Leef je uitquote:Op zondag 18 februari 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
zal ik 's wat in elkaar prutsen? vind de ava's wel een leuk idee
quote:
Wat begrijp je niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef sanni het volgende:
netzo als in een andere thread begrijp ik geen jota van dit topic.
![]()
Leg eens wat beter uit TS..![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
Lees anders de laatste posts van het vorige topic?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef SaskiaR het volgende:
Wat is er met Top Gear?
hmmm krijg het niet voor elkaarquote:
Kom je wel in de AKQ?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef sanni het volgende:
netzo als in een andere thread begrijp ik geen jota van dit topic.
![]()
Leg eens wat beter uit TS..![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallendat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
of heb ik gewoon iets gemist ?
Doe maarquote:Op zondag 18 februari 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
zal ik 's wat in elkaar prutsen? vind de ava's wel een leuk idee
Het is ook het BESTE openingsfilmpje ooitquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
inderdaad! Ik heb ooit de video van die hele openingsscene eruit gehaald (uit RA), en als avi of mpeg (weet niet meer welke) bewaard
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmmm krijg het niet voor elkaarof ik doe iets hard verkeerd
heb ook geen puf om het uit te zoeken nu
Ik moet altijd wachten op veronicaquote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, ik zie het alvanavond weer TG voor alle Nederlanders
![]()
de mensen die in Amerika zitten en geen tv hebben, hebben pech
oke, dan is het goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij was door de regen aan het fietsen, ik had toch niks te doen.
Ja ik ben ook al een paar keer hier geweest! Ik zat al in "AKQ Slowchat #29: Het kan Friezen en het kan dooien". Toen heb ik met Soempie gepraat over soempende schoenen.quote:
ahquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al een paar keer hier geweest! Ik zat al in "AKQ Slowchat #29: Het kan Friezen en het kan dooien". Toen heb ik met Soempie gepraat over soempende schoenen.
Heb je geen BBC op je tv?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet altijd wachten op veronica
Dat loopt zo erg achter
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil wel ff wat proberen met de ava's. Ff iemand een kort lijstje met users
Yuri, etc, soemp, neleos, homdeck, nem, jojoortje, jayhawk, .......
Je vergeet Mikkiequote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
quote:
de ironiequote:
quote:
Hangt er een beetje vanaf wat voor soort voetbal; WK is wel leuk nog. Maar bij NEC-NAC ga ik liever een boek lezenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
Ik geef zwaar de voorkeur aan Top Gear als ik moest kiezen tussen Top Gear en voetbal.
Hmm, nu ik erover nadenk. Ik zou zelfs niet voor voetbal kiezen als ik moest kiezen tussen het testbeeld en voetbal.![]()
wat je in andere SC topics ook wel 's ziet: alle ava's naast en onderelkaarquote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat wilde jij dan "proberen" te maken?
Maar is het nu "voor TG mag je me 's nachts wakker maken" of voor "Hamster mag je me 's nachts wakker maken"?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat voor soort voetbal; WK is wel leuk nog. Maar bij NEC-NAC ga ik liever een boek lezen
Voor TG daarentegen mag je me 's nachts wakker maken![]()
Geef is voorbeeld SC?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat je in andere SC topics ook wel 's ziet: alle ava's naast en onderelkaar
maar het kost me wat meer werk dan ik dacht en ik ben nu echt ff te lui om alles in te plakken/te verkleinen of vergroten/ etc etc
Beidequote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar is het nu "voor TG mag je me 's nachts wakker maken" of voor "Hamster mag je me 's nachts wakker maken"?![]()
Ja! Das best koel!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[HOMO] 1864: Het beleg van Petersburg
zoiets, maar dan zonder dat de ava's wat hoeven voor te stellenof je moet er AKQ van willen/kunnen maken
Holy mother, das een hele opdrachtquote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[HOMO] 1864: Het beleg van Petersburg
zoiets, maar dan zonder dat de ava's wat hoeven voor te stellenof je moet er AKQ van willen/kunnen maken
Neem er eentje van een hamster!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef SaskiaR het volgende:
Shit, moet ik ook eens een ava nemen , anders val ik buiten de boot
Hey, waarom is dat? Waarom niet gewoon Eisbär? Wie heeft er gemuit?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
hmmmmmquote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yuri heeft de OP van het vorige topic gemaakt...
ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Om die ava's in AKQ-vorm te gieten wens ik iemand succes
Dan knipt ie het grootste deel van het plaatje erafquote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zelf openen in een pictureviewer (irfanview of desnoods paint), en dan resizen naar 60×60 pixels.
tof, maar ik wil wel tussen twee mannen, dan mag ik een wens doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zoiets dus?
dat AKQ lukt me denk ik niet hoor.
Plaatje eerst in de 1:1 verhouding brengen (door er een stuk af te knippen wat je niet nodig hebt) en dan naar 60x60 pixels resizen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, alle plaatjes die ik probeer te uploaden zijn te groot of zo... wat een gezeik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef DiviFilius het volgende:
Het is ook het BESTE openingsfilmpje ooit![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wil naast Soempie!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof, maar ik wil wel tussen twee mannen, dan mag ik een wens doen.![]()
Da luk dus nie hequote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Plaatje eerst in de 1:1 verhouding brengen (door er een stuk af te knippen wat je niet nodig hebt) en dan naar 60x60 pixels resizen.
Waar staat het plaatje? Dan probeer ik het.quote:
EEN vrouw?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval wil ik wel ónder een vrouw
quote:
http://www.synbiosys.alte(...)20vleermuis%20f1.jpgquote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waar staat het plaatje? Dan probeer ik het.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik wil natuurlijk onder jou. En naast jou. En op jou. En .........
Je bent gewoon jaloers.quote:
Hmmm, de vleermuis is nogal uitgestrekt. Als je hem er helemaal op wil hebben wordt het wel erg klein:quote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
http://www.synbiosys.alte(...)20vleermuis%20f1.jpg
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Nah zeg! Mis ik mijn eigen 1000e post, nou ook nr 1250!
Op naar 1500 dan maar
betekent trouwens wel dat ik sinds donderdagavond meer dan 250 berichten gepost heb![]()
ow das niet zo ergquote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hmmm, de vleermuis is nogal uitgestrekt. Als je hem er helemaal op wil hebben wordt het wel erg klein:
[afbeelding]
tof, ik ben nu bezig met de K en Qquote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef B.ertha het volgende:
Nes, ik was ook bezig, maar ga jij maar verder. Hier zijn wat links:
img]http://forum.fok.nl/usericons/153459/DEEZ.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/152047/puar.jpeg[/img]
img]http://i10.tinypic.com/3yns4ep.gif[/img]
img]http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/Elmo-1.gif[/img]
img]http://xs68.xs.to/pics/06073/screech_avatar.gif[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/153459/DEEZ.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/30252/hartjes93.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/146630/nes1.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/48760/duikerbellen.gif[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/13347/Nebrionic.jpg[/img]
img]http://www.lombard.be/CarteBlanche/DossierLombard/Images/cubitus39/grimace.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/102254/kat.jpg[/img]
img]http://www.smh.com.au/ffximage/2004/04/12/arjan_erkel.jpg[/img]
img]http://xs208.xs.to/xs208/06420/ks77.gif[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/154853/sheep60x602.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/114829/1up.jpg[/img]
img]http://forum.fok.nl/usericons/104106/iamredleader.jpg[/img]
Zal kijkenquote:
voetbal hequote:
Als het binnen de perken blijft..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voetbal he
of mochten we het daar niet meer over hebben
in een wedstrijd wel, maar ik had het ff over het feit dat PSV weer 5 punten voorstaat op Ajax in de ranglijstquote:Op zondag 18 februari 2007 20:30 schreef B.ertha het volgende:
maar 5 punten verschil bij voetbal is best veul
ah zoquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in een wedstrijd wel, maar ik had het ff over het feit dat PSV weer 5 punten voorstaat op Ajax in de ranglijst
als je hem opslaat in je profiel?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef SaskiaR het volgende:
En wanneer staat m'n ava er nou op?
Ik kan inzoomen. Maar dan zie je minder van de vleugels en wordt de vleermuis onherkenbaarder:quote:
Ja hij doet hetquote:
Snel tegen Nes zeggen, anders val je nog buiten de boot!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu mag ik ook in de OP:)
es ist gelungenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu mag ik ook in de OP:)
jij komt er ook in hoor!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef MaJo het volgende:
Hey
Heb ik als oprichtster van de AKQ geen plekje in het nieuwe logo verdient?
MAJO!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef MaJo het volgende:
Hey
Heb ik als oprichtster van de AKQ geen plekje in het nieuwe logo verdient?
ik vind hem okquote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vinden jullie dit een redelijke A? of moet er nog een rijtje onder![]()
Ik zou hem denk ik eerder een rij breder maken, dan is het een wat duidelijkere Aquote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Nesle het volgende:
Wheeheheh, dat kontje van het olifantje van B.ertha trekt mooi de aandacht.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Nesle het volgende:
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou hem denk ik eerder een rij breder maken, dan is het een wat duidelijkere A
quote:
Is toch een olifantje?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wheeheheh, dat kontje van het olifantje van B.ertha trekt mooi de aandacht.
Ja?quote:
Ook! Ik heb de meeste links al in een word bestandjequote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]En daf en Asmo? Die verdienen als AKQ'ers van het eerste uur ook wel een plekje
Die is mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 20:40 schreef Nesle het volgende:
Of zo
Ohja, goeie! Ik zal ff weer knutselenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is mooiIk zou alleen de ava van Bertha niet in het midden zetten omdat het dan minder duidelijk is dat het een A is, nu heb je een soort hoefijzer met iets in het midden dat springt
Ja, klopt. Die van etcetera kan misschien ook beter niet daar in de hoek, maar gewoon in een poot. Ook duidelijker.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is mooiIk zou alleen de ava van Bertha niet in het midden zetten omdat het dan minder duidelijk is dat het een A is, nu heb je een soort hoefijzer met iets in het midden dat springt
Als jij daar de links van zou kunnen opzoeken?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ontbreken er veel mensen,
wyccie, jojo, chrisJX, TSE enz enz
okquote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als jij daar de links van zou kunnen opzoeken?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ontbreken er veel mensen,
wyccie, jojo, chrisJX, TSE enz enz Lienelien![]()
Kan ik zo veranderen Mik. Ben ff de vorm nu aan t maken. Als ik klaar ben ga ik verzoekplekjes doenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ik zou onder Soempie komen
Wel goed bezig, Nesle
Ze zit in Afrika voor haar studie.quote:
jij zit er ook al inquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar niemand zag het en ik dwaal al rond in de akq vanaf het allereerste topic![]()
Oeff gelukkigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef Nesle het volgende:
Jij zit er al in erkel, in de K.
Top Gear is begonnen he!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:01 schreef SaskiaR het volgende:
succes ermee! Ik ga weer!
Ik denk dat dat duidelijker is ja. En met de bovenste?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Zo?
zo?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat duidelijker is ja. En met de bovenste?
Dit meen je toch nietquote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef erkel het volgende:
Ziet er mooi uitmaar alles op een rijtje vind ik persoonlijk mooier of is dat weer te strak?
![]()
Dat is te strak dusquote:
A K Qquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is te strak dusHet was maar een idee, it's in your hands
![]()
Ow het zijn lettersIk zat niet op te letten met mijn domme kop
![]()
Wat zijn het? De vorige topics?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ff het rijtje met eerdere SC-topics bijgewerkt (er ontbrak vanalles) en verbeterd. Naar wie moet ik m sturen? Ook naar jou Nes?
Heb gewoon steeds opgezocht, eigenschappen, link kopiëren.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Hee, TSE's plaatje doet het niet http://i4.photobucket.com(...)nigma/Flapperfok.jpg
Waar had je die vandaan B?
even in de puntenlijst kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand belangrijks mis...
Nee je bent me niet vergeten!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand belangrijks mis...
Is op zich wel zo, maar weet je wat het dan is? Dan kan bijna die hele ranglijst er wel in.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef erkel het volgende:
Mark_V, Roofing, dartfanaat, macondo, Berkery
kunnen er misschien ook wel tussen
Maakt het trouwens niet uit als ze niet altijd in de SC komen? want zo krijgen we meer dan er in de A K Q passen. Ik kan er anders ook wel een ! achter doenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef erkel het volgende:
Mark_V, Roofing, dartfanaat, macondo, Berkery
kunnen er misschien ook wel tussen
Ik vond dat eisbar een scheit lied dus heb had ik het maar even veranderdquote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
Uitroepteken kan sowieso wel. Misschien kun je het beter bij slowchatters houden, of anders akq'ers die al lang meedraaien. Anders krijg je zoveel.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maakt het trouwens niet uit als ze niet altijd in de SC komen? want zo krijgen we meer dan er in de A K Q passen. Ik kan er anders ook wel een ! achter doen
ps, zou je die links op kunnen zoeken?
Njah...Mark_V, dartfanaat, macondo en Berkery komen af en toe nog wel eens langs wippen, Roofing moet er sowieso wel tussen en sja de rest...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is op zich wel zo, maar weet je wat het dan is? Dan kan bijna die hele ranglijst er wel in.
Ja maar dat mag je niet zomaar doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vond dat eisbar een scheit lied dus heb had ik het maar even veranderd
Is ook zoquote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Mark_V heeft niet eens eenplaatje dus die kan je er moeilijk tussen zetten![]()
het is idd wel een grote verbeteringquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
supertof!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Waar moet dat ding van de Q?
Ja eh... dat is niet echt de bedoeling hequote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die badeend van etc misschien, die kent ook iedereen. Mijn oude konijntje. DIe nieuwe kloon, Plasterkquote:
Een echte speessjuttel!quote:
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eh... dat is niet echt de bedoeling heKan iemand het lied bij het volgende topic weer bijplaatsen?
't is hier geen democratie hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Niet ruziën, gewoon 2 liedjes. Kan toch best.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Je bent maar opvullingquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef DiviFilius het volgende:
Ik voel me vereerd dat ik er ook in sta
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetjequote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
Meer mensen die de laatste van B.ertha het beste vinden?
Zo ja, dan heb ik nog 2 plaatjes nodig.
nou ja 'jij', Daphne Bunskoekquote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetje![]()
quote:Die badeend van etc misschien, die kent ook iedereen. Mijn oude konijntje. DIe nieuwe kloon, Plasterk
Als er niemand nog bij wordt bedacht, doe ik die dan maar. Maar liever nog niet want dan hebben we dubbele jaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
Was dit niks? Of heb je nou al genoeg?
[..]
Dat fleurt de boel toch mooi op he!quote:
Oja, ik zie het nuquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik stond er dus al in. En toen vroeg ik me af: "he sta ik er al in?". Ik die nog niet zo lang mee aan de quiz en de chat vandaar.
Ja, dat bedoelde ik net.quote:
Waarom? Omdat het het lied is dat het beste bij de AKQ past. Een soort inside joke die ontstaan is in de AKQ. Daaromquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie topictitel met 'Top Gear' erin doet wonderen
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het overigens eens over het liedje, dat dat gewoon Eisbär moet zijn. Maar dat had ik al gezegd natuurlijk
Echt heel erg goedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Gelukt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iedereen tevreden? dan kan ik nu Soempie tussen 2 mannen in gaan zetten
dat is nog van vóór deeltje 100 oidquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ken de traditie achter dat stomme lied ook niet trouwens?
Ik sta wel prima hoor, zo schuin onder Nesle en Etcetera en schuinboven Soempie, je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt heel erg goed![]()
Doe maar stoelendans tussen mij en Tim![]()
![]()
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutliedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijven![]()
Dus jij was het toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
The Whale Song is ook best een klotenummer, die upload ik zometeen wel ergensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutlied
Was als suggestie voor opvulling zodat je de Q misschien makkelijker kon makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?
Iemand die dit ook vind? Dan doe ik dat ook nog evenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef lienelien het volgende:
moet er niet iets meer ruimte tussen de letters? Ik vind het een klein beetje onduidelijk zo
Geen idee hoe dat moetquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Zet het in wiki, dan kan ik ook mijn lijst erbij zeetten
Issie al gedaan?quote:
Natuurlijkquote:
Issie al uitgekomen?quote:
Dat wilde ik nét gaan vragenquote:
zo snel gaat dat niet hoor.quote:
Vraag me af hoe lang het dan wel gaat duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |