abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:08:46 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46523450
Bah. Ik heb een bleghdag.
Moe. Thies wordt de laatste tijd 's nachts wel 5x wakker, als ik dan niet snel genoeg zijn speentje terugstop gaat hij huilen en wil alleen nog maar de borst. Is eigenlijk begonnen toen hij ziek was en daarna last had van zijn tandjes. Nu is hij het gewend denk ik, dat mama hem wel lekker de borst geeft als hij eventjes wakker wordt. Moet dat zien te doorbreken.
En verder zie ik enorm op tegen weer gaan werken vlg week. Is maar 2 dagen per week. Maar Thies drinkt gewoon niet goed uit een flesje en daar maak ik me echt zorgen over. Vind het zielig als hij de hele dag hongerig is. J is gelukkig heel nuchter, hij zal wel zien hoe het gaat (hij zorgt dan voor Thies). Mijn zus zegt ook, hij krijgt moedermelk aangeboden, hij wéét hoe hij uit een fles moet drinken, dan is het zijn eigen keuze als hij dat niet doet. Pfff, maar hij is nog zo klein.
Plus dat ik hem echt ga missen, maar dat zal wel wennen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46523490
dan
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:26:10 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46524029
Moonah, wat heb je al geprobeerd rondom de fles? Of moet ik daarvoor even naar het bv-topic?

Ik kan me je zorgen wel goed voorstellen, het is gewoon ook heel 'spannend' dat je je kindje twee dagen niet helemaal zelf kunt verzorgen. En 5 keer per nacht wakker worden is ook slopend, ik weet het. Bah.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:41:38 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46524486
Moonah, vaak gaat het al een stuk beter als je uit de buurt bent. Gewoon maar proberen joh, geef het maar over. Zo te lezen is je man een prima papa, die mannen van je redden zich echt wel .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46524807
Moonah het komt helemaal goed hoor met Thies en zijn drinken...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:23:54 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46525824
Moonah een hele dikke . Ik ken je zorgen. Heb vorige week ook nog zoiets gepost omtrent het drinkgedrag van Maud. Bekijk even de tips die poemjon heeft gepost in bv-topic n.a.v. mijn bezorgdheid misschien heb je er iets aan. En is het een optie dat als het echt niet lukt (lees: 2x fles weigeren) dat je man Thies komt brengen om te drinken??

5x keer op een nacht wakker is niet goed voor je mama Moonah. Inderdaad zien te doorbreken. Maar als je net zo'n held bent als ik dan zal het wel even duren. Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen. Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken. Makkelijker gezegd dan gedaan Heb het met Fleur ook een keer moeten doen, heb toen liggen janken in mijn bedje kussen over mijn hoofd en manlief trooste Fleur. 2 nachten heeft het geduurd en hij had d'r meestal al met 10 minuten stil, maar dat waren wel de langste 10 minuten van mijn leven.

Geniet maar even lekker van je laatste vrije dagen.

Ingrid, jij nog heel veel sterkte en Djeez ook. Kim moet op de eerste plaats komen. Je wilt d'r immers niet kwijt raken lijkt me....

Suzanne succes met de stagiaire, ik neem aan dat ze snel zal bellen. Ze heeft immers een stageplek nodig.

Mibos, ik duim voor je dat het allemaal goed komt en je niet onder het mes hoeft.

Hier lijkt het erop dat de Mirena netjes doet wat ie de vorige keer ook heeft gedaan nl. geen bloedverlies meer

En verder heeft deze mama heerlijk carnaval gevierd in het Branbantseland. Vooral de maandagavond was zeer gezellig. Lekker in een buurthuis genoten van alle blaaskapellen die hun beste nummers lieten horen. Optocht Den Bosch, was mooi maar koud.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:24:02 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46525829
Dank voor jullie support! Fijn he, dat dat in OUD kan?

Ik heb net heel lang met mijn zus aan de telefoon gehangen en het komt erop neer dat ik vertrouwen moet hebben in Thies en in J. Ik ben niet onmisbaar voor Thies.... Hm, ik moet het alleen nog zelf gaan geloven....
En ik moet mijn boobies wat minder als troost/slaapmiddel gaan gebruiken. Dat wordt even doorbijten en streng zijn voor mijn lieve menneke.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:26:29 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46525900
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen.
Dat is dus het plan dat ikmet mijn zus heb bedacht.
quote:
Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Dit is een grapje he?
Ik weet nu al dat ik J. wakker moet gaan maken om Thies weer in slaap te krijgen. Omslachtig, maar we zullen er even doorheen moeten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:26:55 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46525911
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).

Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46530767
Moeilijk Moonah, het komt wel snel dichterbij zo. Jouw J. klinkt als een prima vader die het best kan, maar hij moet het misschien oefenen. Thies is natuurlijk ook gewend dat jij hem troost, als iemand anders dat gaat doen, vindt hij het vast even moeilijk, maar dat kan hij ook leren. Helemaal als het zijn vader is. Ik ben zo blij dat (mijn) J. Anna nu meestal ook kan troosten en alleen met haar kan zijn. Het is best moeilijk in het begin, maar zo ontzettend fijn als je dat vertrouwen hebt. Sterkte vast!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:39 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46532530
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Leah het volgende:
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).

Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Yep, I know. Daarom is het ook goed dat ik weer ga werken. Dan heeft J meer de ruimte. Nu zit ik er bovenop.

En Yppy, ik doe J tekort als ik hier de indruk heb gewekt dat hij niet zou kunnen troosten. Hij is er juist erg creatief in! Alleen de borst is sneller en makkelijker.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:34:05 #187
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46535607
Moonah, dat loslaten, daar moet je even doorheen (even als in enkele weken denk ik). Het gaat met mij steeds beter, het weggaan vind ik verschrikkelijk en het thuiskomen ook weer even, ik zie dan immers wat ik gemist (en dus anders had kunnen doen) heb! Maar na een half uurtje gaat het weer en bedenk ik dat ik toch maar niet mijn baan op zeg!

Chacama, lekker dat je genoten hebt met carnaval!

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 21-02-2007 19:39:23 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:34:39 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_46535624
moonah, ik denk voor de meesten van ons best herkenbaar, het "ikweet het het beste" gevoel. maar het went ook weer hoor, het loslaten. echt, heus waar. en je bent je menneke niet zo snel kwijt, hij houdt heel veel van zijn mama
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:52:51 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536325
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Belana het volgende:
hij houdt heel veel van zijn mama
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.

Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:54:25 #190
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536386
PM, wel fijn voor je dat het bij jou al een beetje begint te wennen.
Op zich heb ik ook best wel zin om weer te gaan werken hoor. Dat heb ik altijd met hart en ziel gedaan, die bevlogenheid is ook niet weg. Dus ja, zure appel enzo....
pi_46536499
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, hier schiet ik wel even van vol.

Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....
Ik stond net ook te janken boven de box joh toen ik thuiskwam en een zeurhuilend trolletje ineens niet meer kon ophouden met lachen (en dan echt met zo'n heeele wijde open mond ) toen ik er weer was. ("Wat doe ik dit kind aan?" )
Ze was dus de hele dag vrolijk geweest behalve het laatste kwartier

Ben overigens wel te-ring-moe, alsof ik niet met maar onder die trein mee ben gereisd, dus toedels allemaal
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:59:45 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46536614
Toedels terug Mwana!
Oooeeeeh, geweldig zijn die lachebekken he.... *smelt
pi_46537080
Moonah, het gaat vast helemaal goedkomen hoor. Maar die eerste keer werken is gewoon moeilijk. Maar het went en kan zelfs echt weer fijn zijn. Thies komt iig niets tekort lees ik

PM, fijn dat het steeds wat beter gaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:23:36 #194
94046 PM-girl
pi_46537577
Snoopy, het gaat idd beter daarmee, maar dat had ik ook wel verwacht. De problemen rondom werk lagen meer op een ander vlak, maar dat is voorbij, want ik heb de andere functie gekregen!

Maar, hoe is het met jou en werk enzo? Beetje gewend en bijgepraat?
*
pi_46537739
Ik ben nog niet op volle kracht bezig. Ik heb vorige week 2 x 4 uur gewerkt en de deze week 3 x 4.
Dus ik ben rustig aan het opbouwen. Het valt me alles mee en dat komt ook omdat ik me weer 'gewoon' voel. NIet meer zo ontzettend moe en emotioneel. Volgende week vrijdag gaan we op wintersport en daarna ga ik gewoon weer 3 x 9 uur werken.
Ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat mijn werkgever zo soepel is geweest en ik echt de tijd heb gekregen om bij te komen. En het ook wel weer ok om aan de slag te zijn en mijn collega's weer te zien.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:29:59 #196
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46537789
Wat Linda meldde in het MOD topic daar heb ik vandaag ook over na zitten denken. Misschien moet ik ook maar wat minder tijd op internet (ik trek het wat breder) doorbrengen en wat meer tijd aan andere dingen. Ik zit inmiddels al zo lang op internet en ben misschien wel een van die mensen die ze bedoelen in het MOD topic. Iemand die zich IRL minder goed kan uitdrukken en hier zich suf kletst. Ik vervang zo af en toe wel mijn sociale leven door internet. En dat is gewoon niet goed. maar oh zo makkelijk, jullie heb ik altijd bij de hand, met vrienden moet je afspraken maken enzo
Meiden, ik blijf nog wel even lezen hier maar ik stop voorlopig met posten. Ik zal jullie wel missen
Lekker douchen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:36:11 #197
94046 PM-girl
pi_46538003
Wat jammer Sjak, al is het wel begrijpelijk, dat we niet meer kunnen lezen hoe het met jou en Jetske (en dus ook Eva) gaat!
Tot ziens
*
pi_46538041
Nou, jammer dat je dan helemaal niet meer post! Af en toe moet je wel even laten weten hoe het met jullie gaat hoor
pi_46538773
Sjak, ik hoop dat dat een beetje werkt voor je je voelt
wel jammer natuurlijk

ga jij maar eens lekker afspraken maken met 'echte' mensen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:21:54 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_46539694
Sjak! Heel begrijpelijk hoor, maar ook wel heel erg jammer. Ga je ons nog wel een beetje op de hoogte houden hoe het gaat?
Succes met alles!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')