Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?quote:
Zondag ging het nog goed!quote:
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien van Thies of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
Wat een lekker bekkie heeftie tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo'n fotospammerd.
Maar in mijn sig staat er eentje. Beetje oude. Zal eens een nieuwe uitzoeken.
En Suus, ik ben ook benieuwd hoe het met je stagiaire gaat!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sjak het volgende:
In het fototopic gesloten babietjestopic zag ik een hele leuke carnavalsfoto van Thies, zo schattig!
Hup dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef sjak het volgende:
Oh ja, met mij gaat het wel. Ik ben helemaal niet hard aan het werk terwijl dat wel zou moeten.
Heeft ze nog geen Fok account dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondag ging het nog goed!. (Of wil je dat ik even bel en het vraag?)
het gaat gewoon welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef Moonah het volgende:
En 'het gaat wel' klinkt niet écht heel goed? Met je buik te maken? Of met de situatie met Schanul? Of omdat je niet goed doorwerkt? of gaat het ons gewoon geen bal aan?
Woehoei!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hier ook een mama die dankzij de opbeurende woorden van dutchie en kozakken, gaat sporten binnenkort. 1 maart heb ik een intake met de fysio van de sportschool. Ik heb de laatste tijd veeeeel pijn en ik wil er vanaf. ik word er namelijk best depri van merk ik en kan weinig hebben. mijn chiropractor kan veel, maar ze kan niet mijn slappe spieren verbeterendus dat ga ik doen. 2 keer per week is de planning. ik heb een beetje zat van mezelf namelijk. (in de zin van zat van mijn laksheid e.d. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |