Nou, wat fijn Macka!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb de eerste werkdag na de bevalling en in een nieuwe baan + bedrijf achter de rug. Het was leuk!
Ik heb Lucie niet gemist.
Ik ben contentmanager bij de IND. Bij uitstek een plek waar helder en zorgvuldig communiceren veel belang heeft. (Aan het beleid verander je niets, maar ik vind het heel belangrijk dat klanten snel weten waar ze aan toe zijn en wat hun mogelijkheden zijn.)quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Vroeg het me al af Macka, of je al begonnen was! Wat voor iets doe je nu? Je klinkt enthousiast!!
Wat leuk! Ik hoop dat jullie kunnen ontspannen en echt toekomen aan elkaar. Probeer te genieten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Goedzo! Houd die intentie van hem in het achterhoofd, hij wil er duidelijk aan werken dus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Sugar het volgende:
Heel jammer inderdaad! Maar ook begrijpelijk, ik wil mijn laptopcontact ook drastisch verminderen.
Ik ben een beetje zenuwachtig, want we gaan dit weekend samen weg, S en ik. We hebben momenteel echt het slechtste halfjaar/jaar ever samen. Op zijn zachtst gezegd lijdt onze relatie daar enorm onder. Ik trok aan de bel voor de tigste keer en nu heeft hij meteen een weekendje weg geregeld. Op stel en sprong!![]()
En... nu komen er allemaal dikke enveloppen van D-reizen binnen.![]()
![]()
We gaan dus denk ik niet gewoon leuk even naar een hotelletje ergens in het Zeeland, maar echt even weg! Ik kan me haast niet bedwingen, maar ik laat de enveloppen dicht. Morgenmiddag gaan we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |