vervolg op:
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 35De disclaimer:Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Lois schreef ooit Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het \"hoe gaat het met de moeders\" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatste 5 posts:
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef dutchie het volgende:[..]
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat.
![]()
Goh, da's mooi k.u.t. zeg voor jullie. Zit er al een beetje schot in het herstel? Wens hem beterschap. En
![]()
voor de ont-zet-tend sjieluge Belaan.
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef sjak het volgende:Oe balen zeg Belana!
Lief dat er nog naar mij werd gevraagd. Hier gaat alles goed hoor maar ik heb enorm last van tijd tekort. Als ik hier dan langskom dan ben ik voornamelijk bezig met bijlezen.
Binnenkort kom ik wel weer eens even wat langer.
![]()
voor iedereen hier, mis jullie wel een beetje
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Belana het volgende:morgen gaat ie naar de chiropractor (eindelijk... ik heb een eigenwijze man...) ik hoop dat dat verlichting geeft. sjak, ik herken de drukte. ik reageer hier en daar op dingen die me opvallen, that's about it
![]()
fijn dat het wel goed met je gaat!
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:Oh, rot als je vent weinig kan...
Hopelijk (voor hem en voor jou!) kan de chiropractor veel voor 'm doen.
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef sjak het volgende:Ow ja mannen die niet te veel kunnen kan ik ook over mee praten, ik houd mijn hart vast. Volgende week wordt Schanul weer geopereerd. Dit keer verwachten we dat hij 6 weken (minimaal) niets kan/mag doen. Pffff.
[ Bericht 50% gewijzigd door sjak op 08-02-2007 21:27:28 ]