze er al niet doorheen prikken. Succes! Fijn dat het 'op andere vlakken' beter gaat.

En Ingrid, welkom thuis dan maar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46477870
Oh, en Leah!
Ik had van je gedroomd vannacht!
Je was een jaar of 20, blond sluik haar en je hield wel van een ....
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 23:48:09 #24
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_46477873
Ik ben bij het gesprek aanwezig geweest in het ziekenhuis tussen twee psychiaters en ons. Ingrid komt hoogstwaarschijnlijk deze week op consult bij het GGZ. Onder het mom van, als het kalf verdronken is... Maar goed, ipv eens in de 5/6 weken op consult te komen, mag zij zo vaak heen als nodig wordt geacht.

Verder komt ze in de 'crisis' terecht. Als zij het niet meer ziet zitten, of als ik signalen opvang dat het dreigt mis te gaan, is het een belletje naar het GGZ, en er staat in no time een psychiater aan het bed. En dit kan zelfs midden in de nacht of in het weekend zijn.

Verder zorg ik dat ik voorlopig elke pauze tussen 12 en half 1 thuis ben, het is slechts 5 minuten fietsen. En Ingrids moeder probeert zo vaak als mogelijk 's middags bij Ingrid en Kim te zijn, om samen te praten en/of leuke dingen te ondernemen.

Al met al gaat er nu eindelijk eens wat gebeuren, helaas dat er altijd zoiets moet gebeuren willen de instanties er serieus werk van maken!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_46477905
Ook al is dit het moedertopic.... Hoe gaat het met jou Djeez? Trek je het wel een beetje?
  maandag 19 februari 2007 @ 23:53:30 #26
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46478022
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Moonah het volgende:
Oh, en Leah!
Ik had van je gedroomd vannacht!
Je was een jaar of 20, blond sluik haar en je hield wel van een ....
Klopt allemaal . Alleen die 20 niet

Mens, hoe kom je d'r op, te dromen over mij
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 23:53:50 #27
3926 crew  Djeez
pi_46478031
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Moonah het volgende:
Ook al is dit het moedertopic.... Hoe gaat het met jou Djeez? Trek je het wel een beetje?
Ik ben erg geschrokken. Gelukkig kan ik mijn ei kwijt op het werk. Mijn naaste collega's weten ervan, en steunen me zoveel mogelijk. Zo mag ik watvaker weg om even bij Ingrid te zijn, mag ik eens een bedrijfauto lenen etc. Ik probeer mijn werkzaamheden er niet teveel onder te laten lijden. En als ik praten, kan ik gelukkig altijd terecht bij de chef. Maarja, dit is een zware klap die ik absoluut niet had verwacht. maar we komen eruit, en sterker dan ooit!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_46478180
Fijn dat je je verhaal kwijt kunt Djeez. Veel sterkte gewenst...

En Leah, tja, ik heb IRL geen leven...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 00:09:15 #29
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46478407
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:59 schreef Moonah het volgende:

En Leah, tja, ik heb IRL geen leven...

Troost je, ik ook niet
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:18:15 #30
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46481441
Ingrid sterkte, en ook Djeez en Kimmetje.
ik probeer mezelf in te leven in de situatie, maar ik kan het niet hoor. ik vind het alleen maar ontzettend egoistisch. maar dat zal wel bij het ziektebeeld horen of zo? ik heb dan ook geen bal verstand van depressies of wat dan ook.
pi_46481495
Dat hangt ook samen met een depressie denk ik. Je hersenen werken dan niet meer zoals ze anders zouden doen. En dan is het aan de persoon of je aan 'invallen' toe geeft of niet. Misschien vindt Ingrid zichzelf wel een slechte moeder, vindt ze dat Kim beter af is zonder haar, of is er geen uitzicht op de problemen en wil ze wel hulp, maar weet niet hoe dat duidelijk te krijgen. Ik weet niet meer wie het schreef, maar de 1 is nu eenmaal beter in formuleren dan de andere. Ik heb wel snel goede hulp gekregen, zat binnen een week bij een psychiater. Ik heb dan ook het 'geluk' dat ik goed duidelijk kon maken dat het echt niet goed ging. Als je dat niet kunt, is het makkelijker om je te laten lopen. De psychiater belde niet terug volgens afspraak, maar ik hing 5 minuten later wel zelf aan de telefoon. Als je de energie mist om op cruciale momenten initiatief te nemen wordt je vaak niet geholpen. Zeker als het al lang duurt, zoals bij Ingrid lijkt me het me steeds moeilijker om eruit te komen.

En Ingrid: accepteer de hulp nu eens, voor Kim en doe (!!!) er iets aan. Je moet er zelf voor vechten, een ander kan het niet van je overnemen.
En Djeez: ook actief zijn jij, ze hebben je allebei nodig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46481652
Ingrid, welkom thuis.
Ik hoop echt echt echt dat er nu goede hulp komt en dat je het ook accepteert! Dat je jezelf zodanig bij elkaar kan rapen dat je ervoor gaat. Anderen kunnen je helpen, maar alleen als jij je daar ook voor inzet!
Als het niet gaat, trek aan de bel, voor Kim, voor Djeez, maar ook voor jouzelf!
Sterkte!
Fake it till you make it...
pi_46481902
sterkte kim, ingrid en djeez in deze moeilijke situatie.

Soms lijkt het het beste er "zomaar" uit te stappen omdat alles teveel pijn doet.
Je kan dan niet meer echt logisch nadenken en gaat ervan uit dat zelfmoord de enige juiste oplossing is. Hopelijk zie je in dat dat juist niet de oplossing is!!

Ingrid, werk hieraan en dan komen jullie er wel. Gebruik alle hulp die je aangeboden krijgt, dan komen jullie er zeker (zoals Djeez schrijft) sterker uit dan ooit.
Doe het voor Kim en voor jullie samen! Kim heeft dat verdient en verdient geen leventje met alleen een papa .....! Het is jouw taak Ingrid ervoor te zorgen dat Kim een mooi en gelukkig leventje krijgt. En dat kan natuurlijk niet zonder jouw liefde. De liefde van haar mama, die ze zo hard nodig heeft!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:31:16 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46482193
Jeetje Djeez, dit is voor het eerst dat ik het idee krijg dat ook jij nu echt de situatie naar behoren in kan schatten. Net als de familie. Er is al meer over gesproken in het mod-topic, maar 'hier' zien wij niet alles hoe het werkelijk is. Ik had echt het idee dat het zo slecht met Ingrid ging en niemand inzag hoe. Ook jij niet. Ws was dat wel zo, maar dat 'zien' wij dus niet.
Eindelijk 'zie' ik dat jij actie onderneemt en Ingrids moeder ook. Dat is zó belangrijk!
Ookal kan ik me nog zo opwinden over van alles, maar ik wens jullie alleen maar het allerbeste toe. Want ik gun het Kimmetje zo dat ze zich veilig en geborgen kan voelen bij jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:15:16 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46482970
STerkte Djeez en Ingrid.

Het moet mij alleen wel van het hart dat ik ECHT NIET SNAP WAT JIJ THUIS DOET INGRID!!!
Ja, ik kan het wel uitschreeuwen.

Hoe kunnen ze je weer gewoon naar huis laten gaan na zoiets. En hoe kunnen jullie daar mee akkoord gaan. Ik heb me voor veeeeeel en veeeel minder op laten nemen en wat heeft het mij goed gedaan.

Ingrid, ga als de sodemieter terug naar dat ziekenhuis. Laat je opnemen en behandelen en werk aan jezelf!! Dat gaat alleen als je de tijd neemt voor jezelf. En dat lukt bij jullie thuis niet op het moment.
In het ziekenhuis zijn mensen met wie je dag en nacht kunt praten, met wie je jouw/jullie problemen ECHT aan kunnen pakken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46483824
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef Tinkepink het volgende:
STerkte Djeez en Ingrid.

Het moet mij alleen wel van het hart dat ik ECHT NIET SNAP WAT JIJ THUIS DOET INGRID!!!
Ja, ik kan het wel uitschreeuwen.

Hoe kunnen ze je weer gewoon naar huis laten gaan na zoiets. En hoe kunnen jullie daar mee akkoord gaan. Ik heb me voor veeeeeel en veeeel minder op laten nemen en wat heeft het mij goed gedaan.

Ingrid, ga als de sodemieter terug naar dat ziekenhuis. Laat je opnemen en behandelen en werk aan jezelf!! Dat gaat alleen als je de tijd neemt voor jezelf. En dat lukt bij jullie thuis niet op het moment.
In het ziekenhuis zijn mensen met wie je dag en nacht kunt praten, met wie je jouw/jullie problemen ECHT aan kunnen pakken.
Ik pak er een willekeurige quote uit. Ik het ziekenhuis kunnen/konden ze niks meer voor me doen.
Ik lag.zat op bed beetje tv te kijken en af en toe (met infuuspaal en al) rond te lopen. In de hal hebben ze tv's en kranten en 1 pc met inet, daar kon ik tussendoor even naar toe.
Opname is volgens de psychiaters niet nodig. Wel verdere hulp van ggz en hun psychiaters.
En trouwens, kan het sowieso niet, want waar moet Kim dan heen?

Zoals Djeez al zei kan ik dag en nacht bellen. Sowieso met de hapost. En ws met ggz. Maar die belt vandaag. Mochten ze om 16.00 nog niet gebeld hebben, dan moet ik het ziekenhuis bellen en naar de psych vragen. Dan belt hij er achteraan.

Ik mocht anders pas 19 maart naar ggz. Dat was de ambulante zorg oid. Nu wordt het crisiszorg.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:01:42 #37
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46483915
Ik was hier gister ook even en ben heel erg geschrokken.
Ik wist even niet wat ik moest zeggen en ben eerst maar weer achter de pc vandaan gegaan om het heel even te laten zakken.

Ik zie nu dat je weer thuis bent. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant vind ik het vreemd dat ze je weer naar huis hebben gestuurd.

Djeez, wel fijn dat je zoveel begrip vind op je werk. Dat scheelt heel veel.
Ook mooi dat Ingrid's moeder zo vaak mogelijk bij haar probeert te zijn, wat ik van Ingrids ouders heb gezien lijken het mij heel vriendelijke en lieve mensen toe.

Maar is het juist niet de taak/werk van iemand anders? Horen jullie juist niet alleen de steun te zijn waar nodig? Ik bedoel hoort GGZ of mw niet juist nu bij Ingrid te zijn?

Ik ben ook niet goed met woorden maar ik heb toch even geprobeerd iets neer te zetten.

Mensjes wees duidelijk, word eventueel goed boos, zeg of SCHREEUW tegen de instanties dat het niet goed gaat! Ik hoop dat het snel beter word, dat jullie de goede hulp krijgen. Jullie verdienen net als ieder ander ook goede tijden.
Sterkte de komende tijd. Doe rustig en voorzichtig..

als er iets is waar we mee kunnen helpen, jullie weten ons te bereiken he?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_46484125
Tnx Noli!

Ggz belt dus vandaag. Dan weet ik meer. In het zkh blijven had geen zin, want er werd niks gedaan verder. Heb mw gemaild, omdat ze er niet is.
pi_46484180
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Ingrid19 het volgende:
Kan Kim dan niet ergens anders logeren? Een oppas regelen? Je ouders bijv?

Als het zo slecht met jou gaat dat je pillen hebt geslikt, is Kim overal beter af dan alleen thuis met haar depressieve moeder. Desnoods in een (tijdelijk) pleeggezin. Kim is niet de reden je niet op te laten nemen. Eerder is zij juist de reden je juist wel op te laten nemen!

Je zegt ook dat je dag en nacht kan bellen als er iets is. Ik hoop dat je daar dan ook gebruik van maakt als het nodig.
©Dumbo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:16:03 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46484279
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik pak er een willekeurige quote uit. Ik het ziekenhuis kunnen/konden ze niks meer voor me doen.
Dat snap en geloof ik niet.
Ik heb me op laten nemen omdat ik depressief was en er gewoon geen zin meer in had. J
Jij bent depressief en je probeert zelfmoord te plegen

Ik bleef 5 weken in het ziekenhuis om tot rust te komen, de medicatie goed te laten werken en om alles eens goed op een rijtje te zetten
Voor jou kunnen ze in het ziekenhuis niets meer doen.

Vreemd.
quote:
Ik lag.zat op bed beetje tv te kijken en af en toe (met infuuspaal en al) rond te lopen. In de hal hebben ze tv's en kranten en 1 pc met inet, daar kon ik tussendoor even naar toe.
Het is ook de bedoeling dat je tot rust komt in een prikkelarme omgeving.
quote:
Opname is volgens de psychiaters niet nodig.
Dan ben je één van de weinige waarbij dat zo is. En waarom is het niet nodig. Ben je niet suicidaal dan? Wat was die pillenslikkerij dan? Ben je niet depressief? Sleept het zich niet al jaren voort?

Wederom vreemd.
quote:
Wel verdere hulp van ggz en hun psychiaters.
Djeez kan zorgverlof opvragen. Daarnaast kan de thuiszorg inspringen. Ik spreek uit ervaring.
quote:
Zoals Djeez al zei kan ik dag en nacht bellen. Sowieso met de hapost. En ws met ggz. Maar die belt vandaag. Mochten ze om 16.00 nog niet gebeld hebben, dan moet ik het ziekenhuis bellen en naar de psych vragen. Dan belt hij er achteraan.

Ik mocht anders pas 19 maart naar ggz. Dat was de ambulante zorg oid. Nu wordt het crisiszorg.
Nou, dat is in ieder geval iets. Maar ik ben absoluut niet gerustgesteld.
Krijgen jullie ook nog hulp voor een instelling voor jeugd en gezin? Opvoedingsondersteuning ofzo?
En thuishulp?
pi_46484306
Ik snap de verbazing wel dat Ingrid weer thuis is, maar teveel pillen slikken betekent niet gelijk dat je dan ook maar in het ziekenhuis moet blijven. Ja, tot die troep weer uit je lijf is. Maar als ze daar op het moment niet echt wat voor je kunnen doen qua therapie en ze het idee hebben dat je thuis kunt zijn is daar ook wat voor te zeggen.
Ik hoop alleen van harte dat je nu wel aan de bel trekt als je je weer zo voelt Ingrid!
Fake it till you make it...
pi_46484505
Ingrid hoe voel je je ondertussen?
pi_46484524
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat snap en geloof ik niet.
Ik heb me op laten nemen omdat ik depressief was en er gewoon geen zin meer in had. J
Jij bent depressief en je probeert zelfmoord te plegen

Ik bleef 5 weken in het ziekenhuis om tot rust te komen, de medicatie goed te laten werken en om alles eens goed op een rijtje te zetten
Voor jou kunnen ze in het ziekenhuis niets meer doen.

Vreemd.
[..]

Het is ook de bedoeling dat je tot rust komt in een prikkelarme omgeving.
[..]

Dan ben je één van de weinige waarbij dat zo is. En waarom is het niet nodig. Ben je niet suicidaal dan? Wat was die pillenslikkerij dan? Ben je niet depressief? Sleept het zich niet al jaren voort?

Wederom vreemd.
[..]

Djeez kan zorgverlof opvragen. Daarnaast kan de thuiszorg inspringen. Ik spreek uit ervaring.
[..]

Nou, dat is in ieder geval iets. Maar ik ben absoluut niet gerustgesteld.
Krijgen jullie ook nog hulp voor een instelling voor jeugd en gezin? Opvoedingsondersteuning ofzo?
En thuishulp?
Ik weet niet waarom.
Zorverlof ed heb ik geen verstand van hoe dat zit. En thuiszorg verder ook niet, we zijn wel lid van Icare.
Verder weet ik het nog niet.
Ggz belde net. Morgen 9.30 intake bij de psychiater. Djeez gaat mee. Mijn moeder wil oppassen en probeert dat nu met het werk te regelen. Lukt vast wel, als ze de reden uitlegt.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:28:50 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46484621
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom.
Zorverlof ed heb ik geen verstand van hoe dat zit. En thuiszorg verder ook niet, we zijn wel lid van Icare.
Verder weet ik het nog niet.
Ggz belde net. Morgen 9.30 intake bij de psychiater. Djeez gaat mee. Mijn moeder wil oppassen en probeert dat nu met het werk te regelen. Lukt vast wel, als ze de reden uitlegt.
Weet je, er zijn mensen die je daarbij kunnen helpen. Als jij aangeeft dat je echt geholpen wilt worden maar dat je niet weet hoe het met Kim moet, dan zijn er instanties die jullie uitleggen wat de mogelijkheden zijn en jullie kunnen helpen bij het organiseren van alles.

Je moet alleen wel leren om je vragen uit te spreken. Zeg ze dat je niet weet hoe het verder moet. Vraag of er mogelijkheden voor Kim zijn. Leg uit dat je geen idee hebt hoe alles in zijn werk gaat.

Als je niet leert om vragen te stellen, zul je nooit een antwoord krijgen. Vragen, vragen, vragen en ervan leren. Dat is de enige manier waarop je dingen kunt leren.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:30:55 #45
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46484678
Ik heb gisteren in het vorige topic al aangegeven dat ik niet verwacht had dat Ingrid lang in het ziekenhuis zou zijn. Wat dat betreft ken ik helaas de gang van zaken een beetje

Je moet echt zelf om hulp vragen en er open voor staan en dan is er best veel mogelijk, ook voor opvang van Kim. Maar als Ingrid niet zelf uitdrukkelijk om hulp vraagt, gebeurt er heel weinig. Het systeem gaat heel erg uit van de eigen wil van de 'client'. En dat is dus ook meteen het verschil met jou, Tinkepink. Jij hebt actief om hulp gevraagd. Of Ingrid dat ook kan en wil, dat weet ik niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46484693
Ik vraag het morgen wel, of anders Djeez.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:32:24 #47
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46484720
Wat is kortdurend zorgverlof?
Een ziek kind, zieke partner of ouder heeft soms (extra) verzorging nodig. U hoeft daar niet altijd een vrije dag voor op te nemen. Op grond van de Wet arbeid en zorg hebt u namelijk recht op (deels) betaald kortdurend zorgverlof voor deze personen. Voorwaarde is dat de zorg echt nodig is en dat u de aangewezen persoon bent om de zieke te verzorgen, en niet bijvoorbeeld uw partner. Uw werkgever mag u vragen om aan te tonen dat het verlof noodzakelijk is. Hij kan zorgverlof alleen weigeren als dit ernstige problemen zou opleveren voor de organisatie.

Huishoudelijke dienstverlening

Stel dat u door ziekte uw huishouden niet meer optimaal kunt doen. Of u bent een oudere die langer zelfstandig wil blijven wonen. In beide gevallen kunt u dan hulp in de huishouding nodig hebben. Icare verleent die huishoudelijke dienst in haar hele werkgebied. Onze medewerkers helpen u bij het organiseren van uw huishouden. Zij houden het huis schoon, verschonen de bedden, wassen en strijken. Ook kunnen ze helpen bij de opvang van bijvoorbeeld uw kinderen en de (beperkte lichamelijke) verzorging van u en uw huisgenoten.
(De laatste komt bij Icare vandaan, misschien kun je vragen of Djeez ze wil bellen)
Lekker douchen!
pi_46484738
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisteren in het vorige topic al aangegeven dat ik niet verwacht had dat Ingrid lang in het ziekenhuis zou zijn. Wat dat betreft ken ik helaas de gang van zaken een beetje

Je moet echt zelf om hulp vragen en er open voor staan en dan is er best veel mogelijk, ook voor opvang van Kim. Maar als Ingrid niet zelf uitdrukkelijk om hulp vraagt, gebeurt er heel weinig. Het systeem gaat heel erg uit van de eigen wil van de 'client'. En dat is dus ook meteen het verschil met jou, Tinkepink. Jij hebt actief om hulp gevraagd. Of Ingrid dat ook kan en wil, dat weet ik niet.
De hele dag belspelletjes kijken en af en toe een krant lezen vind ik niet bevorderend.
Maar goed, morgen dus intake ggz en dan gaat Djeez mee. Vind ik fijner en misschien heeft hij andere vragen. (2 horen meer dan 1 oid)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:33:49 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46484753
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Schrijf je vragen op een papiertje Ingrid, neem ze mee en geef dat papiertje aan de psychiater, dat helpt vaak wel.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:36:28 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46484825
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee lieverd. JIJ moet om hulp vragen. Schrijf het desnoods op als je het moelijk vind om te praten.
Schrijf op hoe je je voelt. Hoe onzeker je bent. Dat je niet weet wat er allemaal mogelijk is. Hoe dingen in z'n werk gaan. Dat je graag geholpen wilt worden maar dat je niet weet hoe het dan met Kim moet. Vraag op papier naar de mogelijkheden.
Zo sta je morgen niet met een mond vol tanden.

Weetje, zelfs goedgebekte mensen bereiden dit soort gesprekken voor op papier. Schrijven al hun vragen op.
Ook mondige mensen staan weleens met de mond vol tanden en laten zich overbluffen. Door je zaakjes goed voor te bereiden en op papier te zetten sta je veel sterker en krijg je misschien wat je wilt.

Overigens- als je dan toch aan het schrijven bent, beschrijf dan ook de gang van zaken van de afgelopen perioden. DAt afspraken steeds weer afgezegd werden enzo. De juiste data kan je gewoon weer terugvinden door je posts op te zoeken. In het ergste geval copy-paste je gewoon wat je de laatste maanden geschreven heb.
pi_46484854
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef sjak het volgende:

[..]

Schrijf je vragen op een papiertje Ingrid, neem ze mee en geef dat papiertje aan de psychiater, dat helpt vaak wel.
Daar zat ik net aan te denken. En ik denk dat ik de A4tjes nu moet invullen. Kan geen kwaad iig.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:40:57 #52
37150 livelink
pi_46484957
Ingrid, jij moet echt zelf om deze hulp vragen. Djeez kan om hulp vragen totdat hij een ons weegt, dat werkt niet. Jij moet het doen. Het is echt zo en niet anders. Jij zult moeten aangeven dat je zelf open staat voor hulp.
pi_46485091
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef livelink het volgende:
Ingrid, jij moet echt zelf om deze hulp vragen. Djeez kan om hulp vragen totdat hij een ons weegt, dat werkt niet. Jij moet het doen. Het is echt zo en niet anders. Jij zult moeten aangeven dat je zelf open staat voor hulp.
Dat snap ik wel. Maar als ik niet uit mijn woorden kom oid, kan Djeez het overnemen. Ik vind het prettig dat hij meegaat.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:46:04 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46485100
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:45 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Maar als ik niet uit mijn woorden kom oid, kan Djeez het overnemen. Ik vind het prettig dat hij meegaat.
Schrijf het op en geef de psych het papiertje.
pi_46485113
Ik waag mij hier op glad ijs, maar ik vermoed dat er een wezenlijk verschil zit tussen een zelfmoordpoging waarbij je gevonden wordt en voor de dood weggehaald wordt en een poging waarbij je toch gelijk de HA of 112 belt. Ik denk dat de instanties beter kunnen inschatten hoe het met Ingrid is dan wij. Fijn dat je hiermee accute zorg mee afgedongen hebt. Ik denk dat je in al je wijsheid geen andere optie zag en dat is uiteraard erg triest. Jammer dat het zo moet lopen, hopenlijk komt er nu eindelijk schot in de zaak.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 11:50:42 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46485229
dat pik ik een willekeurig opmerking van jou eruit ingrid:
quote:
Opname is volgens de psychiaters niet nodig. Wel verdere hulp van ggz en hun psychiaters.
stel je voor dat je niet gebeld had en je lag nu gestrekt in een koelcel?

dan kan het wel?

denk nou eens na joh, voor kim zijn zat oplossingen te bedenken. het gaat nu even om jou
als jij je nu niet laat helpen (en desnoods is dat met een opname) wie zegt dan dat je niet volgend jaar weer een pogin doet? of verder afglijdt in weet ik wat?
het is ook allemaal niet zo makkeijk als het lijkt, zo'n opname. maar je krijgt er therapiën die je helpen je weg in de wilde wereld weer te kunnen vervolgen en wel op een stevigere basis. (zo ben ik er tenminste uitgekomen)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:59:47 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46485461
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
het is ook allemaal niet zo makkeijk als het lijkt, zo'n opname. maar je krijgt er therapiën die je helpen je weg in de wilde wereld weer te kunnen vervolgen en wel op een stevigere basis. (zo ben ik er tenminste uitgekomen)
Juist.
pi_46485599
Zorgverlof moet in je CAO staan.. Krijgt niet iedereen zomaar.. Als het niet in je CAO staat dan krijg 70% van de tijd van de baas en de rest voor eigen rekening..

Ik heb het helaas ervaring mee dat ik voor mijn partner moest zorgen en achteraf al mijn uren zelf kon gaan "betalen"..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:07:56 #59
37150 livelink
pi_46485696
Het maakt echt weinig uit, hoor Danosa. Als iemand anders Ingrid had gevonden, was ze in eerste instantie ook alleen maar opgenomen om het gif uit haar lichaam te laten verdwijnen.

Ik heb het allemaal meegemaakt met mijn schoonzus. Die is ook voor dood gevonden door mijn schoonmoeder en vrolijk de dag erna uit het ziekenhuis ontslagen. Mijn schoonzus is een 'hulpontwijker' en zal dus niet om hulp vragen en het zelfs weigeren. Dan ben je aangewezen op gedwongen opname. Na een poging om mijn schoonmoeder te wurgen is ze zowaar 3 dagen gedwongen opgenomen geweest en toen heeft de rechter haar gewoon weer laten gaan met de restrictie dat ze niet meer in de buurt van mijn schoonmoeder mocht komen. Daarna heeft ze tot twee keer toe de buurvrouw in elkaar geslagen, de hele buurt bedreigd en uiteindelijk het politiebureau kort en klein geslagen en toen is er inderdaad een rechter geweest die haar gedwongen heeft op laten nemen voor 3 maanden. Inmiddels is ze alweer thuis. Het is off-topic hier en ik wil Ingrid zeker niet vergelijken met mijn schoonzus, maar het is maar even om aan te geven hoe moeilijk het is om iemand gedwongen te laten opnemen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:10:24 #60
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46485770
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:07 schreef livelink het volgende:
*triest verhaal over opnames*
Absurd eigenlijk dat het zo af en toe moet lopen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46486301
Ik wil juist graag therapie. DAt heb ik hier volgens mij ook weleens gezegd. Misschien heb ik wel een psychiatrische ziekte, dat kunnen ze dan uitzoeken. En anders "gewone" therapie.

Ik ga bankhangen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:53:06 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46486841
texelonia ik schrik enorm van jou pst over pleeggezin en dan het tijdelijek tussen haakjes.
Kim ziet er goed uit, is een vrolijk kind, en als kim verwaardloosd werd dan had het cb oid wel ingegrepen ( vanuitgaande dat die hun werk verstaan)
Kim nu weghalen bij ingrid zou haar vechtlust alleen afnemen waarschijnlijk want daar waar je voor vecht.. sterk zijn voor je kind en voor jezelf..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:55:11 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46486899
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
texelonia ik schrik enorm van jou pst over pleeggezin en dan het tijdelijek tussen haakjes.
Kim ziet er goed uit, is een vrolijk kind, en als kim verwaardloosd werd dan had het cb oid wel ingegrepen ( vanuitgaande dat die hun werk verstaan)
Kim nu weghalen bij ingrid zou haar vechtlust alleen afnemen waarschijnlijk want daar waar je voor vecht.. sterk zijn voor je kind en voor jezelf..
Ik geloof dat Tex ook niet bedoeld dat Kim naar een pleeggezin zou moeten ivm verwaarlozing, maar naar een pleeggezin zou kunnen als er geen andere opvangmogelijkheid is zodat Ingrid zich alsnog zou kunnen laten opnemen. Dus als opvang in geval van intensievere behandeling. En dat heeft niet met verwaarlozing te maken..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:59:22 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46487034
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen door dat het tijdelijk tussen haakjes staat..
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 13:02:14 #65
43556 miss_dynastie
pi_46487120
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja, maar Kim moet ook geen reddingsboei worden waar je je volledig aan vastklampt. Kim kan niet alles beter maken. Dat is een veel te grote opgave voor zo'n klein meiske. En zoals tex al zei: "Kim is niet de reden je niet op te laten nemen. Eerder is zij juist de reden je juist wel op te laten nemen!" Ik lees daar geen oordeel omtrent verwaarlozing in, ook geloof ik niet dat een pleeggezin alleen een optie is bij verwaarlozing, het kan ook een manier zijn om erger te voorkomen, zodat papa en mama alles weer op een rijtje krijgen en zelf weer voor hun kind kunnen zorgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:04:44 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46487182
ik bedoel ook niet dat kim alles beter kan maken, maar als je depressief bent heb je juist die afleiding nodig, en ik weet zelf uit eigen ervaring dat als je down bent, een lachje van die kleine je weer net dat schopje kan geven.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:05:55 #67
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46487217
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
het kan ook een manier zijn om erger te voorkomen, zodat papa en mama alles weer op een rijtje krijgen en zelf weer voor hun kind kunnen zorgen.
Mijn ouders hebben ook ooit een pleegkleutertje gehad. Heeft in totaal 5 weken bij mijn ouders gewoond omdat moeders op dat moment dakloos was en rondzwierf op zoek naar woonruimte/hulp. Geen verslaafde overigens ofzo hoor, gewoon trieste loop van omstandigheden. Na die 5 weken is het kindje weer netjes van de pleegmoeder op de echte moeder overgedragen. De echte moeder kwam ook om de dag langs, at dan smiddags mee en deed haar in bed.
pi_46487239
Ik bedoelde idd wat Ireth zegt. Ik wist ook niet van de mogelijkheden van thuiszorg waar anderen later mee kwamen. Ik bedoelde het tijdelijke pleeggezin meer als laatste mogelijkheid als er geen andere mogelijkheden waren.

En het kan best zijn dat Kim nu nog geen hinder ervan ondervindt, maar dat moet natuurlijk wel zo blijven. Als Ingrid nu al pillen slikt als ze het niet meer ziet zitten of geen andere oplossing weet, wie zegt dat dat niet nog een keer gebeurt dan als Ingrid geen (goede) hulp krijgt?

Die zin die ik van Ingrid quotte kwam op mij over dat ze Kim als excuus gebruikt dat ze niet opgenomen kan worden. En ik wilde juist duidelijk maken dat ze juist vanwege Kim wel hulp moet zoeken (al dan niet met een opname), omdat Kim niks heeft aan een ongelukkige moeder.
©Dumbo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:08:35 #69
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_46487279
Tjonge wat zitten hier toch veel psychologen zeg.

Het is zo gemakkelijk om een oordeel over iemand anders te vellen, ieder mens is anders, iedere depressie ook.
Mijn eigen ervaring is dat iemand die nog nooit een depresie gehad heeft niet weet wat het is en het ook niet kan weten.

Ingrid meid ik wens je heel veel sterkte het is nu heel erg rot maar ooit gaat het over meisje. Laat je helpen en als ik het zzo lees gaat dat ook gebeuren.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:10:26 #70
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46487339
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef ayla1 het volgende:

Het is zo gemakkelijk om een oordeel over iemand anders te vellen, ieder mens is anders, iedere depressie ook.
Mijn eigen ervaring is dat iemand die nog nooit een depresie gehad heeft niet weet wat het is en het ook niet kan weten.
Over oordelen gesproken, hoe weet jij nou of wij (als in iedereen die zich aangesproken voelt) al dan geen depressie hebben gehad en spreken uit eigen ervaring?
pi_46487394
Ingrid voor Kim is er heus wel een oplossing en ook al kan het dan de gang van zaken zijn dat jij weer naar huis toe komt dan nog is het misschien niet de beste oplossing. Ik heb ook eerst alles op mijn gemak terug moeten lezen en ik vind je vrolijk terwijl je depressief bent. Weet het niet of nog niet goed onder woorden te brengen wat ik eigenlijk wil zeggen omdat ik hang tussen geloof en ongeloof nog. Ik kan me vinden in de eerdere posts en ook daarbij aansluitend is het ook zo dat jullie met zijn drietjes genoeg hulp zouden kunnen aanvragen...

In ieder geval een knuffel en veel sterkte voor jullie alledrie...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:13:50 #72
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_46487420
Ik zeg dan ook dat "iemand" en niet dat iedereen die hier reageert geen depressie heeft gehad.
pi_46487517
Durf de vraag door dit item niet te stellen maar doe het voorzichtigSuus hoe gaat het met je staigaire
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:27:21 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46487814
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef ayla1 het volgende:

Ingrid meid ik wens je heel veel sterkte het is nu heel erg rot maar ooit gaat het over meisje. Laat je helpen en als ik het zzo lees gaat dat ook gebeuren.
Ik ben benieuwd wat jij bedoelt, ik zie hier namelijk niemand oordelen (dat wordt in het MOD topic voldoende gedaan). Er wordt gekeken wat er voor mogelijkheden zijn en die worden aan Ingrid aangeboden.
Lekker douchen!
pi_46488061
Ingrid en Ronald,
Veel sterkte de komende tijd. Ik heb het gehoord van mijn moeder. Ze leest overigens ook wel eens mee, en is verdrietig over de manier waarop jullie over hen schrijven. Denk dat een goed gesprek tzt misschien verstandig is, want ze bedoelen het echt niet slecht en hebben het beste met jullie voor.

Mochten wij iets kunnen doen, laat dat dan weten. Kim mag gerust hier een tijdje bij ons logeren als dat makkelijker voor jullie is. Ik heb alle spulletjes in huis en ben altijd thuis. En ik weet zeker dat Kim ook bij Linda mag logeren. Het belang van Kim staat voorop, bij ons, maar bij jullie vast ook. Dus als het nodig is, schroom niet en vraag het aan Linda of mij.

Sterkte.

Groetjes,

Esther
(voor de meelezers; een stiefzus van Ronald)
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 13:38:10 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46488120
is het heel gek als ik me afvraag waarom jij als zus je broer je steun betuigt via een forum?

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 20-02-2007 13:43:56 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 13:45:20 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46488359
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef sjak het volgende:
Er wordt gekeken wat er voor mogelijkheden zijn en die worden aan Ingrid aangeboden.
Voor de zoveelste keer....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:45:27 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46488366
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
is het heel gek als ik me afvraag waarom jij als zus je broer je steun betuigt via een forum?
Ik vroeg me al af hoe ik het onder woorden moest brengen, maar dat had ik dus ook in mijn hoofd...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:47:28 #79
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46488440
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer....
Klopt en dat blijf ik doen. Gewoon omdat ik een optimistisch mens ben en ik ergens hoop (wie weet tegen beter weten in) dat het een keer wel op het juiste moment gelezen wordt en het ineens een lampje doet branden. Het kost me weinig moeite om het te doen.
Lekker douchen!
pi_46488479
Dat mag je best vragen hoor. Omdat zij alles via het forum willen bespreken. Om aan te geven wat destijds de problemen waren hebben ze zelf ook delen van het forum naar hun ouders toegezonden. Verder wordt alles zo open besproken verder, dat ik me er dus maar gewoon bij aansluit.

Wij hebben geen intensief contact met Ronald en Ingrid. Zijn ook niet samen opgegroeid. Onze ouders zijn met elkaar getrouwd en dat is het eigenlijk wel. Neemt niet weg dat ik het wel heel vervelend vind wat er gebeurd is en dat ik hoop dat alles weer goed met ze komt. Ik lees hier nu over dat er misschien een opvangadres gezocht moet worden voor Kim. En mocht dat zo zijn, dan mag ze altijd bij ons komen, dat geef ik aan. Niets meer en niets minder.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:50:14 #81
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46488542
Ik geloof dat ik even te stomverbaasd ben om te reageren...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:53:19 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46488652
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Ethel het volgende:
Dat mag je best vragen hoor. Omdat zij alles via het forum willen bespreken. Om aan te geven wat destijds de problemen waren hebben ze zelf ook delen van het forum naar hun ouders toegezonden. Verder wordt alles zo open besproken verder, dat ik me er dus maar gewoon bij aansluit.

Wij hebben geen intensief contact met Ronald en Ingrid. Zijn ook niet samen opgegroeid. Onze ouders zijn met elkaar getrouwd en dat is het eigenlijk wel. Neemt niet weg dat ik het wel heel vervelend vind wat er gebeurd is en dat ik hoop dat alles weer goed met ze komt. Ik lees hier nu over dat er misschien een opvangadres gezocht moet worden voor Kim. En mocht dat zo zijn, dan mag ze altijd bij ons komen, dat geef ik aan. Niets meer en niets minder.
Welkom Ethel. Ik wil even zeggen dat ik je toon prettig vind. Het zou makkelijk zijn om wat bozig of geprikkeld te reageren en dat doe je niet. Ik hoop echt dat Ingrid ziet dat er wel mogelijkheden zijn en dat er echt mensen zijn die haar willen helpen.
Lekker douchen!
pi_46488788
Welkom terug Ethel zou je bedoelen Sjak
Hoe is het met je kleine Ethel, we waren samen zwanger en zijn zelf op deze lfde dag bevallen meen ik mij te herinneren.
pi_46488818
weet hier even niet op te reageren!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:00:09 #85
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46488875
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik even te stomverbaasd ben om te reageren...
Waarom, lees ik over ists heen?
Enne, Ethel welkom terug Ethel
Lekker douchen!
pi_46488968
Sjak ik denk dat Ireth net zoals ik nogal verbaasd ben dat je IRL je problemen via een forum of uitgeprinte forumstukken probeert te verhelpen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 14:06:28 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46489044
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef Mibos het volgende:
Sjak ik denk dat Ireth net zoals ik nogal verbaasd ben dat je IRL je problemen via een forum of uitgeprinte forumstukken probeert te verhelpen.
Dat en het feit dat Ethel hier al minimaal vanaf BB5 meeleest en tot op heden blijkbaar nooit de behoefte heeft gevoeld om haar familie virtueel bij te staan.

Overigens is dat geen oordeel of veroordeel, maar een constatering die me verbaasd
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 14:07:07 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46489058
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef sjak het volgende:

[..]

Welkom Ethel. Ik wil even zeggen dat ik je toon prettig vind. Het zou makkelijk zijn om wat bozig of geprikkeld te reageren en dat doe je niet. Ik hoop echt dat Ingrid ziet dat er wel mogelijkheden zijn en dat er echt mensen zijn die haar willen helpen.
waarom zou ze boos of geprikkeld moeten reageren?
ik vraag toch gewoon iets?

het verbaast met gewoon dat (al dan niet volbloed-)familieleden elkaar via een forum spreken.
ik bedoel er niets rottigs mee en het is geen steek onder water.
en als niemand in de familie er een probleem mee heeft, so what.
maar ik zou er niet aan moeten denken om mijn hele ziel en zaligheid op het www besproken te zien
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:07:44 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46489080
Ik geloof dat dat een van de tips was die ooit gegeven is aan Ingrid en Djeez. Als je het niet kunt zeggen print 'dit' topic dan uit en geef het aan ze. Tja, dat dat niet voor iedereen een manier is. Ik begrijp Ethel wel, als je als familie iets wil doen en je wilt ze bereiken kun je dat het best via Fok! doen, de telefoon doet het vaak niet
Lekker douchen!
pi_46489202
Ik begrijp het Sjak maar het zou niet mijn ding zijn persoonlijk...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:14:19 #91
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46489260
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef Mibos het volgende:
Dat idd..

Of uberhaupt dat je door je familie online gesteunt wordt in een situatie als deze? Ik zou de telefoon pakken... er waarschijnlijk na een telefoongesprek langs gaan...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:27:12 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46489639
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waarom zou ze boos of geprikkeld moeten reageren?
ik vraag toch gewoon iets?
Mijn post gaat niet over jou!
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:32:52 #93
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46489800
Ach en over verbazing, ik val wel vaker van mijn stoel. Zowel hier als IRL. Jullie moeten het wel heel bont maken wil ik hier met open mond van verbazing zitten.
Lekker douchen!
pi_46489855
Hier een moeder die weer even komt zeuren.

Na vorige week een zware week te hebben gehad et een niet slapende Merlijn. Ben ik nu ziek en mijn stem kwijt en hoe pak je dan een boefje aan. Het is ook altijd wat eigenlijk. Zo merk jedat verzorgen toch wel veel aandacht verdient, zeker bij een ondernemend mannetje.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:38:52 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46489977
Lieve lieve Sjak, ik vind jou echt een schatje. Mag ik dat tussendoor gewoon even tegen je zeggen? Zoals jij probeert nog steeds van het positieve uit te gaan, kan ik alleen maar bewondering voor hebben. Ik ben echt een heel positief mens, maar hier kan ik dat gewoon even niet meer in zien. Daarom heb ik bewondering en respect voor jou en anderen die het op deze manier benaderen. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.

Niet om lullig te zijn ofzo hoor, maar hoort jouw verhaal niet meer thuis in R&P? We kunnen hier verder weinig voor je doen denk ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door dutchie op 20-02-2007 14:45:34 ]
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 14:49:31 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46490306
Hop, dit topic wordt vanaf NU gebruikt waar het voor was, Ingrid kan gaan posten in R&P, EN eens leren privé en FOK! gescheiden te houden, ouders, broer, zus, achterneef en oudtante stappen of in de mail of in de auto.

Ik zit met plaatsvervangende schaamte te lezen en dat heb ik niet snel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46490365
Nou, met deze moeder gaat het goed!
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 14:51:58 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46490389
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef Moonah het volgende:
Mooi, braaf.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 20 februari 2007 @ 14:52:15 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46490401
Kijk, da's ook leuk om te horen.
pi_46490414
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:

Ik zit met plaatsvervangende schaamte te lezen en dat heb ik niet snel.
Mie toe. En dan ben ik geeneens moeder. Ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46490419
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef Moonah het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
pi_46490420
Met mij gaat het ook goed, trouwens. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 14:55:58 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46490514
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Jarno het volgende:
Met mij gaat het ook goed, trouwens. .
En met je moeder?
pi_46490582
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En met je moeder?
Zondag ging het nog goed! . (Of wil je dat ik even bel en het vraag?)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:00:27 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46490690
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.
Maar in mijn sig staat er eentje. Beetje oude. Zal eens een nieuwe uitzoeken.

En Suus, ik ben ook benieuwd hoe het met je stagiaire gaat!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:01:06 #106
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46490714
In het fototopic zag ik een hele leuke carnavalsfoto van Thies, zo schattig!
Lekker douchen!
pi_46490755
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.
Maar in mijn sig staat er eentje. Beetje oude. Zal eens een nieuwe uitzoeken.

En Suus, ik ben ook benieuwd hoe het met je stagiaire gaat!!!
Wat een lekker bekkie heeftie toch
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:04:31 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46490858
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sjak het volgende:
In het fototopic gesloten babietjestopic zag ik een hele leuke carnavalsfoto van Thies, zo schattig!

Jaaaah, hij is übercute!
En nou ontopic, ja!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:06:21 #109
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46490906
Oh ja, met mij gaat het wel. Ik ben helemaal niet hard aan het werk terwijl dat wel zou moeten.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:06:33 #110
103793 kozakken
Living the life
pi_46490912
Deze mama is weer heerlijk aan het sporten.
Oh, wat geniet ik (Afzien, afzien en nog eens afzien: maar voor een goed doel. Dit stomme lijf weer in conditie zien te krijgen)

Heerlijk, vind ik het!
pi_46490933
Moonah wat mooi dat het goed gaat

Ja ik ben ook echt benieuwd naar Suus haar staigaire...

Thies is
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:11:23 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46491052
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef sjak het volgende:
Oh ja, met mij gaat het wel. Ik ben helemaal niet hard aan het werk terwijl dat wel zou moeten.
Hup dan.
En 'het gaat wel' klinkt niet écht heel goed? Met je buik te maken? Of met de situatie met Schanul? Of omdat je niet goed doorwerkt? of gaat het ons gewoon geen bal aan?

Knap Kozakken!

Ik heb trouwens een vraagje. Ik ben nu 4,5 maand geleden bevallen. Geef volledig BV, ben (gelukkig!) nog niet ongesteld. Sinds een maand of 2 heb ik bijna continu een heel vage buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Ik merk wel dat mijn 'cyclus' een ietsjepietjse op gang komt (ik verlies nu een beetje afscheiding, terwijl dat de eerste maanden totaal niet was). Herkent iemand dat, zo'n continu vaag gevoel?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:11:26 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46491054
Kozakken
Ik wilde tussen de middag gaan sporten, maar het was me niet gegund.
Eerst al schoenen vergeten, maar hier staan altijd reserve.
Toch al een redelijke hoofdpijn aan het ontwikkelen, maar hé bikkel hè!
En dan ook nog eens ipv je sportbh je mans onderbroek meenemen, nou toen had ik de hints wel begrepen. Het ging gewoon niet gebeuren vandaag.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:15:12 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46491202
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zondag ging het nog goed! . (Of wil je dat ik even bel en het vraag?)
Heeft ze nog geen Fok account dan?
©Dumbo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:16:26 #115
103793 kozakken
Living the life
pi_46491251
Ik geloof dat die hints in ieder geval echt duidelijk genoeg waren ja

Ik probeer echt weer m'n grenzen op te zoeken qua hartslag, qua conditie. Dus gisteravond echt helemaal tot het uiterste proberen te gaan (nou ja... voorzichtige uiterste)

Hoezo frustratie? Gewoon heeeeeel hard op de crostrainer
pi_46491312
Moonah ik had ook af en toe en nu vorige week voor het eerst weer een soort van menstruatie gehad. Twee daagjes heel licht... Dus ik ga er even vanuit dat dat niet meer een nabloedinkje is geweest maar een minimenstruatie... Het was op de kop af precies een jaar geleden. En ik kan zeggen dat ik het niet gemist heb hoor haha
pi_46491421
Oh ja (blond...) Moonah hoe is het met je brief/klacht en het bedenken van wel of niet hoe zeg ik het even duidelijk nou ja je begrijpt me wel...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:28:40 #118
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46491667
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef Moonah het volgende:

En 'het gaat wel' klinkt niet écht heel goed? Met je buik te maken? Of met de situatie met Schanul? Of omdat je niet goed doorwerkt? of gaat het ons gewoon geen bal aan?
het gaat gewoon wel
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:22:57 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_46493585
hier ook een mama die dankzij de opbeurende woorden van dutchie en kozakken, gaat sporten binnenkort. 1 maart heb ik een intake met de fysio van de sportschool. Ik heb de laatste tijd veeeeel pijn en ik wil er vanaf. ik word er namelijk best depri van merk ik en kan weinig hebben. mijn chiropractor kan veel, maar ze kan niet mijn slappe spieren verbeteren dus dat ga ik doen. 2 keer per week is de planning. ik heb een beetje zat van mezelf namelijk. (in de zin van zat van mijn laksheid e.d. )
stormy waters...
sailin'
pi_46493630
Ik zag dat er ook een sportschool naast je werk zit Belana
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:24:46 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_46493658
ja das waar en ik geloof dat de bank daar zelfs een contract mee heeft, maar dat durf ik dan niet, stom he
stormy waters...
sailin'
pi_46493765
Met deze mama gaat het ook goed . Sporten, geen haar op mn hoofd die dr aan denkt, ik vind het vreselijk! Maar op mijn 'mamadag' loop ik bijna altijd minimaal 1,5 uur met Eva in de wandelwagen. Telt dat ook .
Maar stoer en tof hoor, dat sporten!
Eva
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:31:09 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_46493920
pure noodzaak linda, kan niet zeggen dat ik er dol op ben
stormy waters...
sailin'
pi_46494166
Ja, misschien is het ook wel makkelijk praten voor mij. sinds een week weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap
Maar zo niet, dan nog.... Ik zou mezelf met 10 paarden nog niet aan het sporten krijgen denk ik...
Eva
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:41:19 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46494318
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hier ook een mama die dankzij de opbeurende woorden van dutchie en kozakken, gaat sporten binnenkort. 1 maart heb ik een intake met de fysio van de sportschool. Ik heb de laatste tijd veeeeel pijn en ik wil er vanaf. ik word er namelijk best depri van merk ik en kan weinig hebben. mijn chiropractor kan veel, maar ze kan niet mijn slappe spieren verbeteren dus dat ga ik doen. 2 keer per week is de planning. ik heb een beetje zat van mezelf namelijk. (in de zin van zat van mijn laksheid e.d. )
Woehoei! Kijk zo krijg je tenminste ook nog een deel vergoed door de verzekering. Slim gedaan.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:48:35 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_46494568
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef dutchie het volgende:

[..]

Woehoei! Kijk zo krijg je tenminste ook nog een deel vergoed door de verzekering. Slim gedaan.
daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. is dat zo?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:27:41 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46495908
als je onder begeleiding van een fysio gaat sporten wel ja.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:34:53 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_46496107
woeiiiii
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:50:29 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46496558
belaan en kozakken ook al

Ik moet eigenlijk ook, maar durp, vervoer.. duur enzo dalijk met beter weer lekker veel fietsen met de kleine en wandelen
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:54:57 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46498743
Het is prachtig weer Evenstar...

Straks gaat deze mama lekker voor het laatste carnavallen
  Redactie Frontpage dinsdag 20 februari 2007 @ 19:10:29 #131
3926 crew  Djeez
pi_46499402
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
  Jubileum moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:11:45 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46499457
Goed besluit Djeez, heel veel sterkte de komende tijd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 19:15:34 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46499615
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
En nu werken voor FOK! jij
En goed op je vrouw en kindje passen!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 19:38:07 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46500469
quote:
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de problemen niet exclusief aan Ingrid toe te schrijven. Als ik zie wat voor details JIJ op fok gooit denk ik dat het verstandig is wanneer je OOK afstand neemt en je energie in je avonduren besteed aan het op de rit trekken van je gezin. Zowel in praktisch materieel als in mentaal opzicht.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:40:15 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46500561
Pffff, swetsenegger.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 19:43:25 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46500675
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef Sugar het volgende:
Pffff, swetsenegger.
Wat?

Ingrid komt niet meer op Fok... nou DAT zal alles recht trekken hoor.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:48:01 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46500844
Nee, maar ik vind gewoon dat je zaagt. Was een zeer primaire reactie en dat op een forum openbaar discussieforum.

Texelonia, wat fijn dat het in elk geval wat beter gaat nu je niet meer zoveel werkt, al is het noodgedwongen. Ik kan me ook voorstellen dat dat veel te veel was! Ik hoop echt dat je gauw iets vindt!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 19:51:23 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46500971
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar ik vind gewoon dat je zaagt. Was een zeer primaire reactie en dat op een forum openbaar discussieforum.
Mjah, ik zie een reactie van een deel van een gezin waar zich kort geleden wat dramatisch heeft voor gedaan. En ik vind die reactie in geen enkele verhouding tot die gebeurtenissen. Ik ben pragmatisch... sue me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 20-02-2007 20:02:16 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:04:39 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46501491
quote:
....., mij krijgen jullie niet weg!
en dat vind ik dan weer overdreven gezegd
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:07:37 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46501622
Pfff, Martineke.
Weleens gehoord van een relativerend grapje?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:11:58 #141
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46501797
je bent wel happig he Sugar
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:13:22 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46501847
Ja, onwijs.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:51:27 #143
103793 kozakken
Living the life
pi_46503395
En dat kan ik Sugar niet kwalijk nemen
pi_46503587
Met deze mamma gaat het ook goed
Verstandskiesloos maar heb er weinig last van!

Belaan, lekker hoor dat je gaat sporten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:04 #145
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46503643
Ik ben het met swets eens.
Kom op Djeez, je legt in je berichtje ook nog eens de druk/schuld bij het forum. "Ingrid komt pas weer totdat hier de lucht geklaard is". Misschien moeten jullie allebei pas weer komen als de lucht bij jullie thuis geklaard is. Kom op, pak op die kans die jullie nu geboden wordt. Vecht voor je vrouw, vecht voor je kind, vcht voor je gezin, het is echt heel hard nodig!
Lekker douchen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 20:58:57 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46503738
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef sjak het volgende:
Ik ben het met swets eens.
Ik ben ontroerd!
quote:
Kom op Djeez, je legt in je berichtje ook nog eens de druk/schuld bij het forum. "Ingrid komt pas weer totdat hier de lucht geklaard is". Misschien moeten jullie allebei pas weer komen als de lucht bij jullie thuis geklaard is. Kom op, pak op die kans die jullie nu geboden wordt. Vecht voor je vrouw, vecht voor je kind, vcht voor je gezin, het is echt heel hard nodig!
Nou dat dus.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:59:48 #147
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46503776
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ben ontroerd!
Ik schrok er zelf ook van
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:01:04 #148
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46503828
Met deze moeder gaat het ook goei
De kop van de week is er weer af. Ik snoep bijna niet meer en het huis is aardig op orde

Moonah, hier hetzelfde vage voorgevoel... Ik heb liever dat het een keer komt, dan kun je er weer rekening mee gaan houden.
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:05:03 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46504017
Ja, lekker rekening houden met... en er dan achter komen dat je zo onregelmatig bent/wordt als de zenuwen terwijl je daarvoor je klok erop gelijk kon zetten. Lekker handig vind ik dat.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:06:57 #150
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46504101
Oef staat er wel erg pinnig. Ik was wel 'blij' met de eerste menstruatie weer in de zin van dat ik wist waar ik aan toe was, maar aan het onregelmatige wat ik eraan over heb gehouden, kan ik nog niet wennen.
Ylana
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:08:51 #151
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46504167
Pff, en het is zoveel heviger als voorheen en toen was het al heftig
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:10:53 #152
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46504257
ok.. laat maar weg dan.. Ik hik er liever tegenaan
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:11:20 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46504286
Hier wordt het ook steeds heviger al zijn er keren bij dat de buikpijn sneller over is (nu nog maar 3 dagen ipv 4 bijvoorbeeld). En andere keren heb ik het idee dat ik weer aan het bevallen ben

Ik zie maar een oplossing voor dit probleem, maar dat zit er nog even niet in ben ik bang
Ylana
pi_46504301
Bij mij is het juist veel minder als voorheen. Nou was ik al niet super erg ongesteld, maar het is nu nog minder.
Volgens mij heb ik wel wat meer last van hormonen voordat ik ongesteld moet worden. Zeurderige hoofdpijn en af en toe wat chagarijnig.. dat had ik voorheen niet/bijna niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:58 #155
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46504373
Daar had ik op gehoopt Vicky!
Ylana
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:30:34 #156
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46505234
Belsen is even bezig, dus ik stoor hem even niet. Kendahl slaapt diep na een dag dierentuin en lekker wokken bij het wegrestaurant... ik heb heel veel (moeder)liefde te geven... en er zijn er vast die het wel kunnen gebruiken! Wie wil?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:35:43 #157
45621 Suzanna
Mama van...
pi_46505491
Wow, ik had een hoop bij te lezen...het hele Ingrid-verhaal had ik gemist... (was ook wel verbaasd ineens Mibos erdoorheen te zien posten dat ze benieuwd was naar mijn stagiaire!)
Lief dat jullie het niet vergeten waren ...
Ze heeft nog niet gebeld ... ik heb naar het ROC gebeld of ze haar konden bereiken maar het schijnt deze week vakantie te zijn dus konden ze de stagecoördinator niet meer bereiken. Maar goed, ik merk het vanzelf ... hopelijk geen voorteken dat het meisje zich niet aan afspraken houdt, dat zou jammer zijn. Ik hou het er maar op dat ze het vergeten is, nog geen bericht had gehad of dacht 'dat komt wel na de vakantie' ... ofzo.

Over ongesteldheid gesproken, ik ben nog niet eens ongesteld geweest. Was ook een beetje (zachtjes uitgedrukt) verbaasd dat de doktersassistente zei dat ik moest wachten met 'de pil' te slikken tot ik ongesteld werd/was.
(ik zei het tegen mijn oudste zus, en die zei heel droog: 'ja, als je dat zou doen ben je ondertussen weer zwanger voor je ook maar 1 pil hebt geslikt ' )
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:37:02 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46505555
Haha PV!

Jeetje, moest even bijlezen, maar hoe het ook zij, sterkte voor Ingrid. Hoop voor jullie op wijze besluiten en stappen.

Moonah, ook hier vaak een dreigend gevoel van menstruatie, maar nog niet concreet!

Ik ben ondanks het gemis van carnaval lekker uitgewaaid op het strand!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46505764
Jammer Suzanna, maar gelukkig is 't maar een weekje vakantie.

Hier gaat 't ook goed, kan alleen niet in slaap komen na het verschonen van een nachtelijke luier dus dat begint me wat op te breken. Maar verder loopt alles wel. Middagje naar m'n schoonouders geweest vandaag, was wel gezellig.
En op menstruatiegevoelens zit ik niet te wachten, heb nog maar net een bevalling gehad
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:52:22 #160
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46506262
Suzanna, die menstruatie kan nog wel even op zich laten wachten, hoor. Maar steun je ondertussen even de rubberplantages voor het geval dat?

Ik ben ondertussen al anderhalve week ongi ... zij het op dit moment wat licht. Het zal er allemaal wel bij horen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:27:37 #161
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46508187
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongi En kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:01:06 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46510045
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ondanks het gemis van carnaval lekker uitgewaaid op het strand!
Fijn dat het fijn was!
pi_46516558
Hopelijk hoor je volgende week dan wel wat Suzanne. Stagiaires die wij krijgen, bellen vaak pas een paar dagen van tevoren. Over twee weken komt er weer iemand, maar nog niks gehoord.

Het is al van een paar dagen geleden geloof ik, maar Sjak wat ontzettend vervelend dat die operatie niet doorging. Heb je al enige idee wanneer het nu wel gaat gebeuren?

Leuk naar het strand PM! Zeker als het hard waaide, je wordt er zo lekker leeg van.

Kun je die luier niet uitbesteden poemojn?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_46517692
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Suzanna, die menstruatie kan nog wel even op zich laten wachten, hoor. Maar steun je ondertussen even de rubberplantages voor het geval dat?
Ik ga morgen beginnen met de pil, ga echt niet wachten tot ik ongesteld word. Dan is'ie dus nog een week niet veilig en 'steunen we de rubberplantages' wel, wees niet bang ....

Yppy, daar zou het dan door kunnen komen dat ze nog niet gebeld heeft, omdat er eerst een week vakantie tussen zit. Ik ben alleen op het verkeerde been gezet door de coördinator, die zei dat ze de volgende dag zou bellen. Ach, ik zie wel ...
pi_46517712
Suus ze zullen vanzelf wel bellen hoor en hoe gaat het met je trio? Ik durfde bijna niet tussen de discussie door zeg maar... Maar toch mijn stoute schoenen aangedaan en het in het mini erbij getikt.

Lekker hoor uitwaaien PM!!!
pi_46517724
Mibos, ik ben op t moment ontzettend verkouden (al maandenlang eigenlijk) en mijn trio ook... Vooral Noa hoest het bed uit. Niet leuk voor haar (ze is dan keizielig en wil heel vaak gewoon een knuffel), maar ook niet voor paps en mams... (vooral ik, mijn man moest gisteren tot 's avonds laat werken)
We slapen nu op de zolder en dan hoor ik een stuk minder van de Noa en Emma. Ik vond het eerst vervelend, maar ik heb gemerkt dat als ze hard roepen of praten ik het zelfs al hoor...dus als ze dat een tijdje volhouden word ik er wel wakker van. En het groooote voordeel is dat ik niet wakker word van Noa's gehoest. Dat was anders altijd wel zo.
Hoe gaat het met jou?
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongi En kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
Da's ook niet leuk zeg...vier maanden bloeden?
quote:
van Poemojn:
En op menstruatiegevoelens zit ik niet te wachten, heb nog maar net een bevalling gehad
Gelijk heb je... Ik neem aan dat die nachtelijke luier van Juliette is, en niet van Myrthe?
pi_46517804
quote:
Ik snap dat het misschien voor haar beter is maar ik vind niet dat er hier een lucht te klaren is voordat ze weer terug kan komen.

Moet jij je Fok!tijd niet meer gaan besteden aan je gezin want ik kan me zo voorstellen dat Kim ook wel iets meer aandacht nodig heeft in deze dagen en ook dat er bij jullie goed gesproken moet worden. En je kan ook niet alles schuiven op het MW of de psych en vervolgens lekker zelf verder leven.

Ik bedoel dit helemaal niet bot of rot maar als jij mijn man was dan mijn man constant me zou steunen helpen en weet ik veel wat nog meer. Die zijn hoofd zou helemaal niet met Fok! bezig zijn. Maar goed jullie zijn jullie en ik wens jullie in elk geval heel veel sterkte komende tijd.
pi_46517859
Oh ja, ik heb volgens mij vannacht over Ingrid gedroomd...was er in m'n gedachten toch wel mee bezig nadat ik dit topic had gelezen. Wil alsnog Ingrid en Djeez veel sterkte wensen en ook op het hart drukken om Kim's belangen heeel zwaar te laten wegen! Zo'n klein meisje mag er niet de dupe van worden dat het tijdelijk niet goed gaat met haar moeder...
Ingrid, ik hoop dat het snel beter met je gaat ...
pi_46517900
Nou eigenlijk gaat het wel goed om de lichamelijke mankementjes na dan... Ik oefen me suf en bezoek 3 keer per week mijn andere man (fysio...) en ik moet 26 feb. weer via een inwendige echo gaan kijken hoe het met de hematomen en bloeduitstortingen in mijn bekken zit want als die nog niet weg zijn dan moet het alsnog operatief verholpen worden.

Dat wil ik echt onder geen beding dus ik hoop dat het minder is geworden alleen merk ik en/of de fysio erg weinig verbetering helaas. Dus waarschijnlijk kom ik ook nog bij een orthopeed uiteindelijk terecht als het niet meer gyneacologisch (hollands?) is maar puur op het bekken zeg maar... Ligt aan de hematomen (als die weg zijn dan wordt het orthopedisch en als die niet weg zijn dan blijft het gyneacologisch.

Maar daarbuiten gaat het heel goed.
pi_46518500
Oh bij de weg, Ingrid, ben jij ook Djeez op ouders online?
pi_46518681
Even voor de dames die met de pil beginnen, als je niet weet hoe je cyclus is en je begint de pil te slikken, dan is die 1 hele strip lang (dus vier weken!!) NIET veilig.

Ik lees hier namelijk steeds 1 week niet veilig, maar dat is alleen maar als je binnen vijf dagen nadat je menstruatie is begonnen begint met slikken. Hij is meteen veiliig als je op de eerste dag van je menstruatie begint met een strip.

Ja ik denk ik deel het maar ff mee Ik heb het ooit eens moeten uitpluizen toen ik gestopt was met de pil en cycli had van 70-80 dagen en weer aan de pil wilde.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46518687
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
Maar het bloeden kwam pas na een week. En ik had vlak voor de plaatsing van het spiraaltje al menstruatiekrampen. En volgens mij is het echt ongi. Maar had jij het ook nog extra vaak nadat je intiem was geweest?
pi_46518952
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef anneja het volgende:
Oh bij de weg, Ingrid, ben jij ook Djeez op ouders online?
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kim
pi_46519246
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kim
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.
pi_46519321
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.
ja, de eetproblemen, de verhuizing, de darmpjes van kim, voedselvergiftiging daags voor d'r verjaardag .... alles komt overheen, en ze heeft er gisteren nog gepost dat ze een poging zelfmoord had gedaan...
ben wel benieuwd wat de psych vandaag met haar gaat doen...
kunnen we in elk geval op de hoogte blijven via OO, nu ze hier niet meer post
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:08:46 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46523450
Bah. Ik heb een bleghdag.
Moe. Thies wordt de laatste tijd 's nachts wel 5x wakker, als ik dan niet snel genoeg zijn speentje terugstop gaat hij huilen en wil alleen nog maar de borst. Is eigenlijk begonnen toen hij ziek was en daarna last had van zijn tandjes. Nu is hij het gewend denk ik, dat mama hem wel lekker de borst geeft als hij eventjes wakker wordt. Moet dat zien te doorbreken.
En verder zie ik enorm op tegen weer gaan werken vlg week. Is maar 2 dagen per week. Maar Thies drinkt gewoon niet goed uit een flesje en daar maak ik me echt zorgen over. Vind het zielig als hij de hele dag hongerig is. J is gelukkig heel nuchter, hij zal wel zien hoe het gaat (hij zorgt dan voor Thies). Mijn zus zegt ook, hij krijgt moedermelk aangeboden, hij wéét hoe hij uit een fles moet drinken, dan is het zijn eigen keuze als hij dat niet doet. Pfff, maar hij is nog zo klein.
Plus dat ik hem echt ga missen, maar dat zal wel wennen.
pi_46523490
dan
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:26:10 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46524029
Moonah, wat heb je al geprobeerd rondom de fles? Of moet ik daarvoor even naar het bv-topic?

Ik kan me je zorgen wel goed voorstellen, het is gewoon ook heel 'spannend' dat je je kindje twee dagen niet helemaal zelf kunt verzorgen. En 5 keer per nacht wakker worden is ook slopend, ik weet het. Bah.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:41:38 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46524486
Moonah, vaak gaat het al een stuk beter als je uit de buurt bent. Gewoon maar proberen joh, geef het maar over. Zo te lezen is je man een prima papa, die mannen van je redden zich echt wel .
pi_46524807
Moonah het komt helemaal goed hoor met Thies en zijn drinken...
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:23:54 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46525824
Moonah een hele dikke . Ik ken je zorgen. Heb vorige week ook nog zoiets gepost omtrent het drinkgedrag van Maud. Bekijk even de tips die poemjon heeft gepost in bv-topic n.a.v. mijn bezorgdheid misschien heb je er iets aan. En is het een optie dat als het echt niet lukt (lees: 2x fles weigeren) dat je man Thies komt brengen om te drinken??

5x keer op een nacht wakker is niet goed voor je mama Moonah. Inderdaad zien te doorbreken. Maar als je net zo'n held bent als ik dan zal het wel even duren. Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen. Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken. Makkelijker gezegd dan gedaan Heb het met Fleur ook een keer moeten doen, heb toen liggen janken in mijn bedje kussen over mijn hoofd en manlief trooste Fleur. 2 nachten heeft het geduurd en hij had d'r meestal al met 10 minuten stil, maar dat waren wel de langste 10 minuten van mijn leven.

Geniet maar even lekker van je laatste vrije dagen.

Ingrid, jij nog heel veel sterkte en Djeez ook. Kim moet op de eerste plaats komen. Je wilt d'r immers niet kwijt raken lijkt me....

Suzanne succes met de stagiaire, ik neem aan dat ze snel zal bellen. Ze heeft immers een stageplek nodig.

Mibos, ik duim voor je dat het allemaal goed komt en je niet onder het mes hoeft.

Hier lijkt het erop dat de Mirena netjes doet wat ie de vorige keer ook heeft gedaan nl. geen bloedverlies meer

En verder heeft deze mama heerlijk carnaval gevierd in het Branbantseland. Vooral de maandagavond was zeer gezellig. Lekker in een buurthuis genoten van alle blaaskapellen die hun beste nummers lieten horen. Optocht Den Bosch, was mooi maar koud.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:24:02 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46525829
Dank voor jullie support! Fijn he, dat dat in OUD kan?

Ik heb net heel lang met mijn zus aan de telefoon gehangen en het komt erop neer dat ik vertrouwen moet hebben in Thies en in J. Ik ben niet onmisbaar voor Thies.... Hm, ik moet het alleen nog zelf gaan geloven....
En ik moet mijn boobies wat minder als troost/slaapmiddel gaan gebruiken. Dat wordt even doorbijten en streng zijn voor mijn lieve menneke.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:26:29 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46525900
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen.
Dat is dus het plan dat ikmet mijn zus heb bedacht.
quote:
Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Dit is een grapje he?
Ik weet nu al dat ik J. wakker moet gaan maken om Thies weer in slaap te krijgen. Omslachtig, maar we zullen er even doorheen moeten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:26:55 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46525911
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).

Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
pi_46530767
Moeilijk Moonah, het komt wel snel dichterbij zo. Jouw J. klinkt als een prima vader die het best kan, maar hij moet het misschien oefenen. Thies is natuurlijk ook gewend dat jij hem troost, als iemand anders dat gaat doen, vindt hij het vast even moeilijk, maar dat kan hij ook leren. Helemaal als het zijn vader is. Ik ben zo blij dat (mijn) J. Anna nu meestal ook kan troosten en alleen met haar kan zijn. Het is best moeilijk in het begin, maar zo ontzettend fijn als je dat vertrouwen hebt. Sterkte vast!
*OUD heilige*
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:39 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46532530
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Leah het volgende:
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).

Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Yep, I know. Daarom is het ook goed dat ik weer ga werken. Dan heeft J meer de ruimte. Nu zit ik er bovenop.

En Yppy, ik doe J tekort als ik hier de indruk heb gewekt dat hij niet zou kunnen troosten. Hij is er juist erg creatief in! Alleen de borst is sneller en makkelijker.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:34:05 #187
94046 PM-girl
pi_46535607
Moonah, dat loslaten, daar moet je even doorheen (even als in enkele weken denk ik). Het gaat met mij steeds beter, het weggaan vind ik verschrikkelijk en het thuiskomen ook weer even, ik zie dan immers wat ik gemist (en dus anders had kunnen doen) heb! Maar na een half uurtje gaat het weer en bedenk ik dat ik toch maar niet mijn baan op zeg!

Chacama, lekker dat je genoten hebt met carnaval!

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 21-02-2007 19:39:23 ]
*
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:34:39 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_46535624
moonah, ik denk voor de meesten van ons best herkenbaar, het "ikweet het het beste" gevoel. maar het went ook weer hoor, het loslaten. echt, heus waar. en je bent je menneke niet zo snel kwijt, hij houdt heel veel van zijn mama
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:52:51 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536325
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Belana het volgende:
hij houdt heel veel van zijn mama
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.

Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:54:25 #190
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536386
PM, wel fijn voor je dat het bij jou al een beetje begint te wennen.
Op zich heb ik ook best wel zin om weer te gaan werken hoor. Dat heb ik altijd met hart en ziel gedaan, die bevlogenheid is ook niet weg. Dus ja, zure appel enzo....
pi_46536499
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, hier schiet ik wel even van vol.

Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....
Ik stond net ook te janken boven de box joh toen ik thuiskwam en een zeurhuilend trolletje ineens niet meer kon ophouden met lachen (en dan echt met zo'n heeele wijde open mond ) toen ik er weer was. ("Wat doe ik dit kind aan?" )
Ze was dus de hele dag vrolijk geweest behalve het laatste kwartier

Ben overigens wel te-ring-moe, alsof ik niet met maar onder die trein mee ben gereisd, dus toedels allemaal
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:59:45 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536614
Toedels terug Mwana!
Oooeeeeh, geweldig zijn die lachebekken he.... *smelt
pi_46537080
Moonah, het gaat vast helemaal goedkomen hoor. Maar die eerste keer werken is gewoon moeilijk. Maar het went en kan zelfs echt weer fijn zijn. Thies komt iig niets tekort lees ik

PM, fijn dat het steeds wat beter gaat
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:23:36 #194
94046 PM-girl
pi_46537577
Snoopy, het gaat idd beter daarmee, maar dat had ik ook wel verwacht. De problemen rondom werk lagen meer op een ander vlak, maar dat is voorbij, want ik heb de andere functie gekregen!

Maar, hoe is het met jou en werk enzo? Beetje gewend en bijgepraat?
*
pi_46537739
Ik ben nog niet op volle kracht bezig. Ik heb vorige week 2 x 4 uur gewerkt en de deze week 3 x 4.
Dus ik ben rustig aan het opbouwen. Het valt me alles mee en dat komt ook omdat ik me weer 'gewoon' voel. NIet meer zo ontzettend moe en emotioneel. Volgende week vrijdag gaan we op wintersport en daarna ga ik gewoon weer 3 x 9 uur werken.
Ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat mijn werkgever zo soepel is geweest en ik echt de tijd heb gekregen om bij te komen. En het ook wel weer ok om aan de slag te zijn en mijn collega's weer te zien.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:29:59 #196
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46537789
Wat Linda meldde in het MOD topic daar heb ik vandaag ook over na zitten denken. Misschien moet ik ook maar wat minder tijd op internet (ik trek het wat breder) doorbrengen en wat meer tijd aan andere dingen. Ik zit inmiddels al zo lang op internet en ben misschien wel een van die mensen die ze bedoelen in het MOD topic. Iemand die zich IRL minder goed kan uitdrukken en hier zich suf kletst. Ik vervang zo af en toe wel mijn sociale leven door internet. En dat is gewoon niet goed. maar oh zo makkelijk, jullie heb ik altijd bij de hand, met vrienden moet je afspraken maken enzo
Meiden, ik blijf nog wel even lezen hier maar ik stop voorlopig met posten. Ik zal jullie wel missen
Lekker douchen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:36:11 #197
94046 PM-girl
pi_46538003
Wat jammer Sjak, al is het wel begrijpelijk, dat we niet meer kunnen lezen hoe het met jou en Jetske (en dus ook Eva) gaat!
Tot ziens
*
pi_46538041
Nou, jammer dat je dan helemaal niet meer post! Af en toe moet je wel even laten weten hoe het met jullie gaat hoor
pi_46538773
Sjak, ik hoop dat dat een beetje werkt voor je je voelt
wel jammer natuurlijk

ga jij maar eens lekker afspraken maken met 'echte' mensen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:21:54 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_46539694
Sjak! Heel begrijpelijk hoor, maar ook wel heel erg jammer. Ga je ons nog wel een beetje op de hoogte houden hoe het gaat?
Succes met alles!
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:25:56 #201
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46539856
sjak
als we maar nog wel naar het strand gaan in de zomer
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:27:03 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46539907
*veto uitspreekt* Je gaat niet Sjak!

Wat jammer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 21:33:01 #203
141844 Macka66
pi_46540202
Dag Sjak en Linda. Genietze van jullie IRL!

Ik heb de eerste werkdag na de bevalling en in een nieuwe baan + bedrijf achter de rug. Het was leuk!
Ik heb Lucie niet gemist. Maar dat komt waarschijnlijk wel als ik wat langer werk. Lief zorgt voor haar dus hoefde ik me wat dat betreft ook nergens druk over te maken. Wel gek dat ik zo weinig mama was vandaag.
En nu zijn we alledrie heel moe.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:47:21 #204
94046 PM-girl
pi_46540732
Vroeg het me al af Macka, of je al begonnen was! Wat voor iets doe je nu? Je klinkt enthousiast!!
*
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:50:52 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_46540831
sjak en ook linda ik snap het wel hoor. hoop ook wel af en toe wat te horen dan
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:13:48 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46541591
Sjak!
Nu heb je eindelijk een écht gezicht en nu ga je....
Dagdag! Ik vond het leuk dat je hier was en je ontmoet te hebben!

En datzelfde geldt absoluut voor Linda.... (maar die had ik al in het relmodtopic uitgezwaaid....).
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb de eerste werkdag na de bevalling en in een nieuwe baan + bedrijf achter de rug. Het was leuk!
Ik heb Lucie niet gemist.
Nou, wat fijn Macka!!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:32:08 #207
141844 Macka66
pi_46542318
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Vroeg het me al af Macka, of je al begonnen was! Wat voor iets doe je nu? Je klinkt enthousiast!!
Ik ben contentmanager bij de IND. Bij uitstek een plek waar helder en zorgvuldig communiceren veel belang heeft. (Aan het beleid verander je niets, maar ik vind het heel belangrijk dat klanten snel weten waar ze aan toe zijn en wat hun mogelijkheden zijn.)

Het werk is zinnig, de sfeer is prettig, naaste collega's lijken me erg aardig.
De baan is fulltime, maar gelukkig werk ik heel dicht bij huis zodat ik toch nog veel van Lucie zie.
En bij twijfel hoef ik alleen maar het medaillon te openen dat ik gisteren van cadeaugeld gekocht heb. Dan zie ik lief en Lucie , en weet ik weer waarvoor ik het doe.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:53:54 #208
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46545414
sjak
linda

tot wanneer het weer schikt!
Iedere golf van de zee,
pi_46546064
he nee, ik heb geloof ik 't een en ander gemist de afgelopen dagen maar als sjak en linda erom weggaan vind ik 't een k*trel. ik zal jullie hier zeker missen!
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:26:16 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_46549731
het is niet vanwege de rel bix, daar gaat het niet om
stormy waters...
sailin'
pi_46550297
Sjak en Linda tot ooit. Ik zal jullie missen.

Macka fijn dat je een leuke baan hebt.
pi_46551422
Jullie moeten gewoon snel terugkomen Linda en Sjak. Probleem opgelost.

Dat klinkt goed voor een eerste werkdag Macka. Is je man de hele week thuis? Dat maakt het vast een stuk makkelijker. En lekker dichtbij huis.

Fijn dat het zo goed begint snoopy.
*OUD heilige*
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:37:00 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46553558
Macka fijn dat het goed ging

Linda en sjak laten jullie zo af en toe wel weten hoe het emt jullie gaat? met eva en jets?
pi_46554224
Jammer Sjak, maar ik snap het wel..
Maarruhh ik wil wel foto's van Jetske blijven zien hoor... die gooi je maar over MSN
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:45:48 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46557192
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.

Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen. We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:53:07 #216
37150 livelink
pi_46557397
Wat leuk, Sugar. Gaan jullie met zijn tweetjes of met de kinderen erbij?

edit; sorry, domme vraag. Ik zie al dat het met zijn tweetjes is.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:56:07 #217
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46557480
wat leuk Sugar, ik hoop dat jullie er lekker van genieten met zn 2tjes, en het een boost geeft voor jullie relatie op het moment veel plezier.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 22 februari 2007 @ 14:10:23 #218
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46557899
Sugar wat een goed idee om lekker even samen op pad te gaan. Ik wens jullie een heel fijn weekend, geniet er van!
pi_46559544
spannend sugar! en leuk! hopelijk lukt het samen even lekker te ontspannen. heel veel plezier!
pi_46559878
Leuk en spannend Sugar!
pi_46560116
Oe hoe lang gaan jullie Suug? Ik hoop dat het jullie goed zal doen Heel veel plezier!

Bleeh tis mijn laatste paar dagen verlof en nu ben ik geveld door de griep. Kort lontje naar Benthe toe, want die is ook strontverkouden en daardoor een pain in the ass... niet leuk! Althans gisteren was dat zo, nu gaat het met haar iets beter gelukkig....
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:25:13 #222
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46560154
Heel veel plezier Sugar. Ben benieuwd waar je terecht komt
Iedere golf van de zee,
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:28:58 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46560286
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.

Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen. We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Wat leuk! Ik hoop dat jullie kunnen ontspannen en echt toekomen aan elkaar. Probeer te genieten.
pi_46560789
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:

Goedzo! Houd die intentie van hem in het achterhoofd, hij wil er duidelijk aan werken dus!
Veel plezier (in elkaar) toegenwenst he
pi_46560916
je mag ook best even naast elkaar hoor sugar.
pi_46561000
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef bixister het volgende:

Zo bedoelde ik dat helemaal niet
pi_46561040
wellus (teling! ).
pi_46561082
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef bixister het volgende:
wellus (teling! ).
Zelfkennis is een grote zegen...
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:51:55 #229
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46561132
Ja veel plezier in elkaar! UIt elkaar en dan weer in elkaar etc.

Mijn nick wat doe ik?
Iedere golf van de zee,
pi_46561178
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef bixister het volgende:
En ik dacht: laat ik dit keer mijn mond maar houden
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:40:02 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_46562848

veel plezier sugar! lekker hoor ff samen weg! heel belangrijk! (ik wil ook!!)
stormy waters...
sailin'
pi_46563167
Geniet ervan Sugar en S
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:50:18 #233
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46563250
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef Belana het volgende:

veel plezier sugar! lekker hoor ff samen weg! heel belangrijk! (ik wil ook!!)
Ik wil wel met jou!
Iedere golf van de zee,
pi_46563494
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik wil wel met jou!
Ik zeg niets
pi_46564124
Dames dames!

Sugar, erg leuk zo'n weekend weg, lief dat je man je wil verrassen! Heeeel veel ontspanning toegewenst, hopelijk genieten jullie er beiden van om even écht samen te zijn. Dat herinnert me eraan... bij ons ook alweer veel te lang geleden dat we alleen samen iets gedaan hebben...

pi_46567149
Suug, wat fijn! Ik hoop écht dat het jullie relatie weer een boost gaat geven!
Maar mag ik alsjeblieft ook zeggen (zonder de voorpret te willen drukken) dat té hoe verwachtingen funest kunnen zijn? Calculeer ajb in dat het ook enigszins kan tegenvallen....Want als je dat niet doet en het zou dus een beetje minder zijn dan je had gehoopt, dan komt het zó hard aan...
pi_46571351
Suug en S., heel veel plezier dit weekend!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46571565
Goed dat jullie samen weggaan Sugar. Ik hoop dat het brengt wat je hoopt, maar denk wel dat als Moonah dat je niet te veel moet hopen. Veel plezier!
*OUD heilige*
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:32:35 #239
94046 PM-girl
pi_46573990
Sugar, heel veel plezier!
*
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:05:20 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46575806
Sugar, wat leuk en spannend. Geniet ervan!

Herinnert mij eraan dat ik nog iets moet regelen voor ons uitje.
pi_46577287
Wat leuk Sugar dat je vent dat gelijk zo aanpakt!
En wat knap dat jij nog niet gegluurd hebt waar je heen gaat.
Ik ben nu al aagje en dan ga ik nog niet eens zelf
Echt super voor jullie. Ik hoop dat jullie er samen van genieten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:04:28 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46578879
Sjak pm.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 01:51:26 #243
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46583610
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Macka66 het volgende:

En bij twijfel hoef ik alleen maar het medaillon te openen dat ik gisteren van cadeaugeld gekocht heb. Dan zie ik lief en Lucie , en weet ik weer waarvoor ik het doe.
Lief stukje

Ik ben moe en bekaf maar o zo voldaan.

Moet nog wel veel regelen. Ben nu bezig met een gastouderbureau om opvang te verzorgen voor mijn lieve ukkie. Ze zijn nu druk bezig en misschien wordt het zelfs nog twee dagen kdv en twee dagen gastgezin. Maar goed. We hebben nog 5 weken om wat te gaan regelen. Dan moet ik namelijk weer aan het werk en is mijn verlof alweer afgelopen. Ik moet nog zoveel doen/regelen dat ik overloop momenteel.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:56:27 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46589284
Nikky, ik wil je veel succes en sterkte wensen!
Als ik het goed begrepen heb zorg je alleen voor Dana. Dat vind ik zo knap en respectabel!
Mijn hemel, ik loop al over met Thies, en wij zijn nota bene met ons tweeën om voor hem te zorgen. Al komt het meeste wel op mij neer, maar ik heb niet continu de volledige verantwoordelijkheid gelukkig.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 12:07:31 #245
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46589587
Sugar wat een heerlijke verrassing. Heel veel plezier saampjes

Nikky wat een hoop geregel en wat lijkt me dat raar om over 5 weken alweer aan het werk te gaan. Ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Heel veel sterkte met al dat geregel en hopelijk is het snel voor elkaar zodat je de resterende tijd nog ten volste kunt genieten van je bevallingsverlof

Ik ga morgenavond voor het eerst weer naar de kroeg. Klaasvaker heeft een afscheidsconcert met zijn band en daar moet ik echt bij zijn om hem te steunen en om alle groupies bij hem weg te jagen Zelf vind ik het wel erg vroeg om Milo na 3 weken al een avond alleen te laten. Gelukkig passen mijn ouders hier op en zij zijn op dit moment ook de enigen bij wie ik het aandurf. Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden en of ik niet na 10 minuten de auto alweer instap
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:12:22 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46589738
Stoer Slaapmeisje!
Ik ging na 5 weken een avondje op stap met vriendinnen. Toen ik aan het dansen was kreeg ik door een deinende boezem (heb ik anders niet...) een toeschietreflex. Ik was na anderhalf uur thuis!

Maar wellicht bevalt het jou erg goed! Veel plezier iig!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:23:38 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46590022
is milo alweer 3 weken
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 12:24:40 #248
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46590053
Morgen is Milo inderdaad alweer 3 weken De tijd vliegt!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 14:18:57 #249
16000 nikky
pi_46593733
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Morgen is Milo inderdaad alweer 3 weken De tijd vliegt!
Gaat hard he?

Maar elke fase is leuk. Je ziet de kleine veranderen met de dag. Ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken( Leve de digitale revolutie ) zodat die verschillen goed te zien zijn. Dat is wel heel erg leuk.

Voor we het weten zijn ze 16 en willen ze op stap en krijgen ze verkering enzo.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:07:17 #250
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46597055
hier gaat het lekker
kreeg gisteren complimenten dat ik het zo goed doe met mijn kinders
ik ga veel dingen met ze doen, ik heb veel geduld met ze (en dat had ik dus vanuit mezelf niet voordat ik kinders kreeg). dat doet een mens goed om te horen

veel pelzier Slaapmeisje, zal wel even raar zijn denk ik om MIlo alleen te laten. met Maxim kreeg ik toendertijd tranen in mijn ogen bij Romijn niet meer, was het al gewend denk ik

Nikky wat gaat de tijd snel he, ik hoop dat je alles goed kan regelen en probeer nog ff te genieten die 5 weken
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:16:42 #251
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46597333
De tijd gaat zo snel... Soms wil ik het bevriezen en dan ga ik staren naar Brent om hem zo in mijn geheugen te branden. Helaas lukt dat nooit zo echt, behalve dat je je herinnerd dat je dat wilde. Een foto is gewoon nooit zo als het daadwerkelijke moment...
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:19:22 #252
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46597415
Martineke daar ga je vast van glimmen

Over dat veel doen met kinderen. hier ligt er van 10 uur sochtends tot 17.00 uur altijd wel 1 van de 2 te slapen Zie dan maar eens veel te doen

Slaapmeisje, ben benieuwd hoe het gaat morgen (en dan bedoel ik met jou en niet met Milo )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_46597851
Ja LadyS apart is dat he...... Soms gaat er een dag voorbij dat Benthe Jenna hooguit een uurtje gezien heeft.....
pi_46597974
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef Neuk het volgende:
De tijd gaat zo snel... Soms wil ik het bevriezen en dan ga ik staren naar Brent om hem zo in mijn geheugen te branden. Helaas lukt dat nooit zo echt, behalve dat je je herinnerd dat je dat wilde. Een foto is gewoon nooit zo als het daadwerkelijke moment...
Dat doe ik ook, dat staren en proberen in je geheugen te branden. Lukt inderdaad (helaas) toch niet.

Kan me nauwelijks meer herinneren hoe Damon als baby was...
pi_46598279
filmpjes maken, echt doen! heb gisteren nog een filmpje van de eerste dagen van anna zitten bekijken. zooo mooi. maar ook alweer zover weggezakt. scheelt echt als je die beelden nog eens terug kan zoeken.
pi_46598532
Ja, we filmen ook wel. Niet zo heeel vaak maar nog wel vaak genoeg.
Helaas hebben we nog geen digitale filmcamera.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 17:41:25 #257
16000 nikky
pi_46600204
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef lily het volgende:
Ja, we filmen ook wel. Niet zo heeel vaak maar nog wel vaak genoeg.
Helaas hebben we nog geen digitale filmcamera.
Heb je een digitale fotocamera? Daar zit ook vaak een filmfunctie op. Die gebruik ik ook megaveel .

Maar zoals iemand al meldde hier. Het staat er anders op dan dat jij het ziet. Zal de roze wolk wel zijn
  Admin vrijdag 23 februari 2007 @ 17:48:30 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46600412
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef nikky het volgende:

[..]

Voor we het weten zijn ze 16 en willen ze op stap en krijgen ze verkering enzo.
Laat dat maar weg hoor

pi_46600711
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Laat dat maar weg hoor
Aww komop, na alle wandelende pizza's komt er ooit een leuke knul mee joh.
Ik zie mijn moeder nog van kleur verschieten toen ik mijn schietzwarte Liberiaan kwam voorstellen, en van de 's nachts opbellende idioot waren pa en moe ook niet gecharmeerd, alsmede de rest van de kneuzenkermis die volgde. Maar de laatste en huidige kunnen ze wel wat mee heur
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:12:48 #260
16000 nikky
pi_46600974
quote:

[..]

Laat dat maar weg hoor
Laat mij nog even in die waan !
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:35:36 #261
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46601472
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef LadyS het volgende:
Martineke daar ga je vast van glimmen

Over dat veel doen met kinderen. hier ligt er van 10 uur sochtends tot 17.00 uur altijd wel 1 van de 2 te slapen Zie dan maar eens veel te doen
hier meestal smiddags, ik probeer ze tegelijk op bed te leggen en de laatste tijd gaat dat aardig goed
ik doe ook altijd smorgens alles

deze week sloeg ook wel alles hoor ben naar de dierentuin geweest, 2x naar de speeltuin, naar de kinderboerderij, en vanmorgen nog naar ballorig (ownee balonia). en dan de boodschappen nog tussendoor maar das geen uitje, voor maxim weer wel, die kan in zon mooie racewagen mee boodschapjes doen
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 19:22:14 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46602704
quote:

[..]

Laat dat maar weg hoor
wat zij zegt

maar ze kan ook lief zijn

soms
  Redactie Frontpage vrijdag 23 februari 2007 @ 19:52:04 #263
3926 crew  Djeez
pi_46603566
quote:

[..]

Laat dat maar weg hoor
He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:23:55 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_46604594
och die opmerking over het blijven kijken naar je kind en het op willen slaan! die raakt me echt, dat doe ik ook! wat bix zegt is waar, filmpjes helpen wel. je vergeet zoveel!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:07:16 #265
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_46609953
Als ik zou weten hoe ik een filmpje moet maken, zou ik het veel gaan doen, denk ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:19:35 #266
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46610424
rtfm?
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:20:28 #267
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46610458
Ingrid hou je aan je belofte move
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:26:33 #268
141844 Macka66
pi_46610699
Nikky, veel succes met uitknobbelen! Als ik het goed lees heb je een dag in de (werk)week vrij om lekker helemaal met je dochter door te brengen. Fijn lijkt me dat.

Lucie moest vandaag enorm huilen toen ze me na de werkdag weer zag. Het duurde een tijd voor ze weer lachte. En ze was gisteren en vandaag nogal van slag Ik hoop maar dat ze wel aan de situatie kan wennen.

Aan de ene kant voel ik me schuldig, aan de andere kant merk ik dat het werken me het gevoel geeft dat ik een veel vollediger mens ben. Ik heb het blijkbaar nodig dat een groot beroep gedaan wordt op mijn inzichten en intelligentie, en niet voornamelijk op mijn zorgzaamheid en intuïtie.
Wel ben ik dolblij als ik m'n kleine dame weer zie, en we hebben de afgelopen dagen heel wat afgedanst en afgesmoest. Alsof de liefde van een hele dag samengebald wordt in een paar uur.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:45:05 #269
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46611347
Mijn moeder heeft me gewaarschuwd, dat je kinderen zo boos kunnen zijn als je na een dag wegzijn weer terugkomt. Het is iig wel 'normaal' dus. Maar wel heel naar zeg!

ik hoop ook dat ze er aan kan wennen!
en wat heerlijk voor je dat het jou zo'n goed doet!!!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:29:24 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46617158
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Nou, dat dus.

Jooooeeeehh! Ik heb eindelijk een goede nacht gehad! 2x 3,5 uur aan een stuk geslapen.
Doet me echt goed.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:31:26 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46617161
Macka, wat fijn dat het werken je zo goed doet!
En tja, geef Lucie eens ongelijk....
Al lijkt het me heel lullig en ook echt even slikken, als je kind begint te huilen ipv enthousiast is als je dan eindelijk smachtend thuiskomt.
pi_46617251
Macka. Lucie gaat echt wel aan de situatie wennen hoor
Die kleintjes moeten ook gewoon even wennen aan verandering en dat kan vermoeiend zijn.

Moonah, wat fijn dat je beter geslapen hebt
pi_46617444
Moonah! Eindelijk! Herkenbaar voor mij, bij kinders nummer 1 en 2 dan...Julia slaapt meestal zo'n vijf-zes uur achter elkaar als een roosje!

En dan vergeet ik maar eventjes dat nr.1 en 2 nog steeds regelmatig 's nachts wakker worden...

Macka, wat naar dat Lucie zo hard huilt als je thuiskomt. Dat hebben wij gehad toen we samen een weekend weg waren en mijn schoonmoeder op twee kleintjes had gepast. Ze huilden allebei heeeel hard toen we terugkwamen! Maar goed, na korte tijd hadden we weer de grootste lol (en ze hadden het echt wel naar hun zin gehad bij oma) dus ach...het is het dan echt wel waard hoor. Fijn dat het werken 'werkt' voor je.

Djeez, hoe is het nu met Ingrid? Is er weer wat schot in de zaak?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:50:54 #274
94046 PM-girl
pi_46617584
Macka, dat lijkt me erg vervelend. Maar wat je zegt is wel waar, althans voor mij. Ik kan me heel goed voorstellen dat het een verruiming geeft, werken. Ik merk het hier ook, al is het alleen al door de contacten met collega's die niet gaan over kinderen (en dan werk ik nog wel met kinderen, nog een weekje)
*
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:06:40 #275
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_46617727
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Ja mama.

Ik ga niet meer snel posten en veel lurken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 10:15:21 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46617812
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef kims_mama het volgende:
Als ik zou weten hoe ik een filmpje moet maken, zou ik het veel gaan doen, denk ik.
Gods here jezus...
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:16:12 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46617820
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:06 schreef kims_mama het volgende:

[..]

Ja mama.

Ik ga niet meer snel posten en veel lurken.
dit is een grap

toch?
pi_46618360
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gods here jezus...
Swets

Ingrid even een vraagje hoe serieus is het nu allemaal? Djeez doet ons geloven dat eerst de lucht geklaard moet worden eer dat jij uberhaupt weer kunt/komt Fokken en vervolgens kom je twee tellen later wel weer Fokken. Ik snap het echt niet meer hoor!!! Spijt me... En toch wens ik je veel sterkte... O en als je dan toch Fokt hoe gaat het met Kim?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:56:12 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46618396
Oh, filmpjes maken...Jaja, heb de camera van papa mogen lenen. De schat. Dus nu kan ik ook flimen.

Maud komt er geloof ik ook achter dat ik wegga als ik ze naar de oppas heb gebracht. Vanochtend keek ze me echt met van die grote kijkers aan met zo'n blik van: wat doe jij nou. Maar gelukkig heeft ze goed voorbeeld aan Fleur. Die heeft soms geen tijd voor een kus en moet ik bedelen. Vond het wel grappig om te zien dat ze me dus echt herkent. En als ze ga halen ook. Boos zijn, doet ze nog niet. Maar wat niet is kan nog komen. (en nu weer aan het werk *insert schop onder mijn kont*)
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 11:03:13 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46618504
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef Djeez het volgende:

[..]

He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.
Ja, heb ik.
Ik kan jullie niet tegenhouden, persoonlijk vind ik het dom niet gebruik te maken van deze ban, maar so be it.
Volwassen mensen zijn jullie en het is jullie eigen verantwoordelijkheid.
Dat jullie niet inzien dat FOK! op dit moment juist niet de plek is waar je moet zijn kan ik alleen maar spijtig vinden.

zaterdag 24 februari 2007 @ 11:12:54 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618645
Aaaaaandacht.
En het werkt!
pi_46618668
Das waar en hoe is het met Moonah?
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 11:15:04 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46618681
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:12 schreef Moonah het volgende:
Aaaaaandacht.
En het werkt!
Ik ben niet mijn broeders hoeder hoor, ik geef een kans, neem je die niet dan is het klaar, eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.

† In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:15:52 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46618688
die hebben geen plaat voor hun kop maar een komplete vierbaansweg
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:21:38 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618800
Ik zat met mijn nota bene uitgeslapen hoofd in het verkeerde topic:
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
Met mij gaat het goed hoor Mibos! Van de week even een dipje, maar ach, hoort erbij. Nu weer goed geslapen, kolven lukt weer beter, en van de week aan het werk.... Ach, dat zal me uiteindelijk vást ook goed doen.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:24:54 #286
81992 Githa
pi_46618856
Wat lief Moonah! ... ups en downs hier, maar nu weer een up, dus daar genieten we van!
Ik probeer alles zo positief mogelijk te bekijken, soms gaat dat wat moeilijk, maar dan vergeten we die dag maar weer vlug
Ik realiseer me dat het veel bij mezelf ligt, wat ik er van maak....alles is vaak niet zo erg als het lijkt.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:27:55 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46618916
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Githa het volgende:
Ik realiseer me dat het veel bij mezelf ligt, wat ik er van maak....alles is vaak niet zo erg als het lijkt.
Nee, maar als je er midden in zit is dat vaak moeilijk om het zo te zien.
Fijn dat je in een upje zit!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:34:24 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46619027
Jammer echt jammer Ingrid, dat je weer niks doet met de mogelijkheden die jou aangeboden worden.
Ik wil helemaal niet belerend klinken maar ik ga toch nog even één ding tegen je zeggen. Zolang jij niet trouw bent aan jezelf, ben je voor iedereen ongrijpbaar. Als je niet aangeeft wat je nodig hebt, ook al kan je daar zelf niet voor zorgen, dan kan niemand er voor zorgen dat die dingen je toekomen. Nieman kan je helpen. Niet mensen die zoiets simpels voor je oplossen door je een ban te geven, niet Djeez of andere mensen om je heen die je wel manieren willen aanreiken om je dagen te verbeteren, niet aan mensen die je echt kunnen helpen met dingen die belangrijk zijn.
Het gaat toch helemaal niet goed zo? Vraag toch eens echt goede hulp. Niet mensen die je kunt bellen als je in een crisis zit. Maar mensen die je met de echte fundamentele zaken kunnen helpen. Psychisch dus.
En ik weet dat je boos wordt op iedereen die tegen je zegt dat je ook zelf dingen moet ondernemen. Maar er zijn ook dingen die je echt zelf zult moeten doen. Je dagen op een verstandige manier indelen, meer naar buiten gaan, zorgen dat je in beweging bent. Die dingen zijn allemaal moeilijk te bedenken en om aan te beginnen. Maar wel hartstikke nodig. Voor jezelf en ook voor je omgeving en dochter. Maak desnoods een planning waar je jezelf aan moet houden als je het anders niet kunt opbrengen. Zorg goed voor jezelf. Je hebt het nodig.
pi_46619029
Mooi zo...
pi_46619957
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
die hebben geen plaat voor hun kop maar een komplete vierbaansweg
nou moest ik toch wel even lachen hoor
pi_46620661
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:56 schreef chacama het volgende:
Oh, filmpjes maken...Jaja, heb de camera van papa mogen lenen. De schat. Dus nu kan ik ook flimen.

Maud komt er geloof ik ook achter dat ik wegga als ik ze naar de oppas heb gebracht. Vanochtend keek ze me echt met van die grote kijkers aan met zo'n blik van: wat doe jij nou. Maar gelukkig heeft ze goed voorbeeld aan Fleur. Die heeft soms geen tijd voor een kus en moet ik bedelen. Vond het wel grappig om te zien dat ze me dus echt herkent. En als ze ga halen ook. Boos zijn, doet ze nog niet. Maar wat niet is kan nog komen. (en nu weer aan het werk *insert schop onder mijn kont*)
Kendahl heeft het heel goed door wanneer ik hem wegbreng. Hij wil dan ook nog even uit de armen van de "vreemde(n)" gehaald worden en geknuffeld worden en dan pas mag ik weg. Nou eigenlijk mag dat dan ook niet, maar ik ga dan wel. Die knuffel vind ik vanzelfsprekend en dan is het klaar. Ik doe dan altijd alsof er niets aan de hand is, lekker rustig alsof we net wakker worden en samen nog de hele dag bij elkaar zijn. Hij merkt dan, volgens mij, aan mijn houding dat het allemaal wel goed komt. Wat niet wegneemt, dat hij het er niet mee eens is dat ik dan wegga.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2007 @ 12:50:26 #292
3926 crew  Djeez
pi_46620669
Het begin is er hier. We zijn vanmorgen om 9:30 opgestaan, een hele opgave. Mijn schoonouders kwamen, en we hebben met z'n vieren de tuin helemaal opgeruimd. Afval twee keer naar de stort brengen, keien uit de weg ruimen etc. Hopelijk weten we deze stijgende lijn voort te zetten. Verder is mijn tijdelijk contract nu al omgezet in een contract voor onbepaalde tijd, met een mooie loonsverhoging. En verder is het ons gelukt kaarten te bemachtigen voor het Arrow Rock Festival, met als hoofdact Aerosmith! En daar is met name Ingrid helemaal idolaat van. Ik vind het ook een superband, en ben ook blij met de rest van de line-up. En nu maar kijken wat we met de rest van het weekend doen, maandag ben ik iig vrij!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 12:53:12 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46620730
Ah ja, kaarten voor een rock-band van enkele tientallen euro's. Aerosmith zal je in ieder geval toch zeker anderhalf uur doen vergeten dat je schulden hebt (die door dit concert nog verder zijn toegenomen)!
pi_46620778
Swets!
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2007 @ 12:55:14 #295
3926 crew  Djeez
pi_46620782
Mijn loonsverhoging is in elk geval net zoveel als dat die twee kaarten kosten, dus die heb ik nu in een maand betaald. En verder deed ik het ook om te vieren dat ik nu weer een vaste baan heb.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 12:58:12 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46620850
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Djeez het volgende:
Mijn loonsverhoging is in elk geval net zoveel als dat die twee kaarten kosten, dus die heb ik nu in een maand betaald. En verder deed ik het ook om te vieren dat ik nu weer een vaste baan heb.
Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2007 @ 13:03:32 #297
3926 crew  Djeez
pi_46620964
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!
Precies, en als ik niet was gaan zeuren over opslag, had ik dat geld sowieso niet gehad. Nu heb ik maandelijks meer geld om af te lossen, en om één keertje iets leuks te doen.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 13:05:41 #298
81992 Githa
pi_46621011
Daarnaast kan er ook wel een 'goed joh! dat je die tuin hebt aangepakt en bezig bent met een stijgende lijn' bij!
Tuurlijk is het noodzaak dat die schuld zo snel mogelijk wordt afgelost, maar het welzijn van Ingrid is dat ook, wie weet hebben zij wel overwogen of het een aflossing of een leuke dag ( positiviteit) moest worden, weten wij veel.
Die prioriteiten zijn niet aan ons om te stellen.

Ik snap wel dat je dat denkt hoor Swetz, doe ik zelf ook en dat je de vraag stelt vind ik ook terecht, maar laten we niet geheel in het negatieve duiken
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:11:10 #299
37150 livelink
pi_46621135
Niet helemaal waar, hoor Githa. Als jij in een schuldhulpprogramma komt, mag je dit soort prioriteiten zeker niet meer zelf stellen. En als ik schuldeiser was bij hen, zou ik hetzelfde vinden. Van schuldeisers wordt verwacht dat ze meewerken en zich coulant opstellen met betrekking tot betalingsregelingen e.d., dan mag er ook wel iets terugverwacht worden. En even heel lullig gezegd, het feit dat er schulden zijn betekent veelal dat de mensen al niet in staat zijn/waren om zelf prioriteiten te stellen.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2007 @ 13:13:39 #300
3926 crew  Djeez
pi_46621194
Het GKB laat het vooralsnog afweten. En al had ik geen loonsverhoging gehad, en we dus een maand alleen droog brood krijgen te vreten, dan nog had ik het gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 13:14:51 #301
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46621218
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Djeez het volgende:

[..]

Precies, en als ik niet was gaan zeuren over opslag, had ik dat geld sowieso niet gehad. Nu heb ik maandelijks meer geld om af te lossen, en om één keertje iets leuks te doen.
Je bedoelt net als die ene psp en die ene nieuwe koelkast? Waarna je 2 maanden later een tpic opende of je in aanmerking kwam voor schuld hulpverlening? Tuurlijk, gewoon leuke dingen blijven doen hoor! Je problemen oplossen vereist natuurlijk ook wel erg veel inspanning.

Bijna net zo veel inspanning als daadwerkelijk niet meer posten na een handje pillen slikken. Godzijdank zitten die in het ziekenfonds he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')