Niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pezuzuuz zou 't nooit met my man doen
Hij was paars.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry foute gedachtes krijg ik altijd van roze voorwerpen onder een meisjesbreau.
Kan ik niks aan doen.![]()
en pio likte eraanquote:
Je zit er aan vast, deal with it.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan je de morning after nog nemen, Q_B.?
Na 6 maanden?
Gaan we naar de bahama's. Ga jij daar rellen met Deviantart meisjes. Film ik het met mijn mobiele camera. Worden we stinkend rijk.
En dan eindigen we onze dag aan de italiaanse kust waar wij orgies houden met allerlei Italiaanse dames.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh hell no, hij moest 't lef eens hebben
Ik hoop dat ze d'r hersencapiciteiten van mij krijgt dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zit er aan vast, deal with it.
Je eigen kleine nichtje!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Piovan het volgende:
kut die is fout
Kom kom, dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze d'r hersencapiciteiten van mij krijgt dan.![]()
ik weet het nietquote:
Touché, vrouw. Touché.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kom kom, dat wens je niemand toe.
NEE zijn is wel okequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je eigen kleine nichtje!
Dr. Phil!!!
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.quote:
oranjekoek is een vrowu mappyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.
Ik zit aan de "ik-hou-van-vagina's" kant, oké?
Pezu heb ik geen problemen mee dankzij onze gevangenisverleden en zijn vrouwelijk bouw.
Oranjekoek is een chick.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
How mensen, ik wil even duidelijk maken dat ik niet aan die kant zit.
Ik zit aan de "ik-hou-van-vagina's" kant, oké?
Pezu heb ik geen problemen mee dankzij onze gevangenisverleden en zijn vrouwelijk bouw.
Ja, sorry.quote:
Breezer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, die 3e fles is er ook bijna doorheen
WAt, 3e fles waterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat kind gaat sowieso Josti heten merk ik al.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik kan me niet echt een vrouw voorstellen die haarzelf Oranjekoek zou noemen.
Dat is de wereld op zijn kop voor mij!
There all a bunch of cockaroaches.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
nu weet het hel ehoekje dat we criminelen zijn
draculaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
Rtl7 de shizzle nu.
i take m all to fucking hell!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
There all a bunch of cockaroaches.
This is paradise, I'm tellin' ya. This town like a great big pussy just waiting to get fucked
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Water? Rook je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]3e fles vodka? van dit jaar?, deze week? of vandaag? oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een verontrustend topic in Ouders gezien...
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
die man hadden we moeten omleggenquote:
En die blauwe vlekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef Piovan het volgende:
met die groene rook......
Omg, iedereen blijkt die gezien te hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
3e fles vodka? van dit jaar?, deze week? of vandaag? oke!Ik had een verontrustend topic in Ouders gezien...
![]()
Ik lees veel in oudersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, iedereen blijkt die gezien te hebben
Hoezo verontrustend
Oh, nou, er is niks hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lees veel in oudersnaja verontrustend is wat overdreven. *E overdrjft graag* Ik zou een boot moeten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |