Mooi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef Sugar het volgende:
Twee dagen wil ik ook wel, ook al vind ik het wennen. En die andere halve dag kan of iets met mijn man, of iets met mijn moeder waarschijnlijk. Dus al iets meer goed gevoel.![]()
Je hebt gelijk. Ik heb iig per mail al gezegd. en zal het maandag tegen dr zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef cloarie het volgende:
Dan vraag je dat toch aan haar? Ik weet (uit eerdere reacties) dat je dat moeilijk vindt, maar als je geen opmerkingen maakt of vragen stelt zal die mw-juffrouw nooit weten wat jij ervan denkt dat ze niet komt opdagen. Dan blijft het lijken alsof ze expres niet komt en dan zul je ook nooit weten of dat inderdaad het geval is. Echt, je hebt zoveel meer aan een beetje duidelijkheid! Dus: vraag het haar, praat met haar. Ze is wél maatschappelijk werkster namelijk, en jou laten zitten valt niet binnen haar takenpakket.
Hey! Dat is goed nieuws! En qua opvang vind je vást een oplossing.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:
.
Leuk, heb net te horen gekregen dat ik wrs een andere rustigere functie mag gaan doen,
...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Tamea het volgende:
Dat vind ik ook jammer PM-girl, Finn is ook nog te klein om wat te kunnen met de sneeuw. Ik heb 'm heel even z'n wantjes uitgetrokken en wat sneeuw in z'n handjes gegeven net buiten, maar behalve dat ie een beetje vreemd keek, vond ie er weinig van zo te zien.
Vervelend Tamea, hopelijk ben je voor het weekend wel weer wat fitter, veel plezier!quote:Verder hang ik al een week of anderhalf tegen ziek aan. Ben niet echt ziek, maar wel vreselijk moe en heb elke keer van die dingen waar ik net niet voor thuisblijf (last van maag, oogontsteking, zere keel, ontzettend hoesten). Voel me dus absoluut niet fit, maar wel net te goed om thuis te blijven. Dit weekend ga ik een weekendje weg (zonder hubbie en Finn, wel spannend), hopelijk slaap ik dan een beetje bij.
Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef Belana het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel boeiends te meldenMaar dank voor het vragen
Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuugquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Belana het volgende:
[..]
Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |