Wtfquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef Ingrid19 het volgende:Hier een bericht vanuit het ziekenhuis. Ben gisteren opgenomen. Pyschiatrie oid.
Gaat niet goed dus. Gisteren veel pillen geslikt. En toen toch zelf 112 gebeld.
Rest van het verhaal komt nog. Misschien door Djeez.
ik moet nu stoppen. Tis hier wel saai. Gelukkig soms internet. (heel traag)
Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...quote:
quote:
Sjonge...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zoiets ga je niet zomaar posten lijkt me...
Dus ga er maar vanuit dat het echt is ja...
En dat snap ik nu werkelijk niet....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sjonge...![]()
Wist niet dat dat speelde. Goed dat ze toch maar hulp gebeld heeft en dat ze nu opgenomen is. Hoe slecht moet je je voelen om dat te doen ondanks je kindje zeg...
Ingrid, ik hoop dat je baat hebt bij de hulp en dat je je snel heul veel beter voelt!
Wat lief dat je naar me vraagt Sugarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia, ik wilde al langer vragen hoe je je nu voelt. Laatst zat je er zo doorheen vanwege werk zoeken dat maar niet opschiet. Gaat het weer een beetje? Heb je weer wat vooruitzichten?
Ik las wel dat je aan het afvallen geslagen bent en misschien geeft alleen dat je al een wat beter gevoel. Ik hoop het, ik vind dat het je echt gegund is om een leuke baan te vinden. Want heeveren in reet stukje je bent slim, goed met woorden en je voelt situaties en mensen volgens mij hartstikke goed aan! Ik duim voor je.
Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus tja het geen werk hebben blijft heel vervelend, maar we blijven het maar proberen. Dat is het enige wat ik kan doen, blijven proberen. En op andere vlakken gaat het nu wel beter, dus dat scheelt
Thanx Macka, en gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Texelonia, ik heb de afgelopen tijd ook hard naar werk gezocht, hoewel ik me nog niet goed voelde. Dat leidde tot weinig. Maar zodra ik weer beter in mijn vel zat kwamen de uitnodigingen, en vandaag kreeg ik te horen dat ik deze week al kan starten in een leuke en heftige baan die in ieder geval tot januari loopt.
Ik ben er van overtuigd dat het te maken heeft met mijn nieuwe voorraad positieve energie.
Uit jouw post lees ik dat er ook bij jou zo'n voorraad aan het opbouwen is. Dus wil ik graag even voor je aanmoedigingsjompelen, dat jouw leuke baan zich binnenkort ook aandient![]()
* Macka moet gaan denken over kinderopvang enzo
Maar Ingrid... Blijf jij nu niet onder behandeling van de psychiater in het ziekenhuis?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties. Ben nu weer thuis. Hoor morgen wanneer ik bij ggz terecht kan. Ws deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |