Och, wat zal ik ervan zeggen. Het gaat nog wel eens een beetje mis, maar ik kan het al wel wat uitstellen. paar minuutjes speling kan soms nét het verschil maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef cattie het volgende:
Moonah, hoe gaat het nu met jou en je "na-bevalling"-ellende? Helpt de therapie?
Ja dat ze dat gewoon niet doorhebben ja pas als je er een klacht over indient maar dan is het wel redelijk te laat lijkt mij...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef PM-girl het volgende:
Mibos, wat fijn, dat je klacht niet afgewimpeld is maar er echt iets mee gebeurt! Maar wat Moonah ook schrijft, echt professioneel komthet niet over, dat ze niet stilstaan bij wat een discussie aan het bed op dat moment kan doen?
Welk ziekenhuis ben je bevallen?
He Moonah wat een rotnieuws maar wel fijn voor je dat je er een beetje controle is op sommige momenten...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Moonah het volgende:
Och, wat zal ik ervan zeggen. Het gaat nog wel eens een beetje mis, maar ik kan het al wel wat uitstellen. paar minuutjes speling kan soms nét het verschil maken.
Maar volgens de therapeute zal ik ermee moeten leren leven dat er een grens is aan het resultaat dat we kunnen bereiken.
Dat is rot, zeg!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, wat zal ik ervan zeggen. Het gaat nog wel eens een beetje mis, maar ik kan het al wel wat uitstellen. paar minuutjes speling kan soms nét het verschil maken.
Maar volgens de therapeute zal ik ermee moeten leren leven dat er een grens is aan het resultaat dat we kunnen bereiken.
Grappig dat je ernaar vraagt. ik vroeg me vannacht (!!!) nl af hoe het met jouw blessure is gesteld!
Wat kan dat dan toch enorm verschillen. Ik heb een aantal vriendinnen die daar bevallen zijn en die er prima over te spreken waren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef Mibos het volgende:
Ja dat ze dat gewoon niet doorhebben ja pas als je er een klacht over indient maar dan is het wel redelijk te laat lijkt mij...
In het Groene Hart Ziekenhuis locatie Jozef in Gouda.
Ik heb juist meer vervelende ervaringen indirect meegemaakt dan goede. Veel over de kraamvrouw heenpraten, veel betutteling en een schrikbarend borstvoedingsbeleid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat kan dat dan toch enorm verschillen. Ik heb een aantal vriendinnen die daar bevallen zijn en die er prima over te spreken waren.
Echt kl*te dat jij dan precies het verkeerde team voor je kreeg.
Maar wel heel fijn te horen dat ze er echt iets mee gedaan hebben.
op jaar basis zit je puur en alleen qua flesvoeding aan zo;'n dikke 12000 euro , tel daarbij sinds december per dag een pak rijstebloem ( biobimn a la 3 euro ongeveer) Dat kind krijgt kaviaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:38 schreef m@x het volgende:
Mijn god, 1000 euro eten per maand. Als je de achtergrond niet wist zou je denken dat jullie Arwen grootbrengen met kaviaar. Ik hoop dat ze snel uitgeruzied zijn en jullie in ieder geval daar niet meer over hoeven te stressen.
PV, ik ken het. Sterkte
Moonah, je bent inderdaad een sterke vrouw
Deal! Vanaf morgen gezonde snacks!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef chacama het volgende:
PV, zullen we d'r dan maar samen tegenaan gaan....vandaag 5 botterhammen met hagelslag gegeten (bij gebrek aan repen chocola)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |