abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46098243
het was toch maar een voorstel? als het je bij nader inzien zo tegenstaat, zou ik er (nadat je er nog even rustig over nagedacht hebt) denk ik toch maar aan je werkgever laten weten dat je die ene extra halve dag toch niet ziet zitten. en 2 dagen vind ik zelf precies mooi. 1 dag kdv is net een beetje weinig voor de continuiteit (zeggen de leidsters hier: dan moeten ze vaak elke keer opnieuw wennen, sterker dan bij kinderen die meer dan 1 dag p/w komen.).
pi_46099308
Jep Bix, bij ons kun je ook niet eens 1 dag per week terecht. Minimum is 2 volle dagen.
Sjoeg denk er goed over na
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:18:51 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46099449
Twee dagen wil ik ook wel, ook al vind ik het wennen. En die andere halve dag kan of iets met mijn man, of iets met mijn moeder waarschijnlijk. Dus al iets meer goed gevoel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:20:00 #279
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46099475
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef Sugar het volgende:
Twee dagen wil ik ook wel, ook al vind ik het wennen. En die andere halve dag kan of iets met mijn man, of iets met mijn moeder waarschijnlijk. Dus al iets meer goed gevoel.
Mooi.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:26:40 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_46099666
met dank aan moonah lees ik nu pas dat er naar me gevraagd is

Nou, met mij gaat het wel goed allemaal. Ik heb er wel eens moeite mee dat ik bijna geen seconde voor mezelf heb (ben altijd een mens geweest dat tijd alleen nodig heeft) maar ik weet ook dat dat erbij hoort en ik ben er op ingesteld wel. het zijn tropenjaren

Mijn rug gaat op zich allemaal goed. ik heb alleen rond mijn eisprong erg last lijkt wel, heel vreemd, toch hormonaal ws. Ik hoop dat dat allemaal nog minder wordt.

Ik heb gewoon niet zoveel boeiends te melden Maar dank voor het vragen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:15:31 #281
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46101364
Sugar, wat lastig. Maar het lijkt me een prettig gevoel dat eventueel je moeder kan bijspringen.
Hier ook ge-emmer met opvang. We hadden toch besloten tot een aantal uren gastouderschap, dit gaat nu echter ineens niet meer door op korte termijn. Dus nu ook met een kdv aan het bellen en regelen.
Leuk, heb net te horen gekregen dat ik wrs een andere rustigere functie mag gaan doen, krijg je dat gezeur over opvang! Dan wil ik het liefst gewoon weer helemaal thuis blijven!

Ingrid, ik zou het mw toch eens goed vragen hoe het nu zit hoor, het gaat wel erg vaak mis...
En een spiraaltje,brrrr, het lijkt me niets voor mij. Stoer!

Githa en ook alle anderen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46101836
Wat een gedoe, niet, dat opvang regelen. Je flexibiliteit wordt er zo door aangetast. Alles moet gepland enzo.
Wij zijn ook weer bezig, nu A. gaat studeren. De opa's en oma's vangen om de beurt een dag in de week op, maar omdat mijn vader alleen op maandag kan, moet de opa-en-oma-dag naar maandag. KDV naar woensdag, maar bij de onze is er pas vanaf augustus ruimte, dus moet Eva nu eerst naar een andere, tot augustus . Denk niet dat het haar veel kan schelen nu, maar in augustus is ze bijna een jaar en is het voor haar wellicht wat moeilijker om weer te wennen. Maar goed, het is niet anders, het andere kdv is een stuk verder weg, dus we willen toch wel graag terug naar de oorspronkelijke.
Verder niet veel nieuws hier, alles gaat zijn gangetje en het gaat goed met ons. Wel soms een overweldigend gevoel van verantwoordelijkheid en soms moeheid. Maar ik prijs me gelukkig
En ik wil alle mama's die het moeilijk hebben (en de anderen ook ) alle goeds wensen
Eva
pi_46104300
Even een voor jullie lieve reacties. Ik voel me idd niet meer serieus genomen door mw. Ik heb het idee omdat ik 19 maart naar ggz ga, dat ze zoiets heeft, dat het geen nut heeft om me nu te helpen ofzo.

Alle opvangregelstress etc sterkte ermee.
pi_46104492
Dan vraag je dat toch aan haar? Ik weet (uit eerdere reacties) dat je dat moeilijk vindt, maar als je geen opmerkingen maakt of vragen stelt zal die mw-juffrouw nooit weten wat jij ervan denkt dat ze niet komt opdagen. Dan blijft het lijken alsof ze expres niet komt en dan zul je ook nooit weten of dat inderdaad het geval is. Echt, je hebt zoveel meer aan een beetje duidelijkheid! Dus: vraag het haar, praat met haar. Ze is wél maatschappelijk werkster namelijk, en jou laten zitten valt niet binnen haar takenpakket.
pi_46105462
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef cloarie het volgende:
Dan vraag je dat toch aan haar? Ik weet (uit eerdere reacties) dat je dat moeilijk vindt, maar als je geen opmerkingen maakt of vragen stelt zal die mw-juffrouw nooit weten wat jij ervan denkt dat ze niet komt opdagen. Dan blijft het lijken alsof ze expres niet komt en dan zul je ook nooit weten of dat inderdaad het geval is. Echt, je hebt zoveel meer aan een beetje duidelijkheid! Dus: vraag het haar, praat met haar. Ze is wél maatschappelijk werkster namelijk, en jou laten zitten valt niet binnen haar takenpakket.
Je hebt gelijk. Ik heb iig per mail al gezegd. en zal het maandag tegen dr zeggen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:41:35 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46106345
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:
.
Leuk, heb net te horen gekregen dat ik wrs een andere rustigere functie mag gaan doen,
Hey! Dat is goed nieuws! En qua opvang vind je vást een oplossing.
Laat dat je geluk over je nieuwe functie niet overschaduwen.

Ingrid, je hebt niets te verliezen bij de MWdame. Oefen maar vast met assertief zijn.

Linda, saai hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46106510
Hier gaat het zijn gangetje wel hoor alleen heb ik een ik mis het zwanger zijn dipje geloof ik of zou ik stiekem alweer aan het rammelen zijn (nee hoor moet er nu nog even niet aan denken...) maar het zwanger zijn op zich vond ik dus echt geen ramp!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46107786
Moonah, ik verveel me suf

ik werk nu thuis vanwege het snertweer, en het is zo leuk te zien hoe Eva A. aanstaart, helemaal verheerlijkt kijkt en voortdurend naar hem lacht
Eva
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:48:39 #289
94046 PM-girl
pi_46108455
Lukt het werken dan wel Linda? (retorische vraag waarschijnlijk, want je post hier )

Verder hier een mama die het erg jammer vindt dat Simon nog niks kan met of in de sneeuw, had zo graag leuke sneeuwfoto's gemaakt!
*
pi_46108744
Ja hoor, ik zit verbannen op de slaapkamer en doe mijn mail. T gaat alleen traaag, dus tijdens de wachttijd kijk ik naar Eva, of op Fok, of eet ik een taartje (A. is jarig). Ik kom de dag wel door.

Wij gaan over 4 weken op wintersport, dan ga ik veel foto's van Eva maken. Nu heb ik geen zin om naar buiten te gaan, veel te guur en de skipakken nog niet voorhanden....
Eva
pi_46108875
Dat vind ik ook jammer PM-girl, Finn is ook nog te klein om wat te kunnen met de sneeuw. Ik heb 'm heel even z'n wantjes uitgetrokken en wat sneeuw in z'n handjes gegeven net buiten, maar behalve dat ie een beetje vreemd keek, vond ie er weinig van zo te zien.

Verder hang ik al een week of anderhalf tegen ziek aan. Ben niet echt ziek, maar wel vreselijk moe en heb elke keer van die dingen waar ik net niet voor thuisblijf (last van maag, oogontsteking, zere keel, ontzettend hoesten). Voel me dus absoluut niet fit, maar wel net te goed om thuis te blijven. Dit weekend ga ik een weekendje weg (zonder hubbie en Finn, wel spannend), hopelijk slaap ik dan een beetje bij.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:35:38 #292
94046 PM-girl
pi_46110233
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Tamea het volgende:
Dat vind ik ook jammer PM-girl, Finn is ook nog te klein om wat te kunnen met de sneeuw. Ik heb 'm heel even z'n wantjes uitgetrokken en wat sneeuw in z'n handjes gegeven net buiten, maar behalve dat ie een beetje vreemd keek, vond ie er weinig van zo te zien.
...
quote:
Verder hang ik al een week of anderhalf tegen ziek aan. Ben niet echt ziek, maar wel vreselijk moe en heb elke keer van die dingen waar ik net niet voor thuisblijf (last van maag, oogontsteking, zere keel, ontzettend hoesten). Voel me dus absoluut niet fit, maar wel net te goed om thuis te blijven. Dit weekend ga ik een weekendje weg (zonder hubbie en Finn, wel spannend), hopelijk slaap ik dan een beetje bij.
Vervelend Tamea, hopelijk ben je voor het weekend wel weer wat fitter, veel plezier!
*
pi_46110447
Fijn weekend Tamea! Slaap ze
Eva
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:44:57 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46110620
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef Belana het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel boeiends te melden Maar dank voor het vragen
Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:52:53 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_46110942
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef dutchie het volgende:

[..]

Maar wij willen gewoon alles weten, of het nu boeiend is of niet.
Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuug
stormy waters...
sailin'
pi_46115241
Volgens mij ben ik nu toch echt ongi geworden. Ik heb namelijk een dikke opgezette buik. Ik krijg bijna mijn broek niet meer dicht!!! Tijd om toch wat aan de lijn te gaan doen, want het oog wil ook wat...
Morgen maar eens kijken voor een goed matje om buikspieroefeningen e.d. op te doen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:09:33 #297
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46115533
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Belana het volgende:

[..]

Nou, ok, ik heb het al 2 weken redelijk zwaar omdat Nick bijna niet kan lopen van de pijn in zijn rug en er dus veel, bijna alles, op mij aankomt. ik ben zieluuuug
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat. Goh, da's mooi k.u.t. zeg voor jullie. Zit er al een beetje schot in het herstel? Wens hem beterschap. En voor de ont-zet-tend sjieluge Belaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:30:55 #298
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46118499
Oe balen zeg Belana!
Lief dat er nog naar mij werd gevraagd. Hier gaat alles goed hoor maar ik heb enorm last van tijd tekort. Als ik hier dan langskom dan ben ik voornamelijk bezig met bijlezen.
Binnenkort kom ik wel weer eens even wat langer. voor iedereen hier, mis jullie wel een beetje
Lekker douchen!
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:52:25 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_46119213
morgen gaat ie naar de chiropractor (eindelijk... ik heb een eigenwijze man...) ik hoop dat dat verlichting geeft. sjak, ik herken de drukte. ik reageer hier en daar op dingen die me opvallen, that's about it fijn dat het wel goed met je gaat!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:57:59 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46119397
Oh, rot als je vent weinig kan...
Hopelijk (voor hem en voor jou!) kan de chiropractor veel voor 'm doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')