Githa, het valt ook allemaal niet mee voor jullie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:17 schreef Githa het volgende:
Hier weer een knokweek, maar ik blijf me voorhouden dat het morgen allemaal anders en beter kan zijn.
Tnx. Denk dat ze die info zei zodat ik weet dat het echt belangrijk was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid knap hooren ik vind je maatschappelijk werker maar een rare kwiep, ten eerste dat soort informatie over zaken mag ze niet geven
, ten tweede had zij dit anders moeten oplossen , en ten derde zoals livelink zei what about die email? en waarom dan niet na afloop van de noodsituatie even bellen/mailen of de dag er op...
Ik kan me voorstellen dat je dan bang bent dat er een spanning ontstaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef Neuk het volgende:Je durft vragen niet te stellen? Moet je bij een MW juist niet extra veel op je gemak zijn?
Zoek es een ander die je kan helpen. Met al dit geneuzel kom je nooit verder.
Ja, Belana, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef dutchie het volgende:
Belana, hoe is het eigenlijk met jou en je rug?
Je hebt altijd wel goede raad en lieve woorden voor iedereen, maar wil ook wel weer eens wat over jou lezen.
Voel jij je wel serieus genomen? Als dat niet zo is wordt het tijd dat je dat eens aangeeft. Succes!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Helaas is een andere mw krijgen moeilijk, omdat ze het druk hebben. En ik mag 19 maart naar de psych. Heb het idee dat dat erg meespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |