Dat wilde ik doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:16 schreef remlof het volgende:
*steekt peuk op en zet centraal
Weet ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Puik topic.
De WKD komt mij echt de neus uit nuquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb het idee dat de gin de verkeerde uitgang aan get zoeken is.
Morgen ga ik gelijk een cam halenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer gaan we nou camseksen Ludo
Als je t maar opruimtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik mocht over de vloer komen toch?
Zuig je eigen piemel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Zuig mn piemel
Om ze te irriteren. En Bukkake.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom moet je daarvoor naast mensen liggen
Ik neem altijd gewoon een zak varkensvlees mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
· Wat is het aardigste volk van de wereld ??? De Marokkanen.. Die gaan met 20 man om je heen staan vragen of je een probleem hebt.
Mn hart maakte een sprngetje,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben er nog..
Word.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
En onthou het. Aids maakt een hoop goed.
ja heb die klotesmileys er nu toch al in gepomptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Gaan we nou nog eens aan msn doen of wa
Aight player, stay up.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten Tylert.
Niet jij, jou heb ik alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
ja heb die klotesmileys er nu toch al in gepompt[afbeelding]
Ergo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
dus..
En ja jij ja, maar laat maar hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn laatste peuk nog niet opgestoken, goed dat je me daar aan helpt denken.
Wat mis ik?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ja jij ja, maar laat maar hoor
Ik heb last van een paar vervelende ongeschoren wietrokende krakers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Tyler, dat heb ik.
Ik ben Q_B's pooier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
Met wat kun jij me helpen dan?
Haha, dream on, boy.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik ben Q_B's pooier.
Ik bezit heel vrouwelijk "Fok!".
We kunnen wel wat regelen onder een chiv en een sigaar, ofniet?
Breng me nu niet op ideeen, ik kan die Yoego's ook inzetten om die dingen te regelen, vrouwelijk Fok! dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik ben Q_B's pooier.
Ik bezit heel vrouwelijk "Fok!".
We kunnen wel wat regelen onder een chiv en een sigaar, ofniet?
Gaan we nu weer om mij vechten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Breng me nu niet op ideeen, ik kan die Yoego's ook inzetten om die dingen te regelen, vrouwelijk Fok! dus.
Ik geef je vrij turf, mijn vriend.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Breng me nu niet op ideeen, ik kan die Yoego's ook inzetten om die dingen te regelen, vrouwelijk Fok! dus.
Hij wilde niet eens MSNen, dus voor geen tarief gaat hij ng over mij heenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik geef je vrij turf, mijn vriend.
Oh en Q_B, ik ga nu echt. Niet gek doen met de tarieven.
Ik denk dat de heer Sanders en ik een overeenkomst hebben.
dat dacht ik wel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Oeh, die is geil Murpje
Ah, en dan mag je gaan huilen als iemand hem gebruikt?quote:
en fotoboek spammen, en daarna al mijn fotoboek berichten wissenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ah, en dan mag je gaan huilen als iemand hem gebruikt?
zie de:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En niet zeiken, t gaat om de boodschap, niet om de hoofdletters
Ja nou als t daarvoor is zet ik dat er gelijk bij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef murp het volgende:
[..]
en fotoboek spammen, en daarna al mijn fotoboek berichten wissen
Ja, da vergeet ik telkens sinds ik mn eigen telkens vergeeet weerquote:
ik laat die "ei"erin zitten hoor,dat is makkelijker...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nou als t daarvoor is zet ik dat er gelijk bij.Bij mn nieuwe, dan.
Ja mag ook heur. Dacht alleen dan heb je meer ruimte ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:51 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat die "ei"erin zitten hoor,dat is makkelijker...
ik kijk wel effe ok?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja mag ook heur. Dacht alleen dan heb je meer ruimte ofzo
Just trying to help![]()
testquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef murp het volgende:
[afbeelding] alleen nog iets kleiner maken
Klinkt goed zo in de vroege morgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef Queen_Bee het volgende:
MaarIk hoefde die op de grond niet
Die met die spuit in dr tong wel
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef Queen_Bee het volgende:
MaarIk hoefde die op de grond niet
Die met die spuit in dr tong wel
Druk er een voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ga ff wat bruine rakkers produceren op de plee. Zal aan jullie denken.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Heuj.
Ik leg ze allemaal met jou in mijn gedachtes, dat weet je toch.quote:
Hoezo, die had je van me overgenomen voor een vriendenprijsje toch?quote:
Awwwquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik leg ze allemaal met jou in mijn gedachtes, dat weet je toch.![]()
Wat ben je toch ook een charmeurquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik leg ze allemaal met jou in mijn gedachtes, dat weet je toch.![]()
Ik geef ze altijd geestelijke orgasmes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een charmeur.
pm me maarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
Via mail gratis bangbros accountjes verkrijgbaar
hee murp tenks alot!quote:
hee mij!quote:
Omgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh lieve mensjes, ik wil jullie even mededelen dat ik vanavond stomdronken ga worden en waarschijnlijk in gevecht raak vanwege het regelmatig aanstoten van mensen.
Mocht dit mijn laatste avond zijn laat ik al mijn bezittingen aan Q-B over:
-een gebruikte condoom
-een halve marlboro peuk, je kan er nog een jonko uit draaien
-middelvinger
als er problemen zijn bel me dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh lieve mensjes, ik wil jullie even mededelen dat ik vanavond stomdronken ga worden en waarschijnlijk in gevecht raak vanwege het regelmatig aanstoten van mensen.
Mocht dit mijn laatste avond zijn laat ik al mijn bezittingen aan Q-B over:
-een gebruikte condoom
-een halve marlboro peuk, je kan er nog een jonko uit draaien
-middelvinger
Oh, Jeroen Brouwers. Vergeef het haar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OmgDie dingen wilde ik altijd al!!@13321!@!@
Ik bedoel, dont die
jewaids!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
You know how we do. [afbeelding]
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef Queen_Bee het volgende:
you used to ride yer red and white dirt bike...
i'd hold yer jacket close to my heart so tight.
my mom woke me up, early said
"look what yer friends did to my front yard!"
it was me and my sisters, out my window...
there it was! there, baby! you peed my name in the snow!
holle bomen!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:58 schreef remlof het volgende:
hey er kwam geluid uit dit topic!
Ik hoop niet dat 't een voorteken is...bibberquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind het maar eng hier
*van nervositeit een peuk opsteekt
E is trouwens overal mijn nickname maar die werd niet geaccepteerd op Fok!quote:
Hoezo ? Te kort ofzow ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
E is trouwens overal mijn nickname maar die werd niet geaccepteerd op Fok!
murp is weer op de creabea tour geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
Pezu ik zie het nu pas..lol Wat is er met je icon gebeurd?
uhuhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
murp is weer op de creabea tour geweest![]()
nee de donkere kant vd maan is wegquote:
jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
Hoewel...naja, iig staat altijd dezelfde kant naar de aarde...fuck ! whatever![]()
En dat doel is ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik mis hem ook wel
maar ja
tis voor een goed doel
beffe llond?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb besloten om nog een biertje te drinken..Leffe Blond
![]()
Oooooohhhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
I'm fat, I need a diet.
No, in fact i'm just too light
And I ain't got the biggest breast-s-s, but I write all the best disses.
I got hairy armpits, but I don't walk around like this.
I wear a big baggy t-shirt that hides that nasty sh**.
Ugh!
Never had my nails done.
Bite them down until they're numb.
I'm the one with the non-existent bum,
Now I dont really give a....Ugh!
I'm late for my shepherd's pie
Like a high maintenance chick missin' her diamonds.
I'm missin' my clippers size.
Now bow down to your royal highness.
No I dont own a corgi,
Had a hamster, it died cuz I ignored it.
Go on then, go on report me,
I'm English, try and deport me!
Damn ! toen was ik al 6 uur opquote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pas rond 11 uur van bed vanmorgen! pffffff slaapkop
Wij doen ook zolang mogelijk wachten met een normaal bed voor onze dochter...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Op zich kan je best veel eten met de Weight Watchers. Alleen ik had al veel gegetens'avonds heb ik altijd trek...in eten wel te verstaan
..
Ik ben nooit laat van bed aangezien Tim rond 5 uur al bij ons komt kijken.
Mijn vriend heeft me laten liggenOm 11 uur heeft hij me gewekt omdat Sanne weer naar bed ging
![]()
Ja achteraf had hij nog beter in een ander bed kunnen liggen. maja Sanne kreeg zijn bed. Het is een tijd goed gegaan dat hij om half 8 bij ons kwam. Als het 1 keer misgaat dan blijft het misgaan. Laat haar maar lekker in dat bedje liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wij doen ook zolang mogelijk wachten met een normaal bed voor onze dochter...![]()
Je moet wel eten om af te vallen alleen niet zo overdreven als ik doe hahaquote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik at niks
Geen idee...ze is 3 jaar en 3 maanden. Ze vraagt altijd of ze eruit mag als het licht is. Mja, het wordt zomer, dus steeds vroeger als ze begint te roepen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja achteraf had hij nog beter in een ander bed kunnen liggen. maja Sanne kreeg zijn bed. Het is een tijd goed gegaan dat hij om half 8 bij ons kwam. Als het 1 keer misgaat dan blijft het misgaan. Laat haar maar lekker in dat bedje liggen.
Hoe lang kunnen ze er eigenlijk in liggen? Een vriendin heeft haar meid tot haar 7e erin gehad! Haar meisje is niet erg groot overigens.
Ja, mn ouders wilde niks maken. Zo van "Ja, er is soep en pasta" En dat is wat ik altijd eetquote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet wel eten om af te vallen alleen niet zo overdreven als ik doe haha
Sjeez...da's oud. Je kan wel merken dat we in dezelfde leeftijdscategorie zittenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
*Boer Harms in de discomodus* Ik weet het is niet te geleuven maar 't is zo.
Oeh, vet sexy!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
ooh
ik haat van Q-B
we gaan dan ook scheiden!
nu!
En nu heb je geen honger trek?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, mn ouders wilde niks maken. Zo van "Ja, er is soep en pasta" En dat is wat ik altijd eetDus ik denk zo van jaaa dooaag dan maar niks
Dat is wel erg abruptquote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
ooh
ik haat van Q-B
we gaan dan ook scheiden!
nu!
hoiquote:Op zondag 18 februari 2007 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Niet echt nee nmu ik erover nadenk
Nee.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
jij lijkt mij een leuke user
is dat ook zo?
![]()
quote:
murpquote:
Als je weet dat het nog 3 dagen duurt, is juichen zinloos. Het komt hoe dan ook, alleen hoe lang stel je het uit?quote:
Das heel simpel. het is groen + 23 x PC + weer / geelquote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je weet dat het nog 3 dagen duurt, is juichen zinloos. Het komt hoe dan ook, alleen hoe lang stel je het uit?
Mijn hond heet Maxquote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Piovan het volgende:
MAX_HARDCORE_SUCK_FUCK_PISS.mpg
Alles wijst zich vanzelf.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das heel simpel. het is groen + 23 x PC + weer / geel
Dan wijst het zich vanzelf.
Whehe, ik ken het gevoel.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut, mn voet sliep en wordt nu wakker. Wat een kut gevoel is dat zeg
Bwhehe ja ik strmpelde van de trap af naar de grondquote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het gevoel.
Nog leuker als je poot tot ong je knie aan toe slaapt zonder dat je het doorhebt en besluit op te staan of even naar je kast toe te lopen.
Was zeer komisch om te zien, ik stond op, en viel plots naar links.![]()
En iedere keer als je je poot dan aanraakt voelt 't zo onwijs vreemd.![]()
is het zondag dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar word je vrolijk van op de zondagavond, eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |