* Tyler..Durden telefooncamera weer aanzetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
En neuk nu maar iemand met aids en laat ons met rust
kijk eens boven jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef Stommie het volgende:
* denkt dat Icile niet slim genoeg is om # 50 te vinden
Nee, vast niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef Stommie het volgende:
* denkt dat Icile niet slim genoeg is om # 50 te vinden
weet ik schatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Er moet een c tussen, slimmerd.
wordt dus weer een week opgeven voor hertentamensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Djarum het volgende:
nou.. lekker dan.. tentamen vandaag volledig verprutst..
heb ik dan een week rokershoekje voor moeten opgeven..
*ploft neer in bank en steekt een peuk op
yup.. gelukkig is die pas halverwege mei.. dus dan kan lekker alle stof zakken waardoor ik straks weeeer vanaf scratch moet beginnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef Stommie het volgende:
[..]
wordt dus weer een week opgeven voor hertentamens![]()
kutleven![]()
klopt, ken het verhaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
yup.. gelukkig is die pas halverwege mei.. dus dan kan lekker alle stof zakken waardoor ik straks weeeer vanaf scratch moet beginnen![]()
![]()
thank god it's fridayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1KSdZyvvhoM&mode=related&search=
hallo modjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef PeZu het volgende:
kan een lief modje even de TT veranderen
in: met extra bloed?
quote:
heh watquote:
Heb je het nou tegen mij?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:24 schreef Icicle het volgende:
Geef ook even een reactie op m'n pm, wil je?
Sinds wanneer rook jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:36 schreef mcDavid het volgende:
Ranzigste OP ooit.
Niet iedereen hier is een rokert.quote:
Schandalig!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is een rokert.![]()
Ik ben al lid sinds het 1e uur zonder ooit gerookt te hebben.![]()
en zijn ze afquote:
Ik mocht jou ook nooit hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie is onze grote vriend
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik mocht jou ook nooit hoor.
Oooooohhh, ik jou weeeeelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik mocht jou ook nooit hoor.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
hai hai, nandeska?
kawaii!quote:
Of je pezuz n deviant ava wil maken met pics die daar staan, en mijne wil aanpassen met aangegeven pics die daar staanquote:
geef is een link danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of je pezuz n deviant ava wil maken met pics die daar staan, en mijne wil aanpassen met aangegeven pics die daar staan
Het Rokerhoeksje # 49 rellûh met Deviantart!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef murp het volgende:
[..]
geef is een link dan
maar vanavond niet... druk druk druk..
ik zag al een fight club elementje jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Murp heeft ook een prachtig speciaal tintje aan mijn UI gegeven.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor q_b
21.17 alhierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
10 voor half 10 cup a soup!
Mwoah, maakte een soort van gok, in de huiskamer staat nu 10 voor half 10, de pc ook, mijn horloge iets over de kwart over tien, klol in de keuken op kwart over tien, klok in de gang op 10 voor half 10, op mijn kamer op 5 voor half tien, ook bij pa ne ma en m'n broertje.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Waar verwijst U naar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Naar het feit dat bijna.quote:
Nee, ava.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef murp het volgende:
sex?
Juist.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef murp het volgende:
sex?
niet zo zeuren johquote:
Details.quote:
in dat ene topic welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef murp het volgende:
[..]
niet zo zeuren johanders doe ik het helemaal niet.... tis mij trouwens niet eens lief gevraagd
![]()
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Misstique het volgende:
Gewoon! Sex!
Heb k heus gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef murp het volgende:
[..]
niet zo zeuren johanders doe ik het helemaal niet.... tis mij trouwens niet eens lief gevraagd
![]()
Ouderwetsch!quote:
Neuquen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Seks. Ik vind het overrated.
NU! MUST HAVE!quote:
Dat vond ik vroegah ook. Toen ik nog jong en naief was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Seks. Ik vind het overrated.
okquote:
moet je deze zin eens omdraaien..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Draai het woord voor de garp eensch om.![]()
quote:
Oh, ik vond het vroeger niet overrated.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vond ik vroegah ook. Toen ik nog jong en naief was..
Ja verdomme, voelde ik me bijna shculdig terwijl het jou gewoon niet interesseerde en het daarom niet zag!!quote:
nou, ik heb nu effe tijd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja verdomme, voelde ik me bijna shculdig terwijl het jou gewoon niet interesseerde en het daarom niet zag!!!!! @!$!@$
!@@!
Wist je wel dat vrouwen pieken in hun dertiger jaren Q_B?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik vond het vroeger niet overrated.
heh watquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist je wel dat vrouwen pieken in hun dertiger jaren Q_B?
Wist je dat wel?
De pik!!!
Must obey de pik!
Pikken zijn tof.quote:
Hahahaha, trapte je daarin ja..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist je dat wel?
De piek!!!
Must obey de piek!
ja duh wrom dnek je dat ik er 1 hebquote:
Don't you believe them, kiddoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahahaha, trapte je daarin ja..
NA JE 18E TAKEL JE AF!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik em lenen?quote:
Mens, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Don't you believe them, kiddo [afbeelding].
wel goed schoonmaken dan hehquote:
78.quote:
Dat komt (whehehe) wel goed.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Waarom zag ik eerst een hond in dat plaatje?.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige met een sick mind dus.
en dan sex?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:52 schreef Misstique het volgende:
Nog 5 minuten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist je dat wel?
De piek!!!
Must obey de piek!
Volgens sommigen geiler dan sex.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah, bijna seks, tof.
sommige houden ook van spruitjes in pindasausquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens sommigen geiler dan sex.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige houden ook van spruitjes in pindasaus
Want?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Piovan het volgende:
i know what you......
leverworst met hagelslag danquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Q_B als wij ooit een kindje krijgen. Een meisje.
Mag ze dan Aids heten?
Dat is al honderd jaar oud en honderd keer herhaaldquote:
Ik ben sowieso voor "noem het zoals het is" Niks geen dt gelul ed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Q_B als wij ooit een kindje krijgen. Een meisje.
Mag ze dan Aids heten?
Noawwwwwww, hij kostte maar 5 euroquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is al honderd jaar oud en honderd keer herhaald
Post eens in Mijnenveger.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Noawwwwwww, hij kostte maar 5 euro
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
EricaTerpstraXXXhomevideo-creampy4.mpg
Gehandicapte meisjes met de naam Josti, daar zijn er te weinig van in de wereld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor "noem het zoals het is" Niks geen dt gelul ed.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Gehandicapte meisjes met de naam Josti, daar zijn er te weinig van in de wereld.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige houden ook van spruitjes in pindasaus
Nou, als ze gehandicapt is, waar we over 6 maanden achter komen, dan noemen we ons kind zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Gehandicapte meisjes met de naam Josti, daar zijn er te weinig van in de wereld.
Afgenomen, al een hele week geen zin, zou dit een vroegtijdige overgang zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Paling, hoe is het met je potentie?
Ik denk dat je zwanger bent, hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Afgenomen, al een hele week geen zin, zou dit een vroegtijdige overgang zijn?![]()
Dat zou prachtig staan op de geboorte akte samens met jouw moeders meisjesnaam. Josti Klit Schwanzenhausen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, als ze gehandicapt is, waar we over 6 maanden achter komen, dan noemen we ons kind zo![]()
Pak de vaseline maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef PeZu het volgende:
sex dan maar?
zijn al je hechtingen alweer genezen danquote:
pics!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Piovan het volgende:
Mijn nichtje heeft nog een tarzan liggen, zag ik vandaag toen ik der pc moest nakijken!!!!!!!!!
Een virtuele?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Piovan het volgende:
Mijn nichtje heeft nog een tarzan liggen, zag ik vandaag toen ik der pc moest nakijken!!!!!!!!!
Sorry, peter postma stylo met een zwangere vrouw is toch anders...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf, je wordt binnenkort vader, doe normaal.
je hebt er aan gelikt hehquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee zon paarse
Hij lag onder haar bureau
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee zon paarse
En dit vertel je me uit ervaring?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat je zwanger bent, hoor.
Schokkend!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee zon paarse
Dan zit jij maar aan jezelf. En daar blijft het bij. Verdomme.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry, peter postma stylo met een zwangere vrouw is toch anders...
Nee, gewoon als vrouwzijnde weet ik zulke dingen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dit vertel je me uit ervaring?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef Piovan het volgende:
Mijn neefje heet
B.C.J Jansen
Bart Cholera Johannes Jansen
Okéquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan zit jij maar aan jezelf. En daar blijft het bij. Verdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Ouders met klasse, me dunkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef Piovan het volgende:
Mijn neefje heet
B.C.J Jansen
Bart Cholera Johannes Jansen
Wat een plaats ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee zon paarse
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
OkéPezuzuuz zou 't nooit met my man doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pezuzuuz zou 't nooit met my man doen
Sorry foute gedachtes krijg ik altijd van roze voorwerpen onder een meisjesbreau.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pezuzuuz zou 't nooit met my man doen
Hij was paars.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry foute gedachtes krijg ik altijd van roze voorwerpen onder een meisjesbreau.
Kan ik niks aan doen.![]()
en pio likte eraanquote:
Je zit er aan vast, deal with it.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan je de morning after nog nemen, Q_B.?
Na 6 maanden?
Gaan we naar de bahama's. Ga jij daar rellen met Deviantart meisjes. Film ik het met mijn mobiele camera. Worden we stinkend rijk.
En dan eindigen we onze dag aan de italiaanse kust waar wij orgies houden met allerlei Italiaanse dames.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh hell no, hij moest 't lef eens hebben
Ik hoop dat ze d'r hersencapiciteiten van mij krijgt dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zit er aan vast, deal with it.
Je eigen kleine nichtje!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Piovan het volgende:
kut die is fout
Kom kom, dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze d'r hersencapiciteiten van mij krijgt dan.![]()
ik weet het nietquote:
Touché, vrouw. Touché.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kom kom, dat wens je niemand toe.
NEE zijn is wel okequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je eigen kleine nichtje!
Dr. Phil!!!
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.quote:
oranjekoek is een vrowu mappyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.
Ik zit aan de "ik-hou-van-vagina's" kant, oké?
Pezu heb ik geen problemen mee dankzij onze gevangenisverleden en zijn vrouwelijk bouw.
Oranjekoek is een chick.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.
Ik zit aan de "ik-hou-van-vagina's" kant, oké?
Pezu heb ik geen problemen mee dankzij onze gevangenisverleden en zijn vrouwelijk bouw.
Ja, sorry.quote:
Breezer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, die 3e fles is er ook bijna doorheen
WAt, 3e fles waterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat kind gaat sowieso Josti heten merk ik al.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik kan me niet echt een vrouw voorstellen die haarzelf Oranjekoek zou noemen.
Dat is de wereld op zijn kop voor mij!
There all a bunch of cockaroaches.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
nu weet het hel ehoekje dat we criminelen zijn
draculaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
Rtl7 de shizzle nu.
i take m all to fucking hell!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
There all a bunch of cockaroaches.
This is paradise, I'm tellin' ya. This town like a great big pussy just waiting to get fucked
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Water? Rook je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]3e fles vodka? van dit jaar?, deze week? of vandaag? oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een verontrustend topic in Ouders gezien...
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
die man hadden we moeten omleggenquote:
En die blauwe vlekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef Piovan het volgende:
met die groene rook......
Omg, iedereen blijkt die gezien te hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
3e fles vodka? van dit jaar?, deze week? of vandaag? oke!Ik had een verontrustend topic in Ouders gezien...
![]()
Ik lees veel in oudersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, iedereen blijkt die gezien te hebben
Hoezo verontrustend
Oh, nou, er is niks hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lees veel in oudersnaja verontrustend is wat overdreven. *E overdrjft graag* Ik zou een boot moeten kopen.
Jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi.
Ik dacht ik kom ook nog eens kijken..quote:
Ja, je hebt wel lang op je laten wachten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook nog eens kijken..
Oh, ganz geyl, dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ontken alles.
Hard en wild.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, tof. Hoe wil je het
Ik vind alles best, als je over 9 maanden maar niet zo'n Nina gedrocht baart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk standje?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ook al krijg ik LaPo, ik maak geen nieuwe.
Een kind van mij groeit niet op om zo te worden, dan vermoord ik het.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je over 9 maanden maar niet zo'n Nina gedrocht baart.
leg > schouders pwns btwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een kind van mij groeit niet op om zo te worden, dan vermoord ik het.
Nu ja, dan wil ik graag on top, daarna andersom, dan doggy, dan staand, en daarna legs > shoulder
Nee, shoulder aka schouder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Piovan het volgende:
leg scholder?
Oké, afgesproken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een kind van mij groeit niet op om zo te worden, dan vermoord ik het.
Nu ja, dan wil ik graag on top, daarna andersom, dan doggy, dan staand, en daarna legs > shoulder
Ben je wel oud genoeg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, afgesproken.
Ik open trouwens ook geen nieuw topic, ik heb het druk genoeg met Queen_Bee en daarnaast heb ik een topic open ban.
Die snap ik dus niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Piovan het volgende:
ja ik snap
maar krijg je dan geen pijn aan je buik
Hoe verquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben reeds de 20 gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |