quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ondanks het gemis van carnaval lekker uitgewaaid op het strand!
Ik ga morgen beginnen met de pil, ga echt niet wachten tot ik ongesteld word. Dan is'ie dus nog een week niet veilig en 'steunen we de rubberplantages' wel, wees niet bangquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Suzanna, die menstruatie kan nog wel even op zich laten wachten, hoor. Maar steun je ondertussen even de rubberplantages voor het geval dat?
Da's ook niet leuk zeg...vier maanden bloeden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
Gelijk heb je... Ik neem aan dat die nachtelijke luier van Juliette is, en niet van Myrthe?quote:van Poemojn:
En op menstruatiegevoelens zit ik niet te wachten, heb nog maar net een bevalling gehad
Ik snap dat het misschien voor haar beter is maar ik vind niet dat er hier een lucht te klaren is voordat ze weer terug kan komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
Maar het bloeden kwam pas na een week. En ik had vlak voor de plaatsing van het spiraaltje al menstruatiekrampen. En volgens mij is het echt ongi. Maar had jij het ook nog extra vaak nadat je intiem was geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kimquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef anneja het volgende:
Oh bij de weg, Ingrid, ben jij ook Djeez op ouders online?
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kim
ja, de eetproblemen, de verhuizing, de darmpjes van kim, voedselvergiftiging daags voor d'r verjaardag .... alles komt overheen, en ze heeft er gisteren nog gepost dat ze een poging zelfmoord had gedaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.![]()
Dat is dus het plan dat ikmet mijn zus heb bedacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen.
Dit is een grapje he?quote:Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Yep, I know. Daarom is het ook goed dat ik weer ga werken. Dan heeft J meer de ruimte. Nu zit ik er bovenop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Leah het volgende:
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).
Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.quote:
Ik stond net ook te janken boven de box joh toen ik thuiskwam en een zeurhuilend trolletje ineens niet meer kon ophouden met lachen (en dan echt met zo'n heeele wijde open mondquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.![]()
Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....![]()
Nou, wat fijn Macka!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb de eerste werkdag na de bevalling en in een nieuwe baan + bedrijf achter de rug. Het was leuk!
Ik heb Lucie niet gemist.
Ik ben contentmanager bij de IND. Bij uitstek een plek waar helder en zorgvuldig communiceren veel belang heeft. (Aan het beleid verander je niets, maar ik vind het heel belangrijk dat klanten snel weten waar ze aan toe zijn en wat hun mogelijkheden zijn.)quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Vroeg het me al af Macka, of je al begonnen was! Wat voor iets doe je nu? Je klinkt enthousiast!!
Wat leuk! Ik hoop dat jullie kunnen ontspannen en echt toekomen aan elkaar. Probeer te genieten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Goedzo! Houd die intentie van hem in het achterhoofd, hij wil er duidelijk aan werken dus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |