Damn ! toen was ik al 6 uur opquote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pas rond 11 uur van bed vanmorgen! pffffff slaapkop
Wij doen ook zolang mogelijk wachten met een normaal bed voor onze dochter...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Op zich kan je best veel eten met de Weight Watchers. Alleen ik had al veel gegetens'avonds heb ik altijd trek...in eten wel te verstaan
..
Ik ben nooit laat van bed aangezien Tim rond 5 uur al bij ons komt kijken.
Mijn vriend heeft me laten liggenOm 11 uur heeft hij me gewekt omdat Sanne weer naar bed ging
![]()
Ja achteraf had hij nog beter in een ander bed kunnen liggen. maja Sanne kreeg zijn bed. Het is een tijd goed gegaan dat hij om half 8 bij ons kwam. Als het 1 keer misgaat dan blijft het misgaan. Laat haar maar lekker in dat bedje liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wij doen ook zolang mogelijk wachten met een normaal bed voor onze dochter...![]()
Je moet wel eten om af te vallen alleen niet zo overdreven als ik doe hahaquote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik at niks
Geen idee...ze is 3 jaar en 3 maanden. Ze vraagt altijd of ze eruit mag als het licht is. Mja, het wordt zomer, dus steeds vroeger als ze begint te roepen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja achteraf had hij nog beter in een ander bed kunnen liggen. maja Sanne kreeg zijn bed. Het is een tijd goed gegaan dat hij om half 8 bij ons kwam. Als het 1 keer misgaat dan blijft het misgaan. Laat haar maar lekker in dat bedje liggen.
Hoe lang kunnen ze er eigenlijk in liggen? Een vriendin heeft haar meid tot haar 7e erin gehad! Haar meisje is niet erg groot overigens.
Ja, mn ouders wilde niks maken. Zo van "Ja, er is soep en pasta" En dat is wat ik altijd eetquote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet wel eten om af te vallen alleen niet zo overdreven als ik doe haha
Sjeez...da's oud. Je kan wel merken dat we in dezelfde leeftijdscategorie zittenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
*Boer Harms in de discomodus* Ik weet het is niet te geleuven maar 't is zo.
Oeh, vet sexy!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
ooh
ik haat van Q-B
we gaan dan ook scheiden!
nu!
En nu heb je geen honger trek?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, mn ouders wilde niks maken. Zo van "Ja, er is soep en pasta" En dat is wat ik altijd eetDus ik denk zo van jaaa dooaag dan maar niks
Dat is wel erg abruptquote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
ooh
ik haat van Q-B
we gaan dan ook scheiden!
nu!
hoiquote:Op zondag 18 februari 2007 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Niet echt nee nmu ik erover nadenk
Nee.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
jij lijkt mij een leuke user
is dat ook zo?
![]()
quote:
murpquote:
Als je weet dat het nog 3 dagen duurt, is juichen zinloos. Het komt hoe dan ook, alleen hoe lang stel je het uit?quote:
Das heel simpel. het is groen + 23 x PC + weer / geelquote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je weet dat het nog 3 dagen duurt, is juichen zinloos. Het komt hoe dan ook, alleen hoe lang stel je het uit?
Mijn hond heet Maxquote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Piovan het volgende:
MAX_HARDCORE_SUCK_FUCK_PISS.mpg
Alles wijst zich vanzelf.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das heel simpel. het is groen + 23 x PC + weer / geel
Dan wijst het zich vanzelf.
Whehe, ik ken het gevoel.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut, mn voet sliep en wordt nu wakker. Wat een kut gevoel is dat zeg
Bwhehe ja ik strmpelde van de trap af naar de grondquote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het gevoel.
Nog leuker als je poot tot ong je knie aan toe slaapt zonder dat je het doorhebt en besluit op te staan of even naar je kast toe te lopen.
Was zeer komisch om te zien, ik stond op, en viel plots naar links.![]()
En iedere keer als je je poot dan aanraakt voelt 't zo onwijs vreemd.![]()
is het zondag dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar word je vrolijk van op de zondagavond, eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |