Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?quote:
Zondag ging het nog goed!quote:
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
Wat een lekker bekkie heeftie tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.
Maar in mijn sig staat er eentje. Beetje oude. Zal eens een nieuwe uitzoeken.
En Suus, ik ben ook benieuwd hoe het met je stagiaire gaat!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sjak het volgende:
In het fototopic gesloten babietjestopic zag ik een hele leuke carnavalsfoto van Thies, zo schattig!
Hup dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef sjak het volgende:
Oh ja, met mij gaat het wel. Ik ben helemaal niet hard aan het werk terwijl dat wel zou moeten.
Heeft ze nog geen Fok account dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondag ging het nog goed!. (Of wil je dat ik even bel en het vraag?)
het gaat gewoon welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef Moonah het volgende:
En 'het gaat wel' klinkt niet écht heel goed? Met je buik te maken? Of met de situatie met Schanul? Of omdat je niet goed doorwerkt? of gaat het ons gewoon geen bal aan?
Woehoei!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hier ook een mama die dankzij de opbeurende woorden van dutchie en kozakken, gaat sporten binnenkort. 1 maart heb ik een intake met de fysio van de sportschool. Ik heb de laatste tijd veeeeel pijn en ik wil er vanaf. ik word er namelijk best depri van merk ik en kan weinig hebben. mijn chiropractor kan veel, maar ze kan niet mijn slappe spieren verbeterendus dat ga ik doen. 2 keer per week is de planning. ik heb een beetje zat van mezelf namelijk. (in de zin van zat van mijn laksheid e.d. )
daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. is dat zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Woehoei!Kijk zo krijg je tenminste ook nog een deel vergoed door de verzekering. Slim gedaan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de problemen niet exclusief aan Ingrid toe te schrijven. Als ik zie wat voor details JIJ op fok gooit denk ik dat het verstandig is wanneer je OOK afstand neemt en je energie in je avonduren besteed aan het op de rit trekken van je gezin. Zowel in praktisch materieel als in mentaal opzicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Na wijs overleg is besloten dat het voor Ingrid beter is een poosje van FOK! weg te blijven, tot de lucht weer enigszins is geklaard en ze weer wat vrolijker in het leven staat. Dit geheel in het kader van zelfbescherming. Uiteraard blijf ik wel op FOK! komen, en waar nodig in OUD reageren. En verder ben ik overal op FOK! aanwezig, mij krijgen jullie niet weg!
Wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef Sugar het volgende:
Pffff, swetsenegger.
Mjah, ik zie een reactie van een deel van een gezin waar zich kort geleden wat dramatisch heeft voor gedaan. En ik vind die reactie in geen enkele verhouding tot die gebeurtenissen. Ik ben pragmatisch... sue me.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar ik vind gewoon dat je zaagt. Was een zeer primaire reactie en dat op een forum openbaar discussieforum.
en dat vind ik dan weer overdreven gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
....., mij krijgen jullie niet weg!
Ik ben ontroerd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef sjak het volgende:
Ik ben het met swets eens.
Nou dat dus.quote:Kom op Djeez, je legt in je berichtje ook nog eens de druk/schuld bij het forum. "Ingrid komt pas weer totdat hier de lucht geklaard is". Misschien moeten jullie allebei pas weer komen als de lucht bij jullie thuis geklaard is. Kom op, pak op die kans die jullie nu geboden wordt. Vecht voor je vrouw, vecht voor je kind, vcht voor je gezin, het is echt heel hard nodig!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ondanks het gemis van carnaval lekker uitgewaaid op het strand!
Ik ga morgen beginnen met de pil, ga echt niet wachten tot ik ongesteld word. Dan is'ie dus nog een week niet veilig en 'steunen we de rubberplantages' wel, wees niet bangquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Suzanna, die menstruatie kan nog wel even op zich laten wachten, hoor. Maar steun je ondertussen even de rubberplantages voor het geval dat?
Da's ook niet leuk zeg...vier maanden bloeden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
Gelijk heb je... Ik neem aan dat die nachtelijke luier van Juliette is, en niet van Myrthe?quote:van Poemojn:
En op menstruatiegevoelens zit ik niet te wachten, heb nog maar net een bevalling gehad
Ik snap dat het misschien voor haar beter is maar ik vind niet dat er hier een lucht te klaren is voordat ze weer terug kan komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Djeez het volgende:
Maar het bloeden kwam pas na een week. En ik had vlak voor de plaatsing van het spiraaltje al menstruatiekrampen. En volgens mij is het echt ongi. Maar had jij het ook nog extra vaak nadat je intiem was geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
PV dat komt door je mirena. Dat is echt geen ongiEn kan nog veel langer duren (ik bloedde wel 4 maand maar het werd wel steeds minder)
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kimquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef anneja het volgende:
Oh bij de weg, Ingrid, ben jij ook Djeez op ouders online?
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
denk het wel ... verjaardagen komen overeen, en kindje heet ook kim
ja, de eetproblemen, de verhuizing, de darmpjes van kim, voedselvergiftiging daags voor d'r verjaardag .... alles komt overheen, en ze heeft er gisteren nog gepost dat ze een poging zelfmoord had gedaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Klopt volgens mij, heb weleens meegelezen en zag daar dezelfde vragen/onderwerpen staan waar Ingrid hiermee mee postte.![]()
Dat is dus het plan dat ikmet mijn zus heb bedacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef chacama het volgende:
Misschien even twee nachtjes met oordoppen in en manlief vragen om sterk te zijn en vol te houden met de speen.
Dit is een grapje he?quote:Als het echt niet gaat dan kan hij je toch altijd even wakker maken.
Yep, I know. Daarom is het ook goed dat ik weer ga werken. Dan heeft J meer de ruimte. Nu zit ik er bovenop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Leah het volgende:
Dat moet je ook echt doen hoor Moonah! Dat vertrouwen hebben bedoel ik. Ik heb daar ook last van gehad, maar achteraf kan ik zeggen dat dat niet goed voor je is. Niet voor je relatie, en niet voor je kind (want die heeft over een jaar toch ook heus wel door dat jij vindt dat je het beter doet als Papa).
Da's niet goed, je hebt een zoon, Papa is dus rolmodel. Zorg ervoor dat ie dat ook kan zijn!
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.quote:
Ik stond net ook te janken boven de box joh toen ik thuiskwam en een zeurhuilend trolletje ineens niet meer kon ophouden met lachen (en dan echt met zo'n heeele wijde open mondquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, hier schiet ik wel even van vol.![]()
Ja, ik weet het ook allemaal wel. Is weer eens een lekkere kloof tussen ratio en verstand....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |