abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46005194

Mw zou 13.00 hier zijn, het is nu 13.30 en ze is er nog niet.
Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Als je te laat komt, bel je toch even? Of desnoods een email. Heb getest en de telefoon doet het wel.
Heb al gebeld en ik moet maar afwachten. Heb dr ook alvast een mail gestuurd.
Je blijft er toch voor thuis.

Enne, om 14.30 Mirena laten zetten. Ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk niet te veel pijn.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:53:13 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46005750
Ik vind het ook raar hoor Ingrid.
Hopelijk is ze er inmiddels.
Maar wat heb je dat krap op elkaar geplanned.
13 uur MW, 14.30 spiraal zetten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46005967
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het ook raar hoor Ingrid.
Hopelijk is ze er inmiddels.
Maar wat heb je dat krap op elkaar geplanned.
13 uur MW, 14.30 spiraal zetten.
Ze is er niet. Grrr.
Is niet krap vind ik. Van 13.00 tot 14.00 mw.
De huisarts is 5 minuten lopen, dus kan makkelijk.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:01:58 #204
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46006006
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef chacama het volgende:

[..]

Uhm om met de wijze woorden van mijn psycholoog te spreken.....de lat voor jezelf lager leggen. Minder van jezelf eisen. De grens van tevredenheid dus omlaag halen dat ie wel haalbaar is, in plaats van buiten bereik.
Ehm, tja eigenwijs enzo. Dit hebben al zo veel mensen tegen me gezegd maar ik kan het juiste knopje niet vinden.

Ik hoop trouwens niet dat ik door mijn posts overkom als een onzeker, gefrustreerd hoopje mens want dat ben ik niet hoor.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 5 februari 2007 @ 14:10:44 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46006280
Ingrid, het is inderdaad erg raar, de relatie met de maatschappelijk werkster. Er zit iets fundamenteel mis tussen jullie. Misschien toch maar beter stopzetten, want op deze manier heb je er meer ellende dan profijt van.

En succes vanmiddag
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:11:11 #206
103793 kozakken
Living the life
pi_46006291
M@x, je komt over als een lieve vrouw (en mama ) die bezig is met zoveel dingen tegelijkertijd. Die heel cratief, gevat en zorgzaam is en daarnaast behoorlijk wat voor haar kiezen krijgt en heeft gekregen. En daar worstel je nu wat mee en op een behoorlijk verstandige manier, zoals ik het lees.

Zo kom je over op mij.

(en irl ben je nog veel leuker. en ik slijm extra hard omdat ik in een ander topic gezien heb hoe verschrikkelijk crea en snel!! je ook bent.)
  maandag 5 februari 2007 @ 14:12:46 #207
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46006330
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ze is er niet. Grrr.
Echt stom.
quote:
Is niet krap vind ik. Van 13.00 tot 14.00 mw.
De huisarts is 5 minuten lopen, dus kan makkelijk.
Ah, dat van die 5 min. wist ik niet!
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Ehm, tja eigenwijs enzo. Dit hebben al zo veel mensen tegen me gezegd maar ik kan het juiste knopje niet vinden.
En toch werkt het wel M@x. Visualiseer het maar eens. Als je de lat hoog legt spring je er telkens tegenaan en stoot je je hoofd. Au! Leg je de lat lager, dan kun je er elke keer overheen en heb je telkens een "Yes"-gevoel! En dan kan hij weer een stukje hoger.
Maar als je het knopje niet kunt vinden is het idd lastig. Wellicht kun je proberen bewust te kijken naar waar je wél tevreden over bent?
En dan nog twee 'slogans' die wel erg waar zijn:

* Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen. *

* Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. *

Mij heeft het wel geholpen om daarmee dingen te leren relativeren/ in een ander licht te kunnen zien.
quote:
Ik hoop trouwens niet dat ik door mijn posts overkom als een onzeker, gefrustreerd hoopje mens want dat ben ik niet hoor.
Zoals je ziet zijn er veel meer dames die in een vergelijkbare positie als jij zitten/hebben gezeten. Allemaal onzekere gefrustreerde hoopjes mens...???
pi_46006396
Heb net nog een keer gebeld. Het kantoor heeft ook niks van haar gehoord. Misschien heeft ze wel een ongeluk gehad ofzo. Is niet te hopen natuurlijk.
Heb haar nog een keer gemaild dat ik hoop dat er niet iets met haar gebeurd is. En of ze belt of mailt met de uitleg. Zit nu wel heel erg te twijfelen om ermee te stoppen.

Nou, ik ga me klaarmaken voor de dokter.
pi_46007820
Bedankt voor de felicitaties en Chacama ja een baantje bij de bakker zou ik helemaal leuk vinden maar woon nogal in een zwarte kousenkerken-dorp waarbij ik niet in de pas loopt en de bakker hier wel dus denk niet dat ik het ga worden als ik ga solliciteren

Die woordenwisselingen vallen hier wel mee af en toe wel wat maar dat hoort erbij tot nu toe...

Ingrid misschien kan je met deze maatschappelijk werkster stoppen en het aangeven bij de organisatie dat je een vervangende wilt hebben totdat je 22 (?) maart a.s. bij de psych. terecht kan. Het is toch te raar voor woorden wat ze doen met mensen in het algemeen daar? Succes zometeen....

Iedereen een
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 5 februari 2007 @ 15:00:33 #210
3142 m@x
pi_46007828
Dank je Kozakken

Het is gewoon een valkuil die ik continu tegenkom Moonah. Tot nu toe roep ik altijd "zo ben ik nu eenmaal" maar het wordt inderdaad wel tijd om er wat actiever mee aan de slag te gaan.

Die slogans worden hier ook regelmatig geroepen maar (nog) niet actief beoefend. Tevreden ben ik eigenlijk nergens over. Ons huis is nog niet af/schoon/netjes/etc, mijn werk is geen uitdaging/betaald niet genoeg/etc, ik kan mezelf moeilijk motiveren om met mijn studie aan de slag te gaan, ik ben veel te dik en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan. De lat ligt inderdaad heel erg hoog en ik heb een ontzettende "glas is half leeg mentaliteit". Als ik het allemaal op het scherm zie staan klinkt de oplossing heel logisch. Het in praktijk brengen ervan is alleen een stuk minder makkelijk

Gek dat je nog niks van mw hebt gehoord Ingrid. Ik zou niet bij voorbaat beslissen om ermee te stoppen. Wacht in ieder geval even de reactie op je mailtje af.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:22:32 #211
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46008526
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Heb net nog een keer gebeld. Het kantoor heeft ook niks van haar gehoord. Misschien heeft ze wel een ongeluk gehad ofzo. Is niet te hopen natuurlijk.
Heb haar nog een keer gemaild dat ik hoop dat er niet iets met haar gebeurd is. En of ze belt of mailt met de uitleg. Zit nu wel heel erg te twijfelen om ermee te stoppen.

Nou, ik ga me klaarmaken voor de dokter.
Dikke kans dat ze in de file staat/stond of autopech heeft
En is het spiraaltje zetten je meegevallen?

Ken je ze? Die dagen dat je allerlei "dingen" achter elkaar hebt:
* vanochtend luier verschonen, plast Kendahl de boel nat. dus ik leg hem zolang in de ledikant om de boel te verschonen... plast hij ook nog even het bed en zijn slaapzak onder. en dan preciés net naast het matrasbeschermertje
* bel ik voor de uitslag van bloedprikken, gaat Kendahl ontroostbaar huilen. ik weer neerleggen, Ken pakken en opnieuw bellen. ik word in de wacht gezet, ondertussen loop ik met Ken heen en weer en moet ik plassen. Ik loop naar boven en houd hem bezig, terwijl ik mijn benen dichtknijp. Eindelijk krijg ik gehoor: telefonisch spreekuur is op een ander tijdstip, dus ik moet morgen terugbellen.
* Grmbl en op dat moment is de wasmachine klaar en die blijft dan piepen tot je hem uitzet. ondertussen heeft Ken een bruine luier, dus ik verschoon hem: spuitluier tot op zijn rug. Doekje pakken (piep-piep-piep), nog een doekje pakken(piep-piep-piep), schoonvegen (piep-piep-piep). Oh feck, ik moet zo nodig plassen!!!(piep-piep-piep) Schone luier om (piep-piep-piep), schone kleertjes aan (piep-piep-piep). Ken bed in, kus, kroelen, lieve woordjes fluisteren. Kendahl lief lachen, kamerdeur dicht. Buren: bonk, krijs, gil, jank! (piep-piep-piep) Kendahl: mwéééh! Wasmachine uit, plassen!!!!!

...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46008551
M@x wat vervelend allemaal dat je in een mega dip zit.

Hier gaat het allemaal goed. Benthe is nog steeds trotse zus en Jenna een heel makkelijk grietje die veel slaapt. Dit weekend gaan we een lang weekend weg naar Center Parcs en over een week of 3 moet ik weer aan het werk. Helemaal zin in, want ik ben al sinds 16 oktober thuis en ben dan dus 19 weken thuis geweest. Betekent wel dat ik mijn kleine Jenna al over 2 weken moet laten wennen op het KDV. *ieks* Maar aan de andere kant is grote zus daar ook dus is niet helemaal alleen.

Ik heb me net voor de online club van Sonja Bakker aangemeld, want ik wil nu wel eens een paar kilo er af hebben.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:27:51 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_46008709
PV, dat is de wet van Murphy, alles wat fout kan gaan, gaat fout. Erg vervelend zo'n dag!

Stiekemurd, wat fijn dat alles goed gaat!!

Max en alle moeders die het kunnen gebruiken een dikke kus. Ik heb geen advies, maar leef met jullie mee.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:29:16 #214
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46008764
@M@x: probeer één ding tegelijk te verbeteren. Niet beginnen met je gewicht, want wanneer je over iets anders tevreden, kom je ook minder in de verleiding om ontevredenheid weg te eten. En als je iets verbetert hebt, wees daar dan ook blij om. Die valkuil ken ik zelf onderhand wel, want dan denk ik namelijk ook altijd: maar al die andere dingen gaan nog steeds k*t!

@Stiekemurd: fijn dat je wel zin hebt om te werken en ook dat Jenna's grote zus straks in de buurt is.
pi_46008806
Heb net de rapportage van onze klacht binnen gekregen na het gesprek met de coordinator en de betreffende artsen en de verpleegkundige (muts) genaamd.

De assistent gyns. bieden allebei hun welgemeende excuses aan hebben hier veel aan gehad aldus hun schrijven. Ze hebben niet beseft dat als je tegenover een bevallende vrouw gaat staan bekvechten keizersnede of niet en dergelijke dat dat heel vervelend overkomt en ook van het sneetje in het hoofdje van de baby bevallende weg ipv een krasje dat dat ook een hele discussie kan voorkomen dat zijn dingen waarbij ze beide niet hebben stilgestaan.

Ze konden na drie maanden mijn bevalling nog steeds voor de geest halen (is dat positief of negatief???) en voor de verpleegkundige is het allemaal wat erger want daar waren in het verleden al meer klachten over geweest blijkt uit het schrijven van het ziekenhuis en die zit nu nog in de officiele klachtencommissie ronde en daarover worden wij later weer bericht hoe het met haar afloopt. Nu werkt ze niet totdat die zich erover beraad heeft. Ze is op nonactief gezet...

Wij zijn in elk geval blij alvast met dit nieuws en zo kunnen andere dames die daar gaan bevallen in elk geval rekenen op een beetje meer begrip en ook meer voorzichtigheid en duidelijkheid...

Ik en mijn lief zijn blij dat het ziekenhuis in elk geval toegeeft dat er heel veel dingen zijn misgelopen en dat ze er voor de volgende patienten leer uit hebben getrokken en hoe het met de verpleegkundige afloopt dat vernemen we nog...
  maandag 5 februari 2007 @ 15:32:41 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46008857
Pv ....jup ken hem...die dag. Heb hem vandaag gelukkig niet.

Stiekemurd. Zit hier nog in de ontkenning qua afvallen. Het moet wel, maar het hoeft nog niet... als je begrijpt wat ik bedoel.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:39:49 #217
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46009100
@Mibos: GOED!!

Ik word ook steeds dikker... en ik zit wéér te vreten...
Eigenlijk kan ik nu achteraf wel lachen om die post van mezelf net
pi_46009496
Mibos goed zeg.

Pv, die dagen ken ik ook. Alles gaat dan verkeerd.

Van mw heb ik nog niks gehoord. Ze heeft trouwens alleen een fiets. En al zou ze in de file staan, dan had ze wel gebeld.
Ik wacht morgen de reactie op de mail af. Heb ik dan nog niks gehoord, bel ik woensdag op. Vervangende is moeilijk, want ze hebben het druk.

Het spiraaltje is niet gezet. Ik begon ineens meer te bloeden. Woensdag 9.30 is de dag.
Gezellig met de benen wijd, met Kim op de achtergrond.
pi_46009794
PV zo herkenbaar!

En Mibos, wat ontzettend goed dat ze zo hebben gereageerd!
pi_46010650
Wij waarderen het ook echt dat er echt iets met onze klacht gedaan is/wordt al loopt het misschien voor de verpleegkundige niet zo goed af (wat we er zeker niet mee voor ogen hadden) maar wij wisten dan ook niet dat er al meerdere vrouwen een klacht tegen haar hadden ingediend...

Aan de andere kant heeft zij het ook aan haar zelf te danken en zo denk ik er maar over!!!
pi_46011078
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel een topprestatie! Ik vind mezelf altijd heel stoer als ik 2 kinderen op tijd aangekleed, gevoerd en wel op de creche heb. Daarna moet ik lachen om mezelf. Want wat stelt het nou voor eigenlijk? Iedereen doet dit toch
Niet doorvertellen, maar toen ik ging werken en mijn man de dagelijkse routine met de kinderen op moest pikken moest hij dr soms van janken hoe moeilijk dat bleek. "Gewoon" kinderen eten geven en schoonhouden etc. is helemaal niet "gewoon", het is soms een aanslag op je zenuwen (hoewel het een stuk makkelijker is sinds Lukas niet meer thuis woont, triest genoeg).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46011290
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel een topprestatie! Ik vind mezelf altijd heel stoer als ik 2 kinderen op tijd aangekleed, gevoerd en wel op de creche heb. Daarna moet ik lachen om mezelf. Want wat stelt het nou voor eigenlijk? Iedereen doet dit toch
Oe ja dat wordt ook een uitdaging hier, heb je ze eindelijk gevoederd, aangekleed, jasje aan, dasje om, schoentjes aan. Gaat vervolgens eerst de kleinste iets spugen in de maxi cosi en de grootste houdt zich krampachtig vast aan de rand aan de tafel... je raadt het al.... POEP
Kun je iedereen weer ontkleden, naar boven rennen voor luier en doekjes, want haaaar maat is net niet aanwezig in de luiertas. Nou ik kan je vertellen, dan staat het zweet 10 lagen op mijn rug....
  maandag 5 februari 2007 @ 16:55:19 #223
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46011686
Mibos goed nieuws!

Verder kan ik alleen maar zeggen dat dit topic chocolade behoefd
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46011900
Cotedor Cappucino hier op tafel legt en openmaakt...
  maandag 5 februari 2007 @ 17:12:19 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46012322
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef m@x het volgende:
Als ik het allemaal op het scherm zie staan klinkt de oplossing heel logisch. Het in praktijk brengen ervan is alleen een stuk minder makkelijk
Dat is ook moeilijk. Patronen zitten jarenlang, zo niet al je hele leven ingesleten. Je kunt dus ook niet van jezelf verwachten dat je dat zo maar eventjes verandert (latje lager, zie je? ). Wat PV zegt, one step at a time.
En nog maar een cliché er tegenaan nav. jouw post:

* Als je je valkuilen kent kun je er iig omheen lopen... *

Mibos, gefeliciteerd met deze 'overwinning'. Ik hoop dat het je een stuk genoegdoening kan geven. En tja, die verpleegkundige.... mss maar goed dat jullie klacht de druppel was. Niet leuk voor haar persoonlijk, maar als je niet goed functioneert (zéker in zo'n baan), dan kun je anderen veel schade berokkenen. Overigens vind ik het maar een slap excuus van de arts-assistenten: "We hebben er niet bij stilgestaan dat ruzieën zo vervelend over kan komen bij een bevallenden vrouw."

PV, succes! De dag is nog niet voorbij.....
  maandag 5 februari 2007 @ 19:19:59 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_46016444
Moonah, hoe gaat het nu met jou en je "na-bevalling"-ellende? Helpt de therapie?
  maandag 5 februari 2007 @ 21:22:10 #227
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46021310
Mibos, wat fijn, dat je klacht niet afgewimpeld is maar er echt iets mee gebeurt! Maar wat Moonah ook schrijft, echt professioneel komthet niet over, dat ze niet stilstaan bij wat een discussie aan het bed op dat moment kan doen?
Welk ziekenhuis ben je bevallen?

Stiekemurd, fijn dat het goed gaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 5 februari 2007 @ 22:05:00 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46023061
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef cattie het volgende:
Moonah, hoe gaat het nu met jou en je "na-bevalling"-ellende? Helpt de therapie?
Och, wat zal ik ervan zeggen. Het gaat nog wel eens een beetje mis, maar ik kan het al wel wat uitstellen. paar minuutjes speling kan soms nét het verschil maken.
Maar volgens de therapeute zal ik ermee moeten leren leven dat er een grens is aan het resultaat dat we kunnen bereiken.
Grappig dat je ernaar vraagt. ik vroeg me vannacht (!!!) nl af hoe het met jouw blessure is gesteld!
  maandag 5 februari 2007 @ 22:16:58 #229
3142 m@x
pi_46023587
Mibos, wat fijn dat ze je niet afschepen met alleen maar een kort "sorry" o.i.d. en dat ze in ieder geval uitgebreid op jullie verhaal hebben gereageerd. Ik hoop dat je het nu wat makkelijker een plekje kan geven.

Jeetje Moonah, dat klinkt dus echt ellendig. Gelukkig heb je er wel wat moois voor teruggekregen. Bedankt voor de wijze woorden trouwens (de rest ook). Het kan inderdaad niet allemaal tegelijk en daar zal ik me bij neer moeten leggen. Het is misschien niet het slimste punt om mee te beginnen maar met afvallen gaat het heel goed. Er is nu in een maand tijd 5,5 kilo af en dan gaat daar straks ook nog het gewicht van het gips af. Ik heb geen flauw idee hoeveel dat spul weegt maar ik schat het op een ons of 3 Het is wel fijn dat daar in ieder geval schot in zit (al is het eind nog lang niet in zicht).
pi_46023736
Nou, ik vind het hartstikke knap M@x. Ik weet hoe moeilijk het is om er mee te beginnen. Moeilijker dan wanneer je er eenmaal bezig bent. Fijn dat het lukt
Dat is vast stap 1!

Moonah, dat klinkt echt wel rot. Ik begrijp eruit dat het nooit meer helemaal goed komt?
Dat is niet niks
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:00:43 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_46032670
Moonah, wat rot dat het nooit meer goed komt, maar fijn dat het al wel wat beter gaat! Een paar minuten kan een wereld van verschil zijn.

Wat grappig dat je 's nachts aan me denkt! Met mijn "blessure" gaat t redelijk. Alles is nu echt dicht, geen wondjes meer, maar de littekens zijn nog heel erg gevoelig. En dat is niet fijn. Ik heb wel het idee dat dat steeds minder wordt. Maar als de vooruitgang stokt ga ik maar eens naar de gyn, kijken of er nog wat aan gedaan kan worden. Er is namelijk littekenweefsel wildgegroeid en dat voel ik zitten.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:24:06 #232
94046 PM-girl
pi_46033165
Cattie, wat lijkt me dat vervelend zeg. Goed dat je het in de gaten houdt.
Ik voel mijn knip niet zo vaak meer (ook niet met dit koude weer ), behalve als ik over het bed schuif om eruit te komen (snapt u).

Moonah, weer iets nieuws te accepteren dus. Maar hoe kijk je tegen het werk aan? Heb je voldoende vertrouwen erin dat dat gaat lukken? Of moet je nu gewoon van het UWV, net als ik.
*
pi_46034161
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef PM-girl het volgende:
Mibos, wat fijn, dat je klacht niet afgewimpeld is maar er echt iets mee gebeurt! Maar wat Moonah ook schrijft, echt professioneel komthet niet over, dat ze niet stilstaan bij wat een discussie aan het bed op dat moment kan doen?
Welk ziekenhuis ben je bevallen?
Ja dat ze dat gewoon niet doorhebben ja pas als je er een klacht over indient maar dan is het wel redelijk te laat lijkt mij...

In het Groene Hart Ziekenhuis locatie Jozef in Gouda.
pi_46034309
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Moonah het volgende:

Och, wat zal ik ervan zeggen. Het gaat nog wel eens een beetje mis, maar ik kan het al wel wat uitstellen. paar minuutjes speling kan soms nét het verschil maken.
Maar volgens de therapeute zal ik ermee moeten leren leven dat er een grens is aan het resultaat dat we kunnen bereiken.
He Moonah wat een rotnieuws maar wel fijn voor je dat je er een beetje controle is op sommige momenten...

Een dikke knuffel voor jou!!!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:26:10 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46034746
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Grappig dat je ernaar vraagt. ik vroeg me vannacht (!!!) nl af hoe het met jouw blessure is gesteld!
Dat is rot, zeg!
Kun je dan nog wel enigszins normaal werken?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:29:30 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46034838
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef Mibos het volgende:
Ja dat ze dat gewoon niet doorhebben ja pas als je er een klacht over indient maar dan is het wel redelijk te laat lijkt mij...

In het Groene Hart Ziekenhuis locatie Jozef in Gouda.
Wat kan dat dan toch enorm verschillen. Ik heb een aantal vriendinnen die daar bevallen zijn en die er prima over te spreken waren.

Echt kl*te dat jij dan precies het verkeerde team voor je kreeg.
Maar wel heel fijn te horen dat ze er echt iets mee gedaan hebben.
pi_46035601
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat kan dat dan toch enorm verschillen. Ik heb een aantal vriendinnen die daar bevallen zijn en die er prima over te spreken waren.

Echt kl*te dat jij dan precies het verkeerde team voor je kreeg.
Maar wel heel fijn te horen dat ze er echt iets mee gedaan hebben.
Ik heb juist meer vervelende ervaringen indirect meegemaakt dan goede. Veel over de kraamvrouw heenpraten, veel betutteling en een schrikbarend borstvoedingsbeleid.
Maar toen ik zelf daar moest bevallen ging het allemaal erg, erg fijn. Kwam misschien ook wel omdat het een heel rustige nacht was want er zijn die nacht maar twee vrouwen bevallen en ook nog eens keurig na elkaar.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:27:37 #238
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46039940
Belana, hoe is het eigenlijk met jou en je rug?
Je hebt altijd wel goede raad en lieve woorden voor iedereen, maar wil ook wel weer eens wat over jou lezen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:30:26 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46040020
Dames, dankjulliewel voor je medeleven.
Maar ik ga er niet onder gebukt ofzo hoor. Het is zoals het is. En soms is het dus echt heel erg lastig. Ik ben al heel blij met het beetje vooruitgang dat we hebben geboekt, omdat dat dus al een heel groot verschil maakt, die paar minuutjes uitstel.
En ja, op mijn werk zal het dus heus ook wel een keertje mis gaan. Maar dat zien we dan wel weer.
Zoals ik tegen M@x al zei, verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen. Ik kan me er wel kut en kwaad over voelen maar daar schiet ik ook niets mee op.
En PM, ik hóef van het UWV nog niet aan de slag hoor. Die doen eigenlijk helemaal niet moeilijk. Maar eens zal ik toch moeten gaan en na de carnavalsvakantie is een mooie tijd om te beginnen.
Met mijn hart zou ik het liefst alleen maar bij Thies blijven, maar met mijn hoofd weet ik dat dit goed zal zijn. Voor zowel mijzelf, als Thies, en al helemaal voor J. Weer een stapje verder in het loslaten. En ik kan er nu heel relaxed en bewust naar toe leven.

Cattie, fijn voor je dat het toch wel vooruit lijkt te gaan. En gevoelig littekenweefsel is niet fijn nee....

Belaan, ik las het ergens, dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je vanmiddag een uurtje meepikken. En anders hoop ik op een rustuger nacht voor je.

M@x, 5,5 kilo in een maand!! Da's veeeuuul! Als het 'een onsje minder' is de komende maand is het ook goed he? (lat laag enzo....).
pi_46040728
Ik zie dat ik nog heel wat kan leren van de jullie!
Ondanks alle dingen toch redelijk de positieve kant bekijken.

Mibos fijn dat er wat mee gedaan is!
M@x 5,5 kilo dat doe je goed! ik herken veel in je glas half leeg verhaal
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:22:45 #241
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46052351
Ik heb vreetbuien die me heel ongelukkig en mollig maken....
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:31:52 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46052778
PV

M@x held goed zeg

Livelink

Moonah wat ben jij een sterke vrouw !!

Voor alle anderen die het ook gebruiken kunnen een warme knuffel

Hier vanmiddag flink gemopperd op zowel CZ als tefa-portanje ( leverancier van arwens voeding)
Ze lopen elkaar lekker te beschuldigen over afwijzingen niet op tijd zijn etc..
Intussen zijn wij wel de dupe ervan Nieuwe aanvraag is onderweg, Naar kantoor geweest daar wisten ze van niets tefaportanje gebeld die verwees weer naar CZ en zo over en weer
Na flink lelijk gedaan te hebben ( ik deed echt boos ) Want die ik 15 december gefaxt had was pas vorige week verwerkt en was geen geldige artsen verklaring was toch echt van de arts ! Opnieuw nu gestuurd, nu hebben ze notitie gemaakt bij zowel CZ als tefa portanje dat ik gewoon de bestelling kan doen en dat het wel allemaal geregeld wordt en mochten we als nog een nota thuis krijgen dan moet ik weer nara kantoor en maken ze dat op orde.. ( is niet te betalen zelf voor 2 maanden 2000 euro )
We wachten af!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:35:01 #243
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46052898
PV, zullen we d'r dan maar samen tegenaan gaan....vandaag 5 botterhammen met hagelslag gegeten (bij gebrek aan repen chocola)

Vandaag voor het eerst weer gewerkt. En ookal ben ik nu extreem moe, ik ben wel voldaan moe. Maud heeft het lekker gedaan bij de oppas en was helemaal aan het lachen toen ik ze oppakte. Dus het is goed gegaan. En nu ga ik slaaaaaaaaapen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:38:50 #244
3142 m@x
pi_46053069
Mijn god, 1000 euro eten per maand. Als je de achtergrond niet wist zou je denken dat jullie Arwen grootbrengen met kaviaar. Ik hoop dat ze snel uitgeruzied zijn en jullie in ieder geval daar niet meer over hoeven te stressen.

PV, ik ken het. Sterkte

Moonah, je bent inderdaad een sterke vrouw
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:43:43 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46053271
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:38 schreef m@x het volgende:
Mijn god, 1000 euro eten per maand. Als je de achtergrond niet wist zou je denken dat jullie Arwen grootbrengen met kaviaar. Ik hoop dat ze snel uitgeruzied zijn en jullie in ieder geval daar niet meer over hoeven te stressen.

PV, ik ken het. Sterkte

Moonah, je bent inderdaad een sterke vrouw
op jaar basis zit je puur en alleen qua flesvoeding aan zo;'n dikke 12000 euro , tel daarbij sinds december per dag een pak rijstebloem ( biobimn a la 3 euro ongeveer) Dat kind krijgt kaviaar
Maar wat haar helpt, en al zouden we het zelf moeten betalen, ik zou mijn ziel verkopen om haar te geven wat ze nodig heeft.
Ik vind het gewoon zo walgelijk dat ze zo moeilijk gaan doen en gewoon kat en muis spelletjes doen over Awens rug , terwijl dat kind het echt gewoon nodig heeft
pi_46054715
Jeetje evenstar, wat een gezeik zeg met CZ en tefaportanje! Gelukkig dat je nu gewoon kan bestellen!!

Moonah

M@x, netjes hoor 5,5 kg!!

PV, ik herken het ook hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:17:03 #247
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46057137
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef chacama het volgende:
PV, zullen we d'r dan maar samen tegenaan gaan....vandaag 5 botterhammen met hagelslag gegeten (bij gebrek aan repen chocola)
Deal! Vanaf morgen gezonde snacks!!!
edit: en dank voor het medeleven..
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:41:09 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46060530
"Sterke vrouw".... Ehm... ja.... bedankt.
Gek om dat over jezelf te lezen.

Evenstar... Wat een gedoooooeeeee. Bah. Veel succes ermee en heel goed dat je gewoon kwaad bent geworden.

Chacama, fijn dat het werken je zo veel voldoening gaf!
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:20:17 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46065203
Moonah terug.

Evanstar, je ziel verkopen. Een rib uit je lijf in elk geval. Sterkte met het gestechel. En het is toch logisch dat jij voor Arwen alles zou doen. En als ze het niet nodig had, zou je het niet kopen. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doen.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 09:17:28 #250
81992 Githa
pi_46065845
Moonah, ik weet natuurlijk niet echt hoe je irl bent, maar ik heb wel erg veel bewondering voor je positieve kijk op het leven zoals je die hier laat zien

Hier weer een knokweek, maar ik blijf me voorhouden dat het morgen allemaal anders en beter kan zijn.
pi_46068227
Evenstar wat een gedoe zeg! Sterkte ermee. Dat ze daar moeilijk over doen.

Ik heb de spiraal uurtje geleden laten zetten. Deed wel erg zeer, maar was ook zo gebeurd. Met Kim naast mn hoofd. Dus wel beetje afleiding erbij. Vooral het opmeten deed zeer. Toch is het me meegevallen. Nu ongeteldheidskrampen zeg maar. Heb mezelf een snickers gegeven. En ga zo met een kop thee bankhangen.

Maar eerst mw bellen, heb nog niks gehoord. Vind het erg vreemd.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:01:58 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46071605
Githa... Ik heb ook wel eens een dipje hoor. Maar over het algemeen kan ik idd wel positief blijven.

Sterkte jij..
pi_46074254
Mw heeft terug gebeld. Er was een crisis. Iets met zedendelict op school. Ze had het werk gebeld en gevraagd of die mij wilden afbellen. Dat hebben die sukkels dus nooit gedaan. En ik maar bellen, ze wisten van niks. Ze is nu erg boos op ze. En terecht. Maandag nieuwe afspraak.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:48:58 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46074803
En waarom is jouw email dan ook niet beantwoord?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46075213
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:17 schreef Githa het volgende:
Hier weer een knokweek, maar ik blijf me voorhouden dat het morgen allemaal anders en beter kan zijn.
Githa, het valt ook allemaal niet mee voor jullie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:15:10 #256
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46075548
Githa omdat je die wel even kunt gebruiken!

Ingrid knap hoor en ik vind je maatschappelijk werker maar een rare kwiep, ten eerste dat soort informatie over zaken mag ze niet geven , ten tweede had zij dit anders moeten oplossen , en ten derde zoals livelink zei what about die email? en waarom dan niet na afloop van de noodsituatie even bellen/mailen of de dag er op...
pi_46075759
Githa
pi_46075923
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:

Ingrid knap hoor en ik vind je maatschappelijk werker maar een rare kwiep, ten eerste dat soort informatie over zaken mag ze niet geven , ten tweede had zij dit anders moeten oplossen , en ten derde zoals livelink zei what about die email? en waarom dan niet na afloop van de noodsituatie even bellen/mailen of de dag er op...
Tnx. Denk dat ze die info zei zodat ik weet dat het echt belangrijk was.
Heb niet gevraagd waarom ze de email niet eerder had beantwoord.
Maar ik ga deze vragen opschrijven, zodat ik ze maandag eventueel kan laten lezen. Als ik het niet durf te zeggen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:15:33 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46081342
Je durft vragen niet te stellen? Moet je bij een MW juist niet extra veel op je gemak zijn?
Zoek es een ander die je kan helpen. Met al dit geneuzel kom je nooit verder.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:25:16 #260
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46083669
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef Neuk het volgende:
Je durft vragen niet te stellen? Moet je bij een MW juist niet extra veel op je gemak zijn?
Zoek es een ander die je kan helpen. Met al dit geneuzel kom je nooit verder.
Ik kan me voorstellen dat je dan bang bent dat er een spanning ontstaat.
Maar lieve Ingrid, Neuk heeft gelijk!
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 19:42:52 #261
81992 Githa
pi_46084365
Ik vind opschrijven een goed alternatief hoor als je de vraag maar stelt, hoe maakt niet uit.

Thnx voor de aanmoedigingen
Nu lekker thuis, morgen nog een dagje werken en dan weer weekend! Dan is alles zonniger en mooier, even niks verplicht.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:58:07 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_46084782
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef dutchie het volgende:
Belana, hoe is het eigenlijk met jou en je rug?
Je hebt altijd wel goede raad en lieve woorden voor iedereen, maar wil ook wel weer eens wat over jou lezen.
Ja, Belana, hoe is het met jou?
En Dutchie, hoe is het met jezelf?
En waar is Sjak gebleven? Ik heb haar volgens mij al tijdens niet meer gezien.

Githa, veel sterkte, je bent volgens mij een sterke vrouw, je komt er wel door heen.
Ingrid, wat een ellende zeg met die mw!
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 19:59:52 #263
81992 Githa
pi_46084823
Een vrouw I am

pi_46085369
Helaas is een andere mw krijgen moeilijk, omdat ze het druk hebben. En ik mag 19 maart naar de psych. Heb het idee dat dat erg meespeelt.
pi_46086093
Hihi Githa

Moonah

Ingrid, fijn dat het spiraaltje zit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:47:35 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46087621
O Cattie hihi, met mij gaat alles goed hoor. Geen rare dingen ofzo (godzijdank), gewoon een tevreden vrouw en moeder.

Ja Sjak waar ben je?
En Belana, doet us antwoorden.

Githa, even een hart onder de riem voor jou en Spook.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:10:46 #267
108648 cattie
lieve moeder
pi_46088232
Mooi zo Dutchie, ik ben blij dat je een tevreden vrouw en moeder bent!
  donderdag 8 februari 2007 @ 06:44:59 #268
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46094861
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Helaas is een andere mw krijgen moeilijk, omdat ze het druk hebben. En ik mag 19 maart naar de psych. Heb het idee dat dat erg meespeelt.
Voel jij je wel serieus genomen? Als dat niet zo is wordt het tijd dat je dat eens aangeeft. Succes!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:49:50 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46097019
Ik heb met mijn baas via mail overlegd over de spreiding van mijn werkdagen, zodat ik meer afwisseling heb (kindjes en thuis zijn / werken en dus zonder kindjes om me heen). Ik heb zelf al eens eerder voorgesteld dat ik eventueel ook wel een halve dag extra wilde gaan werken.

Nu stelt hij voor: dinsdag en donderdag hele dag (was ook mijn voorstel) en woensdagochtend erbij. Daarvan moest ik meteen zo huilen.
Nu gaan Maria en Storm de ene week 1 dag naar het kdv en de andere week 2 dagen. Mijn man heeft dus om de week een dag vrij. We mogen alleen in het nieuwe kdv die om-de-week-regeling niet meer. We moeten dan dus elke week 2 dagen betalen en gebruiken. Dat vind ik al een hele verandering, elke week 2 dagen kdv.
En in het voorstel van mijn baas zou dat dus zelfs 2 en een halve dag worden, op 3 dagen achter elkaar... Ik moet er zo van huilen. Ik wil dit helemaal niet voor Maria en Storm.
Ik weet niet wat ik nu moet doen, moeten vandaag het kdv iets laten horen al.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:56:07 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46097141
Kan S. dan niet elke week een halve dag vrij nemen ipv om de week een hele dag? Dan kan hij die halve dag opvangen?
pi_46097165
lastig hoor. is er voor die extra halve dag niet iets anders te regelen sugar? bijvoorbeeld dat je man zijn 14-daagse vrije dag nu in wekelijkse halve dag omzet?
pi_46097180
ah.
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:00:35 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46097257
Ja, volgens mij kan hij nou net niet op woensdag een halve dag vrij nemen. Dat is een belangrijke dag op zijn werk. Maar ik kan hem nu niet bereiken, dus afwachten maar even. Ik vind zelfs die 2 dagen al zoveel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46098015
Maar Sjoeg, je hebt toch zelf voorgesteld om extra te werken... Of had je een andere constructie bedacht? En zo ja, dan kun die toch voorstellen aan je baas. En overigens zijn 2 dagen helemaal niet gek hoor voor het kdv. Maar das mijn mening
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:32:55 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46098120
Ja, door die om-de-week-regeling was het eerst niet zo snel een probleem die halve dag extra. Wel fijn leek me juist. Maar nu die vervalt, vind ik ook nog een extra halve dag wel moeilijk.
Maar ik moet misschien wennen, hoor, ik schrok gewoon van mijn eigen reactie, dat ik zo verdrietig was en er zo van schrok.
pi_46098243
het was toch maar een voorstel? als het je bij nader inzien zo tegenstaat, zou ik er (nadat je er nog even rustig over nagedacht hebt) denk ik toch maar aan je werkgever laten weten dat je die ene extra halve dag toch niet ziet zitten. en 2 dagen vind ik zelf precies mooi. 1 dag kdv is net een beetje weinig voor de continuiteit (zeggen de leidsters hier: dan moeten ze vaak elke keer opnieuw wennen, sterker dan bij kinderen die meer dan 1 dag p/w komen.).
pi_46099308
Jep Bix, bij ons kun je ook niet eens 1 dag per week terecht. Minimum is 2 volle dagen.
Sjoeg denk er goed over na
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:18:51 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46099449
Twee dagen wil ik ook wel, ook al vind ik het wennen. En die andere halve dag kan of iets met mijn man, of iets met mijn moeder waarschijnlijk. Dus al iets meer goed gevoel.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:20:00 #279
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46099475
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef Sugar het volgende:
Twee dagen wil ik ook wel, ook al vind ik het wennen. En die andere halve dag kan of iets met mijn man, of iets met mijn moeder waarschijnlijk. Dus al iets meer goed gevoel.
Mooi.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:26:40 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_46099666
met dank aan moonah lees ik nu pas dat er naar me gevraagd is

Nou, met mij gaat het wel goed allemaal. Ik heb er wel eens moeite mee dat ik bijna geen seconde voor mezelf heb (ben altijd een mens geweest dat tijd alleen nodig heeft) maar ik weet ook dat dat erbij hoort en ik ben er op ingesteld wel. het zijn tropenjaren

Mijn rug gaat op zich allemaal goed. ik heb alleen rond mijn eisprong erg last lijkt wel, heel vreemd, toch hormonaal ws. Ik hoop dat dat allemaal nog minder wordt.

Ik heb gewoon niet zoveel boeiends te melden Maar dank voor het vragen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:15:31 #281
94046 PM-girl
pi_46101364
Sugar, wat lastig. Maar het lijkt me een prettig gevoel dat eventueel je moeder kan bijspringen.
Hier ook ge-emmer met opvang. We hadden toch besloten tot een aantal uren gastouderschap, dit gaat nu echter ineens niet meer door op korte termijn. Dus nu ook met een kdv aan het bellen en regelen.
Leuk, heb net te horen gekregen dat ik wrs een andere rustigere functie mag gaan doen, krijg je dat gezeur over opvang! Dan wil ik het liefst gewoon weer helemaal thuis blijven!

Ingrid, ik zou het mw toch eens goed vragen hoe het nu zit hoor, het gaat wel erg vaak mis...
En een spiraaltje,brrrr, het lijkt me niets voor mij. Stoer!

Githa en ook alle anderen
*
pi_46101836
Wat een gedoe, niet, dat opvang regelen. Je flexibiliteit wordt er zo door aangetast. Alles moet gepland enzo.
Wij zijn ook weer bezig, nu A. gaat studeren. De opa's en oma's vangen om de beurt een dag in de week op, maar omdat mijn vader alleen op maandag kan, moet de opa-en-oma-dag naar maandag. KDV naar woensdag, maar bij de onze is er pas vanaf augustus ruimte, dus moet Eva nu eerst naar een andere, tot augustus . Denk niet dat het haar veel kan schelen nu, maar in augustus is ze bijna een jaar en is het voor haar wellicht wat moeilijker om weer te wennen. Maar goed, het is niet anders, het andere kdv is een stuk verder weg, dus we willen toch wel graag terug naar de oorspronkelijke.
Verder niet veel nieuws hier, alles gaat zijn gangetje en het gaat goed met ons. Wel soms een overweldigend gevoel van verantwoordelijkheid en soms moeheid. Maar ik prijs me gelukkig
En ik wil alle mama's die het moeilijk hebben (en de anderen ook ) alle goeds wensen
Eva
pi_46104300
Even een voor jullie lieve reacties. Ik voel me idd niet meer serieus genomen door mw. Ik heb het idee omdat ik 19 maart naar ggz ga, dat ze zoiets heeft, dat het geen nut heeft om me nu te helpen ofzo.

Alle opvangregelstress etc sterkte ermee.
pi_46104492
Dan vraag je dat toch aan haar? Ik weet (uit eerdere reacties) dat je dat moeilijk vindt, maar als je geen opmerkingen maakt of vragen stelt zal die mw-juffrouw nooit weten wat jij ervan denkt dat ze niet komt opdagen. Dan blijft het lijken alsof ze expres niet komt en dan zul je ook nooit weten of dat inderdaad het geval is. Echt, je hebt zoveel meer aan een beetje duidelijkheid! Dus: vraag het haar, praat met haar. Ze is wél maatschappelijk werkster namelijk, en jou laten zitten valt niet binnen haar takenpakket.
pi_46105462
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef cloarie het volgende:
Dan vraag je dat toch aan haar? Ik weet (uit eerdere reacties) dat je dat moeilijk vindt, maar als je geen opmerkingen maakt of vragen stelt zal die mw-juffrouw nooit weten wat jij ervan denkt dat ze niet komt opdagen. Dan blijft het lijken alsof ze expres niet komt en dan zul je ook nooit weten of dat inderdaad het geval is. Echt, je hebt zoveel meer aan een beetje duidelijkheid! Dus: vraag het haar, praat met haar. Ze is wél maatschappelijk werkster namelijk, en jou laten zitten valt niet binnen haar takenpakket.
Je hebt gelijk. Ik heb iig per mail al gezegd. en zal het maandag tegen dr zeggen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:41:35 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46106345
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:
.
Leuk, heb net te horen gekregen dat ik wrs een andere rustigere functie mag gaan doen,
Hey! Dat is goed nieuws! En qua opvang vind je vást een oplossing.
Laat dat je geluk over je nieuwe functie niet overschaduwen.

Ingrid, je hebt niets te verliezen bij de MWdame. Oefen maar vast met assertief zijn.

Linda, saai hoor.
pi_46106510
Hier gaat het zijn gangetje wel hoor alleen heb ik een ik mis het zwanger zijn dipje geloof ik of zou ik stiekem alweer aan het rammelen zijn (nee hoor moet er nu nog even niet aan denken...) maar het zwanger zijn op zich vond ik dus echt geen ramp!!!
pi_46107786
Moonah, ik verveel me suf

ik werk nu thuis vanwege het snertweer, en het is zo leuk te zien hoe Eva A. aanstaart, helemaal verheerlijkt kijkt en voortdurend naar hem lacht
Eva
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:48:39 #289
94046 PM-girl
pi_46108455
Lukt het werken dan wel Linda? (retorische vraag waarschijnlijk, want je post hier )

Verder hier een mama die het erg jammer vindt dat Simon nog niks kan met of in de sneeuw, had zo graag leuke sneeuwfoto's gemaakt!
*
pi_46108744
Ja hoor, ik zit verbannen op de slaapkamer en doe mijn mail. T gaat alleen traaag, dus tijdens de wachttijd kijk ik naar Eva, of op Fok, of eet ik een taartje (A. is jarig). Ik kom de dag wel door.

Wij gaan over 4 weken op wintersport, dan ga ik veel foto's van Eva maken. Nu heb ik geen zin om naar buiten te gaan, veel te guur en de skipakken nog niet voorhanden....
Eva
pi_46108875
Dat vind ik ook jammer PM-girl, Finn is ook nog te klein om wat te kunnen met de sneeuw. Ik heb 'm heel even z'n wantjes uitgetrokken en wat sneeuw in z'n handjes gegeven net buiten, maar behalve dat ie een beetje vreemd keek, vond ie er weinig van zo te zien.

Verder hang ik al een week of anderhalf tegen ziek aan. Ben niet echt ziek, maar wel vreselijk moe en heb elke keer van die dingen waar ik net niet voor thuisblijf (last van maag, oogontsteking, zere keel, ontzettend hoesten). Voel me dus absoluut niet fit, maar wel net te goed om thuis te blijven. Dit weekend ga ik een weekendje weg (zonder hubbie en Finn, wel spannend), hopelijk slaap ik dan een beetje bij.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:35:38 #292
94046 PM-girl
pi_46110233
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Tamea het volgende:
Dat vind ik ook jammer PM-girl, Finn is ook nog te klein om wat te kunnen met de sneeuw. Ik heb 'm heel even z'n wantjes uitgetrokken en wat sneeuw in z'n handjes gegeven net buiten, maar behalve dat ie een beetje vreemd keek, vond ie er weinig van zo te zien.
...
quote:
Verder hang ik al een week of anderhalf tegen ziek aan. Ben niet echt ziek, maar wel vreselijk moe en heb elke keer van die dingen waar ik net niet voor thuisblijf (last van maag, oogontsteking, zere keel, ontzettend hoesten). Voel me dus absoluut niet fit, maar wel net te goed om thuis te blijven. Dit weekend ga ik een weekendje weg (zonder hubbie en Finn, wel spannend), hopelijk slaap ik dan een beetje bij.
Vervelend Tamea, hopelijk ben je voor het weekend wel weer wat fitter, veel plezier!
*
pi_46110447
Fijn weekend Tamea! Slaap ze
Eva
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:44:57 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46110620
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef Belana het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel boeiends te melden Maar dank voor het vragen
Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:52:53 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_46110942
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef dutchie het volgende:

[..]

Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.
Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuug
stormy waters...
sailin'
pi_46115241
Volgens mij ben ik nu toch echt ongi geworden. Ik heb namelijk een dikke opgezette buik. Ik krijg bijna mijn broek niet meer dicht!!! Tijd om toch wat aan de lijn te gaan doen, want het oog wil ook wat...
Morgen maar eens kijken voor een goed matje om buikspieroefeningen e.d. op te doen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:09:33 #297
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46115533
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Belana het volgende:

[..]

Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuug
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat. Goh, da's mooi k.u.t. zeg voor jullie. Zit er al een beetje schot in het herstel? Wens hem beterschap. En voor de ont-zet-tend sjieluge Belaan.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:30:55 #298
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46118499
Oe balen zeg Belana!
Lief dat er nog naar mij werd gevraagd. Hier gaat alles goed hoor maar ik heb enorm last van tijd tekort. Als ik hier dan langskom dan ben ik voornamelijk bezig met bijlezen.
Binnenkort kom ik wel weer eens even wat langer. voor iedereen hier, mis jullie wel een beetje
Lekker douchen!
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:52:25 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_46119213
morgen gaat ie naar de chiropractor (eindelijk... ik heb een eigenwijze man...) ik hoop dat dat verlichting geeft. sjak, ik herken de drukte. ik reageer hier en daar op dingen die me opvallen, that's about it fijn dat het wel goed met je gaat!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:57:59 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46119397
Oh, rot als je vent weinig kan...
Hopelijk (voor hem en voor jou!) kan de chiropractor veel voor 'm doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')