Moonah een hele dikke
![]()
. Ik ken je zorgen. Heb vorige week ook nog zoiets gepost omtrent het drinkgedrag van Maud. Bekijk even de tips die poemjon heeft gepost in bv-topic n.a.v. mijn bezorgdheid misschien heb je er iets aan. En is het een optie dat als het echt niet lukt (lees: 2x fles weigeren) dat je man Thies komt brengen om te drinken??
5x keer op een nacht wakker is niet goed voor je mama Moonah. Inderdaad zien te doorbreken. Maar als je net zo'n held bent als ik dan zal het wel even duren. Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen. Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan Heb het met Fleur ook een keer moeten doen, heb toen liggen janken in mijn bedje kussen over mijn hoofd en manlief trooste Fleur. 2 nachten heeft het geduurd en hij had d'r meestal al met 10 minuten stil, maar dat waren wel de langste 10 minuten van mijn leven.
Geniet maar even lekker van je laatste vrije dagen.
Ingrid, jij nog heel veel sterkte en Djeez ook. Kim moet op de eerste plaats komen. Je wilt d'r immers niet kwijt raken lijkt me....
Suzanne succes met de stagiaire, ik neem aan dat ze snel zal bellen. Ze heeft immers een stageplek nodig.
Mibos, ik duim voor je dat het allemaal goed komt en je niet onder het mes hoeft.
![]()
Hier lijkt het erop dat de Mirena netjes doet wat ie de vorige keer ook heeft gedaan nl. geen bloedverlies meer
![]()
En verder heeft deze mama heerlijk carnaval gevierd in het Branbantseland. Vooral de maandagavond was zeer gezellig. Lekker in een buurthuis genoten van alle blaaskapellen die hun beste nummers lieten horen.
Optocht Den Bosch, was mooi maar koud.